Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Vriendin van mij heeft hetzelfde probleem met een iPhone 12 hoorde ik gister.. 

Komen er dan steeds meer bij 😬 bizar..


Helaas nog steeds geen netwerk via Kpn en ga ik de 6 week in. Afgelopen 1,5 week ben ik in Frankrijk geweest en heb ik tot mijn verbazing via “Orange fr” wel een redelijk stabiele verbinding gehad. Ik ben echt verbaast dat het probleem zich zo lang voordoet…. 


Als klant met een klein zakelijk abonnement heb ik nog helemaal niets vernomen. Maar ondervind wel de problemen met de iPhone 11.

Wat gaat KPN met de zakelijke klanten doen?

@Plint, zakelijke klanten mogen zich melden bij de zakelijke klantenservice op 0800-0403. 

 

Verder heb ik iedereen die z'n gegevens heeft achtergelaten sinds gisteravond aan onze lijst toegevoegd. 


Helaas ook last. Naam en nummer ingevoerd


Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik ondervind ook deze problemen. Gelieve mij op de compensatielijst plaatsen.


Ik heb ook de genoemde problemen.


Ik heb ook de genoemde problemen.

Het aantal gedupeerden blijft maar oplopen.

En dan weten we niet eens het aantal dat zich niet bij dit forum meld.

Gigantisch probleem waarvan ik erg benieuwd ben hoe dit opgelost gaat worden.

Het kan niet zo zijn dat we nog weken moeten wachten want dan moet er echt een andere oplossing komen..


Er komen er maar meer en meer bij.. 

 

Zijn er meer die meerdere keren per dag een melding krijgen van een over verhitte telefoon? 


Er komen er maar meer en meer bij.. 

 

Zijn er meer die meerdere keren per dag een melding krijgen van een over verhitte telefoon? 

Melding niet maar inderdaad erg warm regelmatig 


@Aylastel Ik kom met de ingevulde gegevens geen abonnement tegen. Ben je wel klant bij KPN? 

@Dennis-81 Ik heb jouw gegevens op de lijst gezet! 


 

Reden voor mij om de aangeboden uiterst magere schadevergoeding te weigeren (want daarmee zou ik het recht verspelen op vergoeding van andere schade)

@Thijs A Hi, wil je dit toelichten? Waarom zou je daarmee het recht verspelen op vergoeding van andere schade?


Mijn mobiel is nu officieel ook stuk. Ik heb het vermoeden dat het verband heeft met het slechte bereik. Ik kan geen twee app’s tegelijk laten draaien op mijn mobiel. Dan raakt die gelijk overhit. Ook kan ik niet navigeren (ik blijft het maar proberen, ook al valt het bereik steeds weg, maar ja wat moet ik anders ) en opladen tegelijk. Ook dan raakt die overhit. Dat gaat weer gepaard met dat de batterij binnen 5 minuten van vol naar leeg gaat. 
Ik zal hier ook wel een officiële melding van maken via het klachten formulier.

Ik hoop dat de gene die hier ook last van heeft dat ook doet. Anders word ik natuurlijk niet serieus genomen. 
Hier een voorbeeld: op 12:22 startte ik mijn run app en spotify. En binnen een minuut raakte die overhit. Batterij was over de helft vol. 

 

Binnen 5 minuten liep de batterij leeg en heb ik hem aan een officiële oplader van Apple gehangen en op een coole ondergrond gelegd. Ondanks dat die aan de oplader hing laadde die niet op en koelde het niet af: printscreen om 12:44. En zo doet die het soms wel en soms gaat het dus zo. Nu dus ook geen betrouwbare werkende mobiel meer 😔


 


Ik had mijn mobiel ook verbonden met mijn Apple Watch en headset via Bluetooth. Zou het daar ook mee te maken kunnen hebben dat het overhit raakt?! Ik word er helemaal niet niet goed van. 


Die problemen met hoge temperatuur heb ik niet gehad, omdat ik mobiel netwerk steeds even kort aan zette om te checken of die gefixt was.

Nu gebruik ik de 11 alleen met WiFi en heb werkende 4G op mijn oude toestel.

Dan voorlopig maar twee telefoons mee en hopen dat de 7 niet ook gaat haperen 😅
 


@Aylastel Bedankt voor je privé berichten. Ik heb je gegevens ook op de lijst gezet!


Hier dezelfde problemen met iPhone 11, forumprofiel ingevuld!


Er komen er maar meer en meer bij.. 

 

Zijn er meer die meerdere keren per dag een melding krijgen van een over verhitte telefoon? 

Ja melding meerdere keren gekregen ook…


 

Reden voor mij om de aangeboden uiterst magere schadevergoeding te weigeren (want daarmee zou ik het recht verspelen op vergoeding van andere schade)

@Thijs A Hi, wil je dit toelichten? Waarom zou je daarmee het recht verspelen op vergoeding van andere schade?https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/geld-terug-bij-netwerkstoringen

 


Hallo,

 

Ook hier al weken problemen met mijn iPhone 11 icm een abonnement van kpn. Ik wil dus ook graag op de lijst. En verwacht dit problemen op korte termijn opgelost ! 
 

gr.  


@Mick91 Welkom op het forum. 

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt ingevuld in je forumprofiel. Zou je deze kunnen invullen? 


@PME Misschien lees ik eroverheen, maar ik zie nergens staan dat als je de kosten van je abonnement vergoedt krijgt, dat je het recht verlies op andere schade. 


Hier ook problemen met het netwerk zoals hier boven beschreven met Iphone 11. Wifi lukt wel maar 4G geen verbinding en vaak een “E” links boven in beeld. 
 (Zoals gevraagd gegevens ingevuld in profiel)

E-sim al om laten zetten naar weer een normale simkaart. Hiervoor het probleem voorgelegd aan medewerker in KPN-store. Netjes nieuwe simkaart gekregen maar probleem blijft.

Dit is ook al weken gaande maar geen oplossing kunnen vinden. Nu kwam ik dit topic tegen toen ik op zoek was naar een reparateur om de Iphone na te laten kijken.  Maar zoals het lijkt zit het dus niet in de Iphone zelf. 
 

Graag mijn gegevens toevoegen aan de lijst.

 

Met vriendelijke groet, 

Johan

 


Laatst had iemand het hier over de iPhone 10 (&8) en problemen met het netwerk van t-mobile. Ik ben even aan het googelen, dat was in 2017/2018, maar toen werd het ook stil gehouden. Pers heeft het toen wel opgepikt.. misschien moeten toch meer mensen even een mailtje sturen.

https://www.iculture.nl/nieuws/nog-steeds-problemen-met-iphone-8-en-x-op-t-mobile-netwerk/

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/3833276/honderden-klanten-t-mobile-kunnen-niet-bellen-met-iphone-x

T-mobile heeft destijds de toestellen vervangen voor nieuwe.


 

Reden voor mij om de aangeboden uiterst magere schadevergoeding te weigeren (want daarmee zou ik het recht verspelen op vergoeding van andere schade)

@Thijs A Hi, wil je dit toelichten? Waarom zou je daarmee het recht verspelen op vergoeding van andere schade?

 Omdat je dan wordt geacht af te zien van verdere schadevergoedingvorderingen voortvloeiende uit deze gebeurtenissen jegens KPN. Allereerst is het probleem (in mijn geval problemen (mv) niet opgelost, ten tweede staat de schade nog niet vast (bijv. schade batterij) dus voor mij niet acceptabel. Eerlijk gezegd, ook niet chique van KPN omdat te verlangen.


Ik heb ook sinds begin augustus hetzelfde probleem met mijn iphone 11 en mijn KPN abonnement 

Nauwelijks 4G en ook als ik bel of gebeld wordt ben ik nauwelijks verstaanbaar.

 

Ik wil graag ook aan de lijst toegevoegd worden.