Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Aangemeld!


Goedemiddag, ik heb al sinds de start mijn naam en nummer in mijn profiel zitten. Het gaat in mijn geval om een zakelijk abonnement. Ik heb nog geen smsjes ontvangen, klopt het dat ik ook met zakelijk abonnement hier goed zit of geldt daarvoor een andere route?


Nummer achter gelaten. Hoop dat het snel wordt opgelost. Dit is zakelijk totaal onwenselijk. Je betaald voor een betrouwbaar netwerk en nu al 3 weken drama.

Ik zie geen 06-nummer in je forumprofiel, @Nedrees35. Wil je dit opnieuw invullen? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt.

 

Aangemeld!

Op de lijst gezet :)

 

Goedemiddag, ik heb al sinds de start mijn naam en nummer in mijn profiel zitten. Het gaat in mijn geval om een zakelijk abonnement. Ik heb nog geen smsjes ontvangen, klopt het dat ik ook met zakelijk abonnement hier goed zit of geldt daarvoor een andere route?

Voor een zakelijke abonnement moet ik je toch doorverwijzen naar de zakelijke klantenservice, @Catastrophy. Dit forum is alleen voor producten die vallen onder de (systemen van) consumentenmarkt. Zakelijke klantenservice is te bereiken via 0800-0403 (gratis).


25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Ik heb mijn gegevens voor die tijd ingevuld en geen sms ontvangen


Gedaan telefoon nummer toegevoed


Nummer achter gelaten. Hoop dat het snel wordt opgelost. Dit is zakelijk totaal onwenselijk. Je betaald voor een betrouwbaar netwerk en nu al 3 weken drama.

Ik zie geen 06-nummer in je forumprofiel, @Nedrees35. Wil je dit opnieuw invullen? Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt.

 

Aangemeld!

Op de lijst gezet :)

 

Goedemiddag, ik heb al sinds de start mijn naam en nummer in mijn profiel zitten. Het gaat in mijn geval om een zakelijk abonnement. Ik heb nog geen smsjes ontvangen, klopt het dat ik ook met zakelijk abonnement hier goed zit of geldt daarvoor een andere route?

Voor een zakelijke abonnement moet ik je toch doorverwijzen naar de zakelijke klantenservice, @Catastrophy. Dit forum is alleen voor producten die vallen onder de (systemen van) consumentenmarkt. Zakelijke klantenservice is te bereiken via 0800-0403 (gratis).

Ik heb ook een zakelijk abonnement, maar heb de SMS wel in goede orde ontvangen.


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

 

Gedaan  

Ik heb mijn abonnement in een zakelijke groep. De bedrijfsnaam ingevuld op mijn gegevens.

Nu overgeschakeld op e Sim en dan een ander prepaid kaartje erbij om voorlopig geholpen te zijn. Als dat werkt natuurlijk.

Groeten,

Frans


Als het goed is heb ik ook nu mijn nummer achtergelaten. Ik hoor het graag van jullie.

Ook ik heb heel slecht bereik. Alleen ik vind het jammer dat jullie niet met een andere oplossing komen. Ik ben nu super slecht bereikbaar of ik kan andere niet bereiken. Gevraagd of het misschien mogelijk was om een ander toestel te krijgen. Wij zijn immers al jaren klant bij KPN maar dat was allemaal niet mogelijk. 


Lars iPhone 2020 schreef:
Ik heb mijn gegevens voor die tijd ingevuld en geen sms ontvangen
 

@Lars iPhone 2020 Dat klopt omdat het in jouw geval gaat om een iPhone SE 2020 en niet om een iPhone 11.

Ik heb een reactie gepost van een moderator in jouw eigen topic betreffende jouw probleem.


Goedemiddag mijn dochter heeft dit probleem ook al weken met haar iPhone 11 heb in mijn profiel haar naam en haar nummer erin gezet. Heb aangemeld


25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Dank voor je bericht Erik, helaas heb ik nog geen sms mogen ontvangen mbt compensatie. Ondanks dat ik mn gegevens ingevoerd heb. Graag hoor ik wanneer de verbindingsproblemen opgelost zijn.

 


Goedemiddag,

 

Ook ik ervaar een drama met mijn Iphone 11 en jullie abonnement. KPN geeft de schuld aan Apple… een half uur met Apple aan de telefoon gehangen en Apple speelt de zwartepietenkaart terug naar KPN. Kan vrij weinig meer met mijn telefoon nu.

 

Ik heb mijn nummer ingevoerd in mijn profiel


Zojuist mijn naam en telefoonnummer ingevuld. Al eerder gereclameerd. Voor de zekerheid nog maar even bevestigen.. 


Ik heb mijn gegevens voor die tijd ingevuld en geen sms ontvangen

Dit is omdat jij een iPhone SE hebt een geen 11. 

 

Goedemiddag, ik heb al sinds de start mijn naam en nummer in mijn profiel zitten. Het gaat in mijn geval om een zakelijk abonnement. Ik heb nog geen smsjes ontvangen, klopt het dat ik ook met zakelijk abonnement hier goed zit of geldt daarvoor een andere route?

Voor een zakelijke abonnement moet ik je toch doorverwijzen naar de zakelijke klantenservice, @Catastrophy. Dit forum is alleen voor producten die vallen onder de (systemen van) consumentenmarkt. Zakelijke klantenservice is te bereiken via 0800-0403 (gratis).

Ik heb ook een zakelijk abonnement, maar heb de SMS wel in goede orde ontvangen.

Dat is mogelijk, @RVROSS, als wij niet duidelijk hadden dat jij een zakelijk abonnement hebt, dan ben je meegenomen op de lijst en heb je een sms gekregen. Maar alsnog zal de afwikkeling van het geheel dan voor jou via de zakelijke kant verlopen. Hoewel ik wel verwacht dat dit grotendeels op dezelfde manier zal gaan.

 

Ik heb mijn abonnement in een zakelijke groep. De bedrijfsnaam ingevuld op mijn gegevens.

Nu overgeschakeld op e Sim en dan een ander prepaid kaartje erbij om voorlopig geholpen te zijn. Als dat werkt natuurlijk.

Hoi @Frans_06, met een zakelijk abonnement verwijs ik je hiervoor toch door naar onze zakelijke klantenservice op 0800-0403 (gratis).

 

Dank voor je bericht Erik, helaas heb ik nog geen sms mogen ontvangen mbt compensatie. Ondanks dat ik mn gegevens ingevoerd heb. Graag hoor ik wanneer de verbindingsproblemen opgelost zijn.

Ik denk dat we jou per ongeluk gemist hebben, @Voetvijf. Ik zag je niet op de lijst. Nu alsnog toegevoegd.

 

Verder heb ik iedereen op de lijst gezet die een reactie geplaatst heeft tussen mijn laatste bericht en deze.


@Erik_ 

De vergoeding is leuk maar is er al enigszins duidelijk of het probleem überhaupt opgelost gaat worden?
Want tot op heden lijkt er geen enkele vooruitgang te zijn. 


Zojuist gebeld door een mevrouw van de klantenservice van KPN. ‘We weten niet wanneer het probleem is opgelost en of het kan worden opgelost. We houden u op de hoogte. Meer kunnen (lees: willen) we niet doen.’

Op mijn voorstel om gezien de open einddatum een leentoestel te verstrekken werd niet ingegaan, behalve met de woorden ‘kan niet’. Doorvragen helpt dan niet. ‘Kan gewoon niet’.
 

ik rekende op een vlotte oplossing, maar tjonge wat een kneuzenclub!


@Erik_ 

Ik heb geen sms bericht gehad over eventuele compensatie maar heb de storing wel officieel gemeld en ook mijn gegevens ingevuld in mijn profiel 


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

 

Hi Vikash - heb dit inmiddels ook gedaan


25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

 

 

Hi,

bij deze mijn gegevens achtergelaten. Graag compensatie!!! En een werkende iPhone.

Stephan

 


Zojuist nummer achtergelaten en wil graag op de hoogte gehouden blijven. Daarnaast graag spoedig een oplossing want krijg niet het gevoel dat het echt prioriteit heeft. Ik heb mijn eerste melding gedaan op 31 juli en niet hebben van mobiel internet heeft inmiddels al tot een aantal vervelende situaties geleid en onnodig extra kosten. 
Compensatie van de abonnementskosten is geen oplossing. 


Mijn dochter met een iPhone 11 sinds eind juli hetzelfde probleem, geen 4G en niet bereikbaar. Heb haar nummer ingevuld.


25-08-2022 20:40

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Daarop voortbordurend: de lijst is vandaag zo tegen half vijf doorgestuurd. Iedereen die na die tijd hier z'n profiel heeft gevuld, heeft dus vandaag geen sms gekregen.

Zojuist gegevens ingevuld! Naam en telefoonnummer + iPhone 11


Ik heb geen sms bericht gehad over eventuele compensatie maar heb de storing wel officieel gemeld en ook mijn gegevens ingevuld in mijn profiel 

Zo te zien hadden we geen seintje van je gekregen dat het was ingevuld, Wij krijgen geen melding als je je profiel invult, dat weten we alleen als jij het benoemd. Ik heb jouw gegevens er nu aan toegevoegd.

De anderen die aangaven hun gegevens ingevuld te hebben sinds Erik's laatste bericht ook.


Ook hier geen sms ontvangen 


Zeg KPN, ik wil geen compensatie voor het abonnementsgeld, jullie hebben mijn duur betaalde telefoon gesloopt die nog prima een paar jaar had meegekund, maar omdat de oplossing te lang duurt en de communicatie hierover pas na 1 maand op gang komt heb ik een nieuwe telefoon moeten kopen om bereikbaar te zijn.
Kom met een voorstel waar iedereen iets aan heeft …

Overigens, ik heb een zakelijk abonnement maar de iPhone (door mij gekocht bij KPN) is mijn privé eigendom… het toestel wat nu dus blijkbaar is gesloopt door het abonnement wat door mijn werkgever wordt betaald… daarom graag een voorstel hoe jullie (KPN) dit met mij persoonlijk denken af te handelen ipv met de abonnement houder. Graag ontvang ik hierover een privé bericht.