Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Beste KPN, mijn geduld begint aardig op te raken. Is er nog steeds geen oplossing? Door deze toestand moet ik haast wel een nieuw toestel kopen, in plaats van verlengen met sim-only. Kunnen jullie qua compensatie niet een mooi voorstel doen voor de iPhone 13. 

Met vriendelijke groet

een nieuwe iPhone 13 bij KPN bestellen is zinloos: niet leverbaar of het pakje ‘valt van de vrachtwagen’


Beste KPN, mijn geduld begint aardig op te raken. Is er nog steeds geen oplossing? Door deze toestand moet ik haast wel een nieuw toestel kopen, in plaats van verlengen met sim-only. Kunnen jullie qua compensatie niet een mooi voorstel doen voor de iPhone 13. 

Met vriendelijke groet

een nieuwe iPhone 13 bij KPN bestellen is zinloos: niet leverbaar of het pakje ‘valt van de vrachtwagen’

Tja, die moet je ook niet bij KPN willen bestellen . De grote jongens in de markt kunnen je toestel wel gewoon op tijd leveren en niet in een lege doos.


Beste KPN, mijn geduld begint aardig op te raken. Is er nog steeds geen oplossing? Door deze toestand moet ik haast wel een nieuw toestel kopen, in plaats van verlengen met sim-only. Kunnen jullie qua compensatie niet een mooi voorstel doen voor de iPhone 13. 

Met vriendelijke groet

een nieuwe iPhone 13 bij KPN bestellen is zinloos: niet leverbaar of het pakje ‘valt van de vrachtwagen’

Tja, die moet je ook niet bij KPN willen bestellen . De grote jongens in de markt kunnen je toestel wel gewoon op tijd leveren en niet in een lege doos.

je toch mag juist van een grote, tot voor kort gerenommeerd partij verwachten dat ze hun zaakjes op orde hebben 


Mobieltjes verkopen is bijzaak voor KPN. Beperkt assortiment en prijstechnisch kunnen ze niet wedijveren met een aantal grote jongens. KPN mag dan wel een “gerenommeerde partij” zijn, alles draait om winst maken voor de aandeelhouders en er zit te weinig marge op een mobiel voor KPN. 


Ik heb ook mijn telefoonnummer in mijn profiel gezet maar nog niks ontvangen 


Hoe lang duurt het nog voordat er een oplossing komt? Het moet toch niet zo zijn dat de enige oplossing een andere telefoon kopen is?


25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven.

Ik heb dezelfde problemen met mijn iPhone 11, na een bezoek aan de KPN winkel werd mij verteld dat dit aan mijn toestel lag en zij alleen mijn abonnement konden verlengen met een nieuw toestel. Nadat ik eerst een kapot toestel ontving(waar KPN niets aan kan doen, retour opties is weer een heel ander verhaal maar niet voor dit topic) heb ik nu sinds een dag mijn iPhone 13 in gebruik.. voor mij geen enkele meerwaarde want de 11 werkte verder nog prima! 


Mobieltjes verkopen is bijzaak voor KPN. Beperkt assortiment en prijstechnisch kunnen ze niet wedijveren met een aantal grote jongens. KPN mag dan wel een “gerenommeerde partij” zijn, alles draait om winst maken voor de aandeelhouders en er zit te weinig marge op een mobiel voor KPN. 

de prijs was goed


Wel

Beste KPN, mijn geduld begint aardig op te raken. Is er nog steeds geen oplossing? Door deze toestand moet ik haast wel een nieuw toestel kopen, in plaats van verlengen met sim-only. Kunnen jullie qua compensatie niet een mooi voorstel doen voor de iPhone 13. 

Met vriendelijke groet

een nieuwe iPhone 13 bij KPN bestellen is zinloos: niet leverbaar of het pakje ‘valt van de vrachtwagen’

Tja, die moet je ook niet bij KPN willen bestellen . De grote jongens in de markt kunnen je toestel wel gewoon op tijd leveren en niet in een lege doos.


Welke grote jongens kunnen wel op tijd leveren?


Wel

Beste KPN, mijn geduld begint aardig op te raken. Is er nog steeds geen oplossing? Door deze toestand moet ik haast wel een nieuw toestel kopen, in plaats van verlengen met sim-only. Kunnen jullie qua compensatie niet een mooi voorstel doen voor de iPhone 13. 

Met vriendelijke groet

een nieuwe iPhone 13 bij KPN bestellen is zinloos: niet leverbaar of het pakje ‘valt van de vrachtwagen’

Tja, die moet je ook niet bij KPN willen bestellen . De grote jongens in de markt kunnen je toestel wel gewoon op tijd leveren en niet in een lege doos.


Welke grote jongens kunnen wel op tijd leveren?

is vier-vijf weken acceptabel?


Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik heb mijn telefoonnummer ingevuld vorige week maar nog geen sms ontvangen 


25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Hoi ik heb mijn telefoonnummer ook achtergelaten afgelopen week maar nog geen sms ontvangen. En hoe zit het als je bij Simyo een abonnement hebt?


Welke grote jongens kunnen wel op tijd leveren?


https://tweakers.net/pricewatch/
 

Daar even smartphones zoeken en Apple selecteren. Top 5 leveranciers leveren altijd snel


Team KPN, 

 

al nu ruim een maand geen bereik meer met mobiele data met mijn iPhone 11! Bij de KPN winkel hebben ze aangegeven dat het een apple probleem is maar dit kan ik nergens terug vinden. Ook Apple geeft niet thuis als het gaat om dit probleem

 

Is er al een conclusie mbt de problemen en nog beter een oplossing? Mijn mooie onbeperkte internet abonnement is nu al een maand waardeloos!

 

Ik hoor graag van jullie!!

 

Mvg, 

 

Barbara

 


Waar blijft de sms met een update? 🤷🏼‍♀️


@KPN is dit forum nu ingericht om alleen nummers te verzamelen??

Geen internet en niet bereikbaar zijn is even uit te leggen, dit is niet meer recht te krijgen. 

Update per sms werkt niet, geen interactie mogelijk. 

Pak je verantwoording en los het op!

Richt daarna de juridische afdeling op Apple als je echt denkt dat Apple een KPN issue gaat oplossen. 


Geen sms update van KPN vandaag. Dus ik veronderstel dat er morgen wel een komt. Het zou fijn zijn als KPN dan iets meer inzicht in de situatie kan geven.

 

We zijn hier met z’n allen al een eeuwigheid aan het wachten en hebben geen flauw idee of er schot in de zaak zit. Alles wat we tot nu toe weten komt voort uit eigen ‘onderzoek’ dat hier wordt gedeeld. 

 

Verwacht KPN dat het probleem uberhaupt nog opgelost kan worden? Zo ja, kan er een tijdsindicatie gegeven worden? Gaat het nog dagen, weken of maanden duren?


@D0wnh1ll Je gegevens zijn voor ons niet in te zien, je maakt gebruik van een zakelijk abonnement. Voor zover dat nog niet gedaan is, kun je een melding (laten) registreren bij de telecombeheerder van jouw bedrijf.

@Tessvdm Ik zie helaas geen ingevuld Forum profiel, dus dan kunnen we ook geen gegevens noteren. Fijn dat je nu aangemeld bent via onze telefonische klantenservice. 

Geeft KPN updates aan de partijen die hun netwerk aan klanten beschikbaar stellen?

Ja, daar houden wij inderdaad contact mee. 

moet je verder nog wat doen om op de lijst te komen? Of alleen je profiel updaten met je nummer en hier reageren?

Klopt, @Timothy van der Meer
 

Hoi ik heb mijn telefoonnummer ook achtergelaten afgelopen week maar nog geen sms ontvangen. En hoe zit het als je bij Simyo een abonnement hebt?

Het nummer wat je nu ingevuld hebt, is niet voor ons op te vragen @Milouke. Als het gaat om een Simyo abonnement, dan zul jij je moeten melden bij je eigen provider.

Alle gegevens tot nu toe zijn weer genoteerd! 
 

Beste KPN, mijn geduld begint aardig op te raken. Is er nog steeds geen oplossing?

Snap ik heel goed! Er is nog geen oplossing of update te melden. Zodra deze er wel is, laten wij het direct weten.


@Shyrin_ Simyo valt toch onder KPN? Simyo helpt me in ieder geval helemaal niet verder. Daarbij verwijzen hun mij naar dit platform om de status in de gaten te houden. 


Vanmiddag in de winkel geweest en nu ook mijn profiel ge-update. Krijg ik nu ook updates over de mogelijke oplossing?


Hallo, 

 

ik werd net door een bekende geattendeerd op dit bericht.

ik ervaar inderdaad sinds 20 juli problemen met mijn iPhone 11!

in buitenland deed hij het overigens wel gewoon op 4G, maar zodra we NL inreden, meteen weer een E. Mijn profiel is bijgewerkt, graag ontvang ik de compensatie….


@KPN: Ben nu in buitenland op vaste locatie, telefoon geeft 3G aan maar ontvangt niets. Bij snelheidstest vindt hij zelfs geen server. Moet nu via trage wifi ( 1Mbs) communiceren.

Ga morgenvroeg Arag bellen.

Zeer slecht en inmiddels onacceptabel. 
Vraag: Wanneer precies kan ik weer mn “onbeperkte” data abo gebruiken? Heb een bij jullie gekochte Iphone11, ca 2,5 jaar oud.
 


Hi iedereen. Het technische onderzoek is nog steeds in volle gang. Helaas is de grondoorzaak nog steeds niet gevonden en we werken hard aan een oplossing. We willen jullie voor verder onderzoek vragen om je naam (contractant) en 06-nummer in het KPN Forum profiel achter te laten en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dat zouden we enorm waarderen. Alvast bedankt!

Zelfde probleem hier. Naam en nummer achtergelaten in profiel. 


Hi! Im also experiencing the same problem. Problems to recognize the KPN Signal / no mobile data  and “E” shown instead of 4G. With Iphone 11.

hopefully waiting any positive news. 


Ik heb hier ook al een paar weken last van. Geen bereik, e netwerk. Heel vervelend. Alles geprobeerd niks werkt.