Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229975 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Beste KPN / moderators , 

Ik weet niet of mijn vorige bericht goed binnen gekomen is maar ik kon deze niet meer terug vinden.
Vandaag mijn iPhone 12 binnen gekregen. Echter blijkft dit 64GB te zijn ipv 128GB  zoals mijn iPhone 11.
Ik heb dus de verkeerde opslagcappaciteit binnen gekregen.
Balen! 
Hoe kan ik er voor zorgen dat de juiste opslagcappaciteit binnen komt? Waar moet ik hier voor zijn en hoe gaat dat nu in zijn werking met omruilen?
Ik hoor het graag zodat ik vervolg stappen kan maken naar de goede telefoon. 

Het zit je niet mee :-(

Ik ga voor je navragen wat we kunnen doen. Ik kom er op terug. 

Heb de nieuwe 12 vandaag ontvangen!! Moderators bedankt voor al het geregel en verder iedereen succes de komende tijd!

Erwin van KPN
Moderator

Hi,

mijn vrouw en ik hadden allebei last van het issue en beide nummers zijn opgegeven. Ik ben enige tijd geleden gebeld, mijn vrouw nu net.

we hebben er eerder zelf voor gekozen om nieuwe telefoons te kopen en de oude op MP te verkopen. We komen dus niet in aanmerking voor de 12. Prima. Net gevraagd of we wel in aanmerking komen voor de abonnement kosten compensatie. Mijn vrouw wel, bij mij is dat niet verteld. Ze kon dit voor mijn nummer niet bevestigen of ontkennen. 
Ik moest mij via het forum opnieuw aanmelden om gebeld te worden.

dus; bij deze. Graag wordt ik opnieuw gebeld op 06-20xxxxxx (zie forum profiel)

Als jij een periode die klachten hebt gehad en je staat op de lijst, kom je in aanmerking voor compensatie abonnementskosten, @MartijnSo . 

Erwin van KPN
Moderator

@MartijnSo  Deze vraag had mijn collega @Jeroen_dB  toch al beantwoord?

Forum|alt.badge.img

Beste KPN / moderators , 

Ik weet niet of mijn vorige bericht goed binnen gekomen is maar ik kon deze niet meer terug vinden.
Vandaag mijn iPhone 12 binnen gekregen. Echter blijkft dit 64GB te zijn ipv 128GB  zoals mijn iPhone 11.
Ik heb dus de verkeerde opslagcappaciteit binnen gekregen.
Balen! 
Hoe kan ik er voor zorgen dat de juiste opslagcappaciteit binnen komt? Waar moet ik hier voor zijn en hoe gaat dat nu in zijn werking met omruilen?
Ik hoor het graag zodat ik vervolg stappen kan maken naar de goede telefoon. 

Het zit je niet mee :-(

Ik ga voor je navragen wat we kunnen doen. Ik kom er op terug. 

Bedankt dat zou super fijn zijn. 
Het zit inderdaad niet mee met dit probleem. Hoor graag wat er mogelijk is. Vooral omdat de iPhone 11 binnen 2 weken retour moet is het dan wel handig om te weten waar ik de iPhone naar terug moet sturen om de juiste 12 binnen te krijgen. 

• Nieuwkomer
  • November 11, 2022

@Erwin_  super, dankjewel! 

Forum|alt.badge.img

Hallo @D. Hoogstad het klopt dat iedereen met een iPhone 11 dezelfde variant qua geheugen krijgt van de iPhone 12. Helaas is dit fout gelopen met de 256GB variant van de iPhone 12. Deze week ontvangt Reconnext alsnog de juiste iPhone 12 met 256GB en zullen deze verstuurd gaan worden naar klanten die de verkeerde variant hebben ontvangen. Uiterlijk halverwege volgende week zal je dan ook eindelijk de juiste variant gana ontvangen. 

Ik ben vorige week woensdag gebeld door KPN dat ik de iPhone 12 met verkeerde opslag (128GB) terug moest sturen met het retourlabel uit de doos en dat daarna de juiste iPhone 12 (256GB) opgestuurd zou worden.

Gisteren weer contact gehad met het 088 nummer en werd verteld dat mijn vier weken vorige week woensdag opnieuw zijn ingegaan. Nu lees ik hier dat ik de iPhone 12 niet retour had moeten sturen en dat ik toch volgende week mijn iPhone 12 256GB kan ontvangen? 

Ohh hier het zelfde probleem. ipv 128GB , 64GB ontvangen. Is het bij jou wel al gelukt om de juiste opslag te krijgen? 
En hoe heb je dat dan gedaan? 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 11, 2022

@Lisannex25lvh Misschien even afwachten wat de moderators gaan terug melden aan je?

Die zeiden ermee aan de slag te gaan toch?

Forum|alt.badge.img

@Lisannex25lvh Misschien even afwachten wat de moderators gaan terug melden aan je?

Die zeiden ermee aan de slag te gaan toch?

Ja ze kwamen erop terug

• Nieuwkomer
  • November 11, 2022

Hier ook al een hele tijd problemen met 4g. Bij de kpn winkel kwamen ze met updaten naar ios16, maar of dat werkt geen idee..

• Nieuwkomer
  • November 11, 2022

Ook ik heb al een aantal maanden problemen met 4g. Heb van alles geprobeerd, maar geen verbetering. Ik heb de afgelopen weken een ander toestel gebruikt en daar had ik geen problemen met de verbinding. Sinds een aantal dagen weer de iPhone 11 in gebruik en vrijwel direct weer slecht tot geen internet onderweg. Opnieuw gaan zoeken naar een oplossing en kwam ik hier terecht. Ook ik zou heel graag willen dat dit probleem wordt opgelost.

Erwin van KPN
Moderator

Hier ook al een hele tijd problemen met 4g. Bij de kpn winkel kwamen ze met updaten naar ios16, maar of dat werkt geen idee..

Nou nee, niet als het een iphone 11 is met de issues die in dit topic gemeld zijn. Is dat bij jou het geval?

Erwin van KPN
Moderator

@Esther1111 Ik heb je op de lijst gezet en een ticket aangemaakt.  Ze zullen contact met jou zoeken. 

• Nieuwkomer
  • November 11, 2022

Nieuwe iPhone 12 zojuist ontvangen wat is dat even wennen dat snelle 5g internet alles komt goed geduld houden succes iedereen ! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 12, 2022

Nou ik ga naar de 3 weken van moment van bellen toe.

Nog niks gezien van bericht van verzending.

Lees regelmatig bericht van verkeerd geleverde toestellen (Gb) hoop niet dat dat nog eens parten gaat spelen.

Ben wel benieuwd hoeveel toestellen er door kpn naar gedupeerden verstuurd zijn intussen.

Deze mensen zijn blij en laten dit ook af en toe is weten.

Voor veel mensen het gevoel nog altijd dat er veel fout gaat en geen schot in de zaak komt.

Kunnen jullie van kpn garanderen dat ik de telefoon binnen de toegezegde 4 weken binnen heb?.

Is er beter toezicht dat de juiste telefoon verstuurd word?.

• Helper
  • November 12, 2022

Lees regelmatig bericht van verkeerd geleverde toestellen (Gb) hoop niet dat dat nog eens parten gaat spelen.

Ben wel benieuwd hoeveel toestellen er door kpn naar gedupeerden verstuurd zijn intussen.

Voor veel mensen het gevoel nog altijd dat er veel fout gaat en geen schot in de zaak komt.

Kunnen jullie van kpn garanderen dat ik de telefoon binnen de toegezegde 4 weken binnen heb?.

Ik ben 20 oktober gebeld en heb gisteren mijn iPhone 12 binnen gekregen. Eindelijk weer normaal internet. Super blij! 

Erwin van KPN
Moderator

Het enige wat wij hier op het forum kunnen doen is het proces zo goed mogelijk begeleiden. Jij bent gebeld en er is een iphone12 toegezegd? Dan ga je die krijgen ook. Over de levertermijnen ben ik, door alles wat er tot nu gebeurt is, voorzichtig. Daar kan ik simpelweg geen garanties over geven.  Ik hoop uiteraard dat ie binnen 4 weken binnen is. 

• Nieuwkomer
  • November 12, 2022

Heb jij een particulier KPN Mobiel abonnement, @jhteravest? Want op de gegevens die je nu genoteerd hebt staan in jouw forum profiel, kan ik geen gegevens terug vinden.

Dat wil iedereen @Joanne1690 en daar zijn we druk mee bezig. Officiële klacht indienen kan, maar zorgt er niet voor dat je eerder teruggebeld gaat worden. Je gegevens zijn doorgestuurd naar het belteam en het is nu afwachten totdat je aan de beurt bent om gebeld te worden.

Wat moet er precies voor jou nagekeken worden, @Gerald11? Je gaf al aan dat je een iPhone 12 met een verkeerde opslagcapaciteit ontvangen hebt en dat je daarover teruggebeld bent? De iPhone 12 met de verkeerde opslagcapaciteit moet sowieso terug: of je dat nu al doet of nadat je de variant met de juiste opslagcapaciteit ontvangen hebt, maakt voor ons niet uit.

Je stelt een vraag waar ik helaas geen antwoord op heb, @femkevdberg. Er is nog niet eerder een melding geregistreerd door de klantenservice, dat is bij deze alsnog gedaan.

Nee, telefoon & abonnement is via de werkgever

Erwin van KPN
Moderator

Heb jij een particulier KPN Mobiel abonnement, @jhteravest? Want op de gegevens die je nu genoteerd hebt staan in jouw forum profiel, kan ik geen gegevens terug vinden.

Dat wil iedereen @Joanne1690 en daar zijn we druk mee bezig. Officiële klacht indienen kan, maar zorgt er niet voor dat je eerder teruggebeld gaat worden. Je gegevens zijn doorgestuurd naar het belteam en het is nu afwachten totdat je aan de beurt bent om gebeld te worden.

Wat moet er precies voor jou nagekeken worden, @Gerald11? Je gaf al aan dat je een iPhone 12 met een verkeerde opslagcapaciteit ontvangen hebt en dat je daarover teruggebeld bent? De iPhone 12 met de verkeerde opslagcapaciteit moet sowieso terug: of je dat nu al doet of nadat je de variant met de juiste opslagcapaciteit ontvangen hebt, maakt voor ons niet uit.

Je stelt een vraag waar ik helaas geen antwoord op heb, @femkevdberg. Er is nog niet eerder een melding geregistreerd door de klantenservice, dat is bij deze alsnog gedaan.

Nee, telefoon & abonnement is via de werkgever

Met grootzakelijk kan ik niks. Dit is een forum voor de particuliere gebruiker.  Als het goed is, heeft jouw baas/systeembeheerder/administrator een eigen ingang bij zakelijk.(vaak een contactpersoon).  

• Nieuwkomer
  • November 12, 2022

Hallo ik heb ook vanaf het begin melding gemaakt van de problemen met mijn toestel dit duurt voor mij nu al maanden! een paar weken geleden ben ik gebeld door een medewerker van KPN met het aabod om mijn toestel in te ruilen en korting. Deze mevrouw vertelde mij binnen een paar dagen sturen wij het toestel op? ben nu weer dik 3 weken verder geen bevestiging via mail of iets dergelijks als ik met KPN bel kunnen ze mij niets vertellen over de stand van zaken! mijn geduld begint echt op te raken.

• Deelnemer
  • November 12, 2022

@JeGo,  @Peter. B en @Corne Janssen jullie gegevens staan genoteerd en worden tzt gebeld met een passende oplossing.

Ik heb nog niets gehoord van KPN. Benieuwd er ooit nog wat van te horen! 

• Deelnemer
  • November 12, 2022

Al lang geleden mijn nummer doorgegeven. Nog niets vernomen van KPN. 

• Nieuwkomer
  • November 12, 2022

Bij deze meld ik me aan. Ik heb het bekende probleem van de Iphone 11 en KPN. Groeten Erwin de Bruijne

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Erwin van KPN
Moderator

@Eiluap Er is een ticket. Dus je wordt gebeld. 

Erwin van KPN
Moderator

Hallo ik heb ook vanaf het begin melding gemaakt van de problemen met mijn toestel dit duurt voor mij nu al maanden! een paar weken geleden ben ik gebeld door een medewerker van KPN met het aabod om mijn toestel in te ruilen en korting. Deze mevrouw vertelde mij binnen een paar dagen sturen wij het toestel op? ben nu weer dik 3 weken verder geen bevestiging via mail of iets dergelijks als ik met KPN bel kunnen ze mij niets vertellen over de stand van zaken! mijn geduld begint echt op te raken.

Jij bent dus gebeld? En er is toegezegd dat je een nieuw toestel krijgt?  Dan zal dat gebeuren. We streven er naar om binnen 4 weken het toestel afgeleverd te hebben. Maar zoals je hier kunt lezen duurt dat soms (helaas) ook langer.