Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Misschien wat te maken met het imei nummer?


Misschien de oplossing ?

Ik heb de netwerkinstellingen op m’n iPhone 11 hersteld en probleem lijkt opgelost, kijk het een paar dagen aan maar voor nu heb ik direct weer 4G als ik de wifi uitschakelt of buiten bereik van m’n wifi ben, happy.

Dat was het eerste wat ze bij mij ook hadden gedaan… werkte heel even uiteindelijk toch weer naar de E…😫


Zeg moderator's, ik heb enige tijd geleden aangegeven dat jullie, KPN zakelijk en Apple, naar elkaar in een cirkel doorverwijzen, een ongekende ambtenarij! De enige conclusie die ik momenteel kan trekken is dat ik hier wel op de Sms-lijst ben gezet, (ondanks mijn zakelijke abonnement) maar daar blijft het tot nu dan ook bij. Mijn vraag gaat niet over het abonnement, maar over het toestel, de iPhone 11 welke ik destijds bij KPN heb gekocht, maar niet meer samenwerkt met het Kpn abonnement. Daar komt bij dat het toestel ondertussen snel veroudert, batterij constant leeg, oververhit door het onderweg constant moeten zoeken naar verbinding.
De belofte aan de particuliere abonnement houders is gedaan voor een vergoeding, maar hoe zit het in mijn situatie? Ik heb ondertussen behoorlijk wat kosten gemaakt om bereikbaar te zijn: in de vakantie het beltegoed van m’n kinderen opgemaakt en overschreden (blijkt dat je dan bijna dubbel betaald) Daarom een extra telefoon via marktplaats aangeschaft. Want tijdelijk leentoestel kon ik alleen krijgen als ik mijn iPhone 11 ter reparatie aanbood en dus kwijt bent en kreeg dan tijdelijk een iPhone 7 en ja daar ben ik inderdaad mee bereikbaar maar heeft niet de helft van de iPhone 11 functies en apps welke ik dagelijks nodig heb. 


Ik ben benieuwd…


Ik heb ook het probleem met mijn iPhone 11 en de verbinding. De profielpagina is reeds gevuld. Dank alvast.


...maar hoe zit het in mijn situatie?

Dit is niet om vervelend te doen maar ik ben bang dat je hier op de verkeerde plek bent met die vraag. Ik denk dat je die bij KPN zakelijk neer zult moeten leggen.


...maar hoe zit het in mijn situatie?

Dit is niet om vervelend te doen maar ik ben bang dat je hier op de verkeerde plek bent met die vraag. Ik denk dat je die bij KPN zakelijk neer zult moeten leggen.

En toch presteer je het weer om vervelend te zijn 😂

De vraag wordt gesteld aan KPN en niet aan wjb. 


Zoals tien keer eerder gevraagd; @wjb  donder nu eens echt op van dit forum met je zinloze reacties… @ KPN ik begrijp niet dat jullie hier niets aan doen, dit is nu zo vaak door zoveel forum deelnemers gevraagd!

@Waijenberg, WJB is ook een lid van deze community, net als iedereen in dit topic. Hij heeft in die zin dan ook net zoveel recht als ieder ander om zich in dit topic te mengen. Zolang hij zich aan de huisregels houdt. En dat is het geval. 

Los daarvan mag je zijn berichten irritant vinden. Kan ik me ook voorstellen als je zelf al weken met deze issues zit. Maar kies er dan voor hem te negeren.

-Prima, maar als je het je wel kunt voorstellen dat veel mensen zich ergeren aan dergelijke berichten en je kunt het niet tegenhouden dan is het minste wat je als moderators kunt doen is stoppen met het liken van dergelijke berichten🤬


Off-topic:

De vraag wordt gesteld aan KPN ...

Heb je wel eens stil gestaan bij waar de term "forum" voor staat?

Dit is in ieder geval de beschrijving die KPN er aan geeft.

Bron


Ik heb ook het probleem met mijn iPhone 11 en de verbinding. De profielpagina is reeds gevuld. Dank alvast.

Hoi @RoelH78, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je toegevoegd aan de lijst! 


...maar hoe zit het in mijn situatie?

Dit is niet om vervelend te doen maar ik ben bang dat je hier op de verkeerde plek bent met die vraag. Ik denk dat je die bij KPN zakelijk neer zult moeten leggen.

En toch presteer je het weer om vervelend te zijn 😂

De vraag wordt gesteld aan KPN en niet aan wjb. 

In het echte leven verantwoord dergelijk gedrag wel… een corrigerende maatregel, ik ben benieuwd of @wjb dit blijft volhouden en dan zal tevens zijn functie blijken in dit forum.


...maar hoe zit het in mijn situatie?

Dit is niet om vervelend te doen maar ik ben bang dat je hier op de verkeerde plek bent met die vraag. Ik denk dat je die bij KPN zakelijk neer zult moeten leggen.

En toch presteer je het weer om vervelend te zijn 😂

De vraag wordt gesteld aan KPN en niet aan wjb. 

In het echte leven verantwoord dergelijk gedrag wel… een corrigerende maatregel, ik ben benieuwd of @wjb dit blijft volhouden en dan zal tevens zijn functie blijken in dit forum.

Wow @Waijenberg, ik geef een oprecht en welgemeend antwoord op jouw vraag. Het is misschien niet het antwoord dat je wilt horen maar het is wel het antwoord dat je het snelst brengt naar de plek binnen KPN die je met jouw vraag verder kan helpen. Van een moderator zal je precies hetzelfde antwoord gaan krijgen alleen zal je er iets langer op moeten wachten.


Ik heb ook al meer dan een maand geen 4g meer, er staat elke keer een E of gewoon slecht bereik, als je belt zeggen ze ga naar de winkel en in de winkel kunnen ze er niks aan doen zeggen ze, erg jammer dat het zo gaat… ik wil ook graag op de hoogte worden gehouden


ik heb ook problemen met mobiel internet (4G) bij mijn iphone 11. Graag word ik op de hoogte gehouden. Telefoonnummer staat in het profiel. 


@Yong helemaal met je eens. Zeer onprofessioneel.


Off-topic:

De vraag wordt gesteld aan KPN ...

Heb je wel eens stil gestaan bij waar de term "forum" voor staat?

Dit is in ieder geval de beschrijving die KPN er aan geeft.

Bron

Dit heeft niks met de topic te maken. Waarom wordt dit niet verwijderd, maar gelikt door KPN? 


@Dekkerbas en @ldpw , dank voor het invullen van jullie profiel; ik heb jullie beide aan de lijst toegevoegd zodat we jullie op de hoogte kunnen houden!


Want tijdelijk leentoestel kon ik alleen krijgen als ik mijn iPhone 11 ter reparatie aanbood en dus kwijt bent en kreeg dan tijdelijk een iPhone 7 en ja daar ben ik inderdaad mee bereikbaar maar heeft niet de helft van de iPhone 11 functies en apps welke ik dagelijks nodig heb. 
 

blijkbaar worden er toch leentoestellen aangeboden. Heb dit de afgelopen weken minimaal zo’n 8 x gevraagd aan zowel KPN als Apple, met iedere keer als antwoord: nee dat doen we niet.Omdat ik geen oude iPhone meer had moest ik een nieuwe mobiel aanschaffen. Heb een Samsung gekocht, die was een stuk goedkoper dan een iPhone. En dat allemaal omdat zowel KPN als Apple hun verantwoordelijkheid niet nemen en geen enkele suggestie willen overnemen. Het is zooooo uitzichtloos aan het worden. Alsjeblieft KPN kom snel met een oplossing?

 


@Dekkerbas en @ldpw , dank voor het invullen van jullie profiel; ik heb jullie beide aan de lijst toegevoegd zodat we jullie op de hoogte kunnen houden!

@JanZ_  ik word niet toegevoegd? En zo ja hoe weet je dat je toegevoegd bent? Op welke dagen komen er sms updates? 


@Dekkerbas en @ldpw , dank voor het invullen van jullie profiel; ik heb jullie beide aan de lijst toegevoegd zodat we jullie op de hoogte kunnen houden!

@JanZ_  ik word niet toegevoegd? En zo ja hoe weet je dat je toegevoegd bent? Op welke dagen komen er sms updates? 

Excuses @marjo82 , ik had je al wel aan de lijst toegevoegd maar dat nog niet genoemd, my bad. Ik heb geen zicht op wanneer en op welke dag de volgende sms zal worden verstuurd, ik ben bang dat je dat even af zult moeten wachten. 


...maar hoe zit het in mijn situatie?

Dit is niet om vervelend te doen maar ik ben bang dat je hier op de verkeerde plek bent met die vraag. Ik denk dat je die bij KPN zakelijk neer zult moeten leggen.

En toch presteer je het weer om vervelend te zijn 😂

De vraag wordt gesteld aan KPN en niet aan wjb. 

In het echte leven verantwoord dergelijk gedrag wel… een corrigerende maatregel, ik ben benieuwd of @wjb dit blijft volhouden en dan zal tevens zijn functie blijken in dit forum.

@Waijenberg , ik heb enkele van je berichten verwijderd omdat deze persoonlijk waren en verder niks toevoegen aan dit topic. Ik wil je vragen om het netjes te houden en om de huisregels na te leven, alvast bedankt!


...maar hoe zit het in mijn situatie?

Dit is niet om vervelend te doen maar ik ben bang dat je hier op de verkeerde plek bent met die vraag. Ik denk dat je die bij KPN zakelijk neer zult moeten leggen.

En toch presteer je het weer om vervelend te zijn 😂

De vraag wordt gesteld aan KPN en niet aan wjb. 

In het echte leven verantwoord dergelijk gedrag wel… een corrigerende maatregel, ik ben benieuwd of @wjb dit blijft volhouden en dan zal tevens zijn functie blijken in dit forum.

Wow @Waijenberg, ik geef een oprecht en welgemeend antwoord op jouw vraag. Het is misschien niet het antwoord dat je wilt horen maar het is wel het antwoord dat je het snelst brengt naar de plek binnen KPN die je met jouw vraag verder kan helpen. Van een moderator zal je precies hetzelfde antwoord gaan krijgen alleen zal je er iets langer op moeten wachten.

Met wederom een like voor wjb van een moderator, top @JanZ_  


Sinds drie weken heb ik geen 4G meer op mijn Iphone 11 alleen maar KPNEdge. Heel soms komt 4G weer even terug, maar voor paar minuutjes. Mensen die mij bellen kunnen mij niet bereiken, gesprekken vallen ineens weg en als ik geenWiFi heb is internetten bijna onmogelijk (dus bv ook problemen met parkeerapps en betaalapps). Storing gaat wel erg lang duren.

Ik heb nog geen reactie gelezen of ik ook op de SMS lijst sta?


Jeetje ergens is dit forum een opluchting. De afgelopen weken al continu problemen en alle stappen ondernomen die ik hier ook terug lees. Helaas zonder resultaat. 
 

@kpn ook ik kom graag op de sms lijst. Heb mijn profiel bijgewerkt én ik neem aan dat een vergoeding tot de problemen zijn opgelost ook automatisch komt? 


@Yong helemaal met je eens. Zeer onprofessioneel.

Hmm mijn reactie lijkt verwijderd. Was het te confronterend? De boel wordt zo wel een beetje gemanipuleerd door KPN hoor.
De gedupeerde hier soms het gevoel geven dat ze recht in hun gezicht worden uitgelachen en niet serieus worden genomen, partijdig reacties te liken en sommige vragen niet te beantwoorden, maar gewoon te negeren of erger, reacties die KPN in het verkeerde daglicht zet, te verwijderen. 
Ik heb KPN altijd een zeer goede en professioneel bedrijf gevonden. Maar als ik nu zie hoe ze hier het netwerk probleem aanpakken en omgaan met gedupeerde en erg nalatig qua informatie verstrekking, heb ik het idee dat alle professionals het bedrijf hebben verlaten. De concurrentie is natuurlijk groot. 

off-topic

En aangezien ik nu wellicht op de zwarte lijst sta 😬 kan ik het niet laten even een leuke reclame/aanbieding van KPN met jullie te delen die ik voorbij zag komen. Voor de gene die graag het probleem snel opgelost willen hebben kwam ik een aantrekkelijke aanbieding van KPN tegen. Kleine lettertjes lekker vaag, beeld is mega onscherp, een erg onprofessionele reclame dus, ze zijn wel eerlijk in wat ze kunnen bieden. 
(alsof de foto niet goed laadde door slechte netwerkverbinding, wat in mijn geval goed mogelijk is, maar dat was niet. Die reclame verscheen gewoon zo op mijn tijdlijn)
 

 


Zeg moderator's, ik heb enige tijd geleden aangegeven dat jullie, KPN zakelijk en Apple, naar elkaar in een cirkel doorverwijzen, een ongekende ambtenarij! De enige conclusie die ik momenteel kan trekken is dat ik hier wel op de Sms-lijst ben gezet, (ondanks mijn zakelijke abonnement) maar daar blijft het tot nu dan ook bij. Mijn vraag gaat niet over het abonnement, maar over het toestel, de iPhone 11 welke ik destijds bij KPN heb gekocht, maar niet meer samenwerkt met het Kpn abonnement. Daar komt bij dat het toestel ondertussen snel veroudert, batterij constant leeg, oververhit door het onderweg constant moeten zoeken naar verbinding.
De belofte aan de particuliere abonnement houders is gedaan voor een vergoeding, maar hoe zit het in mijn situatie? Ik heb ondertussen behoorlijk wat kosten gemaakt om bereikbaar te zijn: in de vakantie het beltegoed van m’n kinderen opgemaakt en overschreden (blijkt dat je dan bijna dubbel betaald) Daarom een extra telefoon via marktplaats aangeschaft. Want tijdelijk leentoestel kon ik alleen krijgen als ik mijn iPhone 11 ter reparatie aanbood en dus kwijt bent en kreeg dan tijdelijk een iPhone 7 en ja daar ben ik inderdaad mee bereikbaar maar heeft niet de helft van de iPhone 11 functies en apps welke ik dagelijks nodig heb. 


Ik ben benieuwd…

Hier precies het zelfde. Ik heb wen klein zakelijk abo. Alles woedt beloofd….. niets wordt gedaan.