Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Ik heb nu momenteel ook bijna een uur 4g op de 11. Helaas net op het moment dat ik een nieuwe telefoon wilde kopen. Maar goed even afwachten want op andere momenten dat ik even 4g had kwam het verbindingsprobleem snel weer terug. 

Bij mij lijkt het nu ook goed te gaan. Ik heb de afgelopen 6 weken niet zo lang 4G gehad als nu… en de snelheid lijkt ook OK.

 

Maar inderdaad, ik wacht nog even af met het uithangen van de vlag want je weet maar nooit… 😀

Nog steeds goed? 


@toebez Wil jij je adresgegevens nog in je forumprofiel zetten en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan zet ik je op de lijst. 

Algemene oproep, en met name aan @Waijenberg, je mag je ongenoegen uiten, dat is ook begrijpelijk in deze, maar hou dit concreet en gooi het niet op de persoon. Dit is een openbaar forum, en andere forumleden persoonlijk aanvallen heeft hier geen plaats. Dit staat ook in de huisregels. Bij deze een waarschuwing, bij een volgende overtreding volgt er een tijdelijke ban. 

 


@toebez Wil jij je adresgegevens nog in je forumprofiel zetten en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan zet ik je op de lijst. 

Algemene oproep, en met name aan @Waijenberg, je mag je ongenoegen uiten, dat is ook begrijpelijk in deze, maar hou dit concreet en gooi het niet op de persoon. Dit is een openbaar forum, en andere forumleden persoonlijk aanvallen heeft hier geen plaats. Dit staat ook in de huisregels. Bij deze een waarschuwing, bij een volgende overtreding volgt er een tijdelijke ban. 

 

Wat een aanfluiting @Sanne_M 

Heel KPN verwijst je door naar dit forum, we gaan denk ik gewoon weer iedere dag ons ongenoegen uiten bij de telefonische helpdesk. Maandag 09:00 allemaal 1200 bellen?


@toebez Wil jij je adresgegevens nog in je forumprofiel zetten en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan zet ik je op de lijst. 

Algemene oproep, en met name aan @Waijenberg, je mag je ongenoegen uiten, dat is ook begrijpelijk in deze, maar hou dit concreet en gooi het niet op de persoon. Dit is een openbaar forum, en andere forumleden persoonlijk aanvallen heeft hier geen plaats. Dit staat ook in de huisregels. Bij deze een waarschuwing, bij een volgende overtreding volgt er een tijdelijke ban. 

 

Tuurlijk hoort het niet precies hoe sommige reageren, maar al zit jij al 1,5 maand zonder enig netwerk buitenshuis en er zit hier iemand vanuit zijn zolderkamertje die 0 problemen heeft overal op te reageren wat gesteund word door jullie. Snap ik de frustratie, van jullie horen we ook niks behalve “we zijn er mee bezig” ja oke? Fix een tussenoplossing want dit kan gewoon zo niet langer


Tuurlijk hoort het niet precies hoe sommige reageren, maar al zit jij al 1,5 maand zonder enig netwerk buitenshuis en er zit hier iemand vanuit zijn zolderkamertje die 0 problemen heeft overal op te reageren wat gesteund word door jullie. Snap ik de frustratie, van jullie horen we ook niks behalve “we zijn er mee bezig” ja oke? Fix een tussenoplossing want dit kan gewoon zo niet langer

Ook ik snap de frustratie maar zet die frustratie nu eens even opzij en neem even afstand door een paar keer diep adem te halen. Ga vervolgens eens inhoudelijk naar mijn reacties kijken en je zult zien dat al.die reacties met de beste intenties geplaatst zijn. Helaas zijn het niet de reacties die jullie willen horen maar daarmee zijn ze niet minder "juist" of "waardevol".

Daarnaast zit ik als 60-er echt niet op een zolderkamertje. 😎


Zeg @Sanne_M  je liked de verstorende berichten van de beroepsreageerders en verwijderd mijn berichten met relevante vragen en dat is hoe dit forum werkt? of is deze vraag te persoonlijk en geef ik je hiermee nu een reden om mij te blokkeren? 
Ik ben benieuwd!


Zeg @Sanne_M  je liked de verstorende berichten van de beroepsreageerders en verwijderd mijn berichten met relevante vragen en dat is hoe dit forum werkt? of is deze vraag te persoonlijk en geef ik je hiermee nu een reden om mij te blokkeren? 
Ik ben benieuwd!

Ben je ook zo actief op het Apple-forum?


Ik heb nu momenteel ook bijna een uur 4g op de 11. Helaas net op het moment dat ik een nieuwe telefoon wilde kopen. Maar goed even afwachten want op andere momenten dat ik even 4g had kwam het verbindingsprobleem snel weer terug. 

Bij mij lijkt het nu ook goed te gaan. Ik heb de afgelopen 6 weken niet zo lang 4G gehad als nu… en de snelheid lijkt ook OK.

 

Maar inderdaad, ik wacht nog even af met het uithangen van de vlag want je weet maar nooit… 😀

Nog steeds goed? 

 

Helaas, weer die E.

 

Het heeft echt een tijdje gewerkt, maar nu niet meer.


Ik heb nu momenteel ook bijna een uur 4g op de 11. Helaas net op het moment dat ik een nieuwe telefoon wilde kopen. Maar goed even afwachten want op andere momenten dat ik even 4g had kwam het verbindingsprobleem snel weer terug. 

Bij mij lijkt het nu ook goed te gaan. Ik heb de afgelopen 6 weken niet zo lang 4G gehad als nu… en de snelheid lijkt ook OK.

 

Maar inderdaad, ik wacht nog even af met het uithangen van de vlag want je weet maar nooit… 😀

Nog steeds goed? 

Het is maar net waar je bent.

3 weken geleden was ik net als vandaag op een bepaalde locatie in Eindhoven(heel toevallig naast een kpn gebouw) waar 4G super goed werkt.

Gisteren in Brabant en Zeeland en was ronduit klote 


Ik heb last van hetzelfde probleem. Nauwelijks tot geen mobiel internet terwijl er wel 4G in beeld staat. Ik heb dit probleem sinds de update naar IOS 15.6 en heb dus ook een IPhone 11.. Bij deze meld ik me dus aan voor de lijst. 


Zeg @Sanne_M  je liked de verstorende berichten van de beroepsreageerders en verwijderd mijn berichten met relevante vragen en dat is hoe dit forum werkt? of is deze vraag te persoonlijk en geef ik je hiermee nu een reden om mij te blokkeren? 
Ik ben benieuwd!

Ben je ook zo actief op het Apple-forum?

Nee, KPN is de leverancier van zowel telefoon als abonnement en houdt ik verantwoordelijk voor mijn problemen, wel een aantal keer gebeld en langs geweest bij Apple maar zij verwijzen mij door naar KPN als partij waar ik zaken mee moet doen. En tot iemand het tegendeel kan aantonen is KPN mijn aanspreekpunt en blijf ik vragen naar een oplossing.


Ik heb nu momenteel ook bijna een uur 4g op de 11. Helaas net op het moment dat ik een nieuwe telefoon wilde kopen. Maar goed even afwachten want op andere momenten dat ik even 4g had kwam het verbindingsprobleem snel weer terug. 

Bij mij lijkt het nu ook goed te gaan. Ik heb de afgelopen 6 weken niet zo lang 4G gehad als nu… en de snelheid lijkt ook OK.

 

Maar inderdaad, ik wacht nog even af met het uithangen van de vlag want je weet maar nooit… 😀

Nog steeds goed? 

 

Helaas, weer die E.

 

Het heeft echt een tijdje gewerkt, maar nu niet meer.

Ah ik was ook erg benieuwd. Omdat ik met Corona thuis zit heb ik, doordat ik nu WiFi heb, daar geen last van. Wat ik nu wel merk is dat als ik gebeld word ik dat niet te horen krijg. 🤔 en ik zit toch echt op de WiFi. Zijn er meer die dat ook hebben? (En mijn geluid staat aan 😉


Zeg @Sanne_M  je liked de verstorende berichten van de beroepsreageerders en verwijderd mijn berichten met relevante vragen en dat is hoe dit forum werkt? of is deze vraag te persoonlijk en geef ik je hiermee nu een reden om mij te blokkeren? 
Ik ben benieuwd!

Ik like berichten waarvan ik vind dat ze waarde toevoegen aan dit topic. Berichten die de huisregels overtreden verwijder ik. Mocht je dieper in willen gaan over hoe het forum werkt, dan kun je gerust de huisregels doornemen en een nieuw topic aanmaken hierover. Dat is een vraagstuk die buiten dit topic omgaat, dus verzoek om hier on topic te blijven, en je aan de huisregels te houden. 

van jullie horen we ook niks behalve “we zijn er mee bezig” ja oke? Fix een tussenoplossing want dit kan gewoon zo niet langer

Duurt dit al lang? Ja. Is het enorm frustrerend? Zeker. Kunnen wij hier op het forum meer doen dan dat we nu al doen? Nee. Hoe graag ik dit ook zou willen. We horen en zien jullie, en hanteren de stappen uit het vastgemaakte bericht, maar ook wij kunnen nu niet meer doen dan dit. Naast jullie op de hoogte houden, en dat is wat we hier doen. 


@Marieke8170 Wil je ook je adresgegevens in je forumprofiel zetten en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan zet ik je op de lijst! 


En tot iemand het tegendeel kan aantonen is KPN mijn aanspreekpunt en blijf ik vragen naar een oplossing.

Je bent bij KPN ook aan het juiste adres immers jouw abonnement loopt via KPN.

Ik neem aan dat het toestel ook (bij dat abonnement) via KPN is aangeschaft.

Als ik het goed begrepen heb, dan heb jij een zakelijk abonnement, klopt dat?

Als dat zo is, dan heeft de particuliere tak van KPN geen inzage in jouw gegevens en kunnen ze niets voor jou betekenen. Je zult je dan --oeps dit wil je niet horen-- tot KPN zakelijk moeten wenden. 

Beste @Waijenberg, ook dit bericht is weer met de beste intenties geschreven want, ik meen het, als je geholpen wilt worden dan moet je met een zakelijk abonnement bij KPN zakelijk zijn en niet hier bij de particuliere tak van KPN.


Zeg @Sanne_M  je liked de verstorende berichten van de beroepsreageerders en verwijderd mijn berichten met relevante vragen en dat is hoe dit forum werkt? of is deze vraag te persoonlijk en geef ik je hiermee nu een reden om mij te blokkeren? 
Ik ben benieuwd!

Ik like berichten waarvan ik vind dat ze waarde toevoegen aan dit topic. Berichten die de huisregels overtreden verwijder ik. Mocht je dieper in willen gaan over hoe het forum werkt, dan kun je gerust de huisregels doornemen en een nieuw topic aanmaken hierover. Dat is een vraagstuk die buiten dit topic omgaat, dus verzoek om hier on topic te blijven, en je aan de huisregels te houden. 

van jullie horen we ook niks behalve “we zijn er mee bezig” ja oke? Fix een tussenoplossing want dit kan gewoon zo niet langer

Duurt dit al lang? Ja. Is het enorm frustrerend? Zeker. Kunnen wij hier op het forum meer doen dan dat we nu al doen? Nee. Hoe graag ik dit ook zou willen. We horen en zien jullie, en hanteren de stappen uit het vastgemaakte bericht, maar ook wij kunnen nu niet meer doen dan dit. Naast jullie op de hoogte houden, en dat is wat we hier doen. 

Dat is dus niet juist!! KPN kan veel meer voor haar klanten doen zodat we weer bereikbaar zijn etc (bijv. een leentoestel)!!


Ik heb nu momenteel ook bijna een uur 4g op de 11. Helaas net op het moment dat ik een nieuwe telefoon wilde kopen. Maar goed even afwachten want op andere momenten dat ik even 4g had kwam het verbindingsprobleem snel weer terug. 

Bij mij lijkt het nu ook goed te gaan. Ik heb de afgelopen 6 weken niet zo lang 4G gehad als nu… en de snelheid lijkt ook OK.

 

Maar inderdaad, ik wacht nog even af met het uithangen van de vlag want je weet maar nooit… 😀

Nog steeds goed? 

 

Helaas, weer die E.

 

Het heeft echt een tijdje gewerkt, maar nu niet meer.

Af en toe valt die weg maar heb overgrote deel van de tijd wel redelijke verbinding. Het is alleen niet wat het ooit geweest was helaas. 


@Marieke8170 Wil je ook je adresgegevens in je forumprofiel zetten en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan zet ik je op de lijst! 

Check! Net gedaan!


@Marieke8170 Je staat op de lijst! 


We zijn weer 1 week verder. We weten nog geen klap meer.

Maar… mijn batterij capaciteit is weer 1 procent gedaald. Ben nu al 4% kwijt in 7 weken.

En de batterij wordt echt gloeiend heet.

@iedereen, let hier op!!! KPN helpdesk en klachtenafdeling zegt dit niet te herkennen, terwijl menigeen in dit forum dit al heeft aangekaart. KPN leest blijkbaar maar beperkt dit forum…


KPN kan veel meer voor haar klanten doen zodat we weer bereikbaar zijn etc (bijv. een leentoestel)!!

Stel er zijn 10.000 gedupeerden, waar haalt KPN dan 10.000 leentoestellen vandaan?


We zijn weer 1 week verder. We weten nog geen klap meer.

Maar… mijn batterij capaciteit is weer 1 procent gedaald. Ben nu al 4% kwijt in 7 weken.

En de batterij wordt echt gloeiend heet.

@iedereen, let hier op!!! KPN helpdesk en klachtenafdeling zegt dit niet te herkennen, terwijl menigeen in dit forum dit al heeft aangekaart. KPN leest blijkbaar maar beperkt dit forum…

@Sanne_M  Kijken of jij hier wel op kan/wil reageren. Denk het niet, ijdele hoop waarschijnlijk aangezien ik van nog geen enkele KPN medewerker/moderator reactie heb gehad. In dit forum of op mijn dm berichten.

Maar ik laat mij nog graag verrassen door @Sanne_M 


Ik heb nu momenteel ook bijna een uur 4g op de 11. Helaas net op het moment dat ik een nieuwe telefoon wilde kopen. Maar goed even afwachten want op andere momenten dat ik even 4g had kwam het verbindingsprobleem snel weer terug. 

Bij mij lijkt het nu ook goed te gaan. Ik heb de afgelopen 6 weken niet zo lang 4G gehad als nu… en de snelheid lijkt ook OK.

 

Maar inderdaad, ik wacht nog even af met het uithangen van de vlag want je weet maar nooit… 😀

Nog steeds goed? 

Het is maar net waar je bent.

3 weken geleden was ik net als vandaag op een bepaalde locatie in Eindhoven(heel toevallig naast een kpn gebouw) waar 4G super goed werkt.

Gisteren in Brabant en Zeeland en was ronduit klote 

Heel herkenbaar. Ik had het van de week in Artis, 4G bleef de hele middag redelijk goed werken. Daarna een stukje fietsen, hopla weer Edge. Altijd weer die hoop, zou het opgelost zijn. Vanmiddag bijna een nieuwe iPhone 14 besteld. Maar dat zou absurd zijn, mijn toestel is nog geen twee jaar oud. 

Ik bel veel en gebruik veel data. Die data problemen valt nog wel om heen te werken: WIFI, AirPlane mode toggle’n.  Maar steeds mensen aan de lijn moeten uitleggen dat ik telefonie problemen heb en het terug bellen enzo. Iemand aan de lijn hebben in huis, op de fiets stappen, verbinding kwijt raken omdat het alleen werkte omdat het via een WIFI call ging…

Gelukkig werkt de meditatie app op mijn iPhone nog wel goed 😉


Adres is toegevoegd


KPN kan veel meer voor haar klanten doen zodat we weer bereikbaar zijn etc (bijv. een leentoestel)!!

Stel er zijn 10.000 gedupeerden, waar haalt KPN dan 10.000 leentoestellen vandaan?

Er zijn er geen 10.000, en anders iig niet bekend, zoals jij zelf in dit forum ooit eerder heb aangegeven denk je dat het maar om een paar honderd man gaat al herinner ik het me goed. En in dit forum zijn er niet meer dan 2500 reacties dus de gevallen die bekend zijn zijn sws minder dan 2500, en het lijkt me als zo’n groot bedrijf door heel Nederland dat je dat wel moet kunnen realiseren