Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 9 november 2022
Frank Gre schreef:

Geachte heer f Gre,

Zoals zojuist telefonisch met u besproken, ontvangt u bij deze een bevestiging dat u een vervangend toestel zult ontvangen.
U zult dit toestel binnen 4 weken ontvangen. Zodra het vervangende toestel naar u onderweg is, ontvangt u hiervan een 'track and trace'-bericht (op het bij KPN bekende emailadres).
Na ontvangst moet u uw huidige toestel binnen 2 weken naar ons opsturen om extra kosten te voorkomen.

Hebt u vragen dan helpen wij u graag.
Bel gratis op telefoonnummer 0800-0402. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 17.00.

KPN neemt op een later moment weer contact met u op.

nou prima, heel bijzonder dat er zo veel verschillende afhandelingen zijn, liep bij mij gesmeerd...tot nu toe, ik moest nog even mn adres wijzigen, stond nog op oude, later zelf terug gebeld, geen wachtrij, keurige dame, direct zaken doorgenomen, bovenstaand mailtje ontvangen….. prima geregeld!

Dit is dus waarom het onduidelijk is. Bijna 3 weken geleden ben ik gebeld door vriendelijke jongeman . Alles doorgenomen maar ik heb nooit een mail of track en tracé code ontvangen.

Bij wie kan ik nu terecht met mijn vraag of de gehele omruilprocedure goed gaat. Al weet je maar waar je aan toe ben en niet dat ik er over 2 weken er achter gaat komen dat het fout is gegaan. 
Welk 088 kan ik bellen met mijn vragen ??

• Helper
  • 25 reacties
  • 9 november 2022
rdeweerdt_76 schreef:
Frank Gre schreef:

Geachte heer f Gre,

Zoals zojuist telefonisch met u besproken, ontvangt u bij deze een bevestiging dat u een vervangend toestel zult ontvangen.
U zult dit toestel binnen 4 weken ontvangen. Zodra het vervangende toestel naar u onderweg is, ontvangt u hiervan een 'track and trace'-bericht (op het bij KPN bekende emailadres).
Na ontvangst moet u uw huidige toestel binnen 2 weken naar ons opsturen om extra kosten te voorkomen.

Bel gratis op telefoonnummer 0800-0402. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 18.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 17.00.

nou prima, heel bijzonder dat er zo veel verschillende afhandelingen zijn, liep bij mij gesmeerd...tot nu toe, ik moest nog even mn adres wijzigen, stond nog op oude, later zelf terug gebeld, geen wachtrij, keurige dame, direct zaken doorgenomen, bovenstaand mailtje ontvangen….. prima geregeld!

Dit is dus waarom het onduidelijk is. Bijna 3 weken geleden ben ik gebeld door vriendelijke jongeman . Alles doorgenomen maar ik heb nooit een mail of track en tracé code ontvangen.

Bij wie kan ik nu terecht met mijn vraag of de gehele omruilprocedure goed gaat. Al weet je maar waar je aan toe ben en niet dat ik er over 2 weken er achter gaat komen dat het fout is gegaan. 

probeer 0887751033 eens! lukt mij wel

• Topper
  • 24 reacties
  • 9 november 2022
Roos79 schreef:
rdeweerdt_76 schreef:

Gezien de vele reacties dat het fout gaat met de omruiling wil ik graag bellen om navraag te doen wanneer mijn omruiling zal worden uitgevoerd.

wie kan mij helpen welk nummer ik hiervoor kan bellen. Ik zie veel voorbij komen met 088 maar geen volledig nummer.

Men kan geen datum geven wanneer de omruiling na akkoord gaat gebeuren

Waarom kan men geen datum geven? Dit is na akkoord toch in te plannen?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 10 november 2022

Gisteren heb ik telefonisch contact gehad over de omruiling. Tijdens het gesprek werd ik in de wacht gezet zodat de beller gegevens kon verwerken. Terwijl ik in de wacht stond werd de verbinding verbroken. Nu weet ik niet of alles goed is verwerkt, kan dat gecontroleerd worden? Ik heb geen bevestiging per e-mail ontvangen. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 10 november 2022
rdeweerdt_76 schreef:
Frank Gre schreef:

Geachte heer f Gre,

Je hebt geen mail ontvangen omdat pas vanaf 3-nov een bevestiging wordt verstuurd na het telefoongesprek (zie het groene bericht op de hoofdpagina). Een track en trace ontvang je pas als het pakket is aangemeld. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 november 2022

Ik heb sinds eind Juli problemen met mijn IPhone 11. Bellen en internet werkt niet. Dit is bekend bij KPN. Er werd gezegd dat ik mijn gegevens op dit forum moest achterlaten zodat ze mij konden terug bellen hierover. Hopelijk word ik snel terug gebeld. 

Admin: bericht verplaatst naar algemeen iPhone 11 topic

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 10 november 2022
Marwa AZ schreef:

Ervaar exact hetzelfde probleem met mijn Iphone 11 sinds juli. Had uiteindelijk mijn oude telefoon gebruikt ipv mijn nieuwe. Hartstikke zonde natuurlijk 

Inderdaad zonde, @Marwa AZ. We hebben bij deze een melding voor jou geregistreerd. Je gegevens worden meegenomen ter onderzoek en als er vastgesteld is dat je deze issues ervaart, wordt je gebeld met een passende oplossing. 

@Arno nov Als er een melding voor je geregistreerd is, wordt je teruggebeld. Binnen welke termijn durf ik op dit moment niet te zeggen.
Als jij je gegevens invult in jouw Forum profiel, dan check ik of er een melding voor je geregistreerd is. Geef je hier een seintje als je dat gedaan hebt?

Prins jan schreef:

ik ervaar dit probleem al sinds augustus. uit wanhoop maar een iPhone 14 gekocht zodra KPN die optie bood. kom wel graag in aanmerking voor compensatie.  

Dat snap ik en dat gaan we regelen. Heb je de iPhone 11 niet meer, @Prins jan

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 november 2022

Hi, zou je voor mij willen checken of er een melding geregistreerd is?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 10 november 2022
tt201984 schreef:

Moderators,

geen antwoord op mijn concrete vraag: wat als de vier weken worden overschreden?

We kunnen dan controleren of de omruiling goed geregistreerd staat en dan is het nog afwachten totdat deze verzonden wordt, @tt201984. Ook het verzenden is een handmatig proces en duurt langer dan jij en ik zouden willen.
Bellen met de klantenservice is af te raden: zij hebben geen invloed om een omruilactie te bespoedigen of ervoor te zorgen dat je eerder gebeld wordt. 

Ik heb om een update gevraagd hoe het over het algemeen staat met het verzenden, het wachten is op een terugkoppeling.

Gin84 schreef:

Ik ben nog steeds niet gebeld over mijn verkeerd geleverde iPhone 12. 
Er is aan mij verzocht de iPhone 11 binnen 2 weken op te sturen, zodra ik de nieuwe heb ontvangen. Anders worden de kosten in rekening gebracht van de IPhone 12.

Ik heb geen idee waar ik de verkeerde iPhone 12 naar toe moet retourneren. 
Is er iemand, een afdeling, een medewerker met wie ik duidelijke afspraken kan maken?

Een aantal klanten, waaronder jij @Gin84, hebben een verkeerde opslagcapaciteit ontvangen: dat wordt zsm gecorrigeerd. Vanuit het forum hebben we al aangegeven dat we dit voor je doorgegeven hebben. Ik lees dat je een klacht ingediend hebt: zonde en onnodig want de afdeling Klantenreacties moet ook weer uitzoeken en navragen wat er precies aan de hand is. Je kunt de huidige iPhone 12 houden totdat je de juiste iPhone 12 ontvangen hebt. Informatie over het retourneren zit in het pakket.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 november 2022

@Marwa AZ.  ik heb mijn gegevens ingevoerd. ik ben benieuwd wat je kunt aangeven.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 november 2022

Zelfde probleem al maanden, profiel aangepast. 
nog geen bericht ontvangen

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 10 november 2022
Joost147 schreef:

Helaas is dit ook bij mij het geval. Gebeld met helpdesk, ticket aangemaakt en ze zouden ticketnummer naar mijn e-mailen. Ik zit daar nog steeds op te wachten terwijl het probleem heel irritant begint te worden. 

Wat voor een ticketnummer, @Joost147. Je krijgt namelijk geen ticketnummer.
Vanuit het forum is er al een melding voor je geregistreerd, problemen zijn vastgesteld door onze technische dienst: het is nu wachten totdat je gebeld wordt met een passende oplossing. Hetzelfde geldt voor jou, @Nadinew.

Shyrin_ schreef:

@Joost147 Ik kan helaas niet aangeven per wanneer het opgelost is. Jouw gegevens staan in ieder geval nu genoteerd. Het is nu afwachten op het telefoontje van onze achterliggende afdeling. 

Wil je dit afwachten, alsjeblieft?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 november 2022

Goedemiddag,

Ook ik heb met mijn Iphone 11 sinds een flinke poos weinig tot geen internet met KPN. Nooit problemen mee gehad tot aan dit jaar..

@KPN: Ik heb mijn gegevens achtergelaten in mijn profiel.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 november 2022

Begin september gebeld met de helpdesk, Sim kaart vervangen wat geen oplossing bleek. Vorige week bij kpn winkel geweest, en ik zou gebeld worden. Nu is het probleem dusdanig dat de verbinding 9 van de 10 keer niet wordt gelegd, en zelf bellen wordt ook steeds lastiger. Hoe gaan jullie dit oplossen?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 november 2022

Haiii 

vanmorgen ben ik gebeld althans had een gemiste oproep want oproepen komen namelijk niet binnen.

op de voicemail stond dat ik terug moest bellen naar een ander nummer met een pincode als het probleem nog actueel is.. dit meerdere keren gedaan maar het nummer gaat niet eens over..

word ik nog terug gebeld of? 

wilma

Mol1986
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 november 2022

Goedendag, hoe lang gaat dit nog duren? Ik heb al maanden waardeloos bereik, maar betaal wel voor mijn bundel (via Simyo). Ik gebruik de MBs nauwelijks, maar heb wel de kosten. Ook krijgt men vaak direct mijn voicemail als ze mij bellen. Graag op korte termijn een oplossing, wat dit kan zo niet langer!

Ik heb een iPhone 11 en mijn gegevens achtergelaten.

Groet 

Hier gisteren, na ongeveer 3,5 week geduldig wachten een T&T ontvangen in de PostNL app, hopelijk volgt de bezorging snel. Dank aan iedereen die in de achtergrond hier hard mee bezig is, dat zal een flinke logistieke uitdaging zijn ðŸ¤œðŸ¤›

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 10 november 2022

@Chelmi-Corner voor de klanten die gebeld zijn vanaf 03 november, geldt dat zij een bevestiging per e-mail krijgen als zij akkoord zijn gegaan met de passende oplossing.

@femkevdberg Je had al een berichtje geplaatst: ééntje is voldoende 😅. We doen ons uiterste best om de geplaatste berichten in chronologische volgorde te beantwoorden. Er was nog geen melding voor jou geregistreerd, dat heb ik bij deze voor je gedaan

Niels Nagtegaal schreef:

Ook hier problemen met de 4g en bellen met de iPhone 11, contact gehad maar er komt geen oplossing.

Met wie heb je precies contact gehad, @Niels Nagtegaal?
Welke problemen ervaar je precies en staat de instelling VoLTE aan in jouw toestel? Deze vragen gelden ook voor jou, @RJG We lezen het graag even, voordat we een melding voor je registreren.

@rita63 de omruiling staat geregistreerd. Ik probeer alsnog een bevestiging voor je te regelen, maar beloof niets.

@Erik-73 er is al een melding voor jouw geregistreerd en één melding in het topic is voldoende. Dat geldt ook voor jou @Arno nov: voor jou is er ook een melding geregistreerd en in behandeling.

Oké duidelijk ben op 20-10-2022 gebeld dus moet goed komen.  

Nu de laatste weken ook dat mijn scherm niet goed of helemaal niet reageerd 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 november 2022

Ervaar deze iPhone 11 problemen ook en heb forumprofiel ingevuld

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 november 2022

Graag wil ik zo snel mogelijk gebeld worden omdat ik nog steeds niet gebeld ben! Ik wacht al vanaf augustus en mijn geduld is nu op! Heb mijn mobiel internet nodig voor mijn werk! Ik ga hier een officiële klacht over indienen. De afgelopen 3 weken ook elke week gebeld en krijg te horen dat ze me gaan bellen maar de maat is vol want word niet terug gebeld en blijf maar betalen voor waardeloos internet!

• Topper
  • 18 reacties
  • 10 november 2022
Shyrin_ schreef:
tt201984 schreef:

Moderators,

geen antwoord op mijn concrete vraag: wat als de vier weken worden overschreden?

We kunnen dan controleren of de omruiling goed geregistreerd staat en dan is het nog afwachten totdat deze verzonden wordt, @tt201984. Ook het verzenden is een handmatig proces en duurt langer dan jij en ik zouden willen.
Bellen met de klantenservice is af te raden: zij hebben geen invloed om een omruilactie te bespoedigen of ervoor te zorgen dat je eerder gebeld wordt. 

Ik heb om een update gevraagd hoe het over het algemeen staat met het verzenden, het wachten is op een terugkoppeling.

Gin84 schreef:

Ik ben nog steeds niet gebeld over mijn verkeerd geleverde iPhone 12. 
Er is aan mij verzocht de iPhone 11 binnen 2 weken op te sturen, zodra ik de nieuwe heb ontvangen. Anders worden de kosten in rekening gebracht van de IPhone 12.

Ik heb geen idee waar ik de verkeerde iPhone 12 naar toe moet retourneren. 
Is er iemand, een afdeling, een medewerker met wie ik duidelijke afspraken kan maken?

Een aantal klanten, waaronder jij @Gin84, hebben een verkeerde opslagcapaciteit ontvangen: dat wordt zsm gecorrigeerd. Vanuit het forum hebben we al aangegeven dat we dit voor je doorgegeven hebben. Ik lees dat je een klacht ingediend hebt: zonde en onnodig want de afdeling Klantenreacties moet ook weer uitzoeken en navragen wat er precies aan de hand is. Je kunt de huidige iPhone 12 houden totdat je de juiste iPhone 12 ontvangen hebt. Informatie over het retourneren zit in het pakket.

Kan je dat ook even voor mij nakijken? Ik heb namelijk de verkeerde iPhone 12 al retour gestuurd op verzoek van KPN.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7111 reacties
  • 10 november 2022

@JeroenWES bedankt voor je bericht. Er is bij deze een melding voor je geregistreerd.

@Wilma hummel Onze technische dienst heeft geprobeerd om contact met jou op te nemen. Ze proberen het nog eens, probeer zelf ook om op een later tijdstip terug te bellen.

@Mol1986 Je kunt je vraag en gegevens het beste doorgeven aan je eigen provider. Wij hebben geen inzage in jouw klantgegeven, kunnen daarom geen melding voor je registreren om je een passende oplossing aan te bieden.
Op het forum van Simyo is ook een topic te vinden over dit issue: UPDATE Problemen met de iPhone 11 in combinatie met KPN netwerk.

masterblaster schreef:

Hier gisteren, na ongeveer 3,5 week geduldig wachten een T&T ontvangen in de PostNL app, hopelijk volgt de bezorging snel. Dank aan iedereen die in de achtergrond hier hard mee bezig is, dat zal een flinke logistieke uitdaging zijn ðŸ¤œðŸ¤›

Wat fijn! Bedankt voor jouw bericht èn begrip! 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 november 2022

Hi,

Hoe kan het nou zo zijn dat de telefonische helpdesk zegt dat ze mij 3 weken geleden op de lijst hebben gezet, en dat ik hier hoor dat dat nog niet zo was?

Dat is toch onduidelijk? En dat betekent indirect dat ik nu dus al 3 weken op niks heb gewacht..