Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Ik heb gisteren 4,5 week na het telefoontje de iPhone 12 met 256 Gb (voor mij de juiste Gb) in ontvangst mogen nemen. Het heeft een tijd geduurd (vanaf eind juli) maar hoe fijn en wat een luxe is het nu dan om alles gewoon weer te hebben. Dank je wel kpn!
Gefeliciteerd, dat geeft hoop. Hoe lang heb je moeten wachten op telefoontje na melding probleem? Ik wacht nu al 4 weken op eerste telefoontje. Gr Daan
Ik heb gisteren 4,5 week na het telefoontje de iPhone 12 met 256 Gb (voor mij de juiste Gb) in ontvangst mogen nemen. Het heeft een tijd geduurd (vanaf eind juli) maar hoe fijn en wat een luxe is het nu dan om alles gewoon weer te hebben. Dank je wel kpn!
Fijn voor je
Gefeliciteerd, dat geeft hoop. Hoe lang heb je moeten wachten op telefoontje na melding probleem? Ik wacht nu al 4 weken op eerste telefoontje. Gr Daan
4,5 week staat in het bericht, en dat is dus na het telefoontje van de omruiling!
En Zo te zien heeft zei zich helemaal in begin van dit topic gemeld.
Ik heb uiteindelijk 5,5 weken moeten wachten dit kwam echter wel doordat het de eerste keer niet correct was afgehandeld door de medewerkster.
Daar ben ik achter gekomen door toch af en toe te bellen naar het 088 nummer. Ze kunnen niet het proces versnellen maar wel zeggen of het correct is doorgegeven. Toen het eenmaal was doorgegeven had ik de 12 256 GB binnen anderhalve week.
ik ben benieuwd hoe het gaat met de kosten van het abonnement. Ik heb express gewacht met het verlengen van m’n abonnement zodat het duidelijk is tot wanneer ik klachten had.
Ook ik heb al maanden problemen met mijn de verbinding van mijn telefoon. Dit gebeurde vlak voor mijn vakantie, eind juli, begin augustus, van de een op de andere dag. Na het bestellen van nieuwe simkaarten of het proberen van een mobiele Sim vandaag eindelijk aan toe gekomen naar de KPN winkel te gaan. Waar zij mij vertelden dat dit een bekend probleem is en verwezen mij naar dit forum en dat ik ook contact moest opnemen met de klantenservice. Ik hang al 30 minuten in de wacht omdat de dame even wat ging nakijken, maar ik wil graag weten hoe nu verder eigenlijk. Denk eigenlijk dat ze mij vergeten is na al die tijd.
Ook ik heb al maanden problemen met mijn de verbinding van mijn telefoon. Dit gebeurde vlak voor mijn vakantie, eind juli, begin augustus, van de een op de andere dag. Na het bestellen van nieuwe simkaarten of het proberen van een mobiele Sim vandaag eindelijk aan toe gekomen naar de KPN winkel te gaan. Waar zij mij vertelden dat dit een bekend probleem is en verwezen mij naar dit forum en dat ik ook contact moest opnemen met de klantenservice. Ik hang al 30 minuten in de wacht omdat de dame even wat ging nakijken, maar ik wil graag weten hoe nu verder eigenlijk. Denk eigenlijk dat ze mij vergeten is na al die tijd.
Hang maar op, lees de groene startpost even door en vul het daar genoemde forumprofiel in.
Een moderator maakt dan een melding voor je aan en je wordt opgenomen in het omruiltraject
Hallo
Beste
Ik ga ervanuit dat ik de ontvangen 12 en de oude 11 pas terug stuur op het moment dat ik de juiste 12 met correct geheugen heb ontvangen.
Uiteraard
Beste Jeroen_dB, gisteren heb ik de juiste iPhone ontvangen met 256GB.
Ik ga alles overzetten en in gang zetten voor retour.
Bedankt voor het regelen KPN!
Super, dank je wel
Hang maar op, lees de groene startpost even door en vul het daar genoemde forumprofiel in.
Een moderator maakt dan een melding voor je aan en je wordt opgenomen in het omruiltraject
Super dankjewel, ik heb mijn forumprofiel aangepast en ik wacht het af. Hoe fijn zou het zijn als ik bijvoorbeeld gewoon weer mijn park mobile app ter plaatse zou kunnen starten i.p.v. van te voren op de WiFi. En alle andere gemakken weer heb. Evenals gewoon gebruik maken van mijn onbeperkte data abonnement.
Helaas ik ervaar hetzelfde probleem. Net naar reparatie centrum gegaan en voor 25 e laten nakijken maar konden niets vinden. Ik kom graag zsm in aanmerking voor een oplossing.
Wat vervelend dat jij ook hetzelfde probleem hebt. Ik heb je zojuist toegevoegd aan onze lijst.
Is er al iets bekend over opvolging?
Beste KPN,
zojuist mijn gegevens compleet gemaakt.
Ook ik heb al een lange tijd problemen met de verbinding via mijn IPhone 11.
Graag hoor ik hoe nu verder.
omruil telefoon ontvangen.
Al maanden lang last van constant netwerkverlies en erg trage 4g verbinding op mijn iphone 11. Na maanden lange opgelopen irritatie en denken dat het aan het toestel ligt blijkt het probleem waarschijnlijk bij kpn te liggen.
nu wil ik zeker in aanmerking komen voor kostenloosstelling van het abonnement omdat ik hier zeer zeker niet het plezier van heb ondervonden wat zou moeten. In plaats daarvan een oplopende frustratie en zeer slechte bereikbaarheid en veel gemiste oproepen. En vanzelfsprekend sta ik te springen op een oplossing voordat ik ga breken met kpn.
Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
omruil telefoon ontvangen.
#metoo eindelijk
Goedemorgen moderator,
vorige week het pakket gemist met het vervangende toestel iPhone 12 (issues met iPhone 11).
geen aankondiging ontvangen! Het pakket is nu terug naar KPN gestuurd. Hoe krijg ik het weer mijn kant op?
heb heel lang aan de telefoon gehangen en na een half uur werd de verbinding verbroken… dus bellen heeft niet mijn voorkeur!
alvast bedankt, Annelies
Super dankjewel, ik heb mijn forumprofiel aangepast en ik wacht het af. Hoe fijn zou het zijn als ik bijvoorbeeld gewoon weer mijn park mobile app ter plaatse zou kunnen starten i.p.v. van te voren op de WiFi. En alle andere gemakken weer heb. Evenals gewoon gebruik maken van mijn onbeperkte data abonnement.
Helaas ik ervaar hetzelfde probleem. Net naar reparatie centrum gegaan en voor 25 e laten nakijken maar konden niets vinden. Ik kom graag zsm in aanmerking voor een oplossing.
Wat vervelend dat jij ook hetzelfde probleem hebt. Ik heb je zojuist toegevoegd aan onze lijst.
Is er al iets bekend over opvolging?
Beste KPN,
zojuist mijn gegevens compleet gemaakt.
Ook ik heb al een lange tijd problemen met de verbinding via mijn IPhone 11.
Graag hoor ik hoe nu verder.
Al maanden lang last van constant netwerkverlies en erg trage 4g verbinding op mijn iphone 11. Na maanden lange opgelopen irritatie en denken dat het aan het toestel ligt blijkt het probleem waarschijnlijk bij kpn te liggen.
nu wil ik zeker in aanmerking komen voor kostenloosstelling van het abonnement omdat ik hier zeer zeker niet het plezier van heb ondervonden wat zou moeten. In plaats daarvan een oplopende frustratie en zeer slechte bereikbaarheid en veel gemiste oproepen. En vanzelfsprekend sta ik te springen op een oplossing voordat ik ga breken met kpn.
Goedemorgen moderator,
vorige week het pakket gemist met het vervangende toestel iPhone 12 (issues met iPhone 11).
geen aankondiging ontvangen! Het pakket is nu terug naar KPN gestuurd. Hoe krijg ik het weer mijn kant op?
heb heel lang aan de telefoon gehangen en na een half uur werd de verbinding verbroken… dus bellen heeft niet mijn voorkeur!
alvast bedankt, Annelies
Ik kan op beide vragen met ja antwoorden. De simkaart heb ik overgezet van mijn eerdere telefoon waarop ik nooit deze problemen ervaarde.
Admin: quote ingekort
Ik kan op beide vragen met ja antwoorden. De simkaart heb ik overgezet van mijn eerdere telefoon waarop ik nooit deze problemen ervaarde.
mag ik er op vertrouwen dat het probleem heel snel wordt opgelost? Plat gezegd heb ik zo op deze manier geen reet aan mijn mobiel abonnement en heb ik zeker niet het gemak en snelheid genoten waarvoor ik wel al die tijd betaald heb.
Admin: quote ingekort
Hi, het is voor mij nu 2 weken geleden dat de verkeerde telefoon is geleverd.
Ik heb geen bericht gehad. Ik zou graag willen weten hoe het ervoor staat. Is er iemand van kpn die dit weet?
Goedemorgen moderator,
alvast bedankt, Annelies
Ik heb precies hetzelfde. Bellen heeft geen zin. Heb ik ook gedaan maar daar konden ze me geen duidelijk antwoord geven.
Inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog steeds geen idee of en wanneer de telefoon opnieuw verstuurd gaat worden.
Lees de groene post en wat reacties hier en dat weet je dat het tijd kost.
KPN kan je geen tijd bestek of beloftes doen wanneer je gebeld wordt.
Er is ook niks om het proces te versnellen
Beste,
ik ben nu 6 weken geleden gebeld. Nog geen vervangende iphone. Hoe lang gaat dit duren??!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.