Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ook ik heb het zelfde probleem, graag reactie 


@Vikash gedaan, hoop echt dat er snel een oplossing vanuit KPN gaat komen! Wij als consument hebben namelijk daar recht op, wettelijk geregeld. Mvg 

Zou je het 06-nummer in jouw profiel willen vermelden dat problemen met heeft in combinatie met de iPhone 11? Als ik namelijk kijk naar het abonnement vermeld in jouw profiel zie ik een Samsung toestel als hardware.  


Ik ervaar hetzelfde probleem. Ook al bij KPN winkels geweest en gereset. Niks heeft geholpen. Heb mijn profiel bijgewerkt en hoop op een oplossing en vergoeding vanuit kpn.

 


Ook ik heb het zelfde probleem, graag reactie 

Zou je jouw naam en 06-nummer in jouw forumprofiel willen vermelden? 


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Gedaan! Hopelijk snel opgelost 


@Jeroen_dB aangepast in profiel.


 Jouw probleem wordt los opgepakt @Rene R, dit topic is specifiek bedoeld voor problemen gerelateerd aan de iPhone 11
 

 


Hier ook al enkele problemen met de 4G op de IPhone 11 van mijn vrouw. Heb zelf ook een IPhone 11 en geen problemen. Het probleem lijkt steeds erger te worden. Nu bijna geen 4G verbinding meer. Nieuwe Sim kaart heeft ook niet geholpen. Ben benieuwd of de KPN snel een oplossing gaat vinden en de klanten gaat compenseren. In de KPN winkel weet men kennelijk niet van het probleem. Gegevens aangevuld in mijn profiel zoals gevraagd. Staat onder de opmerkingen.


Ook ik heb het zelfde probleem, graag reactie 

Zou je jouw naam en 06-nummer in jouw forumprofiel willen vermelden? 

Ik heb dit inmiddels ook gedaan mocht er nog meer informatie nodig zijn hoor ik dat graag.


Ook ik heb het zelfde probleem, graag reactie 

Zou je jouw naam en 06-nummer in jouw forumprofiel willen vermelden? 

Gedaan. 


@Jeroen_dB Ik heb ook mijn mobiele nummer vermeld in mijn profiel


Sinds een week is het mij pas opgevallen dat ook ik op mijn Iphone 11 slecht bereik hebt met 4G, en vaker een Edge verbinding heb in regio zuid holland. (nog niet in andere regio’s kunnen testen)

Afgelopen dinsdag 23-08-2022 in hartje Rotterdam totaal geen 4G verbinding, terwijl mijn vrouw (via tele2) vol bereik had met 4G (Iphone 12). Het is tot de dag van vandaag echt drama met de verbinding. 

Via KPN klantenservice het advies gekregen om mijn instellingen te resetten en de provider instellingen geforceerd op KPN te zetten ipv. automatisch. Dit gaf helaas niet het gewenste resultaat. Wel werd er later gemeld dat ze dit probleem aan het onderzoeken zijn omdat er meerdere meldingen zijn. 

In afwachting op een update.  

 

PS. Mijn dochters (3x) hebben allemaal een Iphone 11 (via caiway en tele2) Die ervaren deze problemen niet. 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Hi @Danny G. We zijn druk aan het verzamelen en oplossen. Wil je om die reden het mobiele nummer waarmee je de storing hebt in je profiel zetten? Geef ook je voor en achternaam daarin aan. Dan zorg ik dat je wordt meegenomen in dit proces. 


 

 

Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar ik merk dat ik thuis sinds een paar dagen nu ook steeds lastiger verbinding maak met wifi. Als ik naast de router sta gaat het goed. Kan een andere oorzaak hebben, maar wilde het voor de zekerheid hier ook even melden. Misschien komt dit doordat het systeem aan het schakelen is tussen de verschillende communicatie protocollen. Een tastbaar voorbeeld was bijvoorbeeld gisteren toen mijn iPhone 11 aangaf dat het wifi wachtwoord onjuist was. De iPad ernaast had nergens last van. 

 

Herkenbaar.. WiFi toevallig ook KPN? Hier wel namelijk..


Ik mag hopen dat er vanuit KPN iemand 24/7 op dit probleem zit, want het duurt nu al bijna een maand. 

Ruim een maand.. al vanaf 20 juli 🙈


Ik ben op dit moment ook niet eens telefonisch bereikbaar. Mensen kunnen mij dus niet bellen. Begint met de dag gekker te worden… 


Hi @Danny G. We zijn druk aan het verzamelen en oplossen. Wil je om die reden het mobiele nummer waarmee je de storing hebt in je profiel zetten? Geef ook je voor en achternaam daarin aan. Dan zorg ik dat je wordt meegenomen in dit proces. 

Ik ervaar hetzelfde probleem, gegevens zijn toegevoegd aan profiel.


@Thomas Knibbeler wil je nog bevestigen dat het specifiek gaat om een iPhone 11? En dus niet een iPhone 11 “pro” of “SE”?


Mijn verbinding wordt iedere dag slechter! Thuis, ondanks WiFi ook slecht gebruik, zelfs bellen gaat vaak niet meer. Krijg geen enkel bericht van KPN, de sms jes die sommigen krijgen ontvang ik niet. Ik hoor niets. 

Heb  nu al meerdere keren contact heb gehad met KPN en er komt geen enkele oplossing.Het duurt nu al bijna 6 weken en krijg niet het gevoel dat er een oplossing komt, ook compensatie wil men niet geven, abonnementbestanden van 25 euro wordt gewoon afgeschreven. Je hebt als consument blijkbaar geen rechten. Heb inmiddels contact met Consumentenbond opgenomen en ga volgende week mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. 


@Thomas Knibbeler wil je nog bevestigen dat het specifiek gaat om een iPhone 11? En dus niet een iPhone 11 “pro” of “SE”?

Hoi Bram, ja het gaat om een iPhone 11


Mijn verbinding wordt iedere dag slechter! Thuis, ondanks WiFi ook slecht gebruik, zelfs bellen gaat vaak niet meer. Krijg geen enkel bericht van KPN, de sms jes die sommigen krijgen ontvang ik niet. Ik hoor niets. 

Heb  nu al meerdere keren contact heb gehad met KPN en er komt geen enkele oplossing.Het duurt nu al bijna 6 weken en krijg niet het gevoel dat er een oplossing komt, ook compensatie wil men niet geven, abonnementbestanden van 25 euro wordt gewoon afgeschreven. Je hebt als consument blijkbaar geen rechten. Heb inmiddels contact met Consumentenbond opgenomen en ga volgende week mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. 

Nu je het zegt. SMSjes komen vaak niet tot veel later aan dan gewoonlijk. Zelf heb ik hier ook last van. Wifi gaat bij mij wel goed. 


@Klant3 vervelend te horen dat het steeds minder wordt. Zoals je in dit topic ziet zijn we erg druk bezig om alles goed in kaart te brengen en een passende oplossing te bieden. 

Als je deze problemen hebt met de iPhone 11, en dus niet de “Pro” of “SE” versie, geef dan je naam en nummer aan in je profiel.

Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan neem ik je mee op de lijst en kunnen we je op de hoogte stellen zodra er ontwikkelingen zijn. 

@Thomas Knibbeler ik heb je op de lijst gezet. Bedankt voor je snelle reactie!


Al meer als een maand problemen met de iPhone 11 op het KPN netwerk. Leuk dat er gewezen wordt naar Apple maar lijkt me toch echt een issue voor KPN zelf, aangezien het toestel ook nog actief aangeboden wordt op website. Meerdere keren gebeld met de klanten(service) maar de gemiddelde student die daar aanwezig is: heeft of nog nooit van het probleem gehoord of gooit gewoon de hoorn erop want tjah het is best lastig problemen oplossen voor klanten. 

 

Eindelijk iemand gesproken en die gaf aan dat het een bekend probleem was. 

Inmiddels een officiële klacht ingediend, en de afspraak gemaakt mocht het probleem niet binnen 2 maanden opgelost worden dat het contract ontbonden wordt aangezien je nu betaald voor niets.  

 

Dus voor allen die zich ook benadeeld voelt door KPN omdat ze zoals het nu lijkt niet echt proactief bezig zijn voor hun klanten. Dien een officiële klacht in en dan kan je onder je contact uit.

 


Goededag,

 

Ik volg dit topic al even, net zo lang als ik de problemen met het KPN netwerk helaas ondervind, zo'n 3 weken. 4G onderweg is zeer slecht en ik mis veel oproepen. Gesprekskwaliteit ook slecht. Kortom een zeer vervelend probleem, omdat dit een zakelijke telefoon is. Ik hoop op een adequate oplossing.

Ik heb een iPhone SE 2020 en mijn telefoonnummer staat in het forumprofiel. Blijf graag geïnformeerd over de voortgang.


Ik meld me hier ook maar…iPhone 11 en Simyo abonnement. Al weken geen/slechte 4G. Ik ben door de Simyo klantenservice doorverwezen naar dit forum. Mijn naam en telefoonnummer staan inmiddels in mijn profiel. Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost!