Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Gewoon lekker allemaal de rekening terugboeken van deze maand misschien dat ze dan wakker worden…


Ik zou graag willen toegevoegd worden op de lijst omdat ik ook problemen ervaar.


Mooi maar ook stiekem treurig om te lezen dat zo veel mensen, waarschijnlijk na het bericht van Tweakers, nu eindelijk het forum hebben gevonden en allemaal aangeven dat het probleem groter is dan we dachten. We moeten toch inmiddels al wel rond de 200 aanmeldingen zitten? En dan nog niet gesproken over de rest van de mensen die het forum nog niet hebben gevonden.

 

Hopelijk pakken meer media het op!

Dit hoop ik ook!

Ik was gister in de KPN winkel toen gaf hij aan dat er al zeker 5200 meldingen bekend zijn 🤦‍♀️


@iPhone11geen4g, ik kan jouw gegevens niet inzien omdat je een zakelijke klant bent. Ik kan je daarom helaas niet op de lijst zetten, hoe graag ik dat wil. Daar voor moet je echt bij KPN Zakelijk zijn. 


@coolhva & @CherSchouw, ook jullie zijn toegevoegd. 


Sinds eind juli ondervind ik problemen met mijn iPhone 11. Zodra ik buiten bereik van de WiFi ben, schakelt het toestel naar E (Edge) en niet naar 4G. Hieronder zijn veel apps niet meer te downloaden en verlies ik in de auto steeds verbinding met mijn TomTom, heel irritant. Alle mogelijke oplossingen op de KPN site uitgeprobeerd maar niets lost het probleem blijvend op. Ook loopt de batterij nu razendsnel leeg, mogelijk omdat er steeds naar netwerken gezocht wordt. Al jaren tevreden klant van KPN en gebruiker van meerdere iPhones. Nu lijk ik echter gedwongen te worden van provider te wisselen of een nieuwere (dure) iPhone aan te schaffen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Graag uw reactie. 


@coolhva & @CherSchouw, ook jullie zijn toegevoegd. 

Ik wAs al toegevoegd als het goed is… had al een paar smsjes gehad de laatste een week geleden…


Ik heb een iphone 11 en sinds ongeveer een maand problemen met bellen en internet . Verbinding valt weg tijdens bellen en mensen horen mij niet meer. Ook internet is traag en gaat vaak van 4g naar E. Ik hoop op een snelle oplossing. Vooral het bellen is erg vervelend.

Ik heb nog geen telefonische melding gedaan bij Kpn. De wachttijd was me te lang.


KPN Ik heb me telefoonnummer toegevoegd maar nog geen sms ontvangen.

Krijgen we allemaal een compensatie en een factuur stop want ik heb al 5 weken niks meer kunnen doen met de diensten van kpn.

Ik heb nu een andere telefoon aangeschaft omdat ik bereikbaar moet zijn voor me kinderen. maar kloppen doet het niet.

 


Ik heb net contact gehad met zowel kpn als met Apple, beide zijn ze inderdaad (lees als mag ik hopen) op de hoogte van het probleem met de iPhone 11, ook kreeg ik van 1 kant inderdaad te horen dat ik maar moest wachten tot er een update of iets dergelijks kwam, nu heb ik het wel duidelijk gemaakt dat we allemaal hard werken voor onze centen, en dat je mag verwacht dat als je z'n duur toestel aanschaft, want laten we redelijk blijven Apple toestellen zijn hartstikke duur.. dat je ook mag hopen dat het snel verholpen wordt en niet te horen krijgt:  'u kan beter een ander toestel kopen als u het nu wenst op te lossen' ik heb het gevoel dat dit een van het kastje naar de muur gestuurd verhaaltje wordt, maar ik laat me verassen.. ondertussen nog steeds geen verbetering te lezen of zelf te ondervinden 


25-08-2022 20:40

Edit 27-08-2022 13:00

Hoi allen, zoals sommigen van jullie al hier gemeld hebben: we hebben onze klanten die met de bereikproblemen in dit topic te maken zojuist laten weten dat we de mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli compenseren. Dit zal lopen totdat het probleem is opgelost.

Heb je een sms ontvangen, dan hoef je hiervoor verder zelf geen actie te ondernemen. We informeren je binnenkort hoe de compensatie er precies uitziet. 

 

Heb je geen bericht van ons ontvangen, maar ervaar je wel de bereikproblemen zoals in dit topic beschreven? Laat dan je naam en 06-nummer achter in je forumprofiel. Reageer hier als je dit gedaan hebt, Wij verzamelen die nummers en zetten dit dagelijks door. 

Dit geldt dus alleen voor iPhone 11 klanten in combinatie met een particulier KPN abonnement.

 

Mocht je overigens voor 24-08-2022 een reactie achter hebben gelaten, maar nog geen gegevens hebben ingevuld. Doe dit dan alsnog, dan kunnen we ook jouw gegevens doorgeven. 

 

Ik heb inderdaad ook problemen ondervonden en mijn mobiele nummer aan mijn profiel toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
René


Hallo allemaal ik kom even terug op me bericht van vanochtend dat ik naar de kpn winkel zou gaan. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen van de medewerker ik had een oude v2 simkaart, die is eruit gehaald en er is een v3 simkaart in me toestel gestopt meneer zei probeer het even mocht het niet helpen kom dan terug nou ik hoopte dat het zou werken en je raad het al helaas geen verbetering… in de winkel deed hij het perfect eenmaal op de snelweg viel de internet weg omdat ik via YouTube muziek luister. Dus ik kan helaas weer terug gaan en het verder uitzoeken en mag ik ook op de lijst komen mocht ik er nog niet opstaan.


Ik heb hetzelfde probleem als een ieder hier en heb mijn telefoonnummer ingevuld op het forum dus ik wacht de compensatie af. 
alvast bedankt!


Ik heb de afgelopen maand ook verbindingsproblemen gehad. Echter weinig van gemerkt aangezien ik dualsim heb en dan automatisch ‘terugval' naar de tweede sim (vodafone).

Keurig dat er een regeling komt, bij deze aanmelding.


 @Iamrob en @laars  Willen jullie je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic, dan voeg ik jullie toe aan de lijst.

@Goku  Je staat al op de lijst

@guicher en @Barry1985  Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst


Hoi, ik zou graag de nieuwe iPhone willen halen. Alleen krijg ik dan nog wel die vergoeding van de iPhone 11  van de maanden dat ik geen 4G heb kunnen gebruiken 


@Vikash gegevens zijn toegevoegd 


@Alexandra in mijn profiel het nummer van mijn dochter ingevuld. Ze heeft dezelfde problemen sinds eind juli met haar IPhone 11. Graag haar nummer toevoegen op de lijst. 


Dag forum,

En ik mij maar afvragen waarom ik met een dure iphone 11 zo slecht te verstaan ben. Veelal mensen met een simpel toestel klagen dat ik niet te verstaan ben, soms enorm traag verbinding met social media en soms totaal geen voortgang bij een website openen. Wel gewoon verbinding, maar deze reageert verder niet. Ik was er van uitgegaan dat mijn toestel het aan het begeven was, blijkt er dus meer aan de hand te zijn, bij met name de iphone 11 toestellen. Inmiddels al bezig met de aanschaf van een vervangend toestel, dit forum is dus een geschenk. Je zou toch aan jezelf gaan twijfelen. Ik hoop dan ook dat er compensatie gaat plaatsvinden, liever dat het opgelost gaat worden.

 

Mvg John.


KPN + iPhone 11: 41 dagen

iPhone zit weer op Edge:

 

Speedtest:

 

 

Verbinding even ‘schoppen’ met AirPlane mode om weer op 4G terecht te komen:

 

Dat is op zich bruikbaar, maar zeker niet wat het was. Ik haalde altijd goede download and upload snelheden vanaf deze locatie; zo rond de 100Mps voor zowel down als up.

Laat hierbij ook opmerken dat ik hiervoor zeer tevreden was over KPN als mobiele provider. Altijd 4G en goed bereikbaar, telefoongesprekken werden super snel opgebouwd. In koffie tentjes sprong ik bijna nooit op de WIFI, 4G was doorgaans veel sneller. Ook mijn laptop liet ik meestal via mijn telefoon 4G gebruiken als ik niet thuis was.


zojuist de 5e sms van KPN ontvangen. Net zo nietszeggend als de vorige 4

 


Ik heb hetzelfde probleem mijn iPhone 11 en heb geen 4G verbinding maar EDGE. Ik heb de gegevens in mijn profiel bijgewerkt


Mijn hemel het worden er meer en meer 🤯 

Deze gang van zaken is écht absurt. 


zojuist de 5e sms van KPN ontvangen. Net zo nietszeggend als de vorige 4

 

Ik had niets anders verwacht. Zelfs niet eens meer gehoopt.

Net een super aardige medewerker van de klachtenafdeling aan de lijn gehad. Kan uiteraard niets voor mij betekenen, maar deze afdeling laat in ieder geval wel iets van zich horen.

Melding gedaan van afname van mijn batterij capaciteit. Misschien wel handig dat iedereen dit (ook) gaat bijhouden…?

Bij mij in 7-8 weken tijd 3% minder. Ik zat op 100%, nu dus 97%. Net zo veel als de iPhone 12 van mijn zoon. Maar dit toestel is 1,5 jaar oud…

Ik heb het in ieder geval officieel gemeld. Zodat het vastligt voor als er ooit een oplossing komt. Dan kan dit meegenomen worden.

Afname van capaciteit batterij en het heel warm worden van het toestel was nog niet bekend bij deze medewerker.

En nu kan ik wel weer aan de KPN moderators vragen om reactie of hun input of hulp hierin… maar dat gebeurt toch niet.

Wij weten helemaal niets, alleen dat wij geduld moeten hebben. Best lastig hoor na 7-8 weken dit probleem te hebben. En echt helemaal niets te weten, wordt er voortgang geboekt, zijn ze bijna bij de oplossing of duurt het nog weken, enz, enz.

 


...

Melding gedaan van afname van mijn batterij capaciteit. Misschien wel handig dat iedereen dit (ook) gaat bijhouden…?

Bij mij in 7-8 weken tijd 3% minder. Ik zat op 100%, nu dus 97%. Net zo veel als de iPhone 12 van mijn zoon. Maar dit toestel is 1,5 jaar oud…

Ik heb het in ieder geval officieel gemeld. Zodat het vastligt voor als er ooit een oplossing komt. Dan kan dit meegenomen worden.

Afname van capaciteit batterij en het heel warm worden van het toestel was nog niet bekend bij deze medewerker.

...

De batterij wordt inderdaad aan deze kant ook erg warm, dat lijkt mij zo te lezen gerelateerd te zijn aan de storing.