Skip to main content

Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 18 november 2022
EllenvLoon schreef:

Ik heb mijzelf op 31 okt in een winkel gemeld en zij hebben een melding aan de klantenservice gemaakt. verder heb ik op 5 nov mij via de site, Forum-Topics, aangemeld, nog steeds geen reactie helaas.. 

Mijn vraag is: kan ik mij ook bij een Kpn winkel melden???

@EllenvLoon  Nee, in het startbericht staat duidelijk: Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.

Er staat niet bij vanuit de winkel kan het ook oid.

Nu is er voor jou weldegelijk al een melding gemaakt want dat is bevestigd. Dus nu is het nog afwachten tot je gebeld wordt voor een oplossing.

Zie dit bericht

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 18 november 2022
EllenvLoon schreef:

Ik heb mijzelf op 31 okt in een winkel gemeld en zij hebben een melding aan de klantenservice gemaakt. verder heb ik op 5 nov mij via de site, Forum-Topics, aangemeld, nog steeds geen reactie helaas.. 

Mijn vraag is: kan ik mij ook bij een Kpn winkel melden???

12 dagen terug is er tegen je gezegd dat er een melding is gemaakt 

Nu kan je enkel afwachten tot je gebeld wordt.

De winkel kan niks meer dan wat ze hier nu doen.

• Helper
  • 34 reacties
  • 18 november 2022
Marcia_ schreef:

Suzethuis schreef:

Ik heb het forumformulier alsnog ingevuld voor mijn telefoon (op naam van mijn moeder). Al vanaf juli problemen en ben er nu wel een beetje klaar mee. Nergens internet en ook telefonisch amper te bereiken. Ik hoop dat ik snel gebeld word voor de oplossing. 

@Suzethuis er is voor jou nog geen ticket aangemaakt? Heb jij al gecontroleerd of VoLTE aan staat in het toestel? Het gaat om het 06-nummer dat jij in je profiel hebt staan? 

@DSnijders62 er is inderdaad navraag gedaan, maar ik heb nog geen terugkoppeling.

@Loes1988 ben jij inmiddels gebeld? Als het goed is, wordt er in dat gesprek benoemd hoe dit geregeld wordt voor jou. Als het nieuwe toestel verzonden is, volgt daarna een creditering. Na verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek. 

Is er inmiddels al terugkoppeling ontvangen? Nog steeds niet gebeld en wacht nu inmiddels 4 weken op eerste contact.

• Topper
  • 31 reacties
  • 18 november 2022

Tegen beter weten in maar contact opgenomen met het 088 nummer om navraag te doen over de iPhone 12 die retour is gegaan. 

Volgens de vriendelijke dame zou het pakketje automatisch opnieuw verstuurd gaan worden maar dat wist ze niet heel zeker. Als ik over een week nog niets gehoord zou hebben moest ik maar met het 0800 nummer bellen. Daar kunnen ze toch helemaal niets inzien over deze actie??

Beste moderators. Wederom de vraag hoe nu verder. We zijn inmiddels alweer een week verder en heb nog geen terugkoppeling gehad. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 18 november 2022
Jeroen_dB schreef:
Gerald11 schreef:
Lisannex25lvh schreef:
Eerik84 schreef:

Op 31 oktober ben ik gebeld door KPN en zou ik binnen 2 weken teruggebeld worden om een omruil in te plannen. Wanneer zou ik dit telefoontje ongeveer kunnen verwachten?

Had je een verkeerde opslag cappaciteit toevallig? 
zou ik jou een berichtje mogen sturen?

Ik had wel de verkeerde opslag ontvangen. Deze week zouden ze de 256GB iPhone’s binnen moeten krijgen en versturen.. 

Ik kan bevestigen dat het bedrijf dat de verzending regelt ze deze week gaat versturen. @Lisannexhx & @Gerald11 

Dus we zouden dat vandaag in de PostNL app moeten zien verschijnen? Spannend!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 18 november 2022

Vorige week maandag opnieuw door KPN gebeld en alsnog de optie gekregen om een vervangend toestel te krijgen, welke dezelfde week op zaterdag al bezorgd werd (wel op het verkeerde adres en zonder mailtje/melding dat deze onderweg was, dus dat had mis kunnen gaan). Maar gelukkig inmiddels dus al bijna een week erg blij met de goed werkende iPhone 12! 🙌🏼

Ik heb al sinds half oktober geen 4G en geen netwerk/service met mijn iPhone 11. Als het goed is is er al een ticket aangemaakt maar de klantenservice zegt nu dat ik hier een reactie moet achterlaten dus bij deze.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 november 2022

Ook ik zou me graag aan willen melden voor de lijst.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 november 2022
Marcia_ schreef:

@Rilana92 ik heb nog geen nieuws helaas.

IVG-P schreef:

Ik heb ook sinds begin Van de zomer last. Ik heb hierover meerdere malen melding gemaakt bij de KPN klantenservice. Vandaag weer hier over gebeld. Ik ben nog niet benaderd door KPN met een oplossing. Ik heb daarom zojuist mijn forum profiel aangevuld. Ik hoop dat hiermee snel een belletje van KPN komt om het op te lossen.

Is er voor jou wel een ticket aangemaakt, @IVG-P? Dat zie ik namelijk niet terug. Ik wil dat alsnog graag voor jou doen. Kan jij aangeven of VoLTE wel aanstaat op jouw toestel?

@Suzethuis ik maak voor jou een ticket aan. Er wordt binnen een aantal werkdagen contact met je opgenomen. 

masterblaster schreef:

@moderators: Ik heb inmiddels een vervangende iPhone 12 ontvangen en ik ga morgen de iPhone 11 retourneren. Echter, tot mijn verbazing zie ik 2(!) nieuwe leveringen van Reconext in de PostNL app klaarstaan, hier gaat blijkbaar iets niet goed. Ik heb de traceernummers in mijn profiel ingevuld, graag dit laten nakijken. Jullie kunnen mij contacten via het nummer wat ik ook in mijn profiel heb achtergelaten. Dank en groet.

@masterblaster ik geef dit intern door!

@Artur_ heb jij VoLTE ook aanstaan in jouw toestel? Heb jij al eerder contact gehad over dit probleem?

Pieke123 schreef:

Ik heb een Iphone 11 en KPN abbonement. Ook ik heb al maanden slecht of geen 4G bereik buiten de deur. Ook mijn telefoonbereik is vaak niet goed. Heb alles al geprobeerd: instellingen naar fabriek, simkaart vervangen door e-sim, maar niks hielp. KPN telefonisch te pakken krijgen is mij niet gelukt en via klachtenservice kom ik er ook niet door. 

Nu pas lees ik van dit probleem, maar wat zijn de vorderingen inmiddels? Is de enige optie om maar een ander telefoonabbonement te nemen? En zoja iemand ervaringen met switchen, welke providers werken er wel goed met een Iphone 11??

Ik zie graag (eindelijk want bij KPN geen gehoor) een reactie van iemand tegemoet.

@Pieke123  ik maak een ticket voor jou aan. Er wordt dan binnen een aantal werkdagen contact met je opgenomen. 

hvdbxxxk schreef:

Hoi! Ik heb nu sinds ongeveer een maand enorm slecht internet.. Op wifi werkt alles prima maar 4G is een drama: er staan vaak minder bereikstreepjes of zelfs een E, terwijl meerdere mensen op dezelfde plek als ik met ook kpn wel bereik hebben. Ook duurt het erg lang als ik mensen bel voordat hij overgaat en ik heb vaak als ik word gebeld en opneem dat ik dan niks hoor. 

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? 

@hvdbxxxk heb jij ook VoLTE aanstaan in jouw toestel? Je ervaart dit pas sinds een maand? Ervaar je het probleem ook als je jouw simkaart in een ander toestel plaatst?

Hai @Marcia_  ik heb VoLTE aanstaan. Ik heb het wel gevraagd om er een ticket van te maken en dit was bevestigd. Als dat dus niet zo is, zou jij dat kunnen doen?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 november 2022

Ik heb al 2x gemeld in dit forum dat ik graag gebeld wil worden. In de update van 13 november staat dat er gemeld wordt wanneer de gegevens verwerkt zijn, tot 2x toe niks gehoord hierover! Ik wil graag duidelijkheid. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1423 reacties
  • 18 november 2022
I. Swinkels schreef:

Ik heb al 2x gemeld in dit forum dat ik graag gebeld wil worden. In de update van 13 november staat dat er gemeld wordt wanneer de gegevens verwerkt zijn, tot 2x toe niks gehoord hierover! Ik wil graag duidelijkheid. 

Het kan best wel wat weken duren voordat je gebeld wordt…

• Topper
  • 39 reacties
  • 18 november 2022
I. Swinkels schreef:

Geduld hebben is de keywoord ben al bijna 4 maanden aan  het wachten ben inmiddels gebeld en bevestigd dat ik een iPhone 12 zou krijgen maar inmiddels alweer 3 weken aan het wachten …. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 november 2022
Roos79 schreef:
I. Swinkels schreef:

Ja weet ik, maar er is ook nooit bevestigd dat ik terug gebeld ga worden/ op de lijst sta terwijl ik dat bij andere wel zie ;) 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 november 2022
John crouwel schreef:
I. Swinkels schreef:

Geduld hebben is de keywoord ben al bijna 4 maanden aan  het wachten ben inmiddels gebeld en bevestigd dat ik een iPhone 12 zou krijgen maar inmiddels alweer 3 weken aan het wachten …. 

Ja wat een ellende, mijn geduld is bijna op. Ik ben ook al lang aan het wachten. 

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 400 reacties
  • 18 november 2022
I. Swinkels schreef:
Roos79 schreef:
I. Swinkels schreef:

Ja weet ik, maar er is ook nooit bevestigd dat ik terug gebeld ga worden/ op de lijst sta terwijl ik dat bij andere wel zie ;) 

Bij jou is dat ook bevestigd dat je op de lijst staat @I. Swinkels zie dit bericht

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 november 2022
Ferry1984 schreef:
I. Swinkels schreef:
Roos79 schreef:
I. Swinkels schreef:

Bij jou is dat ook bevestigd dat je op de lijst staat @I. Swinkels zie dit bericht

Thanks, even gemist dan 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 november 2022

Helaas hetzelfde probleem. Al een heletijd geen internet op mijn iphone 11. Helaas alleen wifi. Heb al contact gehad met jullie en de netwerkinstellingen zijn al hersteld.

Graag meld ik me bij deze ook aan. Heb mijn profiel ingevuld met telefoonnummer.

• Topper
  • 24 reacties
  • 18 november 2022

Vandaag de 12 in goede orde ontvangen

• Topper
  • 39 reacties
  • 18 november 2022
tt201984 schreef:

Mazzelaar 😞

• Topper
  • 24 reacties
  • 18 november 2022
John crouwel schreef:
tt201984 schreef:

Mazzelaar 😞

Heb er sinds t begin van dit forum op gewacht en uiteindelijk nog eens zes weken na gebeld te zijn

• Helper
  • 34 reacties
  • 18 november 2022

Gefeliciteerd! Voor ons geeft dit hoop dat het uiteindelijk wellicht toch goed gaat komen. Geduld hebben dus kennelijk…

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 18 november 2022
Murieljanssen schreef:

Ik heb al sinds half oktober geen 4G en geen netwerk/service met mijn iPhone 11. Als het goed is is er al een ticket aangemaakt maar de klantenservice zegt nu dat ik hier een reactie moet achterlaten dus bij deze.

@Murieljanssen  Ik weet niet waarom ze dat zeggen maar om je gerust te stellen: Er staat een actieve melding open. Dus er zal contact gezocht worden. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 18 november 2022
Jurgen Smit schreef:

Ook ik zou me graag aan willen melden voor de lijst.

Op zowel de postcode+huisnummer als het mobiele nummer dat in jouw profiel staan, vind ik geen klantgegevens, @Jurgen Smit .  Ben je wel klant bij KPN? Zo ja, zou je die gegevens dan willen updaten en daarna hier een seintje geven? 

• Topper
  • 39 reacties
  • 18 november 2022
tt201984 schreef:
John crouwel schreef:
tt201984 schreef:

Mazzelaar 😞

Heb er sinds t begin van dit forum op gewacht en uiteindelijk nog eens zes weken na gebeld te zijn

Ja ik weet wacht ook al sinds augustus en nu al weer bijna 4 weken na het bellen 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 18 november 2022

Hai @Marcia_  ik heb VoLTE aanstaan. Ik heb het wel gevraagd om er een ticket van te maken en dit was bevestigd. Als dat dus niet zo is, zou jij dat kunnen doen?

@IVG-P : Ik heb een ticket voor je aangemaakt.  Er zal contact gezocht worden.