Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 15 november 2022
Sonja9191 schreef:

@kpn de 4 weken zijn om!! Nog steeds geen iphone 12 in aanzicht!!! Ben wel 3x gebelt 1ste x al alles akkoord en daarna nog 2 x gebelt door jullie en aangegeven het al geregeld was.. is er ergens wat mis gegaan???? En wanneer verwacht ik de iphone 12?

Ik had precies hetzelfde ben erna ook nog 3x gebeld.. heb het idee dat alles een beetje langs elkaar afgaat.. irritatie begint frustratie te worden! Klant minder als m’n abbo afloopt! Ongeorganiseerde bende is het!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 15 november 2022
Rick31 schreef:

Ik zit ook bij budget mobiel. Ik heb in de tijd bij de kpn winkel mijn iPhone 11 gekocht en ik had toen een Sim only abonnement bij kpn. Nu 1,5 jaar geleden naar budget mobiel overgestapt. Van budget mobiel krijg ik wel mijn maandelijkse kosten terug maar verder kan ik dus niks meer met mij iPhone 11. Kpn zegt gewoon dat ik bij budget mobiel moet zijn en me iPhone 11 kan ik dus net zo goed weggooien… netjes gezegd,  heel erg jammer dat ik nu dus gewoon niet geholpen word en weer een vermogen mag uitgeven voor een nieuwe telefoon, of gaan jullie me nog tegemoet komen kpn?

Helaas moet je echt bij jouw provider zijn en dat is budget mobiel in deze.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 15 november 2022

Hoor dat er al mensen zijn die de nieuwe telefoon hebben ontvangen dat is in ieder geval een positief punt. Helaas ook veel negatieve reacties. Tot op heden heb ik ook nog niets vernomen geen telefoontje of compensatie. Ik heb behoefte aan duidelijkheid nu betaal ik nog steeds voor zaken die ik niet krijg of slecht werken. HELP! hoor graag wanneer ik eventueel wat kan verwachten. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 15 november 2022
Tientjeb schreef:

Hoi,

Hierbij wil ik laten weten dat de Iphone 11 van mijn dochter slechte tot geen 4G verbinding heeft, wat natuurlijk erg vervelend is. Daarom wil ik graag benaderd worden voor een oplossing.

Groet, Jantine

Goed dat je dit laat weten, @Tientjeb. Je hebt nu 3 nummers ingevuld in jouw profiel: om welk nummer gaat het precies? Als er gebeld moet worden op een ander telefoonnummer, dan mag je deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 november 2022

Ik heb nog altijd geen sms of telefoontje gehad. Kunnen jullie bevestigen dat mijn telefoonnummer wel geregistreerd staat?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 november 2022

Nadat ik mijn melding op dit forum heb gedaan, heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN. Er werd mij toen gezegd dat ik een dag later gebeld zou worden. Dat is nu alweer drie weken geleden en er is nog steeds geen contact met mij opgenomen. Wanneer word ik toch eindelijk eens gebeld?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 15 november 2022
Brenda1977 schreef:

Hier hetzelfde probleem, vanaf juli 2022 al problemen met mijn iPhone 11, kpn meerdere malen gebeld, na lang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn, het is bekend dat er problemen met de iPhone 11 zijn maar u wordt zo spoedig mogelijk gebeld om het te regelen. Nou, ze moeten nog terug bellen! De ene keer wordt er gezegd dat je binnen 3 werkdagen wordt terug gebeld en de andere keer dat je binnen 30 minuten wordt terug gebeld. Nou mooi niet dus!

En ondertussen betaal je wel €33 per maand!

Admin: bericht verplaatst naar bestaand centraal topic

@Brenda1977 we hebben jouw bericht verplaatst naar dit bestaande topic. Ik zie dat er nog geen melding voor je geregistreerd is, helaas. Ik heb dat bij deze voor je gedaan. Het terugbellen zal sowieso niet binnen 3 werkdagen gebeuren, wel zo spoedig mogelijk. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 15 november 2022
lisamoorsel schreef:

Ik heb nog altijd geen sms of telefoontje gehad. Kunnen jullie bevestigen dat mijn telefoonnummer wel geregistreerd staat?

@lisamoorsel  De vorige keer werd er dit tegen je gezegd door een moderator: Check je nog even het mobiele nummer in jouw profiel? Er staat 1 cijfer teveel.

Heb je dit aangepast en laten weten in dit topic?

• Topper
  • 31 reacties
  • 15 november 2022
Moensjaain schreef:
Shyrin_ schreef:
Moensjaain schreef:

Dat zal best en de fout ligt in dit geval ook bij PostNL maar aangezien KPN de verzender is mag ik me hier weer melden. 

Heel erg balen dat het pakket nu retour afzender gaat, @Moensjaain. Ik heb daar bij deze een melding van gemaakt en check of er andere bezorgopties zijn. Wacht even een terugkoppeling vanuit ons af.
​​

En we wachten nog steeds (on)geduldig af……………..

Beste moderators. Ik ga er toch vanuit dat ik hier vandaag meer over hoor. De telefoon is gisteren weer teruggekomen bij reconext dus kan vandaag weer verstuurd worden. 

vol verwachting klopt mijn hart…….

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 november 2022
Ferry1984 schreef:
lisamoorsel schreef:

@lisamoorsel  De vorige keer werd er dit tegen je gezegd door een moderator: Check je nog even het mobiele nummer in jouw profiel? Er staat 1 cijfer teveel.

Heb je dit aangepast en laten weten in dit topic?

Dit heb ik inderdaad aangepast.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • 49 reacties
  • 15 november 2022

Ik heb 1,5 week geleden mijn telefoon ontvangen. Erg tevreden. 

Maar nou blijf ik rekeningen krijgen. Ook zijn mijn abonnementskosten omhoog gegaan zonder dat er iets gemeld is? De rekeningen zouden toch terug worden gestort ivm compensatie? :) 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 15 november 2022
Shyrin_ schreef:
HillegondaB schreef:
Shyrin_ schreef:

​​​@HillegondaB Ik begrijp dat je sinds afgelopen vrijdag bijna geen mobiel bereik meer hebt. Dit is overal zo of op één specifieke locatie? Weet je toevallig ook of er meerdere mensen om je heen problemen ervaren met het bereik?
Ik zie nu maar 1 mobiel nummer genoteerd staan. Wil je het tweede nummer ook noteren? Graag ook controleren of in beide toestellen VoLTE aan staat in de instellingen van het toestel. 
Als jullie een alternatief contact telefoonnummer hebben, dan mag je deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Bedankt voor de snelle reactie! 
vanaf afgelopen vrijdag is het ons pas opgevallen. We hebben er op gelet maar het blijft dat overal waar we komen we maar 1 streepje bereik hebben en als we gebeld worden bijna niet zijn te verstaan. Mensen in onze omgeving met een andere iPhone en/of netwerk hebben wel gewoon volle bak bereik, daarom viel het ons ook op. 

mee hebben alles al geprobeerd qua instellingen maar niks helpt.
Ik heb intussen het tweede nr bijgevoegd  en een alternatief nummer bij geplaatst. 

Bedankt voor de gegevens, @HillegondaB. De issues die hier gemeld worden, spelen al langere tijd. Omdat je aangeeft dat het jullie pas sinds afgelopen vrijdag is opgevallen, vraag ik mij af of dit wel met elkaar te maken heeft. Ik ga het één en ander controleren en kom er bij je op terug. 

De issues die jullie ervaren, @HillegondaB hebben te maken met een algemene storing binnen jullie postcodegebied. Deze storing zou inmiddels verholpen moeten zijn. Kun je in je eigen topic aangeven of jullie nu nog problemen ervaren?

Esmée de Jong schreef:

Hallo! 
Helaas ervaar ik steeds meer klachten, naast een slecht netwerk. Ook bellen is steeds vaker geen succes dan wel… Te vaak geen bereik, oproepen komen niet eens binnen…

Ik probeer mijn geduld te bewaren, maar het raakt echt op. Vooral als ik ook via bellen bijna niet te bereiken ben.. Hoe gaan we het oplossen als jullie telefoontje ook niet binnenkomt? 
Ik hoop nu dan ook echt snel een keer gebeld te worden… (Vanaf augustus heb ik al last van deze klachten…)

Vandaag ook echt weer heel slecht telefonisch te bereiken, echt heel vervelend begint het te worden…

het laatste sms’je met een update was op 25 oktober verstuurd dat ik binnen een week iets zou gaan horen… het is vandaag 15 november en nog steeds niks gehoord… Ik vind het echt heel vervelend worden, kan ik nu zo spoedig mogelijk een keer gebeld gaan worden???

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1428 reacties
  • 15 november 2022
lunaista schreef:

Ik heb 1,5 week geleden mijn telefoon ontvangen. Erg tevreden. 

Maar nou blijf ik rekeningen krijgen. Ook zijn mijn abonnementskosten omhoog gegaan zonder dat er iets gemeld is? De rekeningen zouden toch terug worden gestort ivm compensatie? :) 

Dat de factuur omhoog is gegaan heeft te maken met de inflatie verhoging.

De vergoeding van afgelopen maanden zal later vergoed worden, dat kan tot 3 maanden duren!

Je blijft dus gewoon facturen krijgen en zal die gewoon moeten betalen.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 november 2022
Shyrin_ schreef:
Tientjeb schreef:

Hoi,

Hierbij wil ik laten weten dat de Iphone 11 van mijn dochter slechte tot geen 4G verbinding heeft, wat natuurlijk erg vervelend is. Daarom wil ik graag benaderd worden voor een oplossing.

Groet, Jantine

Goed dat je dit laat weten, @Tientjeb. Je hebt nu 3 nummers ingevuld in jouw profiel: om welk nummer gaat het precies? Als er gebeld moet worden op een ander telefoonnummer, dan mag je deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Beste Shyrin,

Ik heb dit zojuist gewijzigd zoals hierboven door jou gevraagd.

Groet, Jantine

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 november 2022
Shyrin_ schreef:
hermangb schreef:

3 keer bij de KPN winkel geweest. Vele wachtrijen doorstaan en nog steeds geen oplossing voor Iphone 11 4G probleem. Kreeg vandaag een Iphone 12 opgestuurd en dacht: dat is nog eens service! Totdat ik de factuur van 800 euro zag terwijl ik niet eens de iphone heb besteld. Er wordt wel verwacht dat ik de telefoon terugstuur maar probleem nog steeds niet verholpen !

Wederom gebeld met KPN en op advies wederom een klacht ingediend. Laatste nieuws is dat KPN binnen 3-5 dagen de klachten in behandeling neemt. Dat wil overigens niet zeggen dat je ook binnen die tijd wordt geinformeerd. Sinds juli probleem met uitval, zeer ongemakkelijk veel problemen omdat het volgens KPN tussen Apple en KPN niet goed is geregeld. ondertussen natuurelijk wel steeds trouw betaald. Ik ben helemaal voor digitalisering maar wanneer je niemand meer kunt aanspreken en je tientallen wachtrijen hebt gezien, verlang je naar een echt persoon aan de lijn die je ook echt helpt en niet steeds verwijst naar internet. Zucht……..

Iemand een idee hoe je met KPN zo snel mogelijk tot een oplossing komt?

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Hallo @hermangb, we hebben je bericht samengevoegd met dit centrale topic over de bereikbaarheidsproblemen.
Via ons forum of onze klantenservice kun je aangeven dat je ook deze problemen ervaart. Er wordt dan een melding voor je geregistreerd, zodat je gegevens meegenomen wordt ter onderzoek en oplossing. Binnen welke termijn er contact wordt opgenomen kunnen we nu niet aangeven. Het is een uitzonderlijke situatie waarbij alles handmatig gecontroleerd moet worden en we gekozen hebben voor persoonlijk contact met iedere klant die zich gemeld heeft.

Ik zie dat er voor het telefoonnummer wat eindigt op 312 een melding geregistreerd is voor onze technische en dat er een verlenging van het abonnement is aangevraagd. 
Bij de verlenging van het abonnement is er een iPhone 12 met eenmalige kosten aangevraagd en geleverd.
Dit staat los van het issue waar dit topic over gehad of de melding die geregistreerd is voor onze technische dienst.

Klopt de verlenging niet, dan raad ik je aan om deze zsm te annuleren via het retourformulier. Het retourformulier is te downloaden via Mijn bestelling (inloggen met het ordernummer en postcode).

Graag wil ik een oplossing want elke dag ervaren we problemen en moeilijk bereikbaar. Nog steeds niet gebeld. 

Thalita Nentjes
Deelnemer
Rick31 schreef:

Ik zit ook bij budget mobiel. Ik heb in de tijd bij de kpn winkel mijn iPhone 11 gekocht en ik had toen een Sim only abonnement bij kpn. Nu 1,5 jaar geleden naar budget mobiel overgestapt. Van budget mobiel krijg ik wel mijn maandelijkse kosten terug maar verder kan ik dus niks meer met mij iPhone 11. Kpn zegt gewoon dat ik bij budget mobiel moet zijn en me iPhone 11 kan ik dus net zo goed weggooien… netjes gezegd,  heel erg jammer dat ik nu dus gewoon niet geholpen word en weer een vermogen mag uitgeven voor een nieuwe telefoon, of gaan jullie me nog tegemoet komen kpn

@Rick31 kpn gaat niks doen. Ik word er ook gek van elke keer hoor ik hetzelfde van budgetmobiel ja kpn komt met een oplossing nog even geduld dat al zeker 3 maanden.alle andere simonly aanbieders die met kpn werken hebben hun klanten een oplossing gegeven ook het omruilen van het toestel.

want dat is ook de enige oplossing anders zou kpn ook niet haar eigen klanten de oplossing geven van je telefoon om te ruilen. 

Rick31 schreef:

kpn is de leverancier van budgetmobiel dus die zou budgetmobiel tegemoet moeten komen omdat hun de diensten niet waarmaken ik neem aan een schade bedrag om de klanten van budgetmobiel tegemoet te komen? Zo is het ook bij simyo opgelost. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 15 november 2022
Thalita Nentjes schreef:

kpn is de leverancier van budgetmobiel dus die zou budgetmobiel tegemoet moeten komen omdat hun de diensten niet waarmaken ik neem aan een schade bedrag om de klanten van budgetmobiel tegemoet te komen? Zo is het ook bij simyo opgelost. 

Waar haal je dit vandaan? Dat dit ook zo bij Simyo is opgelost?

Als dat al zo is dan komt dat omdat Simyo een dochteronderneming van KPN is wat budget mobiel niet is. 

Daarnaast levert KPN inderdaad netwerkcapaciteit aan budget mobiel. Wie weet vergoed KPN een deel aan budget mobiel waardoor klanten van hen de abonnementskosten vergoed krijgen maar daar zijn nooit uitspraken over gedaan dat is en blijft een interne aangelegenheid.

Thalita Nentjes
Deelnemer
Ferry1984 schreef:
Thalita Nentjes schreef:

Als dat al zo is dan komt dat omdat Simyo een dochteronderneming van KPN is wat budget mobiel niet is. 

Daarnaast levert KPN inderdaad netwerkcapaciteit aan budget mobiel. Wie weet vergoed KPN een deel aan budget mobiel waardoor klanten van hen de abonnementskosten vergoed krijgen maar daar zijn nooit uitspraken over gedaan dat is en blijft een interne aangelegenheid.

Dat klopt op het forum van simyo staat deze oplossing dat alle klanten gebeld worden om de telefoon om te ruilen. Het ligt nu bij budgetmobiel het kan niet zo zijn dat de klanten wel moeten doorbetalen voor een jaar maar niet de service krijgen of zelf maar een andere telefoon moeten kopen. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 15 november 2022
Thalita Nentjes schreef:
Ferry1984 schreef:
Thalita Nentjes schreef:

Dat klopt op het forum van simyo staat deze oplossing dat alle klanten gebeld worden om de telefoon om te ruilen. Het ligt nu bij budgetmobiel het kan niet zo zijn dat de klanten wel moeten doorbetalen voor een jaar maar niet de service krijgen of zelf maar een andere telefoon moeten kopen. 

Mee eens! Budget Mobiel hoort nu gewoon ook over de brug te komen en de getroffen iPhone 11 van klanten om te wisselen met bijv. een Iphone 12. Het feit dat KPN (en simyo) toestellen omwisselen zegt mij dat er geen netwerkoplossing (meer) komt. De oplossing is geen iPhone 11 gebruiken op het KPN netwerk want het risico bestaat dat je dan problemen krijgt. Dat zal Budget Mobiel ook echt wel weten want die hebben er echt wel contact met KPN over natuurlijk. 

Maargoed, zeker weten doe ik dit niet, misschien komt er alsnog een netwerk/software oplossing zodat de iPhone 11 gaat werken maar duurt dan tot nu toe wel heel erg lang!

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 15 november 2022

Na 5 weken nog geen aankondiging dat de iPhone 12 onderweg is. Nog steeds slecht bereik en geen mobiel internet. BALEN!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 november 2022

Ik zou graag gebeld worden omdat ik de laatste tijd merk dat ik een slecht netwerk heb 4g en ook vaak E. Ik dacht dat het aan mijn instellingen/abonnement lag en heb zelfs daarom vandaag mijn abonnement verlengd. Ik dacht 5g is de oplossing. Ik heb een IPhone 11 en lees dus net dat dit niet geschikt is voor 5g. 

Toevallig stuit ik nu op dit forum en lees ik dat ik dus niet de enige ben. Graag een oplossing.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 november 2022

Goedemiddag,

Donderdag 20 oktober jl. is er door KPN telefonisch contact opgenomen dat mijn IPhone 11 binnen 4 weken wordt vervangen door een IPhone 12. Vrijdag 11 november jl. is deze afspraak via e-mail bevestigd. Tot op heden heb ik de IPhone 12 nog niet mogen ontvangen. Is het mogelijk om aan te geven wanneer ik de IPhone 12 kan verwachten?

Alvast bedankt!

Groeten, Floris​​​​

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 15 november 2022
Tientjeb schreef:
Shyrin_ schreef:
Tientjeb schreef:

Hoi,

Groet, Jantine

Goed dat je dit laat weten, @Tientjeb. Je hebt nu 3 nummers ingevuld in jouw profiel: om welk nummer gaat het precies? Als er gebeld moet worden op een ander telefoonnummer, dan mag je deze noteren in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.

Beste Shyrin,

Ik heb dit zojuist gewijzigd zoals hierboven door jou gevraagd.

Groet, Jantine

Super, dank je wel. Ik heb een melding voor jullie geregistreerd, @Tientjeb

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Maris80 schreef:

Ik zou graag gebeld worden omdat ik de laatste tijd merk dat ik een slecht netwerk heb 4g en ook vaak E. Ik dacht dat het aan mijn instellingen/abonnement lag en heb zelfs daarom vandaag mijn abonnement verlengd. Ik dacht 5g is de oplossing. Ik heb een IPhone 11 en lees dus net dat dit niet geschikt is voor 5g. 

Toevallig stuit ik nu op dit forum en lees ik dat ik dus niet de enige ben. Graag een oplossing.

Hallo @Maris80, zou je voor mij willen/kunnen checken of VOLTE op jouw toestel actief is?