Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik heb op veel momenten/locaties geen 4G. 
Staat vaak op E. Of hij wil helemaal niet laden een pagina op bijv Chrome. 
Ik heb een iPhone 11

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? 
En is hier iets aan te doen? 
 

Ik heb hem al opnieuw opgestart. En ook de simkaart erin en eruit gedaan. 

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic

 


 

 


@Marcello007 @jhmdijkstra Jullie staan op de lijst! 

@Rick br en @Vaak geen 4 g Zouden jullie je forumprofiel aan willen vullen met jullie 06-nummers en adresgegevens? Als jullie hier een seintje geven wanneer jullie dit gedaan hebben zet ik jullie ook op de lijst. 


Gedaan


Sinds vandaag mijn oude iPhone 11 Pro in gebruik genomen na een kapotte iPhone 12 mini. Nu blijkt helaas dat mijn verbinding niet tot nauwelijks werkt, slechts 1 streepje 4g verbinding of een E. Telefonisch niet fatsoenlijk bereikbaar…. 


Gedaan


@Marcello007 @jhmdijkstra Jullie staan op de lijst! 

@Rick br en @Vaak geen 4 g Zouden jullie je forumprofiel aan willen vullen met jullie 06-nummers en adresgegevens? Als jullie hier een seintje geven wanneer jullie dit gedaan hebben zet ik jullie ook op de lijst. 

✅ gedaan 


Zeg moderator's, ik heb enige tijd geleden aangegeven dat jullie, KPN zakelijk en Apple, naar elkaar in een cirkel doorverwijzen, een ongekende ambtenarij! De enige conclusie die ik momenteel kan trekken is dat ik hier wel op de Sms-lijst ben gezet, (ondanks mijn zakelijke abonnement) maar daar blijft het tot nu dan ook bij. Mijn vraag gaat niet over het abonnement, maar over het toestel, de iPhone 11 welke ik destijds bij KPN heb gekocht, maar niet meer samenwerkt met het Kpn abonnement. Daar komt bij dat het toestel ondertussen snel veroudert, batterij constant leeg, oververhit door het onderweg constant moeten zoeken naar verbinding.
De belofte aan de particuliere abonnement houders is gedaan voor een vergoeding, maar hoe zit het in mijn situatie? Ik heb ondertussen behoorlijk wat kosten gemaakt om bereikbaar te zijn: in de vakantie het beltegoed van m’n kinderen opgemaakt en overschreden (blijkt dat je dan bijna dubbel betaald) Daarom een extra telefoon via marktplaats aangeschaft. Want tijdelijk leentoestel kon ik alleen krijgen als ik mijn iPhone 11 ter reparatie aanbood en dus kwijt bent en kreeg dan tijdelijk een iPhone 7 en ja daar ben ik inderdaad mee bereikbaar maar heeft niet de helft van de iPhone 11 functies en apps welke ik dagelijks nodig heb. 


Ik ben benieuwd…

Ik dacht; laat ik mijn vragen nog maar eens herhalen, misschien komt er een reactie op mijn vraag als klant van KPN, de leverancier van mijn iPhone 11.


@Rick br @Vaak geen 4 g Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat, ik raad jullie aan om dit te melden bij KPN Zakelijk. Dan pakken zij dit verder met je op! 

@LisaClaire97_ Je staat op de lijst! 

@Waijenberg Een andere vergoeding dan die nu bekend is hebben we op dit moment niet. Ik kan je alleen aanraden om dit topic in de gaten te houden. Mocht er een update zijn, dan zullen we dit hier communiceren. 

 


@Rick br @Vaak geen 4 g Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat, ik raad jullie aan om dit te melden bij KPN Zakelijk. Dan pakken zij dit verder met je op! 

@LisaClaire97_ Je staat op de lijst! 

@Waijenberg Een andere vergoeding dan die nu bekend is hebben we op dit moment niet. Ik kan je alleen aanraden om dit topic in de gaten te houden. Mocht er een update zijn, dan zullen we dit hier communiceren. 

 

KPN zakelijk pakt helemaal niks op en scheept je als ondernemer net zo makkelijk af als met alle consumenten.


@Rick br @Vaak geen 4 g Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat, ik raad jullie aan om dit te melden bij KPN Zakelijk. Dan pakken zij dit verder met je op! 

@LisaClaire97_ Je staat op de lijst! 

@Waijenberg Een andere vergoeding dan die nu bekend is hebben we op dit moment niet. Ik kan je alleen aanraden om dit topic in de gaten te houden. Mocht er een update zijn, dan zullen we dit hier communiceren. 

 

@Sanne_M wordt het dan niet eens tijd om ook voor deze gedupeerden met een oplossing te komen, wij zijn toch net zo gedupeerd als iedereen! En vragen toch al net zo lang om een oplossing of voorstel?


@Rick br @Vaak geen 4 g Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat, ik raad jullie aan om dit te melden bij KPN Zakelijk. Dan pakken zij dit verder met je op! 

@LisaClaire97_ Je staat op de lijst! 

@Waijenberg Een andere vergoeding dan die nu bekend is hebben we op dit moment niet. Ik kan je alleen aanraden om dit topic in de gaten te houden. Mocht er een update zijn, dan zullen we dit hier communiceren. 

@Sanne_M wordt het dan niet eens tijd om ook voor deze gedupeerden met een oplossing te komen, wij zijn toch net zo gedupeerd als iedereen! En vragen toch al net zo lang om een oplossing of voorstel?

Ik denk dat @Sanne_M, net als jij en ik, graag wil zien dat er ook voor de zakelijke abonnee een compensatieregeling is. Realiteit is wel dat zij daar geen enkele uitspraak over kan doen omdat KPN zakelijk volledig gescheiden is van KPN voor de particuliere markt. Zoals eerder ookal eens aangegeven zal je je als zakelijke abonnee tot KPN zakelijk moeten wenden.


Sinds juli slecht of geen verbinding met 4g. Iphone 11 


@Rick br @Vaak geen 4 g Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat, ik raad jullie aan om dit te melden bij KPN Zakelijk. Dan pakken zij dit verder met je op! 

@LisaClaire97_ Je staat op de lijst! 

@Waijenberg Een andere vergoeding dan die nu bekend is hebben we op dit moment niet. Ik kan je alleen aanraden om dit topic in de gaten te houden. Mocht er een update zijn, dan zullen we dit hier communiceren. 

@Sanne_M wordt het dan niet eens tijd om ook voor deze gedupeerden met een oplossing te komen, wij zijn toch net zo gedupeerd als iedereen! En vragen toch al net zo lang om een oplossing of voorstel?

Ik denk dat @Sanne_M, net als jij en ik, graag wil zien dat er ook voor de zakelijke abonnee een compensatieregeling is. Realiteit is wel dat zij daar geen enkele uitspraak over kan doen omdat KPN zakelijk volledig gescheiden is van KPN voor de particuliere markt. Zoals eerder ookal eens aangegeven zal je je als zakelijke abonnee tot KPN zakelijk moeten wenden.

Zeg @wjb, Volgens mij had ik je al verschillende keren gevraagd niet te antwoorden voor KPN en ook de moderators gevraagd te stoppen met het liken van deze zolderkamer nerd, zodat er eens eerlijke antwoorden komen op zeer relevante vragen. En @Sanne_M (of collega’s) verwijs me niet naar zakelijk of naar Apple want dat rondje heb ik al te vaak gemaakt dus deze vraag ligt daar al. Kastje naar de muur tactiek met behulp van een paar stille 🤮 vennoten.


...verwijs me niet naar zakelijk ...

Heb jij een zakelijk abonnement?

Zo ja, dan moet je bij KPN zakelijk zijn, hier kunnen ze je niet helpen.

Het zal wel opnieuw een antwoord zijn wat je niet wilt horen maar als je geholpen wilt worden dan is het wel verstandig om iets met dat antwoord te doen want hier kunnen ze de zakelijke abonnee echt niet helpen.

Nogmaals, ik plaats dit bericht met de oprechte en welgemeende intentie om je te helpen maar ook dat is waarschijnlijk iets dat je naast je neer zult leggen.


...verwijs me niet naar zakelijk ...

Heb jij een zakelijk abonnement?

Zo ja, dan moet je bij KPN zakelijk zijn, hier kunnen ze je niet helpen.

Het zal wel opnieuw een antwoord zijn wat je niet wilt horen maar als je geholpen wilt worden dan is het wel verstandig om iets met dat antwoord te doen want hier kunnen ze de zakelijk abonnee echt niet helpen.

Nogmaals, ik plaats dit bericht met de oprechte en welgemeende intentie om je te helpen maar ook dat is waarschijnlijk iets dat je naast je neer zult leggen.

Nogmaals ik stel de vragen aan KPN zoals ik vooraf duidelijk heb aangegeven! Als ik vragen aan jou heb dan hoor je dat van me.

@ KPN kunnen jullie antwoorden?


Ik heb ook al een aantal weken heel slecht mobiel internet. Vaak staat er een E. Soms helpt het even om dataroaming of mobiele data uit en aan te zetten, maar vaak ook niet. Wat is er aan de hand?


I hope someone can answer me, because I don't yet speak Dutch.

Last saturday I got my subscription, phone number with unlimited data. I need internet that I also use as a mobile hotspot for my laptopt when I need. On the saturday and sunday internet speed and latency was good, but since monday, internet on both 5g and 4g has been so bad. I've experiencing huge latency most of the time, internet speed is still good, but everything is just loading slowly, downloading slowly, not according to speedtest. I just got myself a dutch number with internet and on the first week I am already regretting this because I need to pay 37 euros per month for something that doesnt work. 

I use iPhone 12 and both 5g and 4g are so bad.


Hier ook al enkele weken problemen. Eerst alleen in bepaalde regio’s, inmiddels overal en helemaal geen mobiel internet meer te gebruiken of dusdanig traag dat een webpagina 6x ververst moet worden. Naam&nummer in forum profiel gezet. 


Pardon KPN??? Ik heb netjes mijn geld terug geboekt omdat ik blijkbaar zelf moet zorgen voor mijn compensatie. Mag toch hopen dat ik geen incasso kosten oid krijg ;) 

 

 


Ik heb al sinds eind juni problemen met slechte verbinding op mijn iphone 11.

Sinds die tijd valt 4G weg als ik gebeld wordt of als ik zelf bel in de auto. Hierover ook al meerdere malen contact gehad met klantenservice met de vraag of er iets met het netwerk aan de hand was. Maar kreeg steeds te horen dat dit een nieuw probleem was. Nu blijkt dat er best veel iphone 11 gebruikers zijn die hier last van hebben. Ik hoop dat de update van komende maandag misschien iets op gaat leveren!


Pardon KPN??? Ik heb netjes mijn geld terug geboekt omdat ik blijkbaar zelf moet zorgen voor mijn compensatie. Mag toch hopen dat ik geen incasso kosten oid krijg ;) 

Ze hebben medegedeeld dat er een compensatie komt als de problemen verholpen zijn.

 


Ik heb netjes mijn geld terug geboekt omdat ik blijkbaar zelf moet zorgen voor mijn compensatie. Mag toch hopen dat ik geen incasso kosten oid krijg ;) 

Als jij jouw factuur niet betaalt dan zal dat inderdaad gaan gebeuren.


Ik heb al sinds eind juni problemen met slechte verbinding op mijn iphone 11.

Sinds die tijd valt 4G weg als ik gebeld wordt of als ik zelf bel in de auto. Hierover ook al meerdere malen contact gehad met klantenservice met de vraag of er iets met het netwerk aan de hand was. Maar kreeg steeds te horen dat dit een nieuw probleem was. Nu blijkt dat er best veel iphone 11 gebruikers zijn die hier last van hebben. Ik hoop dat de update van komende maandag misschien iets op gaat leveren!

Zo je bent positief!

Een update op maandag!


Ik heb netjes mijn geld terug geboekt omdat ik blijkbaar zelf moet zorgen voor mijn compensatie. Mag toch hopen dat ik geen incasso kosten oid krijg ;) 

Als jij jouw factuur niet betaalt dan zal dat inderdaad gaan gebeuren.

Ik ga toch niet betalen voor iets wat niet fatsoenlijk werkt. Als ik kleding koop en het is kapot krijg ik ook mijn geld terug. Ik ga niet maanden wachten op een compensatie voor iets wat nog niet opgelost is. 
 

Ik loop werk mis, heb problemen door het probleem van KPN. Dus ik vind het van de zotte dat ik gewoon lekker mn abonnement moet betalen als ik t niet kan gebruiken ;) 


Ik ga toch niet betalen voor iets wat niet fatsoenlijk werkt.

Toch zou ik die factuur maar betalen als ik jou was anders zal je inderdaad incassokosten moeten gaan betalen.

De compensatie wordt achteraf geregeld en betreft alleen de abonnementskosten, niet de toestelbijdrage.Â