Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 november 2022
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Op 31 oktober ben ik gebeld door KPN en zou ik binnen 2 weken teruggebeld worden om een omruil in te plannen. Wanneer zou ik dit telefoontje ongeveer kunnen verwachten?

Had je een verkeerde opslag cappaciteit toevallig? 
zou ik jou een berichtje mogen sturen?

Nee, er zou iemand van KPN bellen om het omruilen van de iPhone te bespreken. Voor zover ik weet had het niks met opslagcapaciteit te maken.

• Topper
  • 18 reacties
  • 16 november 2022
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Op 31 oktober ben ik gebeld door KPN en zou ik binnen 2 weken teruggebeld worden om een omruil in te plannen. Wanneer zou ik dit telefoontje ongeveer kunnen verwachten?

Ik had wel de verkeerde opslag ontvangen. Deze week zouden ze de 256GB iPhone’s binnen moeten krijgen en versturen.. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Gerald11 schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Ik had wel de verkeerde opslag ontvangen. Deze week zouden ze de 256GB iPhone’s binnen moeten krijgen en versturen.. 

Ik kan bevestigen dat het bedrijf dat de verzending regelt ze deze week gaat versturen. @Lisannexhx & @Gerald11 

Forum|alt.badge.img
Jeroen_dB schreef:
Gerald11 schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Ik kan bevestigen dat het bedrijf dat de verzending regelt ze deze week gaat versturen. @Lisannexhx & @Gerald11 

@kpn: Dan kan dat bedrijf ook bevestigen of ik mijn iPhone 12 deze week krijg 🤔

Forum|alt.badge.img
Jeroen_dB schreef:
Gerald11 schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Ik kan bevestigen dat het bedrijf dat de verzending regelt ze deze week gaat versturen. @Lisannexhx & @Gerald11 

Oke bedankt. 
en komt daar nog iets van een bevestiging van? 
ik had daar namelijk nog niks van gehoord. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 16 november 2022

hier hetzelfde probleem ,word gezegd niets mis maar volgens mij ligt het aan de iphone 11 die ik heb .

andere mensen ervaren deze problemen niet met andere telefoon met kpn abonnement ,een E in het beeldscherm ,telefoon opnieuw opstarten helpt ook niet 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 16 november 2022

Beste heer/mevrouw, 

Ik loop hier nu al een aantal maanden mee en ben het eigenlijk meer dan zat. Voor mijn werk heb ik netwerk nodig buiten wifi om en dit is niet mogelijk op deze manier. 

Wanneer ik er naar vraag bij de klantenservice word er alleen maar gezegd dat het aan apple ligt en niet gekeken naar een oplossing. Het is mij absoluut duidelijk dat KPN hierin het probleem niet kan verhelpen omdat het aan een update bij apple ligt wordt mij ook telkens verteld. 

Vandaag nogmaals naar de winkel geweest en het probleem nogmaals blootgelegd en nogmaals werd er aangegeven dat diegene niks voor mij kon betekenen. Ik neem dit personeelslid zeker niks kwalijk maar er moet toch een oplossing gezocht kunnen worden voor een klant waarbij 2 KPN abonnementen met elkaar in één toestel zitten. Waarbij steeds meer de overweging leeft om met mijn prive abonnement over te stappen aangezien dit geen problemen hoeft op te leveren met mijn huidige toestel. 

Ik hoop graag dat het probleem eens serieus genomen word en ik spoedig een reactie ontvang! 

Met vriendelijke groet, 

Chiel Derksen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @esther D Ervaar je de iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

Mr. Telegram
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 16 november 2022

Mijn dochter klaagt al een paar maanden over slechte 4g verbinding met het regelmatig krijgen van meldingen geen internet verbinding.

Recentelijk gaf ze ook aan dat ze het 4g symbool wegvalt en weer terug komt. Zelf heb ik de zelfde iPhone (samen gekocht bij het abbo) maar ik heb hier geen last van, alleen de kleur is anders en wat ik lees is dat er dus waarschijnlijk ook verschillende hardware in kan zitten.

Bij haar telefoon kan ik niet meer indenken dat het een gebruikers probleem of een incident betreft.  Graag zou ik hiervoor een oplossing willen dan in een trail en error traject te komen.  Helaas word ze bij de KPN winkel van het kastje naar de muur gestuurd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@FamDerksen er kan voor je een melding geregistreerd worden. Nog wel 1 vraag: Met welk telefoonnummer ervaar je de problemen. Op het adres uit je profiel, zie ik meerdere abonnementen namelijk. Als je dat nog even wil vermelden in het forumprofiel, ga je mee in de oplossing die ook de andere klanten geboden wordt. 

• Helper
  • 34 reacties
  • 16 november 2022
Jeroen_dB schreef:
Peet123 schreef:
DSnijders62 schreef:

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

Is er nieuws? Dit is tweede keer dat er navraag wordt gedaan, maar tot nu toe geen bericht ontvangen over status.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Mr. Telegram ik zie dat je meerdere telefoonnummers in jouw profiel hebt gezet. Hebben deze allemaal de problemen? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@FamDerksen ik heb een melding aangemaakt voor het consumenten abonnement.
Voor zakelijk zal je dat bij de zakelijke ingang moeten te melden. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 november 2022

Zojuist mijn adres gegevens en telefoonnummer aangevuld in mijn profiel. 
zelf heb ik ook het bekende probleem met de iphone 11 sinds juli.

en begreep ik dat er persoonlijk contact opgenomen gaat worden voor een iphone 12

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 november 2022
Naomi kusters schreef:

en begreep ik dat er persoonlijk contact opgenomen gaat worden voor een iphone 12

Ik hoop dat dit zo voldoende is

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Naomi kusters schreef:

Ik heb een melding voor je geregistreerd @Naomi kusters. Men zal met je contact leggen om de omruil in gang te zetten. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 november 2022
Jeroen_dB schreef:
Naomi kusters schreef:

Ik heb een melding voor je geregistreerd @Naomi kusters. Men zal met je contact leggen om de omruil in gang te zetten. 

Danku

• Topper
  • 24 reacties
  • 16 november 2022

Geregistreerd sinds 9 oktober!!!! Nog steeds geen bevestiging/oplossing cq omruiling naar een iPhone 12. Hoe lang moet dit nog voortduren KPN?

suggestie ter snellere afhandeling cq oplossing: verstrekt schriftelijk bevestiging voor akkoord omruiling iPhone 12 met de ruimte aan getroffenen om zelf met die bevestiging bij eenKPN filiaal of Apple filiaal een iPhone 12 op te halen én daar ook de niet werkende iPhone 11 in te leveren. Geen gedoe met tussenliggende partijen die blijkbaar tenminste 4 weken  nodig hebben tussen akkoord en het leveren van een iPhone 12 ( met juiste GB). Daarnaast kun je op deze manier als “slachtoffer” ook zelf handelend zijn in de oplossing en ben je niet zoals nu totaal in het duister tastend over wat/ wanneer wel/niet komt.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 november 2022

Hi KPN,

Gaat de belactie opgeschaald worden of wordt er parallel nog aan een andere oplossing gewerkt, bijvoorbeeld een standaardmail of iets dergelijks waarin met goedkeuring kan geven?

Als ik het goed begrijp, is KPN nog bezig met het bellen van klanten die vóór 6 oktober een bericht op dit forum hebben geplaatst (dus minimaal 6 weken geleden). Als ik de berichten op dit forum lees dan duurt het kennelijk nog eens 2 weken nadat je bent gebeld.

Er is geen duidelijkheid over de planning van de belactie en wanneer men verwacht aan de groep klanten die ná 6 oktober een bericht op het forum hebben geplaatst. Volgens ervaart heeft iedereen die op dit forum een bericht heeft geplaatst, ongeacht het moment van plaatsen, problemen sinds eind juli. Dat is onderhand 4 maanden geleden. Ik vind dit echt schandalig lang duren en vind het klantenbelang niet goed behartigd door KPN sinds het ontstaan van dit probleem.

Het voelt als onbegrip en alsof dit probleem als niet belangrijk wordt afgedaan, terwijl dit echt voor veel frustratie leidt. Voor navigatie, werk of wat dan ook heeft men tegenwoordig onderweg/buitenshuis vaak internet nodig. Er zou echt meer prioriteit hieraan gegeven moeten worden.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 16 november 2022
DSnijders62 schreef:
Jeroen_dB schreef:
Peet123 schreef:
DSnijders62 schreef:

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Is er nieuws? Dit is tweede keer dat er navraag wordt gedaan, maar tot nu toe geen bericht ontvangen over status.

Hier zelfde

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 16 november 2022
Javakade1967 schreef:
DSnijders62 schreef:
Jeroen_dB schreef:
Peet123 schreef:
DSnijders62 schreef:

Hier zelfde

Hier ook, duurt verschrikkelijk lang. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 16 november 2022

Ik heb nogsteeds geen verbinding bellen gaat niet en internet ook niet, mijn telefoon ligt ter reparatie bij kpn omdat de telefoon ook niet in orde was, hoe gaat het nu verder met het probleem geen internet? De melding edge 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Geen 4G schreef:

Geregistreerd sinds 9 oktober!!!! Nog steeds geen bevestiging/oplossing cq omruiling naar een iPhone 12. Hoe lang moet dit nog voortduren KPN?

….

@Geen 4G dat duurt erg lang inderdaad. Ik zoek dit voor je uit. 

Shiph schreef:

….

Er is geen duidelijkheid over de planning van de belactie en wanneer men verwacht aan de groep klanten die ná 6 oktober een bericht op het forum hebben geplaatst. Volgens ervaart heeft iedereen die op dit forum een bericht heeft geplaatst, ongeacht het moment van plaatsen, problemen sinds eind juli. Dat is onderhand 4 maanden geleden. Ik vind dit echt schandalig lang duren en vind het klantenbelang niet goed behartigd door KPN sinds het ontstaan van dit probleem.

Het voelt als onbegrip en alsof dit probleem als niet belangrijk wordt afgedaan, terwijl dit echt voor veel frustratie leidt. Voor navigatie, werk of wat dan ook heeft men tegenwoordig onderweg/buitenshuis vaak internet nodig. Er zou echt meer prioriteit hieraan gegeven moeten worden.

@Shiph het duurt inderdaad lang. Helaas heb ik echter niet meer duidelijkheid over wanneer iedereen gebeld gaat worden. 

@Javakade1967 en @Gijs Kln jullie nummers zijn doorgegeven naar het team dat contact met jullie opneemt. Het verzoek is om dit af te wachten.

@Rilana92 voor het proces voor het omruilen van een toestel moet er wel ook een toestel geretourneerd worden. Het lijkt mij handig dat je eerst jouw toestel weer in ontvangst neemt en dat we dan kijken hoe we dit voor jou op kunnen lossen. 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 16 november 2022

Ik heb al sinds het begin problemen, ik heb de iPhone 11 gekozen met de verlenging, en sinds ik de telefoon heb, heb ik de telefoon nog niet kunnen gebruiken, door geen verbinding en haperen, nu vraag ik mij dan af of het niet handiger is dat ze mijn telefoon bij kpn houden en mij een iPhone 12 opsturen, want zo blijven we bezig, ik heb vanavond contact gehad met kpn, en deze meneer vertelde dat ik gewoon naar een kpn winkel kon gaan en hun het konde oplossen, echter was deze meneer erg onprofessioneel want er waren allemaal gillende jongeren op de achtergrond te horen, en ik heb 48min aan de lijn gehangen om vervolgens te horen dat ik naar een kpn winkel moet gaan voor een iPhone 12, en dat ze dan mijn iPhone 11 zouden houden, heb hier geen goed gevoel bij vandaar mijn contact, ik zou graag met iemand in contact willen komen die mij wel kan helpen, misschien dat kpn contact met mij kan opnemen? Overigens is mijn telefoon al 3 weken voor reparatie. 

Met vriendelijke groeten 

Rilana

• Helper
  • 37 reacties
  • 16 november 2022

beste KPN 

Ik ben 13 oktober gebeld voor de om ruiling dit zou ongeveer 4 weken duren maar helaas heb ik nog niks vernomen hiervan. 

Het wordt nu best lastig 4 maanden zonder zitten 😅

Ik hoop echt dat het snel geregeld wordt nu.