Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Herken je dat ? Ik heb normaal echt wel begrip voor een situatie als die 2/3 weken duurt ? Ik blijf maar betalen voor eigenlijk niets.. Via kpn heb ik al contact gezocht op 22 juli. Nieuwe simkaart contact met Apple.

Eindstand , Niks. Ja betalen betalen betalen. 
Kapotte iPhone 11 de batterijcapaciteit gaat eraan. 
Betalen voor abonnement die niet doet. 
Oja we willen allemaal 24 per dag bereikbaar zijn dat kan niet. Groetjesssss


!! ik heb mijn forumprofiel ingevuld
 

De internetverbinding (4G) van mijn Iphone 11 wordt op de een of andere manier tegen gehouden. Wanneer ik vliegtuig modus even inschakel en uitschakel heb ik een kleine 2 minuten weer verbinding en daarna houd het weer op. Daarnaast ben ik ook telefonisch ook slecht bereikbaar.

 

Ik heb van alles geprobeerd en ben zelfs overgestapt naar de E-sim en ik blijf dan nog de zelfde problemen houden.

 

 

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic.

 

 


Sinds juli al problemen met de 4G KPN verbinding op mijn iPhone 11. Meerdere keren gebeld en langs geweest in de winkel maar tot op heden is het probleem nog niet verholpen. Al een aantal keer in een benarde situatie gekomen omdat mijn internet niet werkte (kan onderweg geen berichten ontvangen, navigatie gebruiken etc.). Ben erg benieuwd wanneer er een oplossing gaat komen vanuit KPN. Mijn iPhone werkt verder nog prima en contract is afgelopen dus anders stap ik binnenkort over naar een andere provider. 


 @Iamrob, @SvdHH, @Ton Amsterdam, @Nicolas vuksanovic, @lunaista en @LotteTon     Ik heb je toegevoegd

 @Lisannexhx Ja dat is mogelijk

@SvdHH Ik kom geen gegevens tegen in jouw KPN Forum profiel. Wil je dit alsnog doen en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Beste KPN,

eigenlijk klopt deze aanhef niet helemaal. De laatste tijd ervaar ik kpn niet als de beste. Ook ik ervaar problemen met mijn i phone 11. Geen 4g en wordt teruggezet naar E, wat indhoud 2g. Anno 2022 zou het 5G moeten zijn. Als ik mijn telefoon uit en aanzet heb ik weer even bereik maar valt daarna ook weer snel uit. Ook de telefonische bereikbaarheid is erg onstabiel. Wanneer verwachten jullie met een oplossing te komen? 
gr esther 


Nu ik de SMS lees kan ik maar 1 ding zeggen.

KPN jullie kunnen je klanten niet nog langer laten wachten.

Kom met een gepast voorstel!


@Vikash heb het opnieuw ingevuld. Nu voor jullie zichtbaar?


De vraag is, hoe lang gaan we dit met zijn allen nog “accepteren” 

Ik ben best bereid om andere stappen te ondernemen als er maar mensen zijn die dit eventueel ook zouden willen. Met meer mensen en dus meer klachten hebben we meer kans gok ik… 

Misschien RTL nieuws ofzo aanschrijven?


 @Iamrob@SvdHH@Ton Amsterdam@Nicolas vuksanovic@lunaista en @LotteTon     Ik heb je toegevoegd

 @Lisannexhx Ja dat is mogelijk

@SvdHH Ik kom geen gegevens tegen in jouw KPN Forum profiel. Wil je dit alsnog doen en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


 

mij toegevoegd? Ik sta hier toch zeker al ruim een maand in. Als het niet langer is ;) 


De vraag is, hoe lang gaan we dit met zijn allen nog “accepteren” 

Ik ben best bereid om andere stappen te ondernemen als er maar mensen zijn die dit eventueel ook zouden willen. Met meer mensen en dus meer klachten hebben we meer kans gok ik… 

Misschien RTL nieuws ofzo aanschrijven?

massaclaim ?


N.a.v. het bericht op tweakers hier terecht gekomen. Ook al lange tijd last van dit probleem. Via Apple een afspraak bij coolblue gemaakt en die adviseerden een nieuwe simkaart want met het toestel zelf bleek na tests niets mis. Die simkaart erg snel ontvangen maar loste het dus niet op. Leek wel even beter te gaan en ook betere resultaten bij speedtest.net. 
 

“Goed” om te lezen waar het probleem zit en dat er aan een oplossing wordt gewerkt.

Word ook graag op de lijst gezet om updates te krijgen. KPN mag het eventueel ook oplossen door mijn iPhone 11 om te ruilen voor een iPhone 14 ;)


Bij deze ook mijn forumprofiel ingevuld, met mijn iPhone 11 icm KPN abo ervaar ik exact dit issue.

 

Mijn vrouw heeft ook een iPhone 11 via KPN en zij ervaart geen enkel probleem. Mijn simkaart heb ik in diverse andere telefoons getest waarbij het probleem zich niet voordeed. Mijn conclusie: het probleem ligt bij mijn iPhone. Omdat we in een spannende tweelingzwangerschap zitten en ik een weekend weg moest, heb ik maar een iPhone 12 aangeschaft. Nog nooit ben ik zo niet-blij geweest met een nieuwe telefoon. Afgezien van de verbindingsproblemen had mijn iPhone 11 nog jaren mee gekund. Deze grap van KPN heeft mij dus 700 euro gekost die ik in onze situatie veel beter had kunnen besteden.

 

Ik zie dan ook graag informatie over compensatie tegemoet.


Helaas hier dezelfde problemen, warme batterij en verminderd tot geen internet/telefoon verbinding.


@Vikashprofiel is ingevuld.

 

Batterijconditie afgelopen maand van 98% naar 93% gedaald.


 @Iamrob@SvdHH@Ton Amsterdam@Nicolas vuksanovic@lunaista en @LotteTon     Ik heb je toegevoegd

 @Lisannexhx Ja dat is mogelijk

@SvdHH Ik kom geen gegevens tegen in jouw KPN Forum profiel. Wil je dit alsnog doen en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


 

mij toegevoegd? Ik sta hier toch zeker al ruim een maand in. Als het niet langer is ;) 

Ik heb in de afgelopen 7 weken al 4X gebeld met KPN ivm de storing in combinatie met IPhone 11, maar nog steeds geen sms gehad dat ik op de compensatie lijst sta!!?? Hoe kom ik in aanmerking voor de terechte compensatie?? 


 

 


Wegvallende 4G verbinding en soms ook totaal niet bereikbaar. Moet eerst naar vliegtuigmodus om verbinding weer terug te krijgen. Heb een iPhone 11 met esim.

 

Profiel is ingevuld.


iphone 11 met sim

zie graag bevestiging tegemoet. Klantnummer en tel nr ingevuld in het profiel

Ook van alles geprobeerd en batterij gaat ook zienderogen achteruit. Nu is wel duidelijk waarom, nu de oplossing nog.


 @Esthervdh, @GeraldKPN, @JorisD89, @W. Huibers, @laars, @Jasperssss    Ik heb je op de lijst gezet

@SvdHH en @PaulRaaij  Ik kom nog steeds geen gegevens tegen. Vergeet je niet om alle wijzigingen in jouw profiel op te slaan?


En weer dezelfde nietszeggende boodschap in het smsje. Ongelofelijk. En ondertussen steeds meer mensen op dit forum die vergelijkbare problemen ervaren. 
 

Ik vind de “service” die KPN hierin verleent echt zo ontzettend schandalig. Ik hoef mijn abonnementskosten niet terug, ik wil verdorie een blijvende oplossing. En zolang die niet gevonden is, dienen we een tijdelijke vervanging te krijgen tot deze oplossing er wél is. We zijn allemaal trouwe klanten van KPN die netjes maandelijks betalen. Het enige wat we vragen is dat we bereikbaar willen zijn, is dat nou teveel gevraagd?

 

Dus KPN, kom met iets waar we wat aan hebben! Stel een deadline voor het vinden van een oplossing en denk na over andere mogelijkheden voor wanneer deze oplossing tegen die tijd niet wordt gevonden. En houd ons alsjeblieft niet nog maanden aan het lijntje. Dat lijkt me het minste wat jullie kunnen doen! 


@Vikash wederom opnieuw ingevuld en ook nu weer net als de andere keren opgeslagen. Is er een andere manier om mijn dochter op de lijst te krijgen?


zojuist de 5e sms van KPN ontvangen. Net zo nietszeggend als de vorige 4

 

Ik had niets anders verwacht. Zelfs niet eens meer gehoopt.

Net een super aardige medewerker van de klachtenafdeling aan de lijn gehad. Kan uiteraard niets voor mij betekenen, maar deze afdeling laat in ieder geval wel iets van zich horen.

Melding gedaan van afname van mijn batterij capaciteit. Misschien wel handig dat iedereen dit (ook) gaat bijhouden…?

Bij mij in 7-8 weken tijd 3% minder. Ik zat op 100%, nu dus 97%. Net zo veel als de iPhone 12 van mijn zoon. Maar dit toestel is 1,5 jaar oud…

Ik heb het in ieder geval officieel gemeld. Zodat het vastligt voor als er ooit een oplossing komt. Dan kan dit meegenomen worden.

Afname van capaciteit batterij en het heel warm worden van het toestel was nog niet bekend bij deze medewerker.

En nu kan ik wel weer aan de KPN moderators vragen om reactie of hun input of hulp hierin… maar dat gebeurt toch niet.

Wij weten helemaal niets, alleen dat wij geduld moeten hebben. Best lastig hoor na 7-8 weken dit probleem te hebben. En echt helemaal niets te weten, wordt er voortgang geboekt, zijn ze bijna bij de oplossing of duurt het nog weken, enz, enz.

 

Ik kreeg het bericht dat het niet bekend was de warme telefoon en batterij afname.. ik kon mijn telefoon opsturen voor reparatie.. (kosten zijn voor jezelf) zeggen ze dan dood leuk!! 


Zojuist aangemeld ivm klachten iphone 11 icm kpn abbo.


Hier dezelfde problemen, sinds 21 of 22 juli. Toen op vakantie gegaan en nieuwe simkaart besteld maar daar ligt het dus niet aan want probleem is nog steeds niet opgelost. Ook IPhone 11, mijn gegevens achtergelaten. 


 @Esthervdh@GeraldKPN@JorisD89@W. Huibers@laars@Jasperssss    Ik heb je op de lijst gezet

@SvdHH en @PaulRaaij  Ik kom nog steeds geen gegevens tegen. Vergeet je niet om alle wijzigingen in jouw profiel op te slaan?

Hoe, waar en wat moet ik invullen?? 


zojuist de 5e sms van KPN ontvangen. Net zo nietszeggend als de vorige 4

 

Ik had niets anders verwacht. Zelfs niet eens meer gehoopt.

Net een super aardige medewerker van de klachtenafdeling aan de lijn gehad. Kan uiteraard niets voor mij betekenen, maar deze afdeling laat in ieder geval wel iets van zich horen.

Melding gedaan van afname van mijn batterij capaciteit. Misschien wel handig dat iedereen dit (ook) gaat bijhouden…?

Bij mij in 7-8 weken tijd 3% minder. Ik zat op 100%, nu dus 97%. Net zo veel als de iPhone 12 van mijn zoon. Maar dit toestel is 1,5 jaar oud…

Ik heb het in ieder geval officieel gemeld. Zodat het vastligt voor als er ooit een oplossing komt. Dan kan dit meegenomen worden.

Afname van capaciteit batterij en het heel warm worden van het toestel was nog niet bekend bij deze medewerker.

En nu kan ik wel weer aan de KPN moderators vragen om reactie of hun input of hulp hierin… maar dat gebeurt toch niet.

Wij weten helemaal niets, alleen dat wij geduld moeten hebben. Best lastig hoor na 7-8 weken dit probleem te hebben. En echt helemaal niets te weten, wordt er voortgang geboekt, zijn ze bijna bij de oplossing of duurt het nog weken, enz, enz.

 

Ik kreeg het bericht dat het niet bekend was de warme telefoon en batterij afname.. ik kon mijn telefoon opsturen voor reparatie.. (kosten zijn voor jezelf) zeggen ze dan dood leuk!! 

Dat zeiden ze ook tegen mij inderdaad.