Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

• July 28, 2022
  • 6658 reacties
  • 229976 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • November 14, 2022

ik kreeg 6 oktober een bericht wat aangaf dat ik binnen 14 dagen gebeld zou worden, dat gebeurde niet en toen kreeg ik 25 oktober een bericht wat zei dat er vertraging was en dat ik binnen nog 1 week gebeld wordt. nou inmiddels zijn we al bijna 2 weken over de deadline en heb nog steeds niks ontvangen.

wat moet ik nu hiermee???

• Topper
  • November 14, 2022

Ondanks dat het wachten al langer duurde ben ik blij dat de 11 omgeruild is tegen de 12.

KPN dank voor de service en afhandeling.

Forum|alt.badge.img

is hier misschien al iets van zicht op?  

Nee, @Lisannexhx we hebben nog geen terugkoppeling ontvangen: verwacht ik ook pas na het weekend. Mijn collega Erwin heeft aangegeven dat we er op terug komen, wil je dit alsjeblieft afwachten?

Oke. Bedankt

• Deelnemer
  • November 14, 2022

heb je op de lijst gezet. Zelfde geldt voor  jouw gegevens heb ik genoteerd. 

Zou je jouw forumprofiel in willen @Decypher? Dan kunnen we ook voor jouw zoon aan de slag! 

IK ben 2 weken geleden gebeld heb alleen nog niks vernomen erna. En hoe zit het met compensatie van abbonement.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zou je jouw forumprofiel in willen @Decypher? Dan kunnen we ook voor jouw zoon aan de slag! 

IK ben 2 weken geleden gebeld heb alleen nog niks vernomen erna. En hoe zit het met compensatie van abbonement.

De ontvangst van de iPhone 12 na telefonisch akkoord kan 4 weken duren @KevinP1986 
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.  

Forum|alt.badge.img

Hallo kpn, als 1 van de eerste heb ik op 21 juli al contact met jullie gelegd over het grote iPhone 11 probleem en ik heb nog steeds geen nieuw toestel.

de mensen die na mij hun klacht hebben gedaan hebben wel een nieuw toestel en ik nog steeds niets! 

As woensdag moet mijn leentoestel weer terug naar de uitlener, daarna ben ik niet meer bereikbaar. Dus kpn…..wanneer komt mijn nieuwe toestel? 
help toch eens een keer!!! En laat eens iets weten!! De 4 weken zijn voorbij kpn!!

Hallo kpn, waarom krijg ik geen reactie? 
toestel is niet geleverd, ook niet binnen de 4 weken zoals jullie beloven! 
graag reactie! 

• Deelnemer
  • November 14, 2022

De ontvangst van de iPhone 12 na telefonisch akkoord kan 4 weken duren @KevinP1986 
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.  

Dus als het goed is wordt deze binnen 2 weken verstuurd ?, krijg je hier een track & trace van ?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Samir S dan had je al iets moeten horen. We zoeken het voor je uit en houden je op de hoogte.

@Bianca Vervoort ik zie een melding van 9-11 dat de omruil in werking is gezet en dat je binnen 4 weken een toestel ontvangt. Het is me helaas niet duidelijk waarom dit in oktober dan niet goed gegaan is. 

@KevinP1986 als het nu twee weken geleden is dat je gebeld bent, dan duurt het nu nog ongeveer 2 weken inderdaad. Je krijgt een track en trace op het moment dat het toestel onderweg naar jou is.

• Nieuwkomer
  • November 14, 2022

Beste @Shyrin_ ,

Bedankt voor de reactie.

Ik schrik er wel van dat er nog geen melding voor mij was geregistreerd. Welke gevolgen heeft dat mbt wachttijd dat ik geholpen wordt? I.v.m. medische redenen moet ik telefonisch bereikbaar zijn voor het ziekenhuis en andere zorgverleners. Zij hebben mij al vaker niet te pakken gekregen en dit heeft gevolgen voor de zorg die ik krijg. Graag hoor ik op korte termijn een reactie en mogelijke oplossingen.

Hartelijke groet,

Marijke

• Nieuwkomer
  • November 14, 2022

Bedankt voor je bericht, @Marijke J.. Er was nog geen melding voor jou geregistreerd, ik heb er nu één voor je geregistreerd. We nemen je gegevens mee ter onderzoek en oplossing.

​​​
Beste@Shyrin_  ,

Bedankt voor de reactie.

Ik schrik er wel van dat er nog geen melding voor mij was geregistreerd. Welke gevolgen heeft dat mbt wachttijd dat ik geholpen wordt? I.v.m. medische redenen moet ik telefonisch bereikbaar zijn voor het ziekenhuis en andere zorgverleners. Zij hebben mij al vaker niet te pakken gekregen en dit heeft gevolgen voor de zorg die ik krijg. Graag hoor ik op korte termijn een reactie en mogelijke oplossingen.

Hartelijke groet,

Marijke

Forum|alt.badge.img

@Samir S dan had je al iets moeten horen. We zoeken het voor je uit en houden je op de hoogte.

@Bianca Vervoort ik zie een melding van 9-11 dat de omruil in werking is gezet en dat je binnen 4 weken een toestel ontvangt. Het is me helaas niet duidelijk waarom dit in oktober dan niet goed gegaan is. 

@KevinP1986 als het nu twee weken geleden is dat je gebeld bent, dan duurt het nu nog ongeveer 2 weken inderdaad. Je krijgt een track en trace op het moment dat het toestel onderweg naar jou is.

Marcia, het zou heel fijn zijn als ik zsm die telefoon krijg, jullie geven zelf aan, als je die niet binnen 4 weken hebt dan moet je contact zoeken. Nu heb ik dus contact gezocht en mag ik wederom 4 weken wachten. Ik ben onderhand de klokkenluider geweest maar wordt gewoon niet geholpen. 
1 belletje naar het bedrijf dat de telefoon moet uitleveren en ik ben eindelijk geholpen, je kunt mij niet vertellen dat jullie dat niet kunnen! 
graag reactie! 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Shyrin_ ,

Bedankt voor de reactie.

Hartelijke groet,

Marijke

Helaas betekent dit dat je nu pas net op de lijst terecht bent gekomen. Er wordt doorgaans binnen 1 week contact opgenomen met je. Als er een toestel opgestuurd wordt, dan kan dat gemiddeld 4 weken duren. Ik kan er niets mooiers van maken.

@Bianca Vervoort ik begrijp absoluut wat je bedoelt, maar ik kan het niet bespoedigen😔.

• Deelnemer
  • November 14, 2022

Inmiddels het nieuwe toestel ontvangen, dat mag ook gezegd worden. Thanks.

wat zijn de voorwaarden verder? Dien ik nog klant te blijven zodra mijn abonnement is afgelopen of ben ik gewoon vrij om te gaan?

Het oude toestel gaat uiteraard retour.

hoor het graag!

Aan dit hele verhaal zitten verder geen (verborgen) spelregels.  De deal is dat je een vervangend toestel krijgt en compensatie voor de periode dat je geen of slechte diensten had.  Alle andere voorwaarden zijn precies hetzelfde gebleven. Dus als jij contractvrij bent staat het je vrij om een andere provider te zoeken. 

Top! Bedankt voor de snelle reactie.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • November 14, 2022

Inmiddels het nieuwe toestel ontvangen, dat mag ook gezegd worden. Thanks.

wat zijn de voorwaarden verder? Dien ik nog klant te blijven zodra mijn abonnement is afgelopen of ben ik gewoon vrij om te gaan?

Het oude toestel gaat uiteraard retour.

hoor het graag!

Aan dit hele verhaal zitten verder geen (verborgen) spelregels.  De deal is dat je een vervangend toestel krijgt en compensatie voor de periode dat je geen of slechte diensten had.  Alle andere voorwaarden zijn precies hetzelfde gebleven. Dus als jij contractvrij bent staat het je vrij om een andere provider te zoeken. 

Top! Bedankt voor de snelle reactie.

Hoelang heb je hier op moeten wachten?

• Helper
  • November 14, 2022

Heeft iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voor er gebeld wordt? Sta nu inmiddels meer dan 3 weken geregistreerd (en profiel bijgewerkt) en wacht in spanning af om gebeld te worden.…geduld is een schone zaak….maar we worden wel erg op de proef gesteld.

enig idee wat de gemiddelde wachttijd is?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je had al wel gebeld moeten worden! Ik zoek het uit en kom erop terug, @DSnijders62 

• Helper
  • November 14, 2022

Hartelijk dank Marcia!

• Nieuwkomer
  • November 14, 2022

Ik ben 14 oktober gebeld. Daarna heb ik teruggebeld en werd er toegezegd dat ik binnen 1 of 2 week teruggebeld zou worden. Ook werd er toegezegd dat ik een nieuwe IPhone 12 zou ontvangen, alleen heb ik nog niet hoeven doorgeven welke kleur en geheugen etc. Ik ben nog steeds niet teruggebeld en we zijn nu inmiddels een aantal weken verder. Gaat er iets fout?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 14, 2022

Ik ben 14 oktober gebeld. Daarna heb ik teruggebeld en werd er toegezegd dat ik binnen 1 of 2 week teruggebeld zou worden. Ook werd er toegezegd dat ik een nieuwe IPhone 12 zou ontvangen, alleen heb ik nog niet hoeven doorgeven welke kleur en geheugen etc. Ik ben nog steeds niet teruggebeld en we zijn nu inmiddels een aantal weken verder. Gaat er iets fout?

Kleur is gewoon zwart en geheugen is hetzelfde wat je al had.

Na toestemming duurt het ongeveer 4 weken voordat je het toestel ontvangt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik zie dat je op de lijst staat om teruggebeld te worden @Adriah. Het zal geregeld worden dat jij een iPhone 12 zult ontvangen. 

Ik heb het belletje gemist! Wordt ik dan vandaag nog teruggebeld of later deze week?

• Deelnemer
  • November 14, 2022

Goedemiddag,

Ik heb mij een aantal weken geleden aangemeld via dit forum. Ook heb ik mijn telefoon achter gelaten in mijn profiel. Sta ik op de lijst om gebeld te worden? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik heb het belletje gemist! Wordt ik dan vandaag nog teruggebeld of later deze week?

Er worden meerdere belpogingen gedaan, dus dat komt goed!

Goedemiddag,

Ik heb mij een aantal weken geleden aangemeld via dit forum. Ook heb ik mijn telefoon achter gelaten in mijn profiel. Sta ik op de lijst om gebeld te worden? 

Er staat een melding voor jou geregistreerd. 

Marijke Dekker
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik ervaar ook al een maand of 2 enorm slecht internet …  ik ga straks weer de deur uit want ga weer aan t werk en wil dan wel graag m’n internet terug …! 

in de winkel geven ze aan dat het aan de telefoon ligt en bij Apple geweest maar het ligt niet aan m’n telefoon!!! Graag wil ik een oplossing !!!!

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb de medewerkers van de omwisseling van iPhone aan de telefoon gehad en zij willen voor mij graag de iPhone omruilen, helaas hebben zij een oud adres van mij erin staan. Hiervoor heb ik de klantenservice ondertussen al drie keer gebeld en zij zeggen dat mijn juiste adres erin staat. 

De medewerkers van de omwisseling geven nu aan dat ik het op het forum moet neerzetten. Kan iemand aub mijn juiste adres aan deze mensen doorgeven?Â