Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Zojuist de klantenservice van KPN gesproken ivm deze klacht, deze vertelde al direct dat ze echt niet gingen compenseren, deed er zelfs wat lacherig over omdat het om een iPhone 11 ging. 
@Kpn klopt dit? waarom dan al deze moeite, als jullie nu al hebben besloten er toch niets mee te gaan doen. 

Er is al toegezegd dat de abonnementskosten worden  vergoed vanaf 20 juli. Hebben meerdere mensen hier ook per sms ontvangen. 


Hallo ook ik heb slechte 4G verbinding of valt weg met iPhone 11 sinds een juli

Admin: verplaatst naar verzameltopic


Hallo,

Ik heb ook al enige tijd last van het slechte bereikbaarheid.

Resetten van de netwerkinstellingen heeft het issue even gedeeltelijk opgelost, inmiddels helaas weer terug.

 


@Remco_  profiel is aangevuld.

 


Telefoonnummer achtergelaten in forumprofiel. Graag oppakken. Dank! 


@Remco_ Mijn profiel is ook aangevuld


het zou nu toch wel eens tijd worden dan KPN een indicatie gaat afgeven of dit probleem ooit opgelost gaan worden. 

graag een advies of een nieuwe telefoon kopen. of naar een andere provider overstappen. 

het is toch niet acceptabel dat er nu al 6 weken niet normaal te internetten valt??


Hier ook al weken een slechte 4G verbinding of valt weg en lijkt alleen maar erger te worden. Blijf graag op de hoogte of er een oplossing komt. Ook ik heb een Iphone 11. Ook in mijn profiel verwerkt


Graag even concreet van KPN:

wanneer wordt het opgelost?

Waarom moet het zo lang duren?

wat is de reden dat sinds juli er problemen zijn?

kunnen de changes teruggedraaid worden voordat er problemen waren?

is er al een service manager op dit incident gezet die het probleem bewaakt en alles goed begeleid?

Wanneer staan de volgende werkzaamheden gepland om het op te lossen?

Graag wil ik antwoorden op mijn vragen.


Twijfel om de nieuwe iPhone 14 te halen. Dat zou betekenen dat dan de problemen zijn opgelost voor mij, alleen hoe zit het dan met de compensatie? Heb ik daar dan nog steeds recht op?


Zojuist de klantenservice van KPN gesproken ivm deze klacht, deze vertelde al direct dat ze echt niet gingen compenseren, deed er zelfs wat lacherig over omdat het om een iPhone 11 ging. 
@Kpn klopt dit? waarom dan al deze moeite, als jullie nu al hebben besloten er toch niets mee te gaan doen. 

@DM.JL Ik zou je adviseren om het forumtopic als informatiebron te gebruiken en niet daarnaast ook nog met de klantenservice te bellen. Hoewel de collega's ook op de hoogte moeten zijn, zie ik dat er toch tegenstrijdige informatie gegeven wordt. En dat is jammer, want dat levert hier weer verwarring op en daar zit niemand op te wachten. Wij informeren jullie wanneer we kunnen. En we zijn ons er absoluut van bewust dat dit summier is ( @iPhone11geen4g en @Prins jan ), proberen we alles wat we aan informatie binnen krijgen, direct met jullie te delen. 

 

@i phone11 wil jij je 06-nummer en adres in je forumprofiel zetten en hier in het topic even laten weten dat je dat gedaan hebt?

 

@Hartjes , @Blabla13 , @Tvwest , @Vide84 en @PaulKars ik heb jullie gegevens doorgezet. 

 

@Jack91 in de periode dat jij hier hinder van hebt ondervonden, heb je recht op compensatie.


Marcia_ je doet je best. hartstikke goed. maar probeer toch eens antwoord te geven op mijn vraag. ik hoef echt te weten hoe het zover heeft kunnen komen, maar iets van guidance hoe wij hier als klant het beste op kunnen anticiperen is heel erg gewenst.. 


*niet te weten 

 


Zojuist de klantenservice van KPN gesproken ivm deze klacht, deze vertelde al direct dat ze echt niet gingen compenseren, deed er zelfs wat lacherig over omdat het om een iPhone 11 ging. 
@Kpn klopt dit? waarom dan al deze moeite, als jullie nu al hebben besloten er toch niets mee te gaan doen. 

@DM.JL Ik zou je adviseren om het forumtopic als informatiebron te gebruiken en niet daarnaast ook nog met de klantenservice te bellen. Hoewel de collega's ook op de hoogte moeten zijn, zie ik dat er toch tegenstrijdige informatie gegeven wordt. En dat is jammer, want dat levert hier weer verwarring op en daar zit niemand op te wachten. Wij informeren jullie wanneer we kunnen. En we zijn ons er absoluut van bewust dat dit summier is ( @iPhone11geen4g en @Prins jan ), proberen we alles wat we aan informatie binnen krijgen, direct met jullie te delen. 

 

@i phone11 wil jij je 06-nummer en adres in je forumprofiel zetten en hier in het topic even laten weten dat je dat gedaan hebt?

 

@Hartjes , @Blabla13 , @Tvwest , @Vide84 en @PaulKars ik heb jullie gegevens doorgezet. 

 

@Jack91 in de periode dat jij hier hinder van hebt ondervonden, heb je recht op compensatie.

Maar beteken dat dan dat als je een (dure) nieuwe telefoon aanschaft omdat je volledig niet meer te bereiken was en die nu onbruikbaar in de lade ligt (omdat hij oa niet vast te houden was zo warm werd hij) je geen recht hebt op ook maar enige compensatie? Die nieuwe telefoon hoopte ik nog 2-3 jaar uit te kunnen stellen.


Blijkbaar blijkt het buiten mij te liggen, maar ervaar deze problemen ook op mijn iPhone11. Apps laden langzaam of beeldbellen valt regelmatig weg. Help!


@Remco_  mijn profiel is aangevuld


Al 14 dagen geen mobiel internet. Blijkbaar wil of kan KPN het niet oplossen dus ik wil zsm naar een andere provider , die geen problemen heeft met een IPhone 11. Maar provider BUDGET geeft geen antwoord, willen niet eens communiceren. Wil uiteraard vegen boete betalen en gecompenseerd worden . Vooraf wordt reclame gemaakt met “beste mobiele internet “ : wat een aanfluiting….. 

 

Admin: samengevoegd


Zojuist de klantenservice van KPN gesproken ivm deze klacht, deze vertelde al direct dat ze echt niet gingen compenseren, deed er zelfs wat lacherig over omdat het om een iPhone 11 ging. 
@Kpn klopt dit? waarom dan al deze moeite, als jullie nu al hebben besloten er toch niets mee te gaan doen. 

@DM.JL Ik zou je adviseren om het forumtopic als informatiebron te gebruiken en niet daarnaast ook nog met de klantenservice te bellen. Hoewel de collega's ook op de hoogte moeten zijn, zie ik dat er toch tegenstrijdige informatie gegeven wordt. En dat is jammer, want dat levert hier weer verwarring op en daar zit niemand op te wachten. Wij informeren jullie wanneer we kunnen. En we zijn ons er absoluut van bewust dat dit summier is ( @iPhone11geen4g en @Prins jan ), proberen we alles wat we aan informatie binnen krijgen, direct met jullie te delen. 

 

@i phone11 wil jij je 06-nummer en adres in je forumprofiel zetten en hier in het topic even laten weten dat je dat gedaan hebt?

 

@Hartjes , @Blabla13 , @Tvwest , @Vide84 en @PaulKars ik heb jullie gegevens doorgezet. 

 

@Jack91 in de periode dat jij hier hinder van hebt ondervonden, heb je recht op compensatie.

Maar beteken dat dan dat als je een (dure) nieuwe telefoon aanschaft omdat je volledig niet meer te bereiken was en die nu onbruikbaar in de lade ligt (omdat hij oa niet vast te houden was zo warm werd hij) je geen recht hebt op ook maar enige compensatie? Die nieuwe telefoon hoopte ik nog 2-3 jaar uit te kunnen stellen.

Precies de vraag die ik had. Veel geld neerleggen voor een nieuwe telefoon die je eigenlijk (nog niet) nodig hebt en dan ook gelijk geen compensatie meer krijgen. Dan snij je jezelf dubbel in de vingers. Maar goed, je bent wel weer bereikbaar! :)


Leuk om geen telefoon te kopen omdat je geen compensatie dan meer krijgt, maar waar gaat het je dan om? Je wilt bereikbaar zijn, wilt normaal kunnen internetten en die compensatie zal echt niet honderden euro’s zijn. Zulke reacties lijken meer om het innen van de compensatie te gaan ipv hopen dat het probleem snel wordt opgelost 

Zojuist de klantenservice van KPN gesproken ivm deze klacht, deze vertelde al direct dat ze echt niet gingen compenseren, deed er zelfs wat lacherig over omdat het om een iPhone 11 ging. 
@Kpn klopt dit? waarom dan al deze moeite, als jullie nu al hebben besloten er toch niets mee te gaan doen. 

@DM.JL Ik zou je adviseren om het forumtopic als informatiebron te gebruiken en niet daarnaast ook nog met de klantenservice te bellen. Hoewel de collega's ook op de hoogte moeten zijn, zie ik dat er toch tegenstrijdige informatie gegeven wordt. En dat is jammer, want dat levert hier weer verwarring op en daar zit niemand op te wachten. Wij informeren jullie wanneer we kunnen. En we zijn ons er absoluut van bewust dat dit summier is ( @iPhone11geen4g en @Prins jan ), proberen we alles wat we aan informatie binnen krijgen, direct met jullie te delen. 

 

@i phone11 wil jij je 06-nummer en adres in je forumprofiel zetten en hier in het topic even laten weten dat je dat gedaan hebt?

 

@Hartjes , @Blabla13 , @Tvwest , @Vide84 en @PaulKars ik heb jullie gegevens doorgezet. 

 

@Jack91 in de periode dat jij hier hinder van hebt ondervonden, heb je recht op compensatie.

Maar beteken dat dan dat als je een (dure) nieuwe telefoon aanschaft omdat je volledig niet meer te bereiken was en die nu onbruikbaar in de lade ligt (omdat hij oa niet vast te houden was zo warm werd hij) je geen recht hebt op ook maar enige compensatie? Die nieuwe telefoon hoopte ik nog 2-3 jaar uit te kunnen stellen.

Precies de vraag die ik had. Veel geld neerleggen voor een nieuwe telefoon die je eigenlijk (nog niet) nodig hebt en dan ook gelijk geen compensatie meer krijgen. Dan snij je jezelf dubbel in de vingers. Maar goed, je bent wel weer bereikbaar! :)

 


Leuk om geen telefoon te kopen omdat je geen compensatie dan meer krijgt, maar waar gaat het je dan om? Je wilt bereikbaar zijn, wilt normaal kunnen internetten en die compensatie zal echt niet honderden euro’s zijn. Zulke reacties lijken meer om het innen van de compensatie te gaan ipv hopen dat het probleem snel wordt opgelost 

Zojuist de klantenservice van KPN gesproken ivm deze klacht, deze vertelde al direct dat ze echt niet gingen compenseren, deed er zelfs wat lacherig over omdat het om een iPhone 11 ging. 
@Kpn klopt dit? waarom dan al deze moeite, als jullie nu al hebben besloten er toch niets mee te gaan doen. 

@DM.JL Ik zou je adviseren om het forumtopic als informatiebron te gebruiken en niet daarnaast ook nog met de klantenservice te bellen. Hoewel de collega's ook op de hoogte moeten zijn, zie ik dat er toch tegenstrijdige informatie gegeven wordt. En dat is jammer, want dat levert hier weer verwarring op en daar zit niemand op te wachten. Wij informeren jullie wanneer we kunnen. En we zijn ons er absoluut van bewust dat dit summier is ( @iPhone11geen4g en @Prins jan ), proberen we alles wat we aan informatie binnen krijgen, direct met jullie te delen. 

 

@i phone11 wil jij je 06-nummer en adres in je forumprofiel zetten en hier in het topic even laten weten dat je dat gedaan hebt?

 

@Hartjes , @Blabla13 , @Tvwest , @Vide84 en @PaulKars ik heb jullie gegevens doorgezet. 

 

@Jack91 in de periode dat jij hier hinder van hebt ondervonden, heb je recht op compensatie.

Maar beteken dat dan dat als je een (dure) nieuwe telefoon aanschaft omdat je volledig niet meer te bereiken was en die nu onbruikbaar in de lade ligt (omdat hij oa niet vast te houden was zo warm werd hij) je geen recht hebt op ook maar enige compensatie? Die nieuwe telefoon hoopte ik nog 2-3 jaar uit te kunnen stellen.

Precies de vraag die ik had. Veel geld neerleggen voor een nieuwe telefoon die je eigenlijk (nog niet) nodig hebt en dan ook gelijk geen compensatie meer krijgen. Dan snij je jezelf dubbel in de vingers. Maar goed, je bent wel weer bereikbaar! :)

 

Het gaat erom dat ik geen extra kosten wil maken voor een probleem wat ik niet zelf veroorzaakt heb. Daarvoor wil ik gecompenseerd worden, desnoods met een korting op aankoop van een nieuwe telefoon. Bereikbaarheid staat zeker op 1, maar een nieuwe iPhone kopen is niet zomaar een uitgave...


Is er al wat meer bekend over de problemen KPN - Iphone 11? Is dit al opgelost? Mijn dochter had in het buitenland geen 4G. Terug in NL ook nog steeds niet.  Totaal 4 wk. Terwijl ikzelf ook een Iphone11 en Kpn heb en helemaal geen problemen.  Ik betaal wel abonnementskosten voor haar.  Wordt dit gecompenseerd? Duurt wel erg lang 

 

Admin: samengevoegd


Goedemiddag, 

Ik kamp nu ook al sinds begin augustus met connectie problemen. Ik heb last van het niet werken van 4g. Ik heb een iPhone 11 en geblaat dan Edge kom ik niet op dit moment. Graag ontvang ik de updates over de oplossing en informatie over de compensatie in de abonnementskosten.

mvgr, Denise

 


Wat betreft het toestel: Het vervelende van deze storing is, dat zolang niet precies bekend is wat de oorzaak is, wie (KPN/Apple) verantwoordelijk is en/of het opgelost kan worden, blijft het allemaal speculeren over wat/wie moet compenseren/vergoeden. Ik heb begrepen dat dit soort dingen, maanden kunnen duren, voordat ze daar uit zijn. Het gaat namelijk om veel geld, dus ik ben bang dat KPN niet eerder uitspraak hierover zal doen.

Dan is iedere situatie ook weer anders.. wanneer is de iPhone gekocht en wie is de verkopende partij? Mijn toestel is bijvoorbeeld afbetaald en bij KPN aangeschaft. 

Kort door de bocht: Als blijkt dat het product (iPhone) ondeugdelijk is en je kan dat als consument bewijzen, dan heb je recht op reparatie en als dat niet kan.. op een vervangend product. Dit staat los van of het nog noodzakelijk is, omdat je het (tijdelijk) zelf hebt opgelost.

Ff googelen consumentenrecht/garantie voor een uitgebreide uitleg (ConsuWijzer).

Bij T-Mobile hebben ze destijds (na maanden) alleen de iPhones omgeruild die aangeschaft waren bij T-Mobile. Klanten die hun toestel elders hadden aangeschaft, moesten bij die verkoper zijn.

 


@JB740 waar het om gaat is dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht die in eigenlijk nog niet nodig had omdat ik inderdaad bereikbaar wil zijn met de bijbehorende kosten. Vorige iPhone hebben we 6 jaar mee gedaan dus dan heb ik na 2 jaar nog weinig zin in een nieuwe. Probleem zou ook aan het toestel liggen dus ik dacht pech maar dat blijkt dus niet zo te zijn dan baal ik wel een nieuwe is gewoon veel geld en het was dus eigenlijk niet nodig. Dus ja ik hoop op iets tegemoetkoming. Ik weet ook niet hoe de andere mensen het doen, maar wij konden compleet niet meer bellen of gebeld worden nou daar ben je met 2 dagen klaar mee hoor en dan zoek je een oplossing. (Met de wetenschap van nu was een andere profider een goedkopere oplossing geweest maar nu zitten we gewoon weer 2 jaar vast)


Ik heb mijn 06 nummer toegevoegd aan mijn profiel