Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229973 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • November 9, 2022

ik ervaar dit probleem al sinds augustus. uit wanhoop maar een iPhone 14 gekocht zodra KPN die optie bood. kom wel graag in aanmerking voor compensatie.  

• Topper
  • November 9, 2022

Moderators,

geen antwoord op mijn concrete vraag: wat als de vier weken worden overschreden?

ik ben vandaag erachter gekomen dat tijdens mijn eerste telefoon gesprek de medewerkster niet de juiste handelingen heeft uitgevoerd. Hierdoor is uiteindelijk de ruil niet doorgezet.

Ik heb nu een mail ontvangen waarin de ruil bevestigd is. Alleen… de vier weken starten weer terwijl ik in week vier zat.

in godsnaam: hoe kan deze shitshow zo doorgaan?

ik wil iedereen adviseren die nog niet gebeld is: vraag die bevestigingsmail.

vervolgens gebeld met de klantenservice of die iets konden doen mbt de wachttijd. 19 min voordat ik iemand sprak, vervolgens 27 min door die persoon in de wacht gezet. Verbinding verbroken. Terug gebeld maar toen was t precies 18:00 dus toen hield de klantenservice ermee op mbt complexe vragen…

jesus red me….

• Nieuwkomer
  • November 9, 2022

Helaas is dit ook bij mij het geval. Gebeld met helpdesk, ticket aangemaakt en ze zouden ticketnummer naar mijn e-mailen. Ik zit daar nog steeds op te wachten terwijl het probleem heel irritant begint te worden. 

KPN: Doe iets aan de klachten!!!!

• Nieuwkomer
  • November 9, 2022

Ook hier problemen met een Iphone 11. Al maanden lang. Geen 4G maar wel betalen hiervoor. Al meerdere keren in de winkel geweest en gebeld met de klantenservice. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd maar een oplossing is er niet. Van alles geprobeerd o.a. telefoon aan en uit zetten, simkaart in andere telefoon (dan hebben we geen problemen). Vandaag weer gebeld met de klantenservice en men wist nergens van. Het toestel wordt gebruikt door mijn dochter en zij wordt er inmiddels gek van. Forumprofiel ingevuld en dan nu hier maar eens een melding doen. KPN kom met een oplossing!!!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 9, 2022

@Nadinew Heb je de groene post gelezen?

Vul je profiel in met alle gegevens en meld dan hier dat je dat gedaan heb dan kunnen ze je op de lijst zetten

Zet dan erbij dat jij als contact persoon wilt zijn voor je dochter 

En zorg dat je dan dus het imei nummer ergens heb staan voor mochten ze bellen komende weken dat je dat bij de hand heb.

Misschien begin ik het een beetje kwijt te raken.

Ik heb 2 iPhone 11 in gebruik mijn vrouw en mijn dochter.

Beide zijn we gebeld en is nu 2 weken later. 

Hoor je nou een bevestiging mail te krijgen of niet? Want ik heb na de telefoontjes niks ontvangen.

• Nieuwkomer
  • November 9, 2022

Ik heb ook problemen met de iPhone 11. Zelfde problemen als iedereen hier, heb profielgegevens ingevuld. Fijn dat er een oplossing geboden wordt.

• Deelnemer
  • November 9, 2022

- 

• November 9, 2022

Serieus?

• Deelnemer
  • November 9, 2022

Serieus?

Ja helaas wel.. ik kan mijn oude adapter niet gebruiken, want dit is een USB-C oplader .. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 9, 2022

Mijn Iphone 12 fijn ontvangen vorige week, maar nu zie ik dat er alleen een oplaadkabel bij zit, wat zou betekenen dat ik zelf onnodige kosten moet gaan maken om een adapter te kopen. Hopelijk komt hier ook een oplossing voor? 

Je kan de lader van de 11 toch gebruiken….🙈 anders even een ander snoertje halen bij de Action

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 9, 2022

Mijn Iphone 12 fijn ontvangen vorige week, maar nu zie ik dat er alleen een oplaadkabel bij zit, wat zou betekenen dat ik zelf onnodige kosten moet gaan maken om een adapter te kopen. Hopelijk komt hier ook een oplossing voor? 

Apple levert er idd niks meer bij.

Dat is vanwege het milieu ed, ik vermoed dat hier verder geen extra compensatie voor komt.

Ik gebruik voor mijn 12 gewoon de laders die in al had.

• Deelnemer
  • November 9, 2022

Je kan de lader van de 11 toch gebruiken….🙈

Dat is geen USB-C 

• Nieuwkomer
  • November 9, 2022

Hoi,

Ik bezit ook een iPhone 11 en ervaar dezelfde problemen als die worden genoemd in het forum. Internet (4G) werkt niet en bellen is ook niet altijd mogelijk. Ik heb al telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, maar heb niet het gevoel dat ik daar serieus word genomen. 

Ze hebben me als het goed is op de bel-lijst gezet, is dat inderdaad het geval? Of moet ik hier nog iets voor doen? En wat is nu de oplossing uiteindelijk?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Femke van den Berg

• Deelnemer
  • November 9, 2022

Dat is vanwege het milieu ed, ik vermoed dat hier verder geen extra compensatie voor komt.

Ja helemaal prima als ik er zelf voor kies een nieuwe telefoon te kopen, maar dit gaat om een fout .. ik ga niet onnodig €25,- uitgeven. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 9, 2022

Je kan de lader van de 11 toch gebruiken….🙈

Dat is geen USB-C 

Tip: gebruik het kabeltje van de iPhone 11 om de 12 op te laden. (Met ook die adapter)

Profitip: dit werkt zelfs met een 'Samsung' oplader.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 9, 2022

Ja helemaal prima als ik er zelf voor kies een nieuwe telefoon te kopen, maar dit gaat om een fout .. ik ga niet onnodig €25,- uitgeven. 

Je kan toch je bestaande lader gebruiken?

• Topper
  • November 9, 2022

Hallo @D. Hoogstad het klopt dat iedereen met een iPhone 11 dezelfde variant qua geheugen krijgt van de iPhone 12. Helaas is dit fout gelopen met de 256GB variant van de iPhone 12. Deze week ontvangt Reconnext alsnog de juiste iPhone 12 met 256GB en zullen deze verstuurd gaan worden naar klanten die de verkeerde variant hebben ontvangen. Uiterlijk halverwege volgende week zal je dan ook eindelijk de juiste variant gana ontvangen. 

Ik ben vorige week woensdag gebeld door KPN dat ik de iPhone 12 met verkeerde opslag (128GB) terug moest sturen met het retourlabel uit de doos en dat daarna de juiste iPhone 12 (256GB) opgestuurd zou worden.

Gisteren weer contact gehad met het 088 nummer en werd verteld dat mijn vier weken vorige week woensdag opnieuw zijn ingegaan. Nu lees ik hier dat ik de iPhone 12 niet retour had moeten sturen en dat ik toch volgende week mijn iPhone 12 256GB kan ontvangen? 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 9, 2022

Maar even serieus, je iPhone 11 heb je minimaal een jaar gebruikt, dus bespaar je daar een aardig bedrag door aangezien je weer minimaal 2 jaar langer met je iPhone 12 kan doen. Daarnaast krijg je over circa 3,5 maand je abonnementsgeld terug wat ook een aanzienlijke besparing is. Ik vind dan ook dat je een klein beetje heel erg veel ondankbaar bent.

Ook hier problemen met de 4g en bellen met de iPhone 11, contact gehad maar er komt geen oplossing.

Gezien de vele reacties dat het fout gaat met de omruiling wil ik graag bellen om navraag te doen wanneer mijn omruiling zal worden uitgevoerd.

wie kan mij helpen welk nummer ik hiervoor kan bellen. Ik zie veel voorbij komen met 088 maar geen volledig nummer.

• Topper
  • November 9, 2022

wanneer krijgen we meer bericht over wanneer we de iphone 12 ontvangen? we zijn week 4 al ingegaan. Ik ben ook 5x gebeld en telkens werd er aangegeven dat er een systeemfout was en niet zagen dat ik al benaderd was.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 9, 2022

Gezien de vele reacties dat het fout gaat met de omruiling wil ik graag bellen om navraag te doen wanneer mijn omruiling zal worden uitgevoerd.

wie kan mij helpen welk nummer ik hiervoor kan bellen. Ik zie veel voorbij komen met 088 maar geen volledig nummer.

Men kan geen datum geven wanneer de omruiling na akkoord gaat gebeuren

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 9, 2022

Men kan geen datum geven wanneer de omruiling na akkoord gaat gebeuren

Nee daar heeft iedereen mee te maken.

Ze weten dit gek genoeg niet..

• Helper
  • November 9, 2022

Geachte heer f Gre,

Zoals zojuist telefonisch met u besproken, ontvangt u bij deze een bevestiging dat u een vervangend toestel zult ontvangen.
U zult dit toestel binnen 4 weken ontvangen. Zodra het vervangende toestel naar u onderweg is, ontvangt u hiervan een 'track and trace'-bericht (op het bij KPN bekende emailadres).
Na ontvangst moet u uw huidige toestel binnen 2 weken naar ons opsturen om extra kosten te voorkomen.

Hebt u vragen dan helpen wij u graag.
Bel gratis op telefoonnummer 0800-0402. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 17.00.

KPN neemt op een later moment weer contact met u op.

nou prima, heel bijzonder dat er zo veel verschillende afhandelingen zijn, liep bij mij gesmeerd...tot nu toe, ik moest nog even mn adres wijzigen, stond nog op oude, later zelf terug gebeld, geen wachtrij, keurige dame, direct zaken doorgenomen, bovenstaand mailtje ontvangen….. prima geregeld!