Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Repairlab Eindhoven


Repairlab Eindhoven

 

Maar zoals eerder gemeld.

De iphone 11 van mijn vrouw is niet gekomen via KPN en toch heeft ze er last van.

 

Dus ook daar kan je dus niet blind vanuit gaan.

 


Repairlab Eindhoven

 

Maar zoals eerder gemeld.

De iphone 11 van mijn vrouw is niet gekomen via KPN en toch heeft ze er last van.

 

Dus ook daar kan je dus niet blind vanuit gaan.

 

Zelfde hier, ook niet via KPN zelf verkregen maar via een webshop. En toch grote ontvangst problemen 

 


Hier het zelfde probleem. 
 

in een telecomwinkel hebben tegen me gezegd dat juli/ augustus bij kpn iets hebben veranderd waardoor  alleen een iPhone 11  in combinatie met kpn geen of weinig bereik/ internet heeft. 
 

kpn weet niet waardoor het komt en daardoor kunnen ze het niet oplossen en ze nu in conflict met Apple. Kpn zegt dat zij het moeten oplossen. 
 

Je moet op een lijst gezet te worden zodat kpn je kan compenseren. 
 

dus kpn bij deze wil graag op de lijst gezet te worden.  


Ik heb voor de vakantie contact opgenomen met een reparatiebedrijf en die wist mij te vertellen dat de iphone 11 met netwerk problemen die afgenomen zijn door KPN behoren tot een badge waarvan inmiddels bekend is dat deze problemen geeft.

@Bassiecfyc, Welk reparatiebedrijf heeft jou dat verteld?

Ik heb een Sim only abo. Maar toch problemen met mijn iPhone 11. Of bedoelde je dat niet met “iphone 11 met netwerkproblemen die afgenomen zijn door kpn”? 


Repairlab Eindhoven

 

Maar zoals eerder gemeld.

De iphone 11 van mijn vrouw is niet gekomen via KPN en toch heeft ze er last van.

 

Dus ook daar kan je dus niet blind vanuit gaan.

 

Het kan toch best zijn dat die iPhone van jouw vrouw ook uit die “probleembatch” komt. Die batch kan/zal toch best groter geweest zijn dan het aantal door KPN afgenomen toestellen.


in een telecomwinkel hebben tegen me gezegd dat juli/ augustus bij kpn iets hebben veranderd waardoor  alleen een iPhone 11  in combinatie met kpn geen of weinig bereik/ internet heeft. 
 

kpn weet niet waardoor het komt en daardoor kunnen ze het niet oplossen en ze nu in conflict met Apple. Kpn zegt dat zij het moeten oplossen. 

Welke telecomwinkel heeft je dat verteld?

Heb je ze ook gevraagd waar zij die informatie vandaan hebben?


in een telecomwinkel hebben tegen me gezegd dat juli/ augustus bij kpn iets hebben veranderd waardoor  alleen een iPhone 11  in combinatie met kpn geen of weinig bereik/ internet heeft. 
 

kpn weet niet waardoor het komt en daardoor kunnen ze het niet oplossen en ze nu in conflict met Apple. Kpn zegt dat zij het moeten oplossen. 

Welke telecomwinkel heeft je dat verteld?

Heb je ze ook gevraagd waar zij die informatie vandaan hebben?

Misschien kan iemand hier van kpn is inhoudelijk op antwoorden!?.

O nee dat doen ze niet… #fail


in een telecomwinkel hebben tegen me gezegd dat juli/ augustus bij kpn iets hebben veranderd waardoor  alleen een iPhone 11  in combinatie met kpn geen of weinig bereik/ internet heeft. 
 

kpn weet niet waardoor het komt en daardoor kunnen ze het niet oplossen en ze nu in conflict met Apple. Kpn zegt dat zij het moeten oplossen. 

Welke telecomwinkel heeft je dat verteld?

Heb je ze ook gevraagd waar zij die informatie vandaan hebben?

Misschien kan iemand hier van kpn is inhoudelijk op antwoorden!?.

O nee dat doen ze niet… #fail

Ik denk dat ze dondersgoed weten wat er loos is maar geen zin hebben in een giga claim.

 



 

Wat ik begrepen had. Had dit van kpn zelf begrepen dat ze breedband bij kpn aangepast hadden waardoor de iPhone 11 deze problemen heeft gekregen. 
 

 



 

Wat ik begrepen had. Had dit van kpn zelf begrepen dat ze breedband bij kpn aangepast hadden waardoor de iPhone 11 deze problemen heeft gekregen. 
 

 

KPN?

klopt dit?


@Grundmann, ik heb je op de lijst gezet. 


Repairlab Eindhoven

 

Maar zoals eerder gemeld.

De iphone 11 van mijn vrouw is niet gekomen via KPN en toch heeft ze er last van.

 

Dus ook daar kan je dus niet blind vanuit gaan.

 

Het kan toch best zijn dat die iPhone van jouw vrouw ook uit die “probleembatch” komt. Die batch kan/zal toch best groter geweest zijn dan het aantal door KPN afgenomen toestellen.

 

Dat kan….

Maar dan zou toch KPN/Apple moeten weten welke batch dat was en welke serienummers daarin vallen…

 

Maar het vreemde is dat het probleem er 'ineens’ was (netwerkproblemen), en dat bij allerlei Iphone 11 toestellen.

Er is op 20 juli wel een apple update geweest van IOS 15.6, dit zou het issue kunnen veroorzaken.

Toeval is ook dat KPN de kosten per 20 juli vergoed.

 

Dus er zal wel een issue zijn met de ‘netwerkinstellingen’ van KPN i.c.m. de Iphone 11 met IOS 15.6.

Blijkbaar geldt dit alleen niet voor alle iphone 11 toestellen.

De vraag is of die toestellen ook op 15.6 draaien?

 

update:

Las terug dat 15.6 ook niet het issue is/was.

Blijkbaar had iemand ook issues met 15.5.

Dan lijkt mij de conclusie dat het een KPN issue is (netwerkinstelling of zo).

 

Hoop dat het issue snel verholpen gaat worden, aangezien mijn vrouw er veel last van heeft.

Ze heeft nu een oude samsung erbij naast (als hotspot), maar praktisch is het zeker niet.

 

Tevens is het al weer meer dan een week geleden dat er een SMS/reactie van KPN was.

Geen (nieuw) nieuws, is ook nieuws.

 

 

 

 


Goedemiddag,

 

Ik ervaar dezelfde problemen. 06-nummer is toegevoegd in mijn profiel.

Hopelijke wordt het snel opgelost!

 

 


Hier ook hetzelfde probleem binnen ons gezin (2x iPhone 11). Ik ging er eigenlijk vanuit dat het aan iOS zou liggen en ondanks dat het mij erg stoorde probeerde ik het te negeren in afwachting van de volgende iOS update. maar nu begrijp ik dat het een combinatie is met het KPN netwerk, erg vervelend. Ik heb mijn forum profiel bijgewerkt


Verder kan ik niet anders zeggen dan dat zodra er nieuws is dat wij dat zullen delen. 


@Bart_Z , @Alexandra , @Remco_, @Erik_ , @Thomas@JanZ_

 

Hebben jullie nog nieuws te melden? 

Of komt er binnenkort weer een reactie vanuit KPN?


@aliciatax94, je staat op de lijst

 

@masterblaster, ik zie drie nummers onder jouw klantnummer actief. Om welke 2 nummers gaat het. Kun je de laatste 2 cijfers daarvan delen? Of de complete nummers aan jouw forumprofiel toevoegen? Hoor ik van je. Dan voeg ik je ook toe. 


Hallo, ik ervaar ook de verbindingsproblemen met mijn Iphone 11 vanaf midden juli..

mijn 06- staat in mijn profiel.

mvg 


Maar dan zou toch KPN/Apple moeten weten welke batch dat was en welke serienummers daarin vallen…

Klopt, de vraag is echter ook hoe betrouwbaar die uitspraken dat het werkelijk toestellen uit zo'n "probleembatch" betreft.

 

Maar het vreemde is dat het probleem er 'ineens’ was (netwerkproblemen), en dat bij allerlei Iphone 11 toestellen.

Er is op 20 juli wel een apple update geweest van IOS 15.6, dit zou het issue kunnen veroorzaken.

Er zijn ook iPhone 11 toestellen die helemaal nog niet geupgrade zijn naar iOS 15.6 maar wel dit probleem ervaren. Dat betekent dat iOS 15.6 dus niet de oorzaak kan zijn.

 


Tweakers heeft het nu ook opgepikt:

 

https://tweakers.net/nieuws/200436/sommige-iphone-11-gebruikers-hebben-sinds-juli-verbindingsproblemen-met-kpn.html


@masterblaster, ik zie drie nummers onder jouw klantnummer actief. Om welke 2 nummers gaat het. Kun je de laatste 2 cijfers daarvan delen? Of de complete nummers aan jouw forumprofiel toevoegen? Hoor ik van je. Dan voeg ik je ook toe. 


Het gaat om nummers eindigend op ..60 en ..11, beide zijn iPhone 11, ik heb het ook toegevoegd aan mij profiel als persoonlijke notitie.
Dank voor de reactie! 


@M. H. ook jij bent toegevoegd.

 

@masterblaster jij ook. 


Dank @Bart_Z, hulde voor de aanpak


Goedendag

 

las dat je hier moest reageren voor als je compensatie als je iPhone 11 hebt en slechte verbinding etc. Zelf ervaar ik dat ik vaak geen internet heb, al 2 maanden. Bellen is tot nu toe redelijk goed gegaan. Heb hier ook al over gebeld en er zou een update komen afgelopen week… maar denk dat dat niet gelukt is helaas.