Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@Jasper De vergoeding is leuk maar is er al enigszins duidelijk of het probleem überhaupt opgelost gaat worden?
Want tot op heden lijkt er geen enkele vooruitgang te zijn. 


@Jasper De vergoeding is leuk maar is er al enigszins duidelijk of het probleem überhaupt opgelost gaat worden?
Want tot op heden lijkt er geen enkele vooruitgang te zijn. 

Dat was ook mijn vraag eerder vandaag maar die vraag word niet beantwoord 


Aangemeld!


Zojuist ook aangemeld. Graag wil ik per SMS op de hoogte gebracht worden. Bedankt!


Aangemeld in forumprofiel met telefoonnummer, nog nooit sms ontvangen.

Ook ik ervaar al een week of 4 problemen met bereikbaarheid telefonisch en internet. Hierover gebeld simkaart gewisseld etc, maar vandaag te horen gekregen dat het dus een bekend probleem is met IPhone 11.

Wat voel ik mij als klant gedupeerd, omdat er geen oplossing wordt geboden. Hier een pittig telefoon gesprek over gehad en KPN medewerkers vinden het ook niet kunnen, maar het probleem wordt afgeschoven op de overeenkomsten met Apple. Er valt helemaal niets te regelen.. ofja, een iPhone 13 voor normaal toestelprijs + klein beetje korting op mobiele abonnement(en dan is het nog een duurder abonnement dan ik nu heb, want mevrouw u heeft nog een oud abonnement). Mijn telefoon is nog geen jaar oud en werkt prima. Dan ga ik toch geen bijna 700€ neerleggen vanwege netwerkproblemen. En KPN verdiend er dan dus ook nog aan, dat terzijde. Goed hele discussies verder, werden van allerlei persoonlijke voorbeelden bijgehaald door de medewerker (dat zelf ook ooit nieuwe telefoon heeft moeten kopen vanwege kpn problemen etc etc etc), maar het werd dan toch echt mijn probleem.

Mijn optie is overstappen naar Vodafone, “ dan moet u dat ik dit geval doen mevrouw”. Dit is voor mij nu de beste oplossing en nodig om bereikbaar te blijven, maar dan blijf ik het absurd vinden op welke manier we als klanten worden behandeld. 

In een spoed geval was ik niet bereikbaar, dit kan echt NIET! Schandalig. En kan zelfs levens kosten als het zo ver komt.

Ik ben echt een hele ontevreden klant en vind dit serieuze risico’s met zich meenemen als je niet bereikbaar bent!


Goedenavond,

 

Sinds eind juli (na terugkomst van mijn vakantie) heb ik ook problemen met  mijn Iphone 11 en het 4G bereik. Tevens slecht bereik met bellen (vaak horen de mensen mij niet als ik met ze bel).

Ik heb mijn naam en telefoonnummer achter gelaten.


Hebben jullie de simkaart ook in een ander toestel gehad en dan getest of de problemen er nog steeds aanwezig zijn??

Zo ja weet je dat het probleem bij KPN ligt, zo niet dan ligt het aan het toestel.


Hebben jullie de simkaart ook in een ander toestel gehad en dan getest of de problemen er nog steeds aanwezig zijn??

Zo ja weet je dat het probleem bij KPN ligt, zo niet dan ligt het aan het toestel.

Ik en vele anderen hebben een nieuwe Sim kaart 


 

Ook hier geen sms ontvangen 

 

Kan het zijn dat je een ander toestel hebt dan de iPhone 11? Voor de lijst die we bijhouden gaat het alleen om de iPhone 11, niet om andere toestellen zoals bijvoorbeeld de iPhone SE. Als het een ander toestel is valt het niet onder deze situatie en kan je daarover los van dit topic contact met ons opnemen. Daar kan je bijvoorbeeld een eigen topic over aanmaken zodat we met je mee kunnen kjiken, of bellen met 0800-0402.

 

Overigens, ik heb een zakelijk abonnement maar de iPhone (door mij gekocht bij KPN) is mijn privé eigendom… het toestel wat nu dus blijkbaar is gesloopt door het abonnement wat door mijn werkgever wordt betaald… daarom graag een voorstel hoe jullie (KPN) dit met mij persoonlijk denken af te handelen ipv met de abonnement houder. Graag ontvang ik hierover een privé bericht.

Het gaat op basis van het abonnement, en omdat wij het KPN forum voor consumenten zijn richten we ons op die abonnementen. Voor zakelijke abonnementen of andere providers die het KPN netwerk gebruiken hebben wij geen gegevens en daardoor geen opties. Het enige wat wij voor je kunnen doen is je doorverwijzen naar of je werkgever of de zakelijke helpdesk op 0800-0403.

 

@Jasper De vergoeding is leuk maar is er al enigszins duidelijk of het probleem überhaupt opgelost gaat worden?
Want tot op heden lijkt er geen enkele vooruitgang te zijn. 

De informatie die bekend is staat al in dit topic, zodra er meer bekend is delen we dat hier meteen. 

 

Aangemeld!

Het nummer op je profiel is voor mij niet te zien, dat betekent dat het geen KPN consumenten abonnement is. Als het een abonnement is van een andere provider moet ik je doorverwijzen naar je eigen provider. Als het een KPN zakelijk abonnement is kan je 0800-0403 bellen.
 

Zojuist ook aangemeld. Graag wil ik per SMS op de hoogte gebracht worden. Bedankt!

Op je forumprofiel zie ik geen gegevens staan, dat is hoe je je aanmeldt. Mogelijk is het opslaan niet helemaal goed gegaan, zou je dat kunnen nakijken en een seintje geven?

De anderen die gegevens hebben ingevuld zijn toegevoegd (ik heb je bericht een like gegeven).


Hebben jullie de simkaart ook in een ander toestel gehad en dan getest of de problemen er nog steeds aanwezig zijn??

Zo ja weet je dat het probleem bij KPN ligt, zo niet dan ligt het aan het toestel.

 


Hebben jullie de simkaart ook in een ander toestel gehad en dan getest of de problemen er nog steeds aanwezig zijn??

Zo ja weet je dat het probleem bij KPN ligt, zo niet dan ligt het aan het toestel.

Je bedoelt het vast goed, maar als je niet weet waar het over gaat, kan je beter niet reageren. De gedupeerden in dit topic hebben al ruim een maand geen 4G en zijn niet of slecht telefonisch bereikbaar. Lees eerst even het topic door, voordat je tips gaat geven of conclusies gaat trekken. 


Hebben jullie de simkaart ook in een ander toestel gehad en dan getest of de problemen er nog steeds aanwezig zijn??

Zo ja weet je dat het probleem bij KPN ligt, zo niet dan ligt het aan het toestel.

Er was hier iemand die reageerde dat ze de simkaart van een niet werkende iphone 11 in een werkende 11 deden en die toen ook ineens geen netwerk meer had. 
Als ik mijn simkaart in mijn oude iPhone 7 doe is er niets aan de hand. 
De iPhone 11 en enkele SE toestellen functioneren niet met KPN en soms ook niet eens meer met andere providers.  
Het is gewoon een heel vaag probleem en lastig dat er nog geen oplossing gevonden is. 


Aangemeld in forumprofiel met telefoonnummer, nog nooit sms ontvangen.

Ook ik ervaar al een week of 4 problemen met bereikbaarheid telefonisch en internet. Hierover gebeld simkaart gewisseld etc, maar vandaag te horen gekregen dat het dus een bekend probleem is met IPhone 11.

Wat voel ik mij als klant gedupeerd, omdat er geen oplossing wordt geboden. Hier een pittig telefoon gesprek over gehad en KPN medewerkers vinden het ook niet kunnen, maar het probleem wordt afgeschoven op de overeenkomsten met Apple. Er valt helemaal niets te regelen.. ofja, een iPhone 13 voor normaal toestelprijs + klein beetje korting op mobiele abonnement(en dan is het nog een duurder abonnement dan ik nu heb, want mevrouw u heeft nog een oud abonnement). Mijn telefoon is nog geen jaar oud en werkt prima. Dan ga ik toch geen bijna 700€ neerleggen vanwege netwerkproblemen. En KPN verdiend er dan dus ook nog aan, dat terzijde. Goed hele discussies verder, werden van allerlei persoonlijke voorbeelden bijgehaald door de medewerker (dat zelf ook ooit nieuwe telefoon heeft moeten kopen vanwege kpn problemen etc etc etc), maar het werd dan toch echt mijn probleem.

Mijn optie is overstappen naar Vodafone, “ dan moet u dat ik dit geval doen mevrouw”. Dit is voor mij nu de beste oplossing en nodig om bereikbaar te blijven, maar dan blijf ik het absurd vinden op welke manier we als klanten worden behandeld. 

In een spoed geval was ik niet bereikbaar, dit kan echt NIET! Schandalig. En kan zelfs levens kosten als het zo ver komt.

Ik ben echt een hele ontevreden klant en vind dit serieuze risico’s met zich meenemen als je niet bereikbaar bent!

 

Precies dit ! Er komt geen oplossing. Maar bereikbaar ho maar. Geduld geduld geduld. Bijzonder dat dit alleen met KPN is..

 


Hebben jullie de simkaart ook in een ander toestel gehad en dan getest of de problemen er nog steeds aanwezig zijn??

Zo ja weet je dat het probleem bij KPN ligt, zo niet dan ligt het aan het toestel.

Misschien is het zinvol om het topic echt even door te lezen.


Ik heb geen sms bericht gehad over eventuele compensatie maar heb de storing wel officieel gemeld en ook mijn gegevens ingevuld in mijn profiel 

Zo te zien hadden we geen seintje van je gekregen dat het was ingevuld, Wij krijgen geen melding als je je profiel invult, dat weten we alleen als jij het benoemd. Ik heb jouw gegevens er nu aan toegevoegd.

De anderen die aangaven hun gegevens ingevuld te hebben sinds Erik's laatste bericht ook.

Bedankt @Jasper  ik ging er vanuit omdat ik een officiële registratie had laten maken van het probleem bij de technisch afdeling van kpn ik automatisch geïnformeerd werd. Juist om in aanmerking te komen voor eventueel compensatie had ik de klacht ook daar laten registreren.. dat lijkt mij overzichtelijker dan iedereen hier bij houden… want dit probleem duurt ondertussen zo lang. Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen elk uur deze berichten leest…

 

jullie doen je best dat begrijp ik uiteraard 


Gegevens profiel aangevuld! 


Wil mij hierbij ook aanmelden. Naam en 06 staat op mijn forumprofiel


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Probleem is bij mij ook al sinds een Maand. Ik heb gesproken met klantenservice en die hebben mij een nieuwe simkaart gestuurd hopende dat dit het probleem zou oplossen maar dat was niet zo. Vandaag naar de KPN winkel geweest en hier gaven ze aan dat het inderdaad aan mijn Iphone 11 lag. Hopelijk kunnen ze hier snel een antwoord op vinden en direct toepassen. 


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Probleem is bij mij ook al sinds een Maand. Ik heb gesproken met klantenservice en die hebben mij een nieuwe simkaart gestuurd hopende dat dit het probleem zou oplossen maar dat was niet zo. Vandaag naar de KPN winkel geweest en hier gaven ze aan dat het inderdaad aan mijn Iphone 11 lag. Hopelijk kunnen ze hier snel een antwoord op vinden en direct toepassen. 

Dus die leggen het probleem bij Apple?

Het ligt aan de I phone..


Zojuist ook aangemeld met mijn nummer op het forum profiel. Ik ervaar dit probleem zeker al een maand en ik hoop vooral dat het snel opgelost gaat worden. Het is een erg vervelend probleem!


 

Zojuist ook aangemeld. Graag wil ik per SMS op de hoogte gebracht worden. Bedankt!

Op je forumprofiel zie ik geen gegevens staan, dat is hoe je je aanmeldt. Mogelijk is het opslaan niet helemaal goed gegaan, zou je dat kunnen nakijken en een seintje geven?

Mijn gegevens staan er, kun je nog eens kijken?

Overigens gaat het bij mij om de iPhone SE 2020. Volgens de technische dienst die ik telefonisch sprak gaat het om hetzelfde probleem als bij de iPhone 11. Hij had het over twee toestellen waarvan dit probleem al een maand speelt.

De klantenservice gaf mij daarnaast aan dat ik mij in dit forum moest melden om me aan te melden voor compensatie. 


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Probleem is bij mij ook al sinds een Maand. Ik heb gesproken met klantenservice en die hebben mij een nieuwe simkaart gestuurd hopende dat dit het probleem zou oplossen maar dat was niet zo. Vandaag naar de KPN winkel geweest en hier gaven ze aan dat het inderdaad aan mijn Iphone 11 lag. Hopelijk kunnen ze hier snel een antwoord op vinden en direct toepassen. 

Dus die leggen het probleem bij Apple?

Het ligt aan de I phone..

Ik had van de week een KPN-medewerker aan de telefoon, die zei dat het komt door een update van Apple.. dus ze geven nog steeds elkaar de schuld en ik denk ook dat het daarom allemaal zo lang duurt.


Ik heb mij ook aangemeld maar nog geen sms ontvangen.


Ik heb nu al een half uur werkend internet. Eerste keer sinds 4 weken. Hebben andere ook verbetering ? Hopen dat het zo blijft. 


Ik heb nu al een half uur werkend internet. Eerste keer sinds 4 weken. Hebben andere ook verbetering ? Hopen dat het zo blijft. 

Ook gehad en heb ik soms.

Daarna gewoon weer klote