Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@Jor75 ik heb een ticket voor jou aangemaakt. Er wordt telefonisch contact met je opgenomen binnenkort. 

@Gin84 dat duurt wel lang.. Ik zoek het wederom uit. Mijn excuses!

@Moensjaain we zijn er gisteren opnieuw voor jou achteraan gegaan. Ik hoop begin volgende week een reactie te hebben. 

Kan je ook eens voor mij achteraan gaan? Heb eerst een 128GB iPhone 12 ontvangen. Die na contact met jullie teruggestuurd. Er werd hier op het forum aangegeven dat ik afgelopen week mijn 256GB iPhone 12 zou gaan ontvangen. Maar waar hier berichten zie van anderen die na ontvangst van de verkeerde iPhone afgelopen week wél de 256GB iPhone hebben ontvangen, heb ik hem helaas nog steeds niet.

Hi,

Sinds ongeveer augustus 2022 ervaar ik problemen met het KPN-netwerk in combinatie met mijn iPhone 11. Meerdere pogingen heb ik ondernomen om met KPN klantenservice een oplossing te zoeken voor dit probleem. Beloofd wordt na elk gesprek dat een ticket wordt aangemaakt en het probleem nader wordt onderzocht door de daartoe aangewezen afdeling. De klantenservice slaagt er echter keer op keer niet in om, zoals beloofd, een ticket aan te maken. Afhandeling van de problematiek blijft al zeer geruime tijd uit hierdoor. Ondertussen ben ik ten dele ten einde raad. 

Het exacte probleem:

• 4G-verbinding valt weg en schakelt om naar Edge-verbinding.
  • Oproepen komen met sporadisch niet over en bellers krijgen de melding: ‘Dit nummer is momenteel niet beschikbaar.’. 

De middelen die ik zelf heb aangehaald voor het oplossen van het probleem: 

• Naar Apple klantenservice gebeld en door hen een technisch onderzoek laten uitvoeren op de hard- en software van mijn iPhone 11. (geen problemen aangetroffen aldus Apple)
  • Mijn e-sim op verzoek van KPN verwisseld met een fysieke SIM-kaart
  • Getest of andere netwerkproviders wel werken (dat doen ze. Netwerk van Tele2 werkt, waar dat van KPN niet werkt)
  • Naar een fysieke telefoonwinkel geweest om nogmaals hard- en softwarematige testen te laten uitvoeren (geen problemen aangetroffen)

Hopelijk wordt spoedig oplossing geboden en wordt het wekenlange gestuntel eindelijk vervangen door adequate reactie van KPN.

@Denniskai2k11 ik zie dat je vanmorgen ook telefonisch contact hebt gehad en dat naar aanleiding daarvan e.e.a. uitgezocht wordt. Ik ga er vanuit dat je je toestel nu snel mag ontvangen. 

@Jor75 ik heb een ticket voor jou aangemaakt. Er wordt telefonisch contact met je opgenomen binnenkort. 

@Moensjaain we zijn er gisteren opnieuw voor jou achteraan gegaan. Ik hoop begin volgende week een reactie te hebben. 

Kan je ook eens voor mij achteraan gaan? Heb eerst een 128GB iPhone 12 ontvangen. Die na contact met jullie teruggestuurd. Er werd hier op het forum aangegeven dat ik afgelopen week mijn 256GB iPhone 12 zou gaan ontvangen. Maar waar hier berichten zie van anderen die na ontvangst van de verkeerde iPhone afgelopen week wél de 256GB iPhone hebben ontvangen, heb ik hem helaas nog steeds niet.

@Gerald11 jij bent dus wel gebeld hierover al? Ik verwacht dat je 'm dan alsnog begin volgende week binnenkrijgt. Laat het ons even weten als je 'm woensdag nog steeds niet binnen hebt. 

@DJ.Dwars ik zie dat er in oktober een klacht aangemaakt is en op 7 november zijn jouw gegevens doorgezet naar het team dat contact met je opneemt. Daar moet je echt even op wachten. Het heeft geen zin om nog meer klachten in te dienen. 

Hi,

Sinds ongeveer augustus 2022 ervaar ik problemen met het KPN-netwerk in combinatie met mijn iPhone 11. Meerdere pogingen heb ik ondernomen om met KPN klantenservice een oplossing te zoeken voor dit probleem. Beloofd wordt na elk gesprek dat een ticket wordt aangemaakt en het probleem nader wordt onderzocht door de daartoe aangewezen afdeling. De klantenservice slaagt er echter keer op keer niet in om, zoals beloofd, een ticket aan te maken. Afhandeling van de problematiek blijft al zeer geruime tijd uit hierdoor. Ondertussen ben ik ten dele ten einde raad. 

Het exacte probleem:

• 4G-verbinding valt weg en schakelt om naar Edge-verbinding.
  • Oproepen komen met sporadisch niet over en bellers krijgen de melding: ‘Dit nummer is momenteel niet beschikbaar.’. 

De middelen die ik zelf heb aangehaald voor het oplossen van het probleem: 

• Naar Apple klantenservice gebeld en door hen een technisch onderzoek laten uitvoeren op de hard- en software van mijn iPhone 11. (geen problemen aangetroffen aldus Apple)
  • Mijn e-sim op verzoek van KPN verwisseld met een fysieke SIM-kaart
  • Getest of andere netwerkproviders wel werken (dat doen ze. Netwerk van Tele2 werkt, waar dat van KPN niet werkt)
  • Naar een fysieke telefoonwinkel geweest om nogmaals hard- en softwarematige testen te laten uitvoeren (geen problemen aangetroffen)

Hopelijk wordt spoedig oplossing geboden en wordt het wekenlange gestuntel eindelijk vervangen door adequate reactie van KPN.

Bovenstaande is zo herkenbaar!! Al deze stappen heb ik ook doorlopen. Daarnaast heb ik ook schriftelijk een klacht bij KPN ingediend met name over de onduidelijkheid van het proces: wie doet wat wanneer en waartoe en wanneer is concreet (op datum) een oplossing voor handen?  Waarom moet het allemaal zo lang duren? Op basis van de ingediende klacht ben ik binnen 5 werkdagen teruggebeld zoals toegezegd maar het heeft mij niet verder gebracht behalve de toezegging () dat ik op de lijst sta voor omruiling, af moet wachten tot hierover contact met mij gezocht wordt en verder afwachten tot deze daarop geleverd wordt. Ik kreeg in het contact niet de indruk dat er iets gaat veranderen in het proces, er iets gebeurd met de kritische kanttekeningen. Uitkomst: het is complex dus het kan niet anders.

Beste KPN,

zojuist mijn gegevens compleet gemaakt. 

Ook ik heb al een lange tijd problemen met de verbinding via mijn IPhone 11. 

Graag hoor ik hoe nu verder. 

@An1976 sinds wanneer ervaar jij deze problemen? En heb je de simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd? Heb je gecontroleerd of VoLTE aan staat op jouw iPhone? Mocht je op beide antwoorden met ‘ja’ kunnen reageren, dan maak ik graag een ticket voor je aan. Laat het dan hier nog even weten.

@Marcia,

Sinds 1 augustus hebben we dit probleem. Vanaf dit moment regelmatig contact gehad met de KPN XL winkel in Arnhem en de klantenservice.

Vanaf dat moment gebruiken we ook een ander toestel, want de IPhone 11 konden we niet meer gebruiken.

Op beide vragen kan ik JA als antwoord geven. 

Graag hoor ik van je. 

Dag,

Ook ik heb sinds augustus problemen met internetverbinding. 

Erg vervelend. Mijn leverancier zegt dat ik moet wachten op een oplossing door KPN of zolang een andere toestel moet gebruiken. Echter mijn huidige toestel heeft 256 GB waarvan 140 in gebruik. Dat is te veel voor een simpele vervanging door oud toestel. 

Ik wordt graag toegevoegd aan de lijst van melders met dit probleem. Heeft u hiervoor meer gegevens nodig? 

En nog beter: snel een oplossing!

Nou vorige week gebelt met kpn medewerker zou rechtstreeks doorgegeven worden aan de koerier en zou nu komende week de iphone 12 ontvangen omdat het mis gegaan was.. ben benieuwd zie nog niks bij postnl staan.. @kpn

Ik ben benieuwd of iemand al zijn abonnementskosten terug heeft gekregen. 

@An1976 Ik heb bij deze een melding voor je geregistreerd. Als de problemen die je ervaart vastgesteld zijn door onze technische dienst, dan wordt je gebeld met een passende oplossing.

@JTvdB Op het 06 nummer wat je hebt ingevuld in jouw profiel, kan ik geen klantgegevens terug vinden. Heb je een particulier KPN Mobiel of een Kleinzakelijk abonnement bij ons? Alleen dan kunnen we je verder helpen.

Vooral dit ! Ik wacht ik wacht ik wacht. 
dure maanden komen eraan. Dubbele kosten. 🥲

Beste Shyrin, 

Abonnement loopt via Spie

ik kan wel serienummer etc geven 

Hallo, ik heb ook al maanden het zelfde probleem met mijn IPhone 11. Ik heb dit gemeld in de KPN winkel en zij hebben mij toen door verwezen naar Apple Care, maar Apple care kom mij op dit moment ook niet verder helpen. Wederom naar KPN gebeld en door gestuurd naar de winkel. Volgens de winkel zou iemand van KPN binnen drie dagen mij bellen, maar er nam niemand van KPN contact met mij op. Jammer dat KPN niet reageert. Als KPN niet gaat reageren dan gaan ze binnenkort vier abonnementen missen. Ik blijf hun niet sponseren…

Spie is jouw werkgever, of..? 
Want dan zul jij je daar moeten melden @JTvdB. Als we geen inzage hebben in jouw klantgegevens, kunnen wij geen melding registreren en je een oplossing bieden.

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

Al wat meer bekend??

Beste Shyrin, 

Spie biedt namens jullie contracten aan, zij zijn tussenpersoon en hebben met KPN hiervoor een overeenkomst. Ook Spie zelf heeft melding gedaan van dit probleem maar heeft mij geadviseerd om ook rechtstreeks een melding te doen omdat het niet opschiet met een oplossing. 

Ik zit ook nog te wachten. Kan iemand hier antwoord op geven?

@Marcia_  Dank je wel. Ik hoor graag van je of je wat te weten bent gekomen. Ook graag als het niet is gelukt. Thanks

Deze week moet het gaan gebeuren!.

Kan ik dit boek sluiten na 4 maanden?.

Eigenlijk nog niet natuurlijk (abbokosten)

Ik zit ook nog te wachten. Kan iemand hier antwoord op geven?

Heb je je telefoon al?

zo ja hoelang heeft dat geduurd?

@moderators: Ik heb inmiddels een vervangende iPhone 12 ontvangen en ik ga morgen de iPhone 11 retourneren. Echter, tot mijn verbazing zie ik 2(!) nieuwe leveringen van Reconext in de PostNL app klaarstaan, hier gaat blijkbaar iets niet goed. Ik heb de traceernummers in mijn profiel ingevuld, graag dit laten nakijken. Jullie kunnen mij contacten via het nummer wat ik ook in mijn profiel heb achtergelaten. Dank en groet.

@masterblaster ik geef dit intern door!

@Marcia_ , @Erik_ , @Erwin_ : Ik heb inmiddels 1 van de extra verzonden iPhone 12's ontvangen (zie mijn profiel voor T&T). Wat moet ik hier nu mee doen, gewoon retourneren? Komt dat intern wel goed zodat deze mij niet in rekening wordt gebracht?
Ondertussen staat er in de PostNL app nog 1 levering te wachten, ik hoop dat jullie die nog tegen hebben kunnen houden. Graag een reactie, of een PM a.u.b.

🤦‍♀️ echt niet te filmen meer

stuur de telefoon maar naar mij 😉

Ik houd mij ook graag aanbevolen voor die extra onterecht geleverde telefoon. Dan kan ik van die bellijst af. Scheelt weer😥😥Hoe krijgen ze het voor elkaar🙃

Naar mij mag ook, dan is t wachten na 8 weken ipv de beloofde 4 weken eens wanneer ik de telefoon krijg eens klaar. 🥲 

@moderators: Ik heb inmiddels een vervangende iPhone 12 ontvangen en ik ga morgen de iPhone 11 retourneren. Echter, tot mijn verbazing zie ik 2(!) nieuwe leveringen van Reconext in de PostNL app klaarstaan, hier gaat blijkbaar iets niet goed. Ik heb de traceernummers in mijn profiel ingevuld, graag dit laten nakijken. Jullie kunnen mij contacten via het nummer wat ik ook in mijn profiel heb achtergelaten. Dank en groet.

@masterblaster ik geef dit intern door!

@Marcia_ , @Erik_ , @Erwin_ : Ik heb inmiddels 1 van de extra verzonden iPhone 12's ontvangen (zie mijn profiel voor T&T). Wat moet ik hier nu mee doen, gewoon retourneren? Komt dat intern wel goed zodat deze mij niet in rekening wordt gebracht?
Ondertussen staat er in de PostNL app nog 1 levering te wachten, ik hoop dat jullie die nog tegen hebben kunnen houden. Graag een reactie, of een PM a.u.b.

🤦‍♀️ echt niet te filmen meer

stuur de telefoon maar naar mij 😉

Ik houd mij ook graag aanbevolen voor die extra onterecht geleverde telefoon. Dan kan ik van die bellijst af. Scheelt weer😥😥Hoe krijgen ze het voor elkaar🙃

Naar mij mag ook, dan is t wachten na 8 weken ipv de beloofde 4 weken eens wanneer ik de telefoon krijg eens klaar. 🥲 

Man man man ga het toch wel s goed regelen Kpn!!!!

Wanneer volgt er weer een update?

Ik sta al sinds september op de lijst, maar tot op heden nog steeds niet gebeld…. 

Helaas ik ervaar hetzelfde probleem. Net naar reparatie centrum gegaan en voor 25 e laten nakijken maar konden niets vinden. Ik kom graag zsm in aanmerking voor een oplossing.

Wat vervelend dat jij ook hetzelfde probleem hebt. Ik heb je zojuist toegevoegd aan onze lijst.

Is er al iets bekend over opvolging?

@Stirum ik zie dat onze technische dienst heeft geconstateerd dat op jouw 06-nummer geen iPhone 11 in het netwerk is te zien. Daarom hebben zij het ticket gesloten. Is dit volgens jou niet juist?

Ha het is wel een iphone 11 die mijn zoon gebruikt. Ik kan zijn nummer geven. Maar ticket moet dus NIET worden gesloten.

Admin: quote ingekort

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

Is er enige indicatie wanneer jullie gaan bellen?