Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

• Topper
  • 24 reacties
  • 17 november 2022
Javakade1967 schreef:
Marcia_ schreef:

Geen 4G schreef:

Geregistreerd sinds 9 oktober!!!! Nog steeds geen bevestiging/oplossing cq omruiling naar een iPhone 12. Hoe lang moet dit nog voortduren KPN?

….

@Geen 4G dat duurt erg lang inderdaad. Ik zoek dit voor je uit. 

En wat is de uitkomst?

Shiph schreef:

….

Er is geen duidelijkheid over de planning van de belactie en wanneer men verwacht aan de groep klanten die ná 6 oktober een bericht op het forum hebben geplaatst. Volgens ervaart heeft iedereen die op dit forum een bericht heeft geplaatst, ongeacht het moment van plaatsen, problemen sinds eind juli. Dat is onderhand 4 maanden geleden. Ik vind dit echt schandalig lang duren en vind het klantenbelang niet goed behartigd door KPN sinds het ontstaan van dit probleem.

Het voelt als onbegrip en alsof dit probleem als niet belangrijk wordt afgedaan, terwijl dit echt voor veel frustratie leidt. Voor navigatie, werk of wat dan ook heeft men tegenwoordig onderweg/buitenshuis vaak internet nodig. Er zou echt meer prioriteit hieraan gegeven moeten worden.

@Shiph het duurt inderdaad lang. Helaas heb ik echter niet meer duidelijkheid over wanneer iedereen gebeld gaat worden. 

@Javakade1967 en @Gijs Kln jullie nummers zijn doorgegeven naar het team dat contact met jullie opneemt. Het verzoek is om dit af te wachten.

@Rilana92 voor het proces voor het omruilen van een toestel moet er wel ook een toestel geretourneerd worden. Het lijkt mij handig dat je eerst jouw toestel weer in ontvangst neemt en dat we dan kijken hoe we dit voor jou op kunnen lossen. 

Hallo Marcia
Ik realiseer me dat je weinig kunt doen, maar ik denk wel dat KPN hv
heb dit probleem zeer slecht aangepakt, mijn lokale KPN-winkel probeerde zelfs Apple de schuld te geven van het probleem !! maar toen ik zei dat ik net terug was uit het VK waar ik geen problemen had met het gebruik van 4G op mijn I phone 11, moesten ze toegeven dat het een KPN-probleem was. nog steeds geen contact gehad met een oplossing van iemand

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 17 november 2022
beezztie schreef:
Jeroen_dB schreef:
beezztie schreef:

Bij deze ook een melding dat ik problemen heb met 4G icm de iPhone 11 die bij KPN is gekocht. 

Ik zie 2 nummers op het adres actief @beezztie Problemen spelen bij beide nummer? 

Hi, we hebben zelfs vier nummers van KPN op ons adres, al kunnen jullie mijn zakelijke nummer (ex Tele2) kennelijk niet in jullie systeem vinden 🧐. Gaat alleen om nummer eindigend op ..016

het is nu ongeveer twee weken geleden, hoe lang duurt het nog voor ik iets van jullie hoor? Probleem is er nog steeds, wordt nu echt vervelend.

Ha ik ben gebeld , maar natuurlijk geen bereik of zoiets dergelijks. Mooi ingesproken door KPN. Maar daarna niet meer teruggebeld en ik weet niet waar ik heen moet bellen. iPhone 11 ruk maar wel al maanden dure abonnement geld moeten betalen. Wordt er niet heel blij van in deze barre tijden. Gr willie 

Admin: Bericht verplaatst naar bestaand topic

Mr. Telegram
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 13 reacties
  • 17 november 2022
Jeroen_dB schreef:

@Mr. Telegram ik zie dat je meerdere telefoonnummers in jouw profiel hebt gezet. Hebben deze allemaal de problemen? 

Beste Jeroen, nee alleen het nummer welk in de persoonlijke opmerkingen staat. (06********89).

Andere toestellen hebben geen verbindings problemen gelukkig.

Allen het toestel gekoppeld aan het opgegeven nummer, dit is ook een iPhone 11, op mijn eigen iPhone 11 zie ik geen problemen.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 november 2022

Ik heb sinds gister ook verbindingsproblemen met mijn iPhone 11. Ik hoor graag van jullie.

Alvast dank en groet

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 17 november 2022
frdeb schreef:

Ik heb sinds gister ook verbindingsproblemen met mijn iPhone 11. Ik hoor graag van jullie.

Alvast dank en groet

Als het probleem pas sinds gisteren bestaat dan is de kans groot dat er wat anders speelt.

Zijn er netwerk storingen in de buurt?

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Ook de Sim kaart kan wat mis mee zijn bijvoorbeeld 

Dus eerst zullen die dingen moeten worden uitgesloten.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 november 2022
Roos79 schreef:
frdeb schreef:

Alvast dank en groet

Als het probleem pas sinds gisteren bestaat dan is de kans groot dat er wat anders speelt.

Zijn er netwerk storingen in de buurt?

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Ook de Sim kaart kan wat mis mee zijn bijvoorbeeld 

Dus eerst zullen die dingen moeten worden uitgesloten.

Dank voor je snelle reactie, Roos. Er zijn geen storingen bekend. Ik heb de simkaart gewisseld met een andere telefoon, in die andere telefoon doet de simkaart het wel. De (KPN) simkaart uit die andere telefoon in mijn toestel kan ook geen verbinding maken. Telefoon opnieuw ingesteld, helaas zonder succes. Esimkaart instellen werkt ook niet.

Is er voor mij wel een ticket aangemaakt?

Paar weken geleden werd er gezegd dat ik op de lijst stond en nog steeds niks gehoord! 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 17 november 2022
Jeroen_dB schreef:

@Mila Kattenburg gegevens zijn genoteerd nu.  Ik kan bevestigen dat je op de lijst staat @MirK 

@Mila Kattenburg Die bevestiging dat je gegevens zijn genoteerd en dat je dus op de lijst staat heb je inderdaad al gehad. Nog even geduld op het telefoontje. KPN kan niet zeggen/uitzoeken wanneer je precies gebeld wordt helaas.

• Topper
  • 24 reacties
  • 17 november 2022
Ferry1984 schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Mila Kattenburg gegevens zijn genoteerd nu.  Ik kan bevestigen dat je op de lijst staat @MirK 

@Mila Kattenburg Die bevestiging dat je gegevens zijn genoteerd en dat je dus op de lijst staat heb je inderdaad al gehad. Nog even geduld op het telefoontje. KPN kan niet zeggen/uitzoeken wanneer je precies gebeld wordt helaas.

Waarom niet? Zou voor KPN toch normaal moeten zijn dat de klant weet waar aan toe te zijn wanneer ingekocht product niet geleverd wordt.

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 17 november 2022
Geen 4G schreef:
Ferry1984 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Waarom niet? Zou voor KPN toch normaal moeten zijn dat de klant weet waar aan toe te zijn wanneer ingekocht product niet geleverd wordt.

Dat zal minimaal 2 redenen hebben lijkt mij: KPN heeft dat belproces en dat afhandelingsproces van die iPhone 12 uitbesteed aan een extern bedrijf en als de moderators dat voor iedereen moeten uitzoeken hebben ze daar een dagtaak aan dan kan je er nog wel 10 aanstellen. Ze besteden het niet voor niks uit.

Staat ook gewoon duidelijk in de startpost dat ze daar niet aan beginnen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 302 reacties
  • 18 november 2022
Ferry1984 schreef:
Geen 4G schreef:
Ferry1984 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Dat zal minimaal 2 redenen hebben lijkt mij: KPN heeft dat belproces en dat afhandelingsproces van die iPhone 12 uitbesteed aan een extern bedrijf en als de moderators dat voor iedereen moeten uitzoeken hebben ze daar een dagtaak aan dan kan je er nog wel 10 aanstellen. Ze besteden het niet voor niks uit.

Om je klant goed van dienst te zijn was dat erg prettig geweest.

Nu komt het over van,we moeten iets maar zo min mogelijk moeite mag het kosten.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 november 2022

Mijn iPhone 11 doet het niet zoals het moet. Daarom krijg ik een nieuwe iPhone 12 alleen die is naar het verkeerde adres gestuurd. Ik heb al meerdere malen met kpn zelf gesproken over het adres. Bij kpn staat die op het goede adres. Kan iemand mij hier bij helpen? 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 november 2022

Goedemorgen,

Ik wacht nu al sinds augustus voor een oplossing, nu na elke week gebeld te hebben krijg ik te horen dat ik pas vanaf 3 november op de bel lijst sta. In oktober werd mij ook verteld dat ik op bepaalde lijst zou staan om gebeld te worden. 

1x raden ben nog steeds niet gebeld dit duurt nu wel veels te lang.

Wil graag meer duidelijkheid nu..!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Mr. Telegram schreef:
Jeroen_dB schreef:

@Mr. Telegram ik zie dat je meerdere telefoonnummers in jouw profiel hebt gezet. Hebben deze allemaal de problemen? 

Beste Jeroen, nee alleen het nummer welk in de persoonlijke opmerkingen staat. (06********89).

Andere toestellen hebben geen verbindings problemen gelukkig.

Allen het toestel gekoppeld aan het opgegeven nummer, dit is ook een iPhone 11, op mijn eigen iPhone 11 zie ik geen problemen.

@Mr. Telegram melding is voor het nummer met issues geregistreerd. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Fredb als ik het mobiele nummer opzoek zie ik een iPhone SE geregistreerd staan als toestel in combinatie met een abonnement. Begrijp ik ut jow berichten dat jij dan voor het abonnement uit jouw profiel toch een iPhone 11 in gebruik hebt? 

• Topper
  • 11 reacties
  • 18 november 2022
Say schreef:

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik ben 1 november gebeld door KPN (grappig, medewerker gaf aan dat de verbinding steeds wegviel en de verbinding werd 2x verbroken), maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ook nog geen bericht ontvangen van verzending van een nieuw toestel.

• Topper
  • 24 reacties
  • 18 november 2022
PME schreef:
Ferry1984 schreef:
Geen 4G schreef:
Ferry1984 schreef:
Jeroen_dB schreef:

Om je klant goed van dienst te zijn was dat erg prettig geweest.

Nu komt het over van,we moeten iets maar zo min mogelijk moeite mag het kosten.

Ik stel ook niet de moderators hiervoor verantwoordelijk. Wanneer het extern bedrijf ter afhandeling goed zou functioneren dan zou dit forum ook niet zo vaak benaderd worden door gedupeerde klanten. KPN zet opdracht ter afhandeling extern uit en naar ik mag aannemen met een opdracht om klantgericht en kwalitatief zaken te regelen. KPN blijft verantwoordelijk als opdrachtgever en zou het proces dienen te monitoren en ingrijpen wanneer eea niet werkt zoals het hoort. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 18 november 2022

Ik ben nu al 4,5 week aan het wachtte en ik heb nog niets vernomen over het plannen van een omruiling. Ook krijg ik hier telkens geen reactie van KPN, terwijl ik 1,5 week geleden ook al gevragen heb om duidelijkheid. Ik ben voor het eerst gebeld op 18 oktober.

Als ik het nummer bel van KPN, krijg ik gelijk piep peip piep. Ik wil nu echt graag meer duidelijkheid, dit wachtte is niet leuk meer!!

KPN graag reactie over mijn status

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 november 2022
Jeroen_dB schreef:

@Fredb als ik het mobiele nummer opzoek zie ik een iPhone SE geregistreerd staan als toestel in combinatie met een abonnement. Begrijp ik ut jow berichten dat jij dan voor het abonnement uit jouw profiel toch een iPhone 11 in gebruik hebt? 

Hi Jeroen. Toen mijn iPhone SE (via KPN gekocht) overleed heb ik zelf een losse iPhone 11 gekocht (via coolblue oid). Ik gebruik dus inderdaad een iPhone 11.

Forum|alt.badge.img

Hoi, 

ik had nog een vraag over de omruiling van de verkeerde gb levering. 
deze is vorige week geleverd maar helaas 64 ipv 128g b ontvangen. 
telefoon is nog geseald en niet in gebruik. Maar hoe werkt het nu met terug sturen en de juiste telefoon ontvangen. Word je hier nog over gebeld? 
hoor het graag zodat ik weet waar ik aan toe ben en of dit goed geregeld is. 

• Topper
  • 10 reacties
  • 18 november 2022

Ik ben inmiddels gebeld en dat is 6 weken geleden, toen is aangegeven dat er binnen 4 weken een nieuw toestel opgestuurd zou worden net zoals aangegeven in het vast gezette bericht van 13 november, maar nog niets ontvangen. Is hier al iets over bekend? Het wordt echt vervelend nu en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd! Wordt een steeds slechtere zaak van KPN op welke fronten dan ook.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De juiste capaciteit zal worden opgestuurd. We gaan je niet eerst nog bellen @Lisannex25lvh. Nadat je dan de juiste hebt ontvangen, stuur jij het pakketje dat niet correct is, retour. Pakket zal vanzelf in de POSTNL app verschijnen. 

@frdeb, ik heb voor jou een melding geregistreerd. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 november 2022

Goedemorgen,

Precies vandaag ben ik 1 maand geleden gebeld voor een super fijne oplossing dat mijn iPhone 11 wordt ingeruild door een iPhone 12. Met volle hoop zat ik deze week te wachten op een track & trace code van de iPhone 12. Tot heden zie ik niks over het bezorgen van de iPhone 12 wat mij werd beloofd om binnen 4 weken te leveren. Graag wil ik nu duidelijkheid wanneer ik de iPhone 12 kan verwachten. Nu ben ik sinds eind juli bezig met dit probleem, heb ik altijd begrip voor de situatie gehad en mij proberen in te leven in de medewerkers omdat dit voor niemand een fijne situatie is. Maar na mijn lange geduld en de teleurstelling dat ik ná 1 maand de iPhone 12 niet heb binnengekregen zou ik graag binnen korte lijnen duidelijk willen hebben wanneer ik deze iPhone 12 kan verwachten. Buitenshuis kan ik haast niks met de iPhone 11.

Graag hoor ik een reactie, alvast bedankt.

Met vriendelijk groet.

• 2 reacties
  • 18 november 2022

Ik heb mijzelf op 31 okt in een winkel gemeld en zij hebben een melding aan de klantenservice gemaakt. verder heb ik op 5 nov mij via de site, Forum-Topics, aangemeld, nog steeds geen reactie helaas.. 

Mijn vraag is: kan ik mij ook bij een Kpn winkel melden???