Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Hallo, 

Ik heb ook al sinds een maand slecht bereik. mijn nummer is +31……….

 

Ik wil graag op de hoogte gebracht worden. Bij voorbaat dank

Romy Evander

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb via een reparatiebedrijf begrepen dat het om een badge iphone 11 toestellen gaat die kpn indertijd heeft afgenomen van Apple. Dat zou betekenen dat er ook een groep mensen is die deze netwerkproblemen niet ervaren. 
KPN zou er goed aan doen om klanten met slechte toestellen de gelegenheid te geven om deze om te ruilen. Beter dan dat er achteraf geldelijk gecompenseerd moet worden, lijkt me!

Maak hier snel werk van zou ik zeggen.


Ik heb via een reparatiebedrijf begrepen dat het om een badge iphone 11 toestellen gaat die kpn indertijd heeft afgenomen van Apple. Dat zou betekenen dat er ook een groep mensen is die deze netwerkproblemen niet ervaren. 
KPN zou er goed aan doen om klanten met slechte toestellen de gelegenheid te geven om deze om te ruilen. Beter dan dat er achteraf geldelijk gecompenseerd moet worden, lijkt me!

Maak hier snel werk van zou ik zeggen.

Mijn vrouw heeft het toestel toen los gekocht en heeft een simonly abbo.

Dus dit gaat niet helemaal op.

 

@Erik_ 

Waarom komt er niet een praktische oplossing?

Bijv. een 4g routertje of zo, zodat mensen weer tijdelijk internet op hun telefoon hebben.


Ik ben er inmiddels ook wel écht klaar mee. Ik heb mijn telefoon nodig voor mn werk en ik ben simpelweg gewoon niet bereikbaar. Het is met de dag erger aan het worden en KPN lijkt schijt te hebben aan ons. 
 

Ik mag toch hopen dat we een goeie compensatie krijgen ipv alleen mn abonnement kosten van €30. Daar koop ik niks voor. 

sowieso koop je niks voor compensatie van je abonnementskosten als je een goede verbinding nodig hebt voor je werk.

Snap ook niet dat KPN hier gewoon niet op inzet.

 

 


Beste KPN, sta ik op de lijst? Ik heb mij aangemeld maar nog geen sms ontvangen. Graag bevestiging 


@ Stimpy

Is het toestel “los” gekocht bij KPN?

De compensatie geldt alleen voor kpn klanten met een particulier KPN abonnement.


Apple zou zo'n omruilactie op moeten zetten. KPN zal dat never nooit zomaar op eigen houtje gaan doen denk ik.


@ Stimpy

Is het toestel “los” gekocht bij KPN?

De compensatie geldt alleen voor kpn klanten met een particulier KPN abonnement.

 

Toestel is los gekocht bij een andere partij.

Maar mijn vrouw heeft wel een particulier simonly abonnement.

Tevens waren we er al snel bij (rond 25 juli) en is er ook al een 2de lijns ticket.

Ook wel communicatie gehad met de 2de lijn (zeer goede terugkoppeling zelfs).

Alleen is de terugkoppeling van de 2de lijn helaas ook gestopt.

 

Maar ook een particulier abonnement kan je wel voor je werk gebruiken.

En snap wel dat als je een zakelijk abonnement hebt, dat je dan wellicht mag verwachten dat het eerder opgelost wordt (wat blijkbaar ook niet zo is).

Maar ook particulier gezien mag je toch verwachten dat dit soort issues niet langer dan een maand blijven?

Je hebt een abonnement met telefoon en data. Maar het data aspect is al een maand lang weg.

Tevens lijkt het erop dat het telefoongedeelte er ook niet beter op wordt.

Mijn vrouw merkt zelfs dat ze soms wel een voicemail heeft (of sms dat er gebeld is), maar de telefoon ging niet eens over.

 


Ik heb via een reparatiebedrijf begrepen dat het om een badge iphone 11 toestellen gaat die kpn indertijd heeft afgenomen van Apple. Dat zou betekenen dat er ook een groep mensen is die deze netwerkproblemen niet ervaren. 
KPN zou er goed aan doen om klanten met slechte toestellen de gelegenheid te geven om deze om te ruilen. Beter dan dat er achteraf geldelijk gecompenseerd moet worden, lijkt me!

Maak hier snel werk van zou ik zeggen.

Dat betwijfel ik. Heb mijn toestel via belsimpel besteld icm abonnement van KPN. Telefoon is dus niet via KPN geleverd maar heb wel de problemen.

Mijn broer heeft hetzelfde pakket tegelijkertijd besteld, ook met de IPhone 11, en hij heeft geen problemen.


Heb nu ook thuis steeds een E staan. Wel opeens gisteren buiten huis zomaar een kwartier goed werkend 4G gehad. Ik heb bij de Consumentenbond het verhaal neergelegd. Hoop dat zij wat kunnen betekenen! 


25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Gedaan


Interessant voor KPN: 

Ik ben momenteel in het buitenland en lijk (nog) geen probleem te hebben, nog niet op E gestaan of geen ontvangst; muv grensovergang Belgie/Frankrijk. 


Interessant voor KPN: 

Ik ben momenteel in het buitenland en lijk (nog) geen probleem te hebben, nog niet op E gestaan of geen ontvangst; muv grensovergang Belgie/Frankrijk. 

Oostenrijk gaf wel problemen.. 

regelmatig E terwijl andere iPhone wel 4/5G had


Ik heb via een reparatiebedrijf begrepen dat het om een badge iphone 11 toestellen gaat die kpn indertijd heeft afgenomen van Apple. Dat zou betekenen dat er ook een groep mensen is die deze netwerkproblemen niet ervaren. 
KPN zou er goed aan doen om klanten met slechte toestellen de gelegenheid te geven om deze om te ruilen. Beter dan dat er achteraf geldelijk gecompenseerd moet worden, lijkt me!

Maak hier snel werk van zou ik zeggen.

Gehoord via een reparatiebedrijf…..

Aan dit soort suggestieve en ongefundeerde info hebben we in dit topic helemaal niets. 
En wat betreft die toestellen….. mijn iPhone 11 is compleet los van welke aanbieder dan ook aangeschaft


@ Stimpy

Is het toestel “los” gekocht bij KPN?

De compensatie geldt alleen voor kpn klanten met een particulier KPN abonnement.

Toestel en abbo hebben niets met elkaar te maken wat betreft compensatie van de abbo kosten


Ook last van de hier genoemde storing met mijn iPhone 11. Zowel telefonisch als in de winkel wordt dit probleem ook totaal niet serieus genomen heb ik het idee. Bieden totaal geen oplossing.. Mijn telefoon nummer geplaatst in forumprofiel.


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

 

Bijdeze! Ik hoop dat er snel een oplossing komt, dit is geen doen zo. 


Hallo KPN,

Ik ervaar zoals velen al een maand problemen met mijn Iphone 11 en bereikproblemen. Ik heb mijn telefoonnummer en naam geplaatst in mijn forumprofiel. 


Hallo KPN, wat is momenteel de tussenstand? Er moet nu toch wel iets bekend zijn neem ik aan. 

Dat zou je mogen verwachten inderdaad.

Het gekke is dat op dit soort vragen nooit inhoudelijk ingegaan word..

Op geen enkele vraag wordt inhoudelijk ingegaan en als je dan na 4 weken ergernis gefrustreerd reageert krijg je een reprimande en is je bericht verwijderd… Volledig eenrichtingsverkeer qua informatie en ondertussen zijn de moderators (inmiddels een stuk of 10 namen voorbij zien komen) slechts bezig onze uitspraken te bewaken zonder enige interesse in de problemen/ gemaakte extra kosten.
En zo kabbelt het maar door…👎🏻


Wat is de status van dit probleem?


Het is voor mij nog steeds niet duidelijk hoe je in aanmerking komt voor de teruggave van je abonnementskosten als je nauwelijks bereik hebt en slecht kunt bellen met je IPhone 11. 


Batterijcapaciteit van mijn telefoon is met 11% gezakt de laatste 5 weken. Telefoon wordt af en toe ook heel heet maar nog geen melding gehad van oververhitting. 
Batterij gaat wel snel leeg. Denk dat t komt door continu netwerk zoeken.

Yes hier hetzelfde probleem. Ergste vind ik dat alles via een forum gaat. Wie is er schuldig. Geen internet en een telefoon die eraan gaat. 

Hier zelfde problemen en inmiddels een nieuwe telefoon moeten aanschaffen om bereikbaar te zijn en dan spreekt men over compensatie van een paar tientjes abonnementsgeld, wat een waanzinnige gedachte…


Forum doorgelezen omdat ik de problemen ook ervaar. Mijn nummer staat bij mijn profiel en word graag op de hoogte gehouden. Nadeel is dat ik werk voor Ministerie van Defensie en de mobiel niet op mijn naam staat. Ik hoop op een snelle oplossing en dat we op de hoogte worden gehouden door KPN.


Ook ik heb al een aantal weken problemen met mijn mobiele netwerk op mijn Iphone 11. Erg frustrerend aangezien ik voor mijn werk ook regelmatig mijn telefoon nodig heb en dit hierdoor erg lastig is om bepaalde functies te gebruiken. 


@ Stimpy

Is het toestel “los” gekocht bij KPN?

De compensatie geldt alleen voor kpn klanten met een particulier KPN abonnement.

Wel of niet los gekocht bij KPN maakt ook niet uit. 
Ik heb SIM only bij KPN en een refurbished toestel.

Het toestel zou natuurlijk oorspronkelijk wel bij KPN vandaag kunnen zijn gehaald. Maar dat zal vast niet voor alle SIM only klanten zo zijn