Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.
Ik heb ook al bijna 4 weken geleden mezelf aangemeld maar niets gehoord!!
Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik al ruim een aantal dagen helemaal niet meer gebeld kan worden.
hoe wilt KPN mij dan benaderen?
Heb je eventueel een ander contact telefoonnummer waarop wij je kunnen bereiken,
Mijn vrouw heeft al een dag of 10 problemen met haar Iphone 11. 4G verbinding is slecht of valt terug naar E.
Gaarne een oplossing.
Er staan nu drie 06 nummers genoteerd in jouw profiel,
Ook hier problemen met de iPhone 11. Wachten uw bericht af. Maar een tweede nummer in het profiel gezet aangezien het steeds problematischer wordt bereikbaar te zijn.
Beste moderators,
op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.
Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.
Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.
De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.
Het ligt nu in jullie handen……
Alvast dank voor jullie moeite, ik hoop op een snelle afhandeling.
Ik vind het zo jammer dat het pakket direct retour afzender gaat… Ik verzoek aan Renconext of zij het pakket opnieuw naar je verzenden
Beste,
Sins afgelopen zomer heb ik een slechte 4 G verbinding op mijn iPhone 11. Wij zijn al bij de KPN shop geweest en zij hebben gezegd dat het probleem bekend is en dat eraan wordt gewekt. Tevens heeft de KPN shop de sim SIM kaart vervangen (18 september 2022). Dit heeft het probleem niet verholpen.
Hoe kan ik de 4G verbinding, waarvoor ik maandelijks betaal, . weer op orde krijgen?
Admin: Topic samengevoegd met algemeen topic over issues met iPhone 11 verbinding
Bedankt voor jouw bericht,
Kun je ook aangeven of VoLTE aan staat in de instellingen van je toestel? Dezelfde vraag ook voor jullie
Mijn vrouw heeft al een dag of 10 problemen met haar Iphone 11. 4G verbinding is slecht of valt terug naar E.
Gaarne een oplossing.
Het eerste nummer is van mijn vrouw, de iphone 11 inderdaad. Zij is slecht tot niet bereikbaar op dat nummer. Het 2e nummer is mijn nummer. VoLTE staat aan op haar toestel.
Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik al ruim een aantal dagen helemaal niet meer gebeld kan worden.
Heb je eventueel een ander contact telefoonnummer waarop wij je kunnen bereiken,
Ik heb zojuist mijn zakelijk nummer ook bij mijn profiel toegevoegd om bereikbaar te zijn. Hoop dat ze me snel bellen!
Je staat op de lijst
Verder kunnen de moderators niks doen.
Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt….
Bedankt voor jouw begrip en geduld
- Beste moderators wordt door jullie aan verantwoordelijken van KPN teruggekoppeld wat jullie aan frustratie tegenkomen middels dit forum mbt het ondoorzichtig, frustrerend traag en niet klantgericht proces? Zijn de verantwoordelijken van KPN hiervan op de hoogte?
Alles wat wij binnen ons vermogen als moderators kunnen doen, doen wij zeker weten
, dank voor reactie
Beste moderators,
op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.
Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.
Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.
De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.
Ik vind het zo jammer dat het pakket direct retour afzender gaat… Ik verzoek aan Renconext of zij het pakket opnieuw naar je verzenden
Dank voor deze snelle reactie! En, in alle vrijmoedigheid, zouden jullie willen vragen of de bezorging aangekondigd (en buiten kantoortijden) plaats kan vinden?
Ik wil toch echt graag dat hier even na vraag over gedaan wordt want ik ben 27 november weer gebeld door jullie maar ik ga echt niet nog maals 4 weken wachten dan koop ik zelf een vervangend toestel en declareer ik de kosten bij kpn ofzo.
ik ben heel erg geduldig maar het belemmerd mijn heel erg overal waar ik verbinding voor nodig heb kan ik helaas niet doen geen navigatie, geen spotify (die ik via jullie heb lopen) zelf het alarm systeem moet ik bedienen via mijn mobiel hier krijg ik ook geen meldingen en ik kan hem buitens huis niet in of uitschakelen. En sinds een tijd heb ik ook gewoon enorm veel problemen dat mensen mijn niet kunnen bereiken en dat ze direct door verbonden worden naar mijn voicemail of krijg ik een sms dat iemand mijn heeft proberen te bellen.
ik weet dat jullie er hard mee bezig zijn ik snap dat dit ook een monster proces is maar ik kan niet nogmaals 4 weken met een niet goed werkend toestel zitten ik heb veel belangrijke afspraken staan telefonisch dit gaat ook heel moeizaam.
ik heb alle begrip voor jullie maar jullie voor mijn ook? Ik wacht al sinds het begin
als ik nogmaals 4 weken moet wachten zouden jullie anders een 4g WiFi dongel kunnen sturen bijv…??? Voor tijdelijke noodoplossing
???
Ik wil toch graag dat jullie even contact op nemen met je juiste afdeling! Ik heb mijn telefoon hard nodig betalingen telefoon gesprekken en ook Park-line en andere zaken dit kan ik momenteel al 3a4 maanden niet gebruiken ik vind de oplossing die jullie bieden fijn maar ik wacht nu al zo lang dat mijn geduld op begin te raken
ik heb alle begrip voor jullie maar jullie dus niet voor mijn!
Beste moderators,
Dank voor deze snelle reactie! En, in alle vrijmoedigheid, zouden jullie willen vragen of de bezorging aangekondigd (en buiten kantoortijden) plaats kan vinden?
Helaas kunnen ze daar niks over zeggen.
Ook hier problemen met de iPhone 11. Wachten uw bericht af. Maar een tweede nummer in het profiel gezet aangezien het steeds problematischer wordt bereikbaar te zijn.
Welke problemen ervaar je precies,
Waarom word ik niet meer teruggebeld? Is nu alweer twee weken geleden. Heel gesprek over compensatie en eventueel nieuwe telefoon. En toen klik….. einde gesprek.
@kpn… nog steeds zie ik geen iphone in aantocht en ook morgen geen verwachting ik zou hem deze week ontvangen was de nieuwe afspraak ben benieuwd..
Gaarne een oplossing.
Het eerste nummer is van mijn vrouw, de iphone 11 inderdaad. Zij is slecht tot niet bereikbaar op dat nummer. Het 2e nummer is mijn nummer. VoLTE staat aan op haar toestel.
Er is bij deze een melding voor haar nummer geregistreerd,
Ik heb zojuist mijn zakelijk nummer ook bij mijn profiel toegevoegd om bereikbaar te zijn. Hoop dat ze me snel bellen!
Dat hoop ik ook,
Beste moderators,
Het pakket zal nog een keer aangeboden worden,
Welke problemen ervaar je precies,
Het probleem dat we ervaren is dat er totaal geen 4g verbinding meer is. Databundel is aangevuld dus daar kan het niet aan liggen. Alles verder nagelopen en VolTE staat inderdaad aan.
Ik heb ook problemen met mijn iPhone 11, al tijden heel slecht bereik. Ik heb er vooral veel last van als ik aan reizen ben. Ik heb mijn forumprofiel aangepast met alle informatie.
Ik zou graag willen weten hoe ver de status is voor mijn nieuwe mobiel, ik moet hiervoor vrij nemen omdat het anders retour wordt gestuurd.
gewoon te lang onbereikbaar en dat is vervelend.
Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?
Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas
Ik ga voor jullie beide navraag doen
Al wat meer bekend??
Helaas niet,
Wanneer volgt er weer een update?
Ik sta al sinds september op de lijst, maar tot op heden nog steeds niet gebeld….
Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?
In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.
Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.
@moderators
Is vandaag wel reactie ontvangen?
Kunt u voor mij ook nakijken of ik op de lijst sta? Vind het wel heel erg lang duren, ik heb echt lang geduld gehad, maar voor mijn werk heb ik toch echt een goed werkende telefoon nodig.
Morgen zijn de 4 weken voorbij.
Vorige week gebeld en ik zou de telefoon aan het einde van die week ontvangen, nog steeds geen telefoon ontvangen en ook nog geen zicht op een track en trace code.
@kpn wanneer ontvang ik mijn telefoon en is alles wel goed door gezet ?!
Beste KPN,
Mijn klacht is al maanden geleden aangemeld. Ik heb jullie callcenter al zo vaak gebeld en keer op keer beloven zij mij op de hoogte te stellen m.b.t de stand van zaken. Afgelopen vrijdag (dat mij al voor de zoveelste keer is beloofd door jullie medewerkers) zou ik wederom door jullie technische afdeling gebeld worden m.b.t de compensatie en de afwikkeling van de probleem van de iPhone 11 I.c.m het KPN netwerk.
Als je het aan mij vraagt; ben ik enorm teleurgesteld in de beloftes die keer op keer niet worden nagekomen.
Mijn vraag aan jullie is;
Ik wil deze week nog uitsluitsel hebben en contact met één van jullie medewerkers die over deze regeling c.q. compensatie verantwoordelijk is.
Ik ben van mening dat na ruim 3 maanden in deze molen te hebben gezeten het meer dan genoeg is geweest!
groet,
Patrick
Kunt u voor mij ook nakijken of ik op de lijst sta? Vind het wel heel erg lang duren, ik heb echt lang geduld gehad, maar voor mijn werk heb ik toch echt een goed werkende telefoon nodig.
Mijn collega heeft navraag voor je gedaan en we hebben de terugkoppeling gekregen dat er gekeken wordt naar jouw specifieke situatie. Graag nog geduld,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.