Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 14 november 2022

Wijs om de wachtende mensen er op te wijzen dat het langer dan 4 weken kan duren?.

Bij mij gaat het naar de 3 weken..

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 november 2022
PME schreef:

Wijs om de wachtende mensen er op te wijzen dat het langer dan 4 weken kan duren?.

Belofte maakt schuld. Zeggen binnen 4 weken dan moeten ze zich daar ook aan houden. Waarschijnlijk zegt kpn dan dat het niet aan hun ligt. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 14 november 2022
Twanieanie schreef:
PME schreef:

Belofte maakt schuld. Zeggen binnen 4 weken dan moeten ze zich daar ook aan houden. Waarschijnlijk zegt kpn dan dat het niet aan hun ligt. 

Eens en eigenlijk moeten ze maar met een extra vergoeding komen.

Maar ik hou van eerlijkheid en zo ontstaat er alleen maar meer onvrede 

• Topper
  • 12 reacties
  • 14 november 2022
PME schreef:
Twanieanie schreef:
PME schreef:

Eens en eigenlijk moeten ze maar met een extra vergoeding komen.

Maar ik hou van eerlijkheid en zo ontstaat er alleen maar meer onvrede 

Bij mij is week 4 morgen om en heb nog steeds niets vernomen

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 14 november 2022
Shyrin_ schreef:

​​​@HillegondaB Ik begrijp dat je sinds afgelopen vrijdag bijna geen mobiel bereik meer hebt. Dit is overal zo of op één specifieke locatie? Weet je toevallig ook of er meerdere mensen om je heen problemen ervaren met het bereik?
Ik zie nu maar 1 mobiel nummer genoteerd staan. Wil je het tweede nummer ook noteren? Graag ook controleren of in beide toestellen VoLTE aan staat in de instellingen van het toestel. 
Als jullie een alternatief contact telefoonnummer hebben, dan mag je deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Bedankt voor de snelle reactie! 
vanaf afgelopen vrijdag is het ons pas opgevallen. We hebben er op gelet maar het blijft dat overal waar we komen we maar 1 streepje bereik hebben en als we gebeld worden bijna niet zijn te verstaan. Mensen in onze omgeving met een andere iPhone en/of netwerk hebben wel gewoon volle bak bereik, daarom viel het ons ook op. 

mee hebben alles al geprobeerd qua instellingen maar niks helpt.
Ik heb intussen het tweede nr bijgevoegd  en een alternatief nummer bij geplaatst. 

• Topper
  • 39 reacties
  • 14 november 2022

Vindt het maar raar me collega heeft zich een maand later aan gemeld die werdt van de week gebeld en zaterdag kreeg hij zijn vervangende telefoon ik woon ongeveer 30 meter verder heb me zeker een maand eerder aangemeld kreeg begin november eenvrelefiontje en mailtje dat me telefoon omgeruild gaat worden en ik zit nog te wachten begrijp er echt niks meer van 

Thalita Nentjes
Deelnemer

Ik ben al vanaf juli bezig.

Ik zit bij budget mobiel en heb een iPhone 11 en vanaf juli al geen internet of heel slecht een E. Ik heb contact opgenomen met budget mobiel die geven aan de verantwoordelijkheid ligt bij KPN en KPN zegt weer het ligt aan budget mobiel wat hun gaan doen om het op te lossen.

ondertussen 5 maanden  heel wat heen en weer gebeld en nog geen stap verder wie weet meer en kan mij helpen??

budget mobiel zegt letterlijk je abonnement kunnen wij niet stop zetten maar wel van de afgelopen maanden kan je 2 maanden vergoed krijgen 😒. Kpn komt met een oplossing ….. I 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 14 november 2022

Het kan niet uit, dat je eerst maanden wacht op een oplossing en  als er dan eindelijk een “oplossing” is, waarover je bent gebeld, je nog minimaal een extra maand ellende hebt  voordat  je weer een werkende telefoon hebt. Is het logistiek zo moeilijk om sneller te verzenden? 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 14 november 2022
HillegondaB schreef:
Shyrin_ schreef:

​​​@HillegondaB Ik begrijp dat je sinds afgelopen vrijdag bijna geen mobiel bereik meer hebt. Dit is overal zo of op één specifieke locatie? Weet je toevallig ook of er meerdere mensen om je heen problemen ervaren met het bereik?
Ik zie nu maar 1 mobiel nummer genoteerd staan. Wil je het tweede nummer ook noteren? Graag ook controleren of in beide toestellen VoLTE aan staat in de instellingen van het toestel. 
Als jullie een alternatief contact telefoonnummer hebben, dan mag je deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Bedankt voor de snelle reactie! 
vanaf afgelopen vrijdag is het ons pas opgevallen. We hebben er op gelet maar het blijft dat overal waar we komen we maar 1 streepje bereik hebben en als we gebeld worden bijna niet zijn te verstaan. Mensen in onze omgeving met een andere iPhone en/of netwerk hebben wel gewoon volle bak bereik, daarom viel het ons ook op. 

mee hebben alles al geprobeerd qua instellingen maar niks helpt.
Ik heb intussen het tweede nr bijgevoegd  en een alternatief nummer bij geplaatst. 

Bedankt voor de gegevens, @HillegondaB. De issues die hier gemeld worden, spelen al langere tijd. Omdat je aangeeft dat het jullie pas sinds afgelopen vrijdag is opgevallen, vraag ik mij af of dit wel met elkaar te maken heeft. Ik ga het één en ander controleren en kom er bij je op terug. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 14 november 2022
Thalita Nentjes schreef:

Ik zit bij budget mobiel en heb een iPhone 11 en vanaf juli al geen internet of heel slecht een E. Ik heb contact opgenomen met budget mobiel die geven aan de verantwoordelijkheid ligt bij KPN en KPN zegt weer het ligt aan budget mobiel wat hun gaan doen om het op te lossen.

ondertussen 5 maanden  heel wat heen en weer gebeld en nog geen stap verder wie weet meer en kan mij helpen??

budget mobiel zegt letterlijk je abonnement kunnen wij niet stop zetten maar wel van de afgelopen maanden kan je 2 maanden vergoed krijgen 😒. Kpn komt met een oplossing ….. I 

Ja dat is balen @Thalita Nentjes maar helaas kan KPN niks voor je doen cq oplossen. Ze hebben geen inzicht in jouw gegevens en kunnen dus ook niks checken. Je zal echt bij Budget Mobiel moeten zijn.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 14 november 2022

Smidwt schreef:

Het kan niet uit, dat je eerst maanden wacht op een oplossing en  als er dan eindelijk een “oplossing” is, waarover je bent gebeld, je nog minimaal een extra maand ellende hebt  voordat  je weer een werkende telefoon hebt. Is het logistiek zo moeilijk om sneller te verzenden? 

Ja, sneller leveren dan de aangegeven termijn van binnen 4 weken is helaas niet mogelijk.
Je kunt er op rekenen dat wij het net zo vervelend vinden en wij onze uiterste best doen om dit issue zo snel als mogelijk is, op te lossen voor al onze klanten.
Het zou heel raar zijn om een extra maand (of langer) ervoor uit te trekken, terwijl het sneller kan. Ik hoop dat je begrijpt dat ook wij daar geen baat bij hebben.

Thalita Nentjes
Deelnemer
Ferry1984 schreef:
Thalita Nentjes schreef:

Ja dat is balen @Thalita Nentjes maar helaas kan KPN niks voor je doen cq oplossen. Ze hebben geen inzicht in jouw gegevens en kunnen dus ook niks checken. Je zal echt bij Budget Mobiel moeten zijn.

Zijn er hier meer mensen die ook via budget mobiel hier de dupe van zijn? Ik heb een klacht ingediend maar er word niks mee gedaan. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 14 november 2022
Smidwt schreef:

Het is heel heel raar alleen 

Forum|alt.badge.img
Shyrin_ schreef:

Smidwt schreef:

Ja, sneller leveren dan de aangegeven termijn van binnen 4 weken is helaas niet mogelijk.
Je kunt er op rekenen dat wij het net zo vervelend vinden en wij onze uiterste best doen om dit issue zo snel als mogelijk is, op te lossen voor al onze klanten.
Het zou heel raar zijn om een extra maand (of langer) ervoor uit te trekken, terwijl het sneller kan. Ik hoop dat je begrijpt dat ook wij daar geen baat bij hebben.

Sorry hoor, maar dat jullie het oplossen geloof ik niet meer, binnen 4 weken een iPhone 12 leveren is niet haalbaar, dat is al gebleken, en een passende oplossing bieden lukt jullie ook niet….en ik ben  niet de enige waarbij jullie het termijn niet hebben  gehaald. 
fout na fout is er gemaakt en een oplossing geven jullie niet, enkel de boodschap dat kpn z’n best doet….als dat echt zo was dan had ik allang een iPhone 12 gehad 

schaam je kpn 🤬ik wacht al sinds 21 juli!!!!

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 november 2022

Het is nu 3 weken geleden dat ik op de lijst ben gezet en ik ben nog steeds niet gebeld oid. Het duurt me nu wel echt heel lang maar dat hoor je iedereen hier zeggen, dus zou m’n mening er buiten houden.

Wanneer hoor ik nou eindelijk wat?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 15 november 2022
Shyrin_ schreef:

Smidwt schreef:

En als mensen hun iPhone 11 niet binnen 2 weken retour sturen, dan gaan jullie meteen een rekening sturen zeker? Ben wel enorm klaar met kpn op deze manier. Communicatie is echt een drama bij jullie. Klant minder op deze manier. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 15 november 2022
Bianca Vervoort schreef:
Shyrin_ schreef:

Smidwt schreef:

Sorry hoor, maar dat jullie het oplossen geloof ik niet meer, binnen 4 weken een iPhone 12 leveren is niet haalbaar, dat is al gebleken, en een passende oplossing bieden lukt jullie ook niet….en ik ben  niet de enige waarbij jullie het termijn niet hebben  gehaald. 
fout na fout is er gemaakt en een oplossing geven jullie niet, enkel de boodschap dat kpn z’n best doet….als dat echt zo was dan had ik allang een iPhone 12 gehad 

Binnen 4 weken lukt dus eigenlijk ook niet in veel gevallen.

Beste kpn ik zou zo einde van het jaar iets leuks extra’s doen naar je klanten.

Buiten het zakelijke stuk een oprecht excuus 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 15 november 2022
PME schreef:
Bianca Vervoort schreef:
Shyrin_ schreef:

Smidwt schreef:

Binnen 4 weken lukt dus eigenlijk ook niet in veel gevallen.

Beste kpn ik zou zo einde van het jaar iets leuks extra’s doen naar je klanten.

Buiten het zakelijke stuk een oprecht excuus 

Je krijgt een upgrade van je toestel en je krijgt over de maanden van slecht bereik geld terug.

Dat is heel netjes toch?

En omdat het dus geen automatisch proces is duurt het langer.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 15 november 2022

Goedemorgen Shyrin,

Het is een zakelijk KPN nummer, geleverd via Defero. Inmiddels ben ik ook in contact met hun. Er wordt een ticket aangemaakt bij KPN. Hopelijk wordt het netjes opgelost.🤞🏻

Bedankt voor je reactie. 😉

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 november 2022

Sinds deze zomer ervaar ik het probleem met de iPhone 11. Alleen maar een E zodra ik buiten het bereik ben van de wifi. Ook hoor ik van cliënten dat ze mij telefonisch niet konden bereiken terwijl ik geen gemiste gesprekken heb…

Een medewerker van KPN adviseerde mij om de E-sim te vervangen door een echte sim. Dat zou mogelijk het probleem kunnen oplossen. Helaas niet dus. Ik begrijp dat ik niet de enige ben met dit probleem en vind het bizar dat KPN klanten maanden op een oplossing laat wachten. Ik vraag me af of die er wel komt überhaupt.

Admin: samengevoegd met centraal topic.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 15 november 2022
Marc_Lies schreef:

Goedemorgen Shyrin,

Het is een zakelijk KPN nummer, geleverd via Defero. Inmiddels ben ik ook in contact met hun. Er wordt een ticket aangemaakt bij KPN. Hopelijk wordt het netjes opgelost.🤞🏻

Bedankt voor je reactie. 😉

Vermoedelijk zal je via het forum niks meer horen omdat het een zakelijke aansluiting is en hier enkel de particuliere klanten geholpen worden.

Er is ook een zakelijke kant van het forum.

https://zakelijkforum.kpn.com

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 15 november 2022

Je bericht is samengevoegd met dit centrale topic, @Paul640801.
Ik heb een melding voor je geregistreerd. Als er vastgesteld is dat de problemen die je ervaart te maken hebben met dit issue, dan bieden wij een passende oplossing aan.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 november 2022

Hoi,

Hierbij wil ik laten weten dat de Iphone 11 van mijn dochter slechte tot geen 4G verbinding heeft, wat natuurlijk erg vervelend is. Daarom wil ik graag benaderd worden voor een oplossing.

Groet, Jantine

• Helper
  • 62 reacties
  • 15 november 2022

@kpn de 4 weken zijn om!! Nog steeds geen iphone 12 in aanzicht!!! Ben wel 3x gebelt 1ste x al alles akkoord en daarna nog 2 x gebelt door jullie en aangegeven het al geregeld was.. is er ergens wat mis gegaan???? En wanneer verwacht ik de iphone 12?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 november 2022

Ik zit ook bij budget mobiel. Ik heb in de tijd bij de kpn winkel mijn iPhone 11 gekocht en ik had toen een Sim only abonnement bij kpn. Nu 1,5 jaar geleden naar budget mobiel overgestapt. Van budget mobiel krijg ik wel mijn maandelijkse kosten terug maar verder kan ik dus niks meer met mij iPhone 11. Kpn zegt gewoon dat ik bij budget mobiel moet zijn en me iPhone 11 kan ik dus net zo goed weggooien… netjes gezegd,  heel erg jammer dat ik nu dus gewoon niet geholpen word en weer een vermogen mag uitgeven voor een nieuwe telefoon, of gaan jullie me nog tegemoet komen kpn?