Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229970 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

Slinneke1
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 9, 2022

In augustus aangemeld voor sms update. Laatste sms ontvangen op 6 oktober. Tot op heden niks meer gehoord. Geen belletje, geen gemiste oproep en ook geen sms meer. Inmiddels heeft dit topic zoveel berichten dat ik overzicht kwijt ben. Ik zie staan over een soort nummer? En telefoon omruilen? Wat gaat er nu gebeuren? 

• Helper
  • November 9, 2022

Ik zit in dezelfde situatie als Samir die zijn bericht een uur eerder poste. Ook ik heb het (2e) berichtje ontvangen dat  ik, met excuses, binnen een week gebeld zou worden en ook die week liep vorige week dinsdag af. Alhoewel ik het probleem voor KPN onderken begin ik mij zachtjes aan ook zorgen te maken maar ik blijf nog even vertrouwen houden.

Naar aanleiding van het bericht van Tojo3107 mbt. het imeinummer wat ik ook niet wist heb ik deze ook toegevoegd aan mij profiel. Ik hoop snel wat te horen.

Je wordt echt vanzelf gebeld, het duurt allemaal alleen erg lang en het bellen gaat langzaam. Ik heb ook weken moeten wachten. Had gelukkig imei nummer opgeschreven omdat ik al eerder las dat ze dit nodig hadden. Dat scheelde dus een hoop gedoe lees ik alweer want je moet het toch opnoemen omdat ze het met zekerheid willen weten dus alleen op je profiel opslaan heeft geen zin. even wachten nog dus

• Helper
  • November 9, 2022

In augustus aangemeld voor sms update. Laatste sms ontvangen op 6 oktober. Tot op heden niks meer gehoord. Geen belletje, geen gemiste oproep en ook geen sms meer. Inmiddels heeft dit topic zoveel berichten dat ik overzicht kwijt ben. Ik zie staan over een soort nummer? En telefoon omruilen? Wat gaat er nu gebeuren? 

Je moet even het imei nummer opschrijven van je telefoon, als ze je bellen dan vragen ze daar om. De rest wordt telefonisch uitgelegd. Ik ben ook pas na weken gebeld, dus echt geduld.

• November 9, 2022

Nog steeds geen nieuwe iphone 12 as vrijdag 4 weken geleden gebelt pff

#KPN wat als de beloofde binnen 4 weken niet gehaald word?.

Wat kunnen we dan als extra compensatie verwachten?

Helemaal niks, 0,0. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 9, 2022

Nog steeds geen nieuwe iphone 12 as vrijdag 4 weken geleden gebelt pff

#KPN wat als de beloofde binnen 4 weken niet gehaald word?.

Wat kunnen we dan als extra compensatie verwachten?

Helemaal niks, 0,0. 

Cool

• Deelnemer
  • November 9, 2022

Na herhaaldelijk bij dit forum een berichtje achter gelaten te hebben zonder resultaat, maar eens een KPN winkel opgezocht. Hier wisten ze van het probleem af. Ze zouden een casus maken van mijn profiel. Telefoonnummer achtergelaten en vol goede moed de winkel verlaten.

Na 5 min krijg ik een SMS van KPN dat ik mijn telefoon moet herstarten omdat op MIJN verzoek mijn netwerkinstellingen gewijzigd zijn. Toen wist ik al meteen dat dit ook niks zou opleveren.

Ook niet onbelangrijk: Afgelopen weekend naar het buitenland geweest.. Duitsland en België zelfde probleem, maar in Frankrijk en Zwitserland doet het netwerk het wel zonder problemen..

We wachten maar weer af… 

• Topper
  • November 9, 2022

Kunnen jullie een indicatie geven wanneer mogelijk mijn toestel geleverd word ? Ik wacht al bijna 4 weken , geen melding in mijn postnl app. Heb het idee dat ik voor niets de hele tijd thuis zit of dat ik hem gemist heb en hij retour gestuurd is ? Zou fijn zijn als jullie hier meer duidelijkheid over zouden kunnen geven.

Charmain JS Goedhart
Deelnemer

Hii, ik zie het.. heel gek ik heb altijd gedacht dat ik een 128 gb had aangeschaft… excuses!

Ilse0810
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 9, 2022

@marcia. Ok dankjewel. Betreft dit wel het toestel van mn dochter? Eindigend op 551? Dit moest nog geregeld worden. Want voor mijn eigen gsm was alles geregeld en wacht ik nog op de iphone 12

Ja, dat gaat over de omruil van dat nummer, @GwenJoan!

​​​​​@setvv er loopt een ticket voor jou. Er wordt vanzelf contact met je opgenomen. 

Op wat voor termijn wordt er contact opgenomen? 

Hebben wij nu geen informatie over, @setvv. Zo snel mogelijk en iedereen die een melding heeft laat registreren, komt aan de beurt.

@Ilse0810 Er wordt eerst gecheckt of er inderdaad een verkeerde opslagcapaciteit is geleverd, zo ja dan wordt er telefonisch contact met je opgenomen. Er zijn nu 2 verschillende adressen bekend: een contractant-adres en een factuuradres. Welk adres is nu juist: waarvan je de postcode en huisnummer hebt genoteerd in jouw Forum profiel? Ik lees het graag even, dan geven we dat voor alle zekerheid alsnog door.

Als het verschil in adres niet klopt, raad ik je sowieso aan om het adres aan te passen via MijnKPN of onze klantenservice.

@MJI

wanneer compenseert kpn? 

👇🏾

Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
De compensatie wordt verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek. 

@Shyrin_ contract adres was juist, nu aangepast dus beide zijn hetzelfde en kloppen. Hoe gaan jullie dit checken, want ik heb het als los toestel gekocht… Hopelijk wordt er snel telefonisch contact gezocht. Bedankt voor je antwoord 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Fransjozef1 melding is voor jou aangemaakt. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • November 9, 2022

Beste KPN,

Ik heb vandaag de nieuwe IPhone ontvangen, echter heb ik een 128GB model ontvangen en ik heb een 256GB iphone 11. 
Aan de telefoon heb ik dit ook duidelijk aangegeven. 
Ik ga niet mijn oude 11 terugsturen, wil graag deze omruilen voor een 12 256GB model. 
Graag advies van KPN zelf. 

Beste KPN,

We zijn nu bijna 2 weken verder, ik heb nog geen reactie vernomen.

Kunnen jullie advies geven wat ik moet doen?

• Nieuwkomer
  • November 9, 2022

Hi! Ik heb hier ook al langere tijd problemen mee. Ik heb maanden geleden al telefonisch contact opgenomen maar nu ben ik via via op dit forum terecht gekomen. Ik heb mijn forumprofiel geüpdatet en ik hoop ook gebeld te worden hierover door KPN, alvast bedankt.

Wat is momenteel de wachttijd? Ik heb nu 3 weken geleden een bericht achter gelaten en destijds was de wachtrij ongeveer 2 weken. 

Nou heeel bijzonder dit!! Heb net het wel bekende 088 nr gebeld, kwartier aan de telefoon gezeten om te vragen hoe de status is van verzending, ik moest nog een weekje afwachten (ondertussen 3 wkn voorbij), hang ik op, wat denk je……..track en tracé code ontvangen!!! Dus als t goed is hoor ik morgen ook bij de gelukkigen!!🥳

Een hele tijd geleden heb ik me aangemeld op dit forum met klachten over het bereik. Ik heb inmiddels meerdere sms berichten ontvangen dat ik gebeld zou worden (in die week), maar heb nog steeds niets vernomen van KPN. Ik begin het wel erg vervelend te vinden dat er (1) geen oplossing wordt aangedragen en (2) de communicatie hierover wel erg te wensen over laat. Ik wil in ieder geval weten waar ik aan toe ben. De sms berichten zijn op deze wijze niets waard. 

• Topper
  • November 9, 2022

Nou heeel bijzonder dit!! Heb net het wel bekende 088 nr gebeld, kwartier aan de telefoon gezeten om te vragen hoe de status is van verzending, ik moest nog een weekje afwachten (ondertussen 3 wkn voorbij), hang ik op, wat denk je……..track en tracé code ontvangen!!! Dus als t goed is hoor ik morgen ook bij de gelukkigen!!🥳

Heb je die eindigend op 33 gebelt ?

• Deelnemer
  • November 9, 2022

Ook niets meer gehoord, nu ruim 1 maand geleden gebeld door onfatsoenlijk figuur. Duurt wel heel lang zo…

• Topper
  • November 9, 2022

Net toch nog een keer gebelt .. na 3 weken te horen gekregen dat de omruil actie niet goed was doorgevoerd. Nu een bevestiging gehad en weer max 4 weken wachten . Langzaamerhand word ik wel een beetje chaggerijnig van hoe het word afgehandeld .. En hoop ik dat ik hem zsm alsnog binnen krijg en niet nog 4 weken hoef te wachten.

• Deelnemer
  • November 9, 2022

Ik ben zojuist gebeld door KPN klantreacties, maar ik kon zo snel niet opnemen. Het telefoonnummer kan niet worden teruggebeld. Kan ik worden teruggebeld? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het outbound team onderneemt meerdere pogingen dus je zult nog weer gebeld gaan worden. @Gin84 

Wanneer ben jij voor het eerst gebeld. Zit nu in mijn 4e week maar nog geen track tracé helaas

• Nieuwkomer
  • November 9, 2022

Ik wil ook graag de compensatie ontvangen

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 

Wanneer ben jij voor het eerst gebeld. Zit nu in mijn 4e week maar nog geen track tracé helaas

Ik ben 19 oktober gebeld

Heb je die eindigend op 33 gebelt ?

Was inderdaad dat nummer

Forum|alt.badge.img

Ik zit inmiddels ook in m’n 4e week en nog steeds geen iPhone 12 ontvangen, ook geen track and tracé 

kpn wanneer krijg ik mijn nieuwe toestel….of zijn jullie mij vergeten? 
Aub een reactie! 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Corvus1944 vor jou is een melding zojuist geregistreerd. Je gaat dus mee in het onderzoek en als blijkt dat de issues bij jou spelen ga je mee in de compensatie regeling.