Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik heb sinds enkele weken misschien wel anderhalve maand geen mobiel internet, uiterst vervelend daar wij op reis waren en pas als we op wifi in konden loggen weer internet, naar de winkel geweest en daar hebben  ze er geen oplossing, behalve het bellen wat je er nog mee kan is de telefoon verder onbruikbaar, niet blij mee😡

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic over de iPhone 11


@Kpn als ik me niet vergis verwijderen of verplaatsen jullie berichten/reacties van deelnemers die niet relevant zijn. Volgens mij is het wel duidelijk dat hier iemand graag reacties geeft waar niemand in dit forum wat aan heeft. Ik probeer de updates hier bij te houden. Maar moet iedere keer door een hoop tekst heen, wat me veel tijd kost, om achteraf dan te concluderen dat iemand hier alleen maar staat te reageren om te reageren en onnodig hier ruimte in beslag staat te nemen.

Het netwerkprobleem is al frustrerend en jullie doen je best en als je echt nu een oplossing wil, dan is overstappen de enige oplossing op dit moment. Maar voor de gene die nog wat geduld heeft, zinkt dat beetje geduld direct weer in je schoenen als je hier die zinloze reacties leest van @wjb . Ik zou je echt willen verzoeken veel minder te reageren. Laat dat aan KPN over. 

Amen !


Laatste SMS van KPN is van afgelopen woensdag. Wanneer komt er een update?  Laat je klanten aub geïnformeerd wachten. 


Laatste SMS van KPN is van afgelopen woensdag. Wanneer komt er een update?  Laat je klanten aub geïnformeerd wachten. 

nog liever na 6 weken wachten, kom met een oplossing 


Is het niet mogelijk dat kon de verlengdatum van mijn abonnement aanpast zodat ik ondertussen een andere telefoon bij het abonnement kan nemen? Ik wil namelijk kunnen bellen en internetten. Het toestel interesseert mij niet.

 


Is het niet mogelijk dat kon de verlengdatum van mijn abonnement aanpast zodat ik ondertussen een andere telefoon bij het abonnement kan nemen? Ik wil namelijk kunnen bellen en internetten. Het toestel interesseert mij niet.

Heb je jouw huidige toestel dan al afbetaald of zou je het nog openstaande bedrag in één keer af willen lossen?


We gaan inmiddels al week 7 in… dus nogmaals mijn vraag die eerder helaas niet werd beantwoord: welke deadline stelt KPN voor het zoeken naar de oorzaak? Ik mag toch niet hopen dat we over een maand nog steeds smsjes moeten afwachten waar vervolgens in staat dat er wederom niets is gevonden.

Het lijkt mij niet meer dan schappelijk dat er op een gegeven moment gewoon leentoestellen worden verschaft of fikse kortingen op een nieuwe telefoon worden gegeven. 


Is het niet mogelijk dat kon de verlengdatum van mijn abonnement aanpast zodat ik ondertussen een andere telefoon bij het abonnement kan nemen? Ik wil namelijk kunnen bellen en internetten. Het toestel interesseert mij niet.

Heb je jouw huidige toestel dan al afbetaald of zou je het nog openstaande bedrag in één keer af willen lossen?

Hele bijzondere vraag… vraag mij af wat dit voor toegevoegde waarde heeft voor iemand die niet bij KPN werkt.


Is het niet mogelijk dat kon de verlengdatum van mijn abonnement aanpast zodat ik ondertussen een andere telefoon bij het abonnement kan nemen? Ik wil namelijk kunnen bellen en internetten. Het toestel interesseert mij niet.

Heb je jouw huidige toestel dan al afbetaald of zou je het nog openstaande bedrag in één keer af willen lossen?

Hele bijzondere vraag… vraag mij af wat dit voor toegevoegde waarde heeft voor iemand die niet bij KPN werkt.

Mensen vergeten maar al te makkelijk dat een maand vervroegen van de einddatum van een contract dus ook betekent dat je een maand minder aflost op de telefoon. Wie gaat dat betalen? kpn?

Als @Stijn B. bedoelt dat een nieuw abonnement met toestel niet vier maanden maar zes maanden voor het einde van het lopende contract vastgelegd kan worden dan is dat een uitstekend idee maar realiseer je dan wel dat je twee en een half jaar met die telefoon moet gaan doen en dat je je dus ook weer voor die tijd aan kpn bindt. Daarbij komt ook dat abonnees die het toestel zelf gekocht hebben hier niet mee geholpen zijn.


Is het niet mogelijk dat kon de verlengdatum van mijn abonnement aanpast zodat ik ondertussen een andere telefoon bij het abonnement kan nemen? Ik wil namelijk kunnen bellen en internetten. Het toestel interesseert mij niet.

Heb je jouw huidige toestel dan al afbetaald of zou je het nog openstaande bedrag in één keer af willen lossen?

Hele bijzondere vraag… vraag mij af wat dit voor toegevoegde waarde heeft voor iemand die niet bij KPN werkt.

Mensen vergeten maar al te makkelijk dat een maand vervroegen van de einddatum van een contract dus ook betekent dat je een maand minder aflost op de telefoon. Wie gaat dat betalen? kpn?

Dat begrijp ik, maar gaat het jou dan iets aan wat @Stijn B. open heeft staan?


Dat begrijp ik, maar gaat het jou dan iets aan wat @Stijn B. open heeft staan?

Nee, natuurlijk niet maar het gaat mij ook niet om @Stijn B. maar om de abonnee in het algemeen. KPN kan immers moeilijk met een regeling voor Stijn alleen komen, zoiets zou dan voor de abonnee in het algemeen moeten gaan gelden.


Dat begrijp ik, maar gaat het jou dan iets aan wat @Stijn B. open heeft staan?

Nee, natuurlijk niet maar het gaat mij ook niet om @Stijn B. maar om de abonnee in het algemeen. KPN kan immers moeilijk met een regeling voor Stijn alleen komen, zoiets zou dan voor de abonnee in het algemeen moeten gaan gelden.

Vrees niet vrees niet. Ik zou ander begin december verlengen. Die 2/3 maanden overleef ik wel (hopelijk)


Is het niet mogelijk dat kon de verlengdatum van mijn abonnement aanpast zodat ik ondertussen een andere telefoon bij het abonnement kan nemen? Ik wil namelijk kunnen bellen en internetten. Het toestel interesseert mij niet.

Heb je jouw huidige toestel dan al afbetaald of zou je het nog openstaande bedrag in één keer af willen lossen?

HOU EENS OP!

Vind jij het dan niet belangrijk om mensen correct te informeren?

KPN is echt geen filantropische instelling dus verwacht niet dat je jouw telefoon niet volledig afbetaald hoeft te hebben op de einddatum van het contract.


Hier ook al twee maanden problemen met kon en iPhone 11. En het word steeds erger. 
geen 4g fatsoenlijk te gebruiken, niet bereikbaar telefonisch telkens sms’jes dat mensen hebben gebeld. Bel je wel kunnen ze je niet horen. Verbinding die uitvalt. 
 

Verschillende keren naar winkel geweest voor mobiele telefoons weten het ook niet. Ook al een nieuwe Simkaart. Kpn zegt dat het aan toestel ligt als Sim niet werkt. Eerder nooit problemen al 16 jaar kpn. Kpn onderzoekt het zeggen ze maar laten de klanten nu al maanden wachten. Wil gewoon normaal bereikbaar zijn. Kunnen er niets aan doen. 
 

applestore geweest geven zeggen probleem met kpn en iPhone 11. 
 

klantenservice vraag om dan abonnement te stoppen. Nee kan niet je het abonnement uit zitten maar kpn levert niet wat ik af neem. Geen communicatie van kpn over het probleem. Nu genoodzaakt een ander toestel te kopen zodat ik wel bereikbaar ben. Hele slecht zaak van kpn niet klantvriendelijk. Want kan niet van contract af zegt kpn. Ben benieuwd hoe ze mensen gaan compenseren die extra kosten gaan maken.


Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

We zien soms gebeuren dat het vastgezette bericht ineens weer verdwenen is. Dat herstellen we dan zo snel mogelijk weer.
 

De laatste update van dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Het onderzoek

Heb je een iPhone 11, ben je KPN klant en ervaar je dezelfde problemen? We verzamelen nog steeds informatie en doen ons best om zo snel mogelijk tot de oplossing te komen. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat het ons hier in het topic weten. Zo gauw je op de lijst staat, krijg je ook sms'jes om je op de hoogte te houden.

Ben je geen KPN klant maar ervaar je wel deze problemen met de iPhone 11? Neem dan contact op met jouw provider voor hulp hierbij. Zakelijke klanten van KPN kunnen terecht bij KPN Zakelijk.


Ik ervaar dit probleem ook en heb dit ook al eerder gemeld hier. (26 aug) Helaas nog geen bericht/sms van kpn gehad. Graag word ik aan de lijst toegevoegd. 


Ik heb je een iPhone 11, ben KPN klant en ervaar dezelfde problemen!


Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Wat nu als er geen oplossing wordt gevonden? Vandaag nog contact gehad met de klantenservice en volgens deze medewerker zijn ze in overleg met Apple . Schiet dus niet op😡


@kpn, graag een ban voor:

@wjb 

Persoon vervuilt het topic enorm en heeft 0 toegevoegde waarde en is tevens geen gedupeerde. 


Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Wat nu als er geen oplossing wordt gevonden? Vandaag nog contact gehad met de klantenservice en volgens deze medewerker zijn ze in overleg met Apple . Schiet dus niet op😡

Dat zijn ze al weken, in overleg.. (bijna) dagelijks..

Kan nog maanden duren dit.. was destijds bij T-Mobile ook zo.

Telefoons aangekocht bij T-Mobile zijn uiteindelijk omgeruild/vervangen. Klanten die hun toestel elders hadden aangekocht, moesten daar aankloppen. 

https://www.nu.nl/mobiel/5396444/problemen-iphone-8-en-iphone-x-netwerk-t-mobile-nog-steeds-niet-opgelost.html

https://www.iculture.nl/nieuws/nog-steeds-problemen-met-iphone-8-en-x-op-t-mobile-netwerk/

 


Is het niet mogelijk dat kon de verlengdatum van mijn abonnement aanpast zodat ik ondertussen een andere telefoon bij het abonnement kan nemen? Ik wil namelijk kunnen bellen en internetten. Het toestel interesseert mij niet.

 

Heb ik vanmiddag geprobeerd in de kpn winkel, ik mag per 1 november verlengen, ik vroeg of dat nu al kon zodat ik met mijn nieuwe iPhone deze problemen niet meer heb. KPN medewerker zei dat het niet kan/mag….. ik ga donderdag dus op vakantie met een telefoon zonder 4G😖 waardeloos toch?


@kpn, graag een ban voor:

@wjb

Persoon vervuilt het topic enorm en heeft 0 toegevoegde waarde en is tevens geen gedupeerde. 

Aangezien de berichten van @wjb voornamelijk worden “geliked” door moderators op dit forum acht ik de kans klein dat er een ban gegeven wordt. 
Helaas kun je zelf niet kiezen om berichten van een gebruiker te blokkeren.


Vandaag overigens contact gehad met KPN.

Uiterst vriendelijke mevrouw gesproken die echter niets anders kon vertellen anders de nutteloze info in dit topic. Alleen verwijzen naar de laatste update van 30 !!!! Augustus.

Ze gaf wel aan dat ze er niet van zou opkijken dat dit probleem nog wel even kon gaan voortduren.

Ze zei dat het wachten was op een update.

Op de vraag of ze een update bedoelde in dit forum of een update van Apple had ze geen antwoord.

Kortom: geen info en geen vooruitzicht.


@kpn, graag een ban voor:

@wjb

Persoon vervuilt het topic enorm en heeft 0 toegevoegde waarde en is tevens geen gedupeerde. 

Aangezien de berichten van @wjb voornamelijk worden “geliked” door moderators op dit forum acht ik de kans klein dat er een ban gegeven wordt. 
Helaas kun je zelf niet kiezen om berichten van een gebruiker te blokkeren.

 

Meende dat ook zo te zien. Maar kon, wilde dat niet geloven. Wat KPN nu allemaal op de achtergrond doet aan dit probleem weet ik niet. Maar ik weet wel wat KPN hier wel en niet doet. 

 


Zijn er al mensen overgestapt naar een andere provider? Ondervind je dan geen problemen? 


Zijn er al mensen overgestapt naar een andere provider? Ondervind je dan geen problemen? 

Waarom zou je dan problemen moeten ondervinden?

Uiteraard kan je zonder problemen overstappen naar een andere provider.

Moet je er natuurlijk wel een provider kiezen die geen gebruik maakt van het kpn netwerk.