Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229976 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 12, 2022

Nou ik ga naar de 3 weken van moment van bellen toe.

Nog niks gezien van bericht van verzending.

Lees regelmatig bericht van verkeerd geleverde toestellen (Gb) hoop niet dat dat nog eens parten gaat spelen.

Ben wel benieuwd hoeveel toestellen er door kpn naar gedupeerden verstuurd zijn intussen.

Deze mensen zijn blij en laten dit ook af en toe is weten.

Voor veel mensen het gevoel nog altijd dat er veel fout gaat en geen schot in de zaak komt.

Kunnen jullie van kpn garanderen dat ik de telefoon binnen de toegezegde 4 weken binnen heb?.

Is er beter toezicht dat de juiste telefoon verstuurd word?.

Het enige wat wij hier op het forum kunnen doen is het proces zo goed mogelijk begeleiden. Jij bent gebeld en er is een iphone12 toegezegd? Dan ga je die krijgen ook. Over de levertermijnen ben ik, door alles wat er tot nu gebeurt is, voorzichtig. Daar kan ik simpelweg geen garanties over geven.  Ik hoop uiteraard dat ie binnen 4 weken binnen is. 

🤞🏻

• Deelnemer
  • November 12, 2022

Inmiddels het nieuwe toestel ontvangen, dat mag ook gezegd worden. Thanks.

wat zijn de voorwaarden verder? Dien ik nog klant te blijven zodra mijn abonnement is afgelopen of ben ik gewoon vrij om te gaan?

Het oude toestel gaat uiteraard retour.

hoor het graag!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 12, 2022

@Eribru Ik heb je bericht samengevoegd met dit bestaande topic. Als het goed is, ben je er al van op de hoogte:
Er is al een melding voor je geregistreerd en je wordt teruggebeld: binnen welke termijn dat is, kunnen we (dus ook mijn collega's van de telefonische klantenservice) niet aangeven. 

Erwin van KPN
Moderator

wat zijn de voorwaarden verder? Dien ik nog klant te blijven zodra mijn abonnement is afgelopen of ben ik gewoon vrij om te gaan?

hoor het graag!

Aan dit hele verhaal zitten verder geen (verborgen) spelregels.  De deal is dat je een vervangend toestel krijgt en compensatie voor de periode dat je geen of slechte diensten had.  Alle andere voorwaarden zijn precies hetzelfde gebleven. Dus als jij contractvrij bent staat het je vrij om een andere provider te zoeken. 

Ik heb hier ook al een tijdje problemen met internet en tijdens bellen met een iPhone 11. Blijkbaar ook slecht bereikbaar. 

• Nieuwkomer
  • November 12, 2022

poging nummer zoveel:

Ik ben tot 2x toe naar de KPN winkel gegaan, bij beide keren de belofte gekregen dat ik nog binnen een week een SMS zou krijgen dan wel gebeld zou worden. Er waren al meerdere mensen gekomen, ze zaten bovenop dit probleem. Uiteraard geen enkel gehoor. Op dit forum op 27-10-2022 een bericht achtergelaten en netjes mijn gegevens ingevuld in mijn account. Uiteraard ben ik niet gecontacteerd. 

Ongekend dat dit zo kan gaan. Meer dan 6000 reacties in dit forum, probleem is al maanden bekend. Alles met het compenseren van de klanten gaat ook fout, het is werkelijk niet normaal.

Morgen ga ik nog 1 dappere poging doen bij de KPN winkel. Ik weet de uitkomst eigenlijk al. Ik wens iedereen met een Iphone 11 sterkte in deze niet te winnen strijd. 

Gegroet. 

• Deelnemer
  • November 12, 2022

poging nummer zoveel:

Ik ben tot 2x toe naar de KPN winkel gegaan, bij beide keren de belofte gekregen dat ik nog binnen een week een SMS zou krijgen dan wel gebeld zou worden. Er waren al meerdere mensen gekomen, ze zaten bovenop dit probleem. Uiteraard geen enkel gehoor. Op dit forum op 27-10-2022 een bericht achtergelaten en netjes mijn gegevens ingevuld in mijn account. Uiteraard ben ik niet gecontacteerd. 

Ongekend dat dit zo kan gaan. Meer dan 6000 reacties in dit forum, probleem is al maanden bekend. Alles met het compenseren van de klanten gaat ook fout, het is werkelijk niet normaal.

Morgen ga ik nog 1 dappere poging doen bij de KPN winkel. Ik weet de uitkomst eigenlijk al. Ik wens iedereen met een Iphone 11 sterkte in deze niet te winnen strijd. 

Gegroet. 

Helemaal mee eens!!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 12, 2022

Ik wil bij deze ook nog even aangeven dat ik nog niet teruggebeld ben naar aanleiding van de verkeerde capaciteit iPhone 12. Dit is ondertussen 2 weken geleden.

Hopelijk komt het snel goed.

Erwin van KPN
Moderator

@JeroenSchieven : Ik heb een ticket voor je aangemaakt en je op de lijst gezet. Je wordt hierover teruggebeld.

Erwin van KPN
Moderator

@NWHIphone11 : Bespaar jezelf die moeite. Er staat een ticket voor jou want die heb ik net zelf aangemaakt.  In de winkel kunnen ze NIKS voor jou doen. 

Je wordt teruggebeld. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 12, 2022

hoor het graag!

Gefeliciteerd!

• Topper
  • November 12, 2022

Zo, het volgende hoofdstuk in deze shitshow! 😡

Gisteren helaas de bezorger gemist ivm werk. Geen probleem want via de postnl app kon ik de telefoon vandaag bij een afhaalpunt in de buurt laten bezorgen.

Zojuist een mail ontvangen dat ik niet thuis was (dat klopt, heb niet voor niets voor een afhaalpunt gekozen) en dat het pakketje teruggaat naar Reconext/KPN.

Het is toch echt van de zotte dat alles wat er in deze hele k*toperatie mis kan gaan ook daadwerkelijk misgaat.

Ik wil graag vandaag nog horen hoe dit verder opgelost gaat worden. Ik kan niet nog een keer 4 weken wachten op de telefoon. 

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Vandaag op dag 28 van de 4weekse periode waarin de iphone 12 zou worden verzonden, kwam de pakketbezorger met het beloofde pakketje.

ik ga er mee aan de slag en zal de iphone 11 asap terug sturen. 

ondanks het “lange” wachten op het verzendbericht toch blij met deze omruiloplossing en de geboden compensatie. 🥳

Vandaag de iPhone 11 retour gezonden en de iPhone 12 in gebruik genomen, verzendbewijscode staat in mijn profiel.

• Nieuwkomer
  • November 12, 2022

3 keer bij de KPN winkel geweest. Vele wachtrijen doorstaan en nog steeds geen oplossing voor Iphone 11 4G probleem. Kreeg vandaag een Iphone 12 opgestuurd en dacht: dat is nog eens service! Totdat ik de factuur van 800 euro zag terwijl ik niet eens de iphone heb besteld. Er wordt wel verwacht dat ik de telefoon terugstuur maar probleem nog steeds niet verholpen !

Wederom gebeld met KPN en op advies wederom een klacht ingediend. Laatste nieuws is dat KPN binnen 3-5 dagen de klachten in behandeling neemt. Dat wil overigens niet zeggen dat je ook binnen die tijd wordt geinformeerd. Sinds juli probleem met uitval, zeer ongemakkelijk veel problemen omdat het volgens KPN tussen Apple en KPN niet goed is geregeld. ondertussen natuurelijk wel steeds trouw betaald. Ik ben helemaal voor digitalisering maar wanneer je niemand meer kunt aanspreken en je tientallen wachtrijen hebt gezien, verlang je naar een echt persoon aan de lijn die je ook echt helpt en niet steeds verwijst naar internet. Zucht……..

Iemand een idee hoe je met KPN zo snel mogelijk tot een oplossing komt?

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

• Topper
  • November 12, 2022

Gisteren helaas de bezorger gemist ivm werk. Geen probleem want via de postnl app kon ik de telefoon vandaag bij een afhaalpunt in de buurt laten bezorgen.

Zojuist een mail ontvangen dat ik niet thuis was (dat klopt, heb niet voor niets voor een afhaalpunt gekozen) en dat het pakketje teruggaat naar Reconext/KPN.

Het is toch echt van de zotte dat alles wat er in deze hele k*toperatie mis kan gaan ook daadwerkelijk misgaat.

Ik wil graag vandaag nog horen hoe dit verder opgelost gaat worden. Ik kan niet nog een keer 4 weken wachten op de telefoon. 

Zojuist contact gehad met PostNL. Wijzigen naar afhaalpunt heeft geen enkele zin aangezien het thuis afgeleverd moet worden. Voor de mensen die de telefoon nog moeten krijgen, doe er je voordeel mee. 

Vraag aan KPN. Hoe gaan we dit oplossen. Ik ben tijdens de bezorg momenten van Postnl amper thuis ivm onregelmatige werktijden. 

• Helper
  • November 12, 2022

Zojuist contact gehad met PostNL. Wijzigen naar afhaalpunt heeft geen enkele zin aangezien het thuis afgeleverd moet worden. Voor de mensen die de telefoon nog moeten krijgen, doe er je voordeel mee. 

Vraag aan KPN. Hoe gaan we dit oplossen. Ik ben tijdens de bezorg momenten van Postnl amper thuis ivm onregelmatige werktijden. 

Kon je geen avondoptie tijd kiezen??? 

• Topper
  • November 12, 2022

Zeker wel maar als je tot een uur of 20:00 aan het werk bent dan is dat ook een gok

• Helper
  • November 12, 2022

Zeker wel maar als je tot een uur of 20:00 aan het werk bent dan is dat ook een gok

Oke dat is dan flink balen!!! Hopelijk is er een optie dan voor je. Ik vraag het want werk zelf elke dag tot 18:30 dus vrees voor mij hetzelfde straks helaas. Als er een andere optie zou komen dan lees ik dat graag mee

• Nieuwkomer
  • November 12, 2022

Hallo,

In het eerste bericht van deze topic werd aangegeven, dat ik via dit forum een bericht moet plaatsen om te melden dat ik ook last heb van deze storing met mijn Iphone 11.

Ik ben meerdere malen naar de servicewinkel gegaan, waar ik helaas zeer slechte service heb gehad en ik heb een aantal keren gebeld met de klantenservice. De laatste keer dat ik telefonisch contact heb gehad met de klantenservice, was 30 september 2022. Op deze dag ben ik wel goed te woord gestaan. De medewerker gaf aan dat het gecompenseerd zou worden en dat ik teruggebeld zou worden.

Daarna heb ik helaas niets meer vernomen van KPN en kan ik mijn Iphone 11 nog steeds niet gebruiken door deze storing. In verband met omstandigheden is het voor mij heel belangrijk om goed bereikbaar te zijn.

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk een reactie. Daarom heb ik nu mijn forumprofiel ingevuld.

Hartelijke groet,

Marijke

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 12, 2022

Beste kpn 

ik ben ondertussen weer helemaal op en top bereikbaar door de nieuwe iPhone 12 inmiddels is de oude 11 al opgestuurd. Nu komt de overige vraag kunnen jullie een soort indicatie geven waneer de overige maand waar we niet goed bereikbaar waren gecompenseerd word?

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • November 12, 2022

Raar want als “Levering aan huisadres” is aangevinkt door de verzender kan je helemaal niet “afhaalpunt” als optie kiezen. Dan heb je alleen keuze uit avondlevering (tegen meerprijs) of levering op een andere dag overdags

• Topper
  • November 12, 2022

Raar want als “Levering aan huisadres” is aangevinkt door de verzender kan je helemaal niet “afhaalpunt” als optie kiezen. Dan heb je alleen keuze uit avondlevering (tegen meeprijs) of levering op een andere dag overdags

Dat zal best en de fout ligt in dit geval ook bij PostNL maar aangezien KPN de verzender is mag ik me hier weer melden. 

• Nieuwkomer
  • November 12, 2022

Hoi, sta ik inderdaad op de lijst? Wordt er al enige vooruitgang geboekt met de bellijst? Het is al een aantal keer genoemd, maar bereikbaar zijn ivm kinderen en tijdens het fietsen in t donker, zijn toch wel van enig belang. Ik hoor graag van jullie. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 13, 2022

Dat zal best en de fout ligt in dit geval ook bij PostNL maar aangezien KPN de verzender is mag ik me hier weer melden. 

Heel erg balen dat het pakket nu retour afzender gaat, @Moensjaain. Ik heb daar bij deze een melding van gemaakt en check of er andere bezorgopties zijn. Wacht even een terugkoppeling vanuit ons af.
​​

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 13, 2022

Bedankt voor je bericht, @Marijke J.. Er was nog geen melding voor jou geregistreerd, ik heb er nu één voor je geregistreerd. We nemen je gegevens mee ter onderzoek en oplossing.

@Goku fijn dat je weer bereikbaar bent.
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
De compensatie wordt verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.