Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

Geen SMS wel problemen…

Ook slachtoffer dus van deze kwaal helaas.


25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

 

ik heb dit probleem ook 


Bij deze ook een reactie aan mijn kant, dat ik dit ook ervaar.


Hallo, Ik ervaar dit probleem ook :(

Tel. staat in mijn profiel (mijn vrouw gebruikt m)

 


Ik heb dit probleem ook ervaren. Ik gebruik een iPhone 11 icm eSIM KPN abonnement. Mijn 06 nummer staat in mijn forumprofiel.


Ik heb dit probleem ook ervaren. 


Ik ervaar deze problemen ook icm esim en KPN mobiel abonnement particulier. Mijn nummer staat in mijn profiel waar het om gaat. Ik ervaar problemen sinds begin augustus 


Ervaar dezelfde problemen, zojuist mijn forumprofiel bijgewerkt


@DennisFRL, @YTvW95, @Pingreply, allemaal toegevoegd.


@DennisFRL, @YTvW95, @Pingreply, allemaal toegevoegd.

Zie net dat wel mijn 06 ontbrak, voor de zekerheid net toegevoegd aan profiel.


Ervaar ook deze problemen.


Ik ervaar ook deze problemen.


Gisteren toevallig tijdens het bellen ook problemen ervaren, moest wel 2-3 x proberen voordat de verbinding tot stand kwam. Ik heb wel een iPhone 11 Pro

Verder in de trein ook problemen met de data dat het internet wegvalt.


Ook ik ervaar extreme internet problemen, maar ook tijdens het bellen. Het gewone bereik valt ook weg.


@ilankroon, @ydd1987, @levaaai, @VerkerkGilder & @Brian534, ook toegevoegd.


Ik heb het zelfde probleem met mijn iPhone 11 dat ik geen 4g verbinding heb en slecht bereikbaar ben. Wanneer wordt het probleem verholpen?


Zojuist ook aangemeld. Internet soms dramatisch slecht.


Ik heb het zelfde probleem met mijn iPhone 11 dat ik geen 4g verbinding heb en slecht bereikbaar ben. Wanneer wordt het probleem verholpen?

mijn telefoonnummer is toegevoegd aan mijn profiel van het forum.


@Richie80. dat is wat anders dan. Wil ik je vragen eigen topic aan te maken. Overigens in de trein kan het wel eens problemen geven omdat die als een soort schild werkt waar het signaal doorheen moet. En omdat je veel snelheid hebt wissel je steeds van dichtstbijzijnde mast. 

 

@Steef87, toegevoegd. 

 

@Roobje & @Joni Hermens  hoor graag weer van jullie als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 


Ik heb nog altijd last van geen 4G en veelal een Edge verbinding.

3 weken geleden gebeld met KPN er was nog geen oplossing. Is er al meer bekend? 
 

groet, Inge 


@iPhone11geen4g, Ik kan op jouw adresgegevens geen aansluiting bij ons vinden. Graag mobiel nummer toevoegen. Mocht je geen aansluiting bij ons hebben, dan graag bij je eigen provider melden. 

 

@Len13, toegevoegd.


@IngeScholte, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan voeg ik je toe aan de lijst. 


Nr toegevoegd.


@iPhone11geen4g, Ik kan op jouw adresgegevens geen aansluiting bij ons vinden. Graag mobiel nummer toevoegen. Mocht je geen aansluiting bij ons hebben, dan graag bij je eigen provider melden. 

 

@Len13, toegevoegd.

Ik heb een zakelijk abonnement en mijn telefoonnummer toegevoegd.


@iPhone11geen4g. voor zakelijk mag je je melden bij KPN Zakelijk. 

 

@Roobje, toegevoegd

Â