Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@Thomas en overige kpn beheerders,

 

hoe zit het met de sms updates? Op 31-08 heb ik de laatste mogen ontvangen? Dus in een week tijd is er niets meer te melden geweest richting gedupeerde? Dit lijkt mij sterk en een duidelijke communicatie stroom lijkt mij zeer belangrijk in deze situatie.

Is er een tijds frame inzichtelijk?

Het is voor zoveel mensen zo bijzonder onduidelijk allemaal. Wanneer gaan we zaken concreet maken mbt een tijdslijn? 

groet

 

r


...maar hoe zit het in mijn situatie?

Dit is niet om vervelend te doen maar ik ben bang dat je hier op de verkeerde plek bent met die vraag. Ik denk dat je die bij KPN zakelijk neer zult moeten leggen.

En toch presteer je het weer om vervelend te zijn 😂

De vraag wordt gesteld aan KPN en niet aan wjb. 

krijg wel het gevoel dat deze persoon niet alleen bloedirritant is, maar ook niet zuiver in de wedstrijd zit, meer een support medewerker zonder dat bekend te maken (hetgeen hij/zij natuurlijk zal ontkennen)


Goedemorgen @mallint  en @SaskiaHelmond , ik heb jullie ook beide aan de lijst toegevoegd!


Waarom hebben wij sinds vorige week woensdag geen update meer gehad ???? 


Goedemorgen @mallint  en @SaskiaHelmond , ik heb jullie ook beide aan de lijst toegevoegd!

Lijst groeit en groeit.

Een update in de ontwikkelingen zouden wij als klant best op prijs stellen.

Uiteraard liever de oplossing zodat we weer normaal bereikbaar zijn en van de internet diensten gebruik kunnen maken.

 


Goedemorgen allemaal, ik lees dit met grote verbazing.. ik ben uiteraard ook in het bezit van een iPhone 11 en ondervindt eveneens grote problemen. 

Nu zit ik te twijfelen mijn telefoon terug te zetten naar IOS14 en vervolgens te kijken of het helpt, of van abbonement te wisselen (sim only) maar ik heb geen mogelijkheid om te testen of hij met een andere provider wel werkt ipv KPN ? Iemand hier daar toevallig mee bekent ? Ik hoor het graag, dit is zo niet te doen voor mij al ruim 2 weken zonder enig fatsoenlijk netwerk onderweg. 

 

Met vriendelijke groet Rens  


Sinds een week of 7 hier dezelfde issues. Reeds een klacht ingediend, maar ontvang geen smsjes met updates. Ik zou graag aan de lijst toegevoegd willen worden. Dank.

 


Sinds een week of 7 hier dezelfde issues. Reeds een klacht ingediend, maar ontvang geen smsjes met updates. Ik zou graag aan de lijst toegevoegd willen worden. Dank.

 

Hoi @Nadine1137, als je je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) dan zorg ik er voor dat je aan de lijst wordt toegevoegd.


Gedaan


Hoi allemaal 

 

even een kleine update misschien hebben jullie dit al vaker gehoord. Ik heb kpn net gebeld en onderhand gevraagd hoe het verder moet want heb met de dag slechter internet en telefoontjes komen niet aan en telefoon raakt oververhit. En weet je wat ik als antwoord krijg ja meneer het probleem ligt echt bij Apple zei hebben iets met de laatste update gedaan wat niet klopt. Ik werd toen boos en zei ja iedereen wijst naar elkaar maar niemand weet wat er gedaan moet worden (vorige week nog contact gehad met Apple) en het is niet dat we elke dag met Apple aan de telefoon zitten van hoe gaat het. Dus als laatste redmiddel wat ik nog kan proberen is dat ik naar een filiaal ga van kpn en vanuit de winkel met een medewerker Apple bel en dan kunnen ze het is uitzoeken Ipv naar iedereen te wijzen hoop dat jullie hier wat aan hebben mocht ik iets verder horen laat ik het weten als daar behoefte aan is 


Ondanks dat er compensatie is toegezegd en ik dat via SMS ook bevestigd heb gekregen en heb ik vandaag TOCH een gepeperde rekening gekregen! Inclusief hoge kosten voor het bellen naar de klantenservice ivm dit probleem.

WAT NU? DIT KAN TOCH NIET!


Gedaan

Dankjewel @Nadine1137 , ik heb je net aan de lijst toegevoegd. 


Ondanks dat er compensatie is toegezegd en ik dat via SMS ook bevestigd heb gekregen en heb ik vandaag TOCH een gepeperde rekening gekregen! Inclusief hoge kosten voor het bellen naar de klantenservice ivm dit probleem.

WAT NU? DIT KAN TOCH NIET!

@Ro.Ge. , je kunt onze klantenservice bereiken op het gratis nummer 0800 0402. Als er toch kosten in rekening zijn gebracht dan ben ik bang dat je met een ander nummer hebt gebeld (wellicht een doorschakeldienst o.i.d.). 


...Inclusief hoge kosten voor het bellen naar de klantenservice ivm dit probleem.

Welk nummer heb je dan gebeld immers klantenservice van KPN is gratis te bereiken op 0800-0402.

Ik hoop niet dat je in Google gezocht hebt naar "klantenservice kpn" of iets dergelijks want dan zou het goed kunnen dat je via een doorverbindservice gebeld hebt en dan is het inderdaad kassa.

Het eerste resultaat in Google is een advertentie:

 


Ik krijg sterk het vermoeden dat het de KPN volledig koud laat. De lijst met gedupeerden wordt langer en langer.

Geen updates over de voortgang. Kan iemand van de KPN nu eens een status update geven en welke stappen nu ondernomen worden?


Pff weet even niet wat slim is om te doen. Twijfel om een nieuwe iPhone te kopen alleen dat gaat lekker oplopen in de kosten die ik normaal gesproken niet nodig vind om uit te geven.

Bellen werkt heel vaak niet, moet dan terugbellen en hopen dat de verbinding dan wel werkt… heel frustrerend allemaal.


Ook ik zou graag aan de lijst toegevoegd willen worden. Ben geen klager en lees graag mee voor een mogelijke oplossing.  maar het wordt nu wel vervelend. 


Geen updates over de voortgang. Kan iemand van de KPN nu eens een status update geven en welke stappen nu ondernomen worden?

Ook ik kan niet begrijpen waarom het nu al meer dan een week geleden is dat de gedupeerden voor het laatst een "statusupdate" hebben gekregen.

Ik snap wel dat je weer een hoop shit over je heen krijgt als dat bericht opnieuw is dat kpn het heel vervelend vindt maar dat er nog geen oorzaak is gevonden en het onderzoek in volle gang is. Toch denk ik dat zo'n bericht beter is dan geen bericht.


Waarom krijg ik uberhaupt een rekening als compensatie voor deze maanden is toegezegd?


...Inclusief hoge kosten voor het bellen naar de klantenservice ivm dit probleem.

Welk nummer heb je dan gebeld immers klantenservice van KPN is gratis te bereiken op 0800-0402.

Ik hoop niet dat je in Google gezocht hebt naar "klantenservice kpn" of iets dergelijks want dan zou het goed kunnen dat je via een doorverbindservice gebeld hebt en dan is het inderdaad kassa.

Het eerste resultaat in Google is een advertentie:

 

Maar ik moest ook flink zoeken voordat ik het KPN nummer te voorschijn had.

Waarom kan je sowieso niet op de site dat eenvoudig vinden (of in de app).

 

Net in de app gekeken, blijkbaar is er een nieuwe 'hulp’ tab.

Je kan er veel vinden, maar geen 'neem contact op met de klantenservice’.

 


Misschien een idee om allemaal massaal lid te worden van de Facebook pagina Kpn klachten?

Aangezien je op dit forum alleen maar inhoudelijk mag reageren maar er vervolgens NIET inhoudelijk terug gereageerd wordt vanuit KPN als je iets vraagt, bijv hoeveel gedupeerden zijn er inmiddels, wat is de deadline of waarom niet de abonnementskosten nu stop zetten tot aan de oplossing?😡
Als we daar lid worden zien we snel genoeg de lijst met leden groeien en krijgen we misschien zelfs wat meer publiciteit wat (hopelijk) de druk opvoert. Ben er zo verrekte klaar mee…mijn geduld is op! 

We worden zwaar in de maling genomen en aan het lijntje gehouden op dit forum! Wat een wassen neus zeg! Bah bah! 


 

 


Ook ik zou graag aan de lijst toegevoegd willen worden. Ben geen klager en lees graag mee voor een mogelijke oplossing.  maar het wordt nu wel vervelend. 

Hoi @TimS905, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb je net aan de lijst toegevoegd! 


Misschien een idee om allemaal massaal lid te worden van de Facebook pagina Kpn klachten?

Aangezien je op dit forum alleen maar inhoudelijk mag reageren maar er vervolgens NIET inhoudelijk terug gereageerd wordt vanuit KPN als je iets vraagt, bijv hoeveel gedupeerden zijn er inmiddels, wat is de deadline of waarom niet de abonnementskosten nu stop zetten tot aan de oplossing?😡
Als we daar lid worden zien we snel genoeg de lijst met leden groeien en krijgen we misschien zelfs wat meer publiciteit wat (hopelijk) de druk opvoert. Ben er zo verrekte klaar mee…mijn geduld is op! 

We worden zwaar in de maling genomen en aan het lijntje gehouden op dit forum! Wat een wassen neus zeg! Bah bah! 


 

 

 

En wat is dan het nut?

Dat het ook op FB staat?

Als niemand van KPN in die groep zit (of er naar kijkt), dan heeft het naar mijn mening geen nut.

 

Denk dat het beter is om het in een krant of zo te krijgen, zodat de 'druk’ wat wordt opgevoerd.

 


Misschien een idee om allemaal massaal lid te worden van de Facebook pagina Kpn klachten?

Aangezien je op dit forum alleen maar inhoudelijk mag reageren maar er vervolgens NIET inhoudelijk terug gereageerd wordt vanuit KPN als je iets vraagt, bijv hoeveel gedupeerden zijn er inmiddels, wat is de deadline of waarom niet de abonnementskosten nu stop zetten tot aan de oplossing?😡
Als we daar lid worden zien we snel genoeg de lijst met leden groeien en krijgen we misschien zelfs wat meer publiciteit wat (hopelijk) de druk opvoert. Ben er zo verrekte klaar mee…mijn geduld is op! 

We worden zwaar in de maling genomen en aan het lijntje gehouden op dit forum! Wat een wassen neus zeg! Bah bah! 


 

 

 

En wat is dan het nut?

Dat het ook op FB staat?

Als niemand van KPN in die groep zit (of er naar kijkt), dan heeft het naar mijn mening geen nut.

 

Denk dat het beter is om het in een krant of zo te krijgen, zodat de 'druk’ wat wordt opgevoerd.

 

Als we de officiële KPN groep van Facebook taggen in alle berichten wordt het toch openbaar? Dat willen ze vast niet teveel….


Ik heb voor de vakantie contact opgenomen met een reparatiebedrijf en die wist mij te vertellen dat de iphone 11 met netwerk problemen die afgenomen zijn door KPN behoren tot een badge waarvan inmiddels bekend is dat deze problemen geeft.

@Bassiecfyc, Welk reparatiebedrijf heeft jou dat verteld?