Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@iPhone11geen4g. voor zakelijk mag je je melden bij KPN Zakelijk. 

 

@Roobje, toegevoegd

 

Waarom wordt iedereen toegevoegd? En heb zelf ook last van alles dus snap deze functie niet zo


Ongv 1 a 2 maand geleden gebeld met KPN over dat mijn internet op mijn telefoon niet werkt. ik betaal voor onbeperkt maar heb heel af en toe 4G verbinding maar het meest van de tijd heb ik een E. Ik heb een iPhone 11. 

In het eerste bel gesprek werd mij geadviseerd het even af te wachten en als er geen verbetering kwam dat ik dan weer contact zou opnemen, ze zeiden dat het dan een storing in mijn simkaart zou zijn.

Vandaag weer gebeld en daar kwam uit dat deze storing al 2 maanden duurt. Meneer vertelde mij dat ik het beste een nieuw toestel kon aanschaffen en de oude verkopen..

Is er een tijd indicatie van hoelang zoiets duurt? Omdat het nu voor mij al 2 maand speelt had ik het liefst willen wisselen van provider. Maar dat kan niet. 

 

Ik zou graag op de hoogte gehouden willen worden van de updates en een mogelijke compensatie van afgelopen maand(en).


zojuist aangemeld in Forum profiel 2 nummer gezet beide iPhone 11 met problemen.

geen SMS of mail gehad


Ik heb mijn contact gegevens en klantnummer ook aangevuld in mijn profiel. Graag wordt ik ook mee genomen in de compensatie 


@Bart_Z  heb mijn gegevens aangevuld is dit voldoende?

 

hoe kan ik op de hoogte blijven van ontwikkelingen?


@Richie80. dat is wat anders dan. Wil ik je vragen eigen topic aan te maken. Overigens in de trein kan het wel eens problemen geven omdat die als een soort schild werkt waar het signaal doorheen moet. En omdat je veel snelheid hebt wissel je steeds van dichtstbijzijnde mast. 

 

Ik kan het van de trein be-amen, echter had ik bij T-mobile (tot 2 maanden geleden) veel minder last. Nu is werken in de trein soms erg vervelend omdat ik er continu uit wordt gegooid. 

Verder bel ik natuurlijk wel over 4G (VOLTE), dus weet niet of dat wat anders is. (gisteren tijdens bellen zag ik 4G in E veranderen en vervolgens weer naar 4G terugswitchen.

 


Ook ik ervaar deze klachten, profiel ingevuld. Wel vreemd dat wanneer je hierover belt met KPN naar de winkel wordt gestuurd en de winkel hier niets mee kan. Niemand verwijst je naar dit forum.. 


Verder bel ik natuurlijk wel over 4G (VOLTE), dus weet niet of dat wat anders is. (gisteren tijdens bellen zag ik 4G in E veranderen en vervolgens weer naar 4G terugswitchen.

Dan zal je dus ook problemen hebben met bellen als de 4G verbinding wegvalt.

Kan je voorlopig niet beter gewoon over 2G (Edge) bellen?


Hallo Kpn, sinds een paar weken al geen 4G buitenshuis! Alleen E verbinding.

En mensen kunnen mij slecht tot niet bereiken!

Alles geprobeerd wat overigens allemaal niet heeft geholpen!

wanneer wordt het probleem nu eindelijk is opgelost!

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic


Waarom wordt iedereen toegevoegd? En heb zelf ook last van alles dus snap deze functie niet zo

Ik voeg je toe aan de lijst waarin je op de hoogte wordt gehouden. 

 

@Floor.K, @Chelmi-Corner, @Rens Hum & @IngeScholte Ik heb jullie aan de ijst toegevoegd.

 


Hallo Kpn

ik heb mijn forumprofiel ingevuld!

graag zou ik het probleem met de iphone 11 opgelost zien!

nu al weken ellende!

Mvg Chantal 


Ik heb zojuist ook mijn forumprofiel ingevuld, zelfde probleem als de meeste hier met iphone 11. Kreeg al veel klachten over dat ik weg viel in telefoongesprekken, nu snap ik waar het vandaan kwam.

 

Mag ik toegevoegd worden?

Issue speelt bij mij ook al enkele weken


Mooi maar ook stiekem treurig om te lezen dat zo veel mensen, waarschijnlijk na het bericht van Tweakers, nu eindelijk het forum hebben gevonden en allemaal aangeven dat het probleem groter is dan we dachten. We moeten toch inmiddels al wel rond de 200 aanmeldingen zitten? En dan nog niet gesproken over de rest van de mensen die het forum nog niet hebben gevonden.

 

Hopelijk pakken meer media het op!


Mooi maar ook stiekem treurig om te lezen dat zo veel mensen, waarschijnlijk na het bericht van Tweakers, nu eindelijk het forum hebben gevonden en allemaal aangeven dat het probleem groter is dan we dachten. We moeten toch inmiddels al wel rond de 200 aanmeldingen zitten? En dan nog niet gesproken over de rest van de mensen die het forum nog niet hebben gevonden.

 

Hopelijk pakken meer media het op!

Dit hoop ik ook!


@iPhone11geen4g. voor zakelijk mag je je melden bij KPN Zakelijk. 

 

@Roobje, toegevoegd

 

gelijk gebeld met KPN zakelijk, maar die zeggen dat ik ook toegevoegd moet worden aan jullie lijst. Om op te hoogte te gehouden worden van de zaak. Kreeg het advies een andere toestel te gebruiken, maar gaat kpn dit betalen?


Vanochtend op het werk lichtelijk in paniek, omdat ik ineens op mijn oude toestel ook een E in beeld zag.

Gelukkig werd dat snel weer werkende 4G.  
Er is sowieso slecht bereik bij ons, maar ik dacht echt even dat ook dit toestel niet meer te gebruiken was.

Ik hoop echt dat KPN en Apple dit nu binnenkort opgelost krijgen, want het is echt veel gedoe zo. 
 


@iPhone11geen4g, dat is helaas niet het geval. Ik wil je vragen nog eens te bellen. Mijn collega van zakelijk heeft zijn eigen wegen. Dit forum is puur voor de consumentenmarkt. 

 

@Chantal Van der Mey & @pieterbas. ook jullie zijn toegevoegd aan de lijst. 

 


Ik heb dit probleem ook al weken met mijn iPhone 11! Ik kreeg steeds te horen dat ik niet te verstaan was, verbinding viel dood en geen internetverbinding. Snapte er al helemaal niks van en heb al kosten gemaakt om probleem te onderzoeken, dacht dat de antenne of sim aansluiting stuk was. Dat was het niet. Stond op het punt om een nieuwe telefoon te kopen! Balen dit… maar fijn dat ik snap waarom.

@Bart_Z  Mag ik ook toegevoegd worden aan de lijst? Ik hoop op een snelle oplossing


Helaas ook hier al ruim 2 maanden problemen met mijn IPhone 11. Thuis gewoon wifi maar elders eigenlijk altijd E en geen 4G.

Sinds juni een sim only bij Kpn, voordien nooit geen problemen gehad. Winkel geeft aan dat het bij Apple ligt en dat een update het probleem moet oplossen. Maar inmiddels ben ik het wel zat dat ik nergens goed bereikbaar ben.

@Bart_Z hoe kan ik op de hoogte gehouden worden?


@KarinF75, wil je jouw profiel voorzien van gegevens. Wil je hier een reactie achterlaten als je dat hebt gedaan, dan voegen wij jou ook toe aan de lijst. 


@Mloez32 Ook jou toegevoegd aan de lijst. 


Ik heb dus wel mijn telefoon nummer in mijn profiel staan maar nog geen sms gehad! 


@KarinF75, wil je jouw profiel voorzien van gegevens. Wil je hier een reactie achterlaten als je dat hebt gedaan, dan voegen wij jou ook toe aan de lijst. 

Grotendeels ingevuld, nu niet alles bij de hand. Is het zo voldoende?


@iPhone11geen4g, dat is helaas niet het geval. Ik wil je vragen nog eens te bellen. Mijn collega van zakelijk heeft zijn eigen wegen. Dit forum is puur voor de consumentenmarkt. 

 

@Chantal Van der Mey & @pieterbas. ook jullie zijn toegevoegd aan de lijst. 

 

Ik heb 45 min aan de telefoon gezeten met Zakelijk maar ik begin kreeg ik te horen dat er geen problemen waren. Willen jullie dit zsm bedrijfsbreed communiceren zodat iedereen op de hoogte is. Ik ga niet nogmaals bellen met zakelijk. Graag mijn telefoon nummer toevoegen. 


Als je nog geen sms hebt gehad komt deze nog. 

@KarinF75 is voldoende, heb je toegevoegd.