Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

 

 

Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar ik merk dat ik thuis sinds een paar dagen nu ook steeds lastiger verbinding maak met wifi. Als ik naast de router sta gaat het goed. Kan een andere oorzaak hebben, maar wilde het voor de zekerheid hier ook even melden. Misschien komt dit doordat het systeem aan het schakelen is tussen de verschillende communicatie protocollen. Een tastbaar voorbeeld was bijvoorbeeld gisteren toen mijn iPhone 11 aangaf dat het wifi wachtwoord onjuist was. De iPad ernaast had nergens last van. 

 

Herkenbaar.. WiFi toevallig ook KPN? Hier wel namelijk..

Yes, met een wifi versterker aan een directe UTP tussen router en versterker op zolder. Hele huis wordt dus prima gedekt, maar op zolder viel het me ineens op dat de wifi was weggevallen. 


Mijn verbinding wordt iedere dag slechter! Thuis, ondanks WiFi ook slecht gebruik, zelfs bellen gaat vaak niet meer. Krijg geen enkel bericht van KPN, de sms jes die sommigen krijgen ontvang ik niet. Ik hoor niets. 

Heb  nu al meerdere keren contact heb gehad met KPN en er komt geen enkele oplossing.Het duurt nu al bijna 6 weken en krijg niet het gevoel dat er een oplossing komt, ook compensatie wil men niet geven, abonnementbestanden van 25 euro wordt gewoon afgeschreven. Je hebt als consument blijkbaar geen rechten. Heb inmiddels contact met Consumentenbond opgenomen en ga volgende week mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. 

Rechtsbijstand geeft aan, officiële klacht indienen én ingebrekestelling, schriftelijk/mail. KPN heeft geen e-mailadres, maar wel een klachtenformulier. Anders moet het per aangetekende brief.

 

 

 


Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

iPhone 11?


Waarom lees ik hier nu ineens dat er hier alleen gekeken wordt naar de problemen op een iPhone 11 (ook al staat het alleen in de titel)?

Dit speelt niet alleen op de iPhone 11 maar ook op de iPhone SE 2020 die ik in mijn bezit heb. Al 2-3 weken geleden op dit topic gereageert met exact dezelfde problemen.

Ik heb nu al bijna een MAAND geen/weinig verbinding met bellen en 4G/internet. KPN stuurt mij overal en nergens naartoe. Er werd mij zelfs verteld dat ik de telefoon maar terug moest sturen naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb omdat hij ‘kapot’ zou zijn. Dit is totale onzin want het is alleen bij KPN dat dit speelt. Klantenservice weet nergens van, technische dienst stuurt een nieuwe sim en dat werkt ook niet, telefoon volledig gereset en ook nog steeds dezelfde problemen.
Ik ben onwijs teleurgesteld hoe ik behandeld wordt na zoveel jaren een trouwe klant te zijn.


Het lijkt inderdaad met de dag slechter te worden, oproepen komen niet door, enkel een sms met gemiste oproepen. Internet is al een maand zeer slecht. Meerdere malen gebeld, gisteren nog voor het laatst. Telefoonnummer in profiel gezet! 


Hallo,

 

Ook ik meld me hier heb mijn naam en telefoon nummer op mijn profiel gezet.
Al langer dan 1 maand problemen met de iPhone 11 alles al geprobeerd 

-nieuwe simkaart 

-esim 

-telefoon gereset

-netwerkinstellingen gereset

Ookal meerdere keren contact gehad met Apple en kpn maar nog steeds geen verandering 


Waarom lees ik hier nu ineens dat er hier alleen gekeken wordt naar de problemen op een iPhone 11 (ook al staat het alleen in de titel)?

Dit speelt niet alleen op de iPhone 11 maar ook op de iPhone SE 2020 die ik in mijn bezit heb. Al 2-3 weken geleden op dit topic gereageert met exact dezelfde problemen.

Ik heb nu al bijna een MAAND geen/weinig verbinding met bellen en 4G/internet. KPN stuurt mij overal en nergens naartoe. Er werd mij zelfs verteld dat ik de telefoon maar terug moest sturen naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb omdat hij ‘kapot’ zou zijn. Dit is totale onzin want het is alleen bij KPN dat dit speelt. Klantenservice weet nergens van, technische dienst stuurt een nieuwe sim en dat werkt ook niet, telefoon volledig gereset en ook nog steeds dezelfde problemen.
Ik ben onwijs teleurgesteld hoe ik behandeld wordt na zoveel jaren een trouwe klant te zijn.

Deze is ook al vaker genoemd 


Rechtsbijstand geeft aan, officiële klacht indienen én ingebrekestelling, schriftelijk/mail. KPN heeft geen e-mailadres, maar wel een klachtenformulier. Anders moet het per aangetekende brief.


@LenaK Je officiële klacht via het klachten formulier en je ingebrekestelling per (aangetekende) brief hier naartoe:

 

Klantenservice KPN
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Vermeld je klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer in je brief.

 

Admin: voor de overzichtelijkheid van het topic afbeelding vervangen met tekst.


gegevens toegevoegd, heb ook problemen met de iphone 11


Nou KPN waar blijft de update?


Rechtsbijstand geeft aan, officiële klacht indienen én ingebrekestelling, schriftelijk/mail. KPN heeft geen e-mailadres, maar wel een klachtenformulier. Anders moet het per aangetekende brief.


@LenaK Je officiële klacht via het klachten formulier en je ingebrekestelling per (aangetekende) brief hier naartoe:

 

Klantenservice KPN
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Vermeld je klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer in je brief.

 

Admin: voor de overzichtelijkheid van het topic afbeelding vervangen met tekst.

Onder het klachtenformulier kan je een bijlage uploaden, daar kan je ook je ingebrekestelling brief toevoegen. 


We zijn een stapje verder

 

 


Ah een sms 

kpn vergoed vanaf 20 July de kosten van abonnement.

Prima idee lijkt mij maar zie liever werkend internet.

Dank zover KPN


Hier inmiddels ook al ruim een maand geen internet en erbarmelijk slecht mobiel bereik.

 

Heb dit inmiddels al in de KPN Winkel en telefonisch gemeld, maar zie geen sms’jes van KPN voorbij komen, ik word inmiddels moedeloos.

@Vikash Inmiddels ook mijn eigen nummer (e-Sim) en zakelijke (Sim) toegevoegd 


Nou in ieder geval iets 

ik heb ook de sms van kpn gekregen! Maar zou zo graag weer alles kunnen doen 😢

 


Van Simyo heb ik een mail gekregen:

Het probleem zelf is nog niet opgelost en dit kunnen wij helaas niet zelf oppakken omdat het bij KPN ligt. Maar natuurlijk willen wij wel met een gepaste tijdelijke oplossing komen.

Hierbij bieden wij jou aan om de abonnementskosten te vergoeden totdat er weer normaal gebruik kan worden gemaakt van jouw simkaart. Als je hier niet mee akkoord gaat, geven wij jou ook de mogelijkheid om eerder over te stappen naar een andere provider. 

Ik hoop eigenlijk dat het gewoon wordt opgelost, ik was tot nu toe tevreden met mijn iPhone 11  en provider (KPN netwerk). Indien het grote mysterie niet wordt opgelost en daar begint het toch wel op te lijken. Kan ik mijn iPhone 11 dus niet meer gebruiken met een KPN netwerk.. dus als reserve-telefoon of voor m’n kids, kan ook niet.. want iedereen heeft hier thuis KPN of Simyo. Wat er dan op neerkomt dat ik word gedwongen om van provider te wisselen of een ander toestel (bij een nieuw abbo) aan het schaffen met bijbehorende kosten.

 


25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 


In ieder geval fijn om te lezen dat er iets van een tegemoetkoming gaat komen. Voelt ook wel dat er iets naar alle klachten is geluisterd. 
heb hetzelfde probleem als LenaK. Was erg tevreden over mijn iPhone en KPN abonnement. Overstappen naar andere provider is eigenlijk geen optie, alles loopt bij ons via KPN. De inmiddels nieuw gekochte Samsung vind ik geen optie voor langer gebruik.

Dus ik hoop dat mijn iPhone het gewoon weer snel gaat doen!


Op zich natuurlijk fijn dat er een compensatie is/komt. 
Maar dat geeft mijns inziens aan dat er voorlopig nog geen oplossing voorhanden is. 
Grote vraag wordt of de iPhone überhaupt nog te gebruiken is op het KPN netwerk..

 


25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Ik heb mijn gegevens achter gelaten maar nog geen sms ontvangen 


Zeker fijn dat er vergoeding komt en terecht ook! Maar.. het is geen oplossing.

Vanmiddag ben ik nog gebeld door een hele vriendelijke KPN-medewerker van de klachten afhandeling. Fijn gesprek, maar ik zei ook tegen hem, het gaat mij persoonlijk niet om de abonnementskosten, ik wil gewoon dat mijn telefoon goed werkt en dat ik bereikbaar voor mijn kids en mijn moeder (die alleen is). 

Aangegeven dat ik wel blij ben dat de communicatie eindelijk op gang komt.. dat scheelt een hoop ergernis en het voelt inderdaad alsof de gedupeerden nu serieus genomen worden. Maar nogmaals.. geen oplossing en het duurt te lang.


heb zelfs problemen thuis geeft meerde keren geen internet aan , vorige week in Italië kon ik bijna niets maar wel mb afgeschreven. 

Heb mijn profiel aan gepast en hoop dan ook een sms te krijgen.

 


25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Ik heb mijn gegevens achter gelaten maar nog geen sms ontvangen 

Zojuist aangemeld


Zojuist aangemeld


25-08-2022 20:40

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Ik heb mijn gegevens achter gelaten maar nog geen sms ontvangen 

@Rudie65 Zie wat ik hierboven schreef. Jij hebt je gegevens achtergelaten ná het moment dat lijst naar de sms-mensen is gegaan. Dus heb je ook geen sms gekregen. Maar, zoals ik ook al schreef, we hebben je op de lijst gezet. Dus het komt in orde, geen zorgen :)