Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 33 reacties
  • 8 november 2022
Roos79 schreef:
WendyJ81 schreef:
Speedmaster schreef:
WendyJ81 schreef:

Ik heb nog even een vraag. Ik moet de iPhone 11 weer opsturen. Maar moet de telefoon terug naar de fabrieksinstellingen? Er staat alleen in de brief dat je zoek mijn iPhone moet uitzetten.

Heb ik wel gedaan, gewoon naar Instellingen - Algemeen - helemaal onderin kiezen voor stel Zet over of stel iPhone opnieuw in. Uiteraard pas doen als je alles over gezet hebt natuurlijk. Als je gebruik heb gemaakt van de wizard tijdens het starten van je iPhone 12 krijg je nu op je 11 al een melding over het wissen.

Ik ben nog bezig met het overzetten. Ik ben daarop nu aan het wachten totdat dat klaar is. Dank je wel voor je reactie

Pas dus die laatste stap doen als alles goed staat op je nieuwe toestel 

Mag ik vragen wanneer jullie gebeld zijn en wanneer jullie je telefoon hebt mogen ontvangen? Veel plezier met het nieuwe toestel 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Speedmaster schreef:
P vd Werff schreef:

Ik zit in dezelfde situatie als Samir die zijn bericht een uur eerder poste. Ook ik heb het (2e) berichtje ontvangen dat  ik, met excuses, binnen een week gebeld zou worden en ook die week liep vorige week dinsdag af. Alhoewel ik het probleem voor KPN onderken begin ik mij zachtjes aan ook zorgen te maken maar ik blijf nog even vertrouwen houden.

Naar aanleiding van het bericht van Tojo3107 mbt. het imeinummer wat ik ook niet wist heb ik deze ook toegevoegd aan mij profiel. Ik hoop snel wat te horen.

Zou je IMEI nummer even verplaatsen in je profiel, het is nu voor iedereen leesbaar. Zet in het je profiel helemaal onderaan in Persoonlijke opmerkingen

CC @Jeroen_dB 

Verplaatst naar "Persoonlijke opmerkingen"

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 855 reacties
  • 8 november 2022
WendyJ81 schreef:
Speedmaster schreef:
WendyJ81 schreef:

Ik heb nog even een vraag. Ik moet de iPhone 11 weer opsturen. Maar moet de telefoon terug naar de fabrieksinstellingen? Er staat alleen in de brief dat je zoek mijn iPhone moet uitzetten.

Heb ik wel gedaan, gewoon naar Instellingen - Algemeen - helemaal onderin kiezen voor stel Zet over of stel iPhone opnieuw in. Uiteraard pas doen als je alles over gezet hebt natuurlijk. Als je gebruik heb gemaakt van de wizard tijdens het starten van je iPhone 12 krijg je nu op je 11 al een melding over het wissen.

Ik ben nog bezig met het overzetten. Ik ben daarop nu aan het wachten totdat dat klaar is. Dank je wel voor je reactie

Straks als je alles overgezet hebt en je 12 klaar is, even wachten met je SIM over te zetten en eerst alle apps controleren, zoals je bankapp, Digid en whatsapp, vaak willen die nog een extra verificatie voor ze werken.

Als alles werkt zoals het hoort zie je vanzelf een melding op je 11 als je naar Instellingen gaat met de melding wat je met je 11 wilt doen.  Maar wis je 11 niet eerder dan dat je zeker weet dat alles het doet. Eenmaal gewist kan je niks meer terug halen op je 11

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 8 november 2022
Karin Boeser schreef:
Roos79 schreef:
WendyJ81 schreef:
Speedmaster schreef:
WendyJ81 schreef:

Mag ik vragen wanneer jullie gebeld zijn en wanneer jullie je telefoon hebt mogen ontvangen? Veel plezier met het nieuwe toestel 

Dat is zo wisselend dat je er geen pijl op kan trekken.

En al helemaal niet kan voorspellen hoe het bij jouw gaat.

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 8 november 2022

Nog steeds niets gehoord, heb in September en Oktober al meerdere malen met 08000402 gebeld.

Men wist van niks en lieten je allerlij onzinnige dingen doen tot het resetten van je hele telefoon.

Kost uren om je telefoon weer uptodate te krijgen.

Na al dat nutteloze tijdrekken uiteindelijk gevraagd of ze alles wat men beloofde over de telefoon eens konden bevestigen per e-mail, dit is door uw collega Sanne Hogenkamp op 18-10-2022 eindelijk gedaan. Zou echt voor 21-10-22 gebeld worden….😭

Rond de 18de vondt ik na zelf zoeken ook dit artikel waar bleek dat ik lang niet de enige was en kon ik blijkbaar weer achteraan in deze wachtrij gaan plaats nemen.

WANNEER WORDT IK NU GEBELD?

Wacht nu al rond de 8-9 weken op een oplossing.

Toestel is gekocht bij KPN abonnement is van KPN, hoe simpel lijkt het…

Jan

• 14 reacties
  • 8 november 2022
Jeroen_dB schreef:

Daar gaat met recht iets totaal verkeerd @Tojo3107. We gaan erachter aan voor je. 

Wanneer bellen jullie terug met de oplossing?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Tojo3107 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Daar gaat met recht iets totaal verkeerd @Tojo3107. We gaan erachter aan voor je. 

Wanneer bellen jullie terug met de oplossing?

Zo spoedig mogelijk. Het Forum team heeft enkel een signalerende rol in dit proces. Wij bellen hiervoor niemand en hebben ook geen zicht op wanneer iedereen gebeld wordt. 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 8 november 2022
Speedmaster schreef:
P vd Werff schreef:

Ik zit in dezelfde situatie als Samir die zijn bericht een uur eerder poste. Ook ik heb het (2e) berichtje ontvangen dat  ik, met excuses, binnen een week gebeld zou worden en ook die week liep vorige week dinsdag af. Alhoewel ik het probleem voor KPN onderken begin ik mij zachtjes aan ook zorgen te maken maar ik blijf nog even vertrouwen houden.

Naar aanleiding van het bericht van Tojo3107 mbt. het imeinummer wat ik ook niet wist heb ik deze ook toegevoegd aan mij profiel. Ik hoop snel wat te horen.

Zou je IMEI nummer even verplaatsen in je profiel, het is nu voor iedereen leesbaar. Zet in het je profiel helemaal onderaan in Persoonlijke opmerkingen

CC @Jeroen_dB 

Dankjewel voor de tip. Gedaan

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 8 november 2022

Speedmaster, dankjewel voor de tip. Ik heb het aangepast.

Pipo10
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 104 reacties
  • 8 november 2022

Bedankt allen die zo opmerkzaam waren, heb het IMEI nummer ook geupdate in mijn profiel, niemand die daar iets over zegt, kost mogelijk anders nog meer tijd.

Het IMEI nummer zou bij KPN bekend moeten zijn staat in mijn start contract met KPN..

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het is ook zeker niet nodig om je IMEI te vermelden. Het mag, maar wij hebben die gegevens in ons systeem staan. Mocht het echt nodig zijn, dan zal dat gevraagd worden hier in het topic door een moderator. 

• Helper
  • 25 reacties
  • 8 november 2022

beste Moderator of beste Jeroen_dB logo-kpn-groot.png​​​​​

of wellicht beste Roos79 (ook een soort Moderator 😉)

tussen het lezen van dit forum door werk ik ook nog, dus niet altijd tijd om al die pagina`s te blijven volgen, ik lees iets over Volta…. wat het ook mogen zijn heb 10 pagina`s terug gelezen maar kan er niks vinden wat en hoe ik dit moet controleren, 
Dan zie ik tussen de regels door dat je je leven kunt indelen voor en na 6 oktober…. volgens mij zat mijn aanmelding op 10 oktober, dus na (wel doordat een winkel medewerker mij aangaf even geduld te moeten hebben omdat er update`s aankwamen die het probleem wellicht zouden oplossen…..)

Als ik het goed begrijp wordt je anders behandelt als je na 6 oktober heb aangemeld? 
en ik begrijp de werkwijze van dit forum niet helemaal, waarom niet een site waar alle laatste info te vinden is, je wordt nu gedwongen dit te volgen, en gezien de hoeveelheid aanmeldingen en de traagheid (of lees zorgvuldigheid….) gaat dit nog wel even duren, 
Ik ben al even bij Radar langs geweest of zij bekend zijn met dit probleem,  ze gaan bekijken of dit een geschikt item voor hen is, 

• Topper
  • 20 reacties
  • 8 november 2022
Karin Boeser schreef:
Roos79 schreef:
WendyJ81 schreef:
Speedmaster schreef:
WendyJ81 schreef:

Ik was 13 oktober gebeld en had afgelopen vrijdag 4 november kwam de telefoon binnen. Vandaag pas alles overgezet want ik moest maandag nog thuiswerken ik durfde het niet eerder aan

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Alle info die je moet weten staat in het gepinde bericht. En voor alle klanten geldt dezelfde afhandeling @Frank Gre 
Als er voor jou een melding is gemaakt, zal je een telefoontje krijgen om de afhandeling in gang te zetten. 

@Jeroen_dB 

Ik heb via verschillende wegen melding gemaakt maar nog geen bevestiging/sms/telefoon gehad.

kun je mij bevestigen dat ik op de terugbel lijst sta ?

En hoeveel wachtenden voor mij zijn?

Mvg, Mishka van dijk

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 8 november 2022
Shyrin_ schreef:
Mishkavandijk schreef:
Shyrin_ schreef:

​​​​​​@Mishkavandijk op het nummer wat je nu ingevuld hebt, vind ik geen particulier KPN Mobiel abonnement terug.
Wil je het nummer eens controleren? We ontvangen graag het telefoonnummer waarmee je de issues ervaart. Een eventueel ander contact telefoonnummer mag je invullen in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Ik heb mijn telefoon nummer aangepast en een privé bericht gestuurd

Liever geen ongevraagde privéberichten sturen, @Mishkavandijk. Ik zie dat er al een melding voor je geregistreerd is, dus je gegevens worden meegenomen ter onderzoek en voor een oplossing.

@Mishkavandijk Dit is er aan jouw gezegd , nu dus afwachten op belletje.

Wanneer hoe en wat kan men niet zeggen

Je krijgt voor nu niet meer bevestiging dan dit.

Pas na het telefoontje krijg je een mail met de afspraken. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zie inderdaad voor jou een melding @Mishkavandijk . Verder kan ik je niet meer vertellen, dan dat je een telefoontje kunt verwachten. Zoals ook op de eerste pagina staat van dit topic hebben wij helaas geen inzicht in wie wanneer aan de beurt is en hoeveel er voor je aan de beurt zijn. 

Voor een ieder die een vraag heeft soortgelijk:

Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing. We controleren niet wanneer je gebeld gaat worden. Heb je te horen gekregen dat er een melding is geregistreerd dan is dat je bevestiging dat je gebeld zult gaan worden. 

• Helper
  • 25 reacties
  • 8 november 2022
Frank Gre schreef:

beste Moderator of beste Jeroen_dB logo-kpn-groot.png​​​​​

of wellicht beste Roos79 (ook een soort Moderator 😉)

tussen het lezen van dit forum door werk ik ook nog, dus niet altijd tijd om al die pagina`s te blijven volgen, ik lees iets over Volta…. wat het ook mogen zijn heb 10 pagina`s terug gelezen maar kan er niks vinden wat en hoe ik dit moet controleren, 
Dan zie ik tussen de regels door dat je je leven kunt indelen voor en na 6 oktober…. volgens mij zat mijn aanmelding op 10 oktober, dus na (wel doordat een winkel medewerker mij aangaf even geduld te moeten hebben omdat er update`s aankwamen die het probleem wellicht zouden oplossen…..)

Als ik het goed begrijp wordt je anders behandelt als je na 6 oktober heb aangemeld? 
en ik begrijp de werkwijze van dit forum niet helemaal, waarom niet een site waar alle laatste info te vinden is, je wordt nu gedwongen dit te volgen, en gezien de hoeveelheid aanmeldingen en de traagheid (of lees zorgvuldigheid….) gaat dit nog wel even duren, 
Ik ben al even bij Radar langs geweest of zij bekend zijn met dit probleem,  ze gaan bekijken of dit een geschikt item voor hen is, 

nou ja zeg!! een uur nadat ik dit gepost heb wordt ik om 21:30 gebeld door KPN, omruilactie geregeld! ik had IMEI nummer bij de hand, geen moeilijke vragen of onduidelijkheid! binnen 4 weken een nieuwe 12 , blij mee! 

@Frank Gre 

Graag hoor ik hier van de moderators een uitleg en of reactie op!

fijn dat dit voor jou zo snel is geregeld.

• 0 reacties
  • 8 november 2022

Waarom moet daar een reactie op?

• Helper
  • 25 reacties
  • 8 november 2022
Mishkavandijk schreef:

@Frank Gre

ik zeg niet dat ze gebeld hebben nav bericht, wel toevallig!😁

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 8 november 2022
Mishkavandijk schreef:

@Frank Gre

Die is er niet is gewoon toeval.

• Helper
  • 62 reacties
  • 8 november 2022

Nog steeds geen nieuwe iphone 12 as vrijdag 4 weken geleden gebelt pff

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 november 2022

Mijn iphone11 heeft ook slechte 4g verbinding. Schiet regelmatig op E. Buiten de wifi kun je er maar weinig mee. Via tweakers hier bij uitgekomen.

Graag een reactie.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 9 november 2022
Sonja9191 schreef:

Nog steeds geen nieuwe iphone 12 as vrijdag 4 weken geleden gebelt pff

#KPN wat als de beloofde binnen 4 weken niet gehaald word?.

Wat kunnen we dan als extra compensatie verwachten?