Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

@Eva Vd Veen, @Mitzi112 en @Erikwes ik heb jullie gegevens genoteerd.

 
@B.v.T Jouw reactie hebben wij verplaatst naar dit centrale topic over de iPhone 11. 
De laatste update is van gisteren: 

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

Als jij jouw telefoonnummer en adresgegevens toevoegt aan jouw Forum profiel, dan noteren wij jouw gegevens zodat je ook per SMS op de hoogte gehouden wordt over deze storing. 

We zijn weer 1 week verder. We weten nog geen klap meer.

Maar… mijn batterij capaciteit is weer 1 procent gedaald. Ben nu al 4% kwijt in 7 weken.

En de batterij wordt echt gloeiend heet.

@iedereen, let hier op!!! KPN helpdesk en klachtenafdeling zegt dit niet te herkennen, terwijl menigeen in dit forum dit al heeft aangekaart. KPN leest blijkbaar maar beperkt dit forum…

Helaas worden  deze vragen genegeerd, heel vervelend.

Zelfde geldt voor andere inhoudelijke vragen...echt heel naar.


@PatH85 mijn collega Sanne heeft hier gisteren op gereageerd:

@DvBLK Je staat op de lijst! 

@Heksema Reageren wil ik zeker, maar ik ben bang dat ik weinig toe kan voegen qua informatie naast de meest recente update die is vastgemaakt in dit topic. Jullie berichten over de batterijen zijn gelezen en staan in dit topic ook vastgelegd, maar een opvolging heb ik hier niet op. Ik kan je alleen adviseren dit topic in de gaten te houden voor toekomstige updates. 

 

Voor de Simyo klanten, vandaag kreeg ik de vraag van Simyo of ik ook op een lijst wil met klanten die dit probleem ervaren. Wellicht dus voor jullie ook nog eens appen met de helpdesk!

@KPN, helaas heb ik van jullie geen reactie gekregen op mijn laatste vragen:

Volgens mij zijn medewerkers van Simyo, medewerkers van KPN. Simyo verwijst naar dit forum (en niet eens het eigen forum) voor updates.

Daarnaast:

Simyo valt onder KPN B.V., ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 27124701.

Over Sim Only provider Simyo - Simyo

 

Alle feedback uit dit topic wordt intern doorgegeven. Simyo is een dochteronderneming van KPN en onze klantenservice staat los van hen. Goed om te lezen dat Simyo nu ook actie onderneemt voor haar klanten.
 

Jammer dat de enige ‘inhoudelijke’ reactie in dit topic betrekking heeft op het op de lijst zetten van mensen.

Ik zou graag willen weten:

  • Hoe jullie collega's en derden informeren

Er is direct contact met Simyo: updates die er zijn, delen wij direct met alle relevante partijen. Hoe dat verder opgepakt wordt door de andere relevante partijen, hebben wij geen inzicht in.
Medewerkers van KPN hebben toegang tot een interne storingspagina: deze wordt digitaal bijgehouden.

  • Wat nu precies de ondernomen stappen zijn in het onderzoek
  • Welke partijen betrokken zijn bij het onderzoek
  • Waarom bepaalde zaken wel of niet onderzocht worden (bijv. de gemelde batterij slijtage sinds dit KPN probleem zich voordoet)

De precieze stappen, betrokken partijen etc. is geen informatie die voor onze klanten beschikbaar is, hoewel ik zeker begrijp dat er behoefte is aan inhoudelijke informatie maar nog meer aan een oplossing.

Laatste stand van zaken is dat wij nog steeds wachten op informatie van onze leverancier en wij van hen afhankelijk zijn voor het uitrollen van een oplossing. 


@KPN weten jullie of dit probleem zich ook gaat voordoen bij de IPhone 14? 

Lijkt mij niet dat ze dat kunnen weten.

 


Zo #Kpn 

Komende week maar is wat knopen doorhakken.

Gaan we dit probleem deze week tackelen?

Nee compensatie klanten aanbieden andere telefoon.

Klanten nog langer laten wachten gaat klanten kosten 


Shyrin_ schreef:

​​​​​Simyo is een dochteronderneming van KPN …

Is dat echt zo of is Simyo een merk van KPN B.V. ?

Als ik het onderstaande op de site van Simyo lees dan denk ik dat Simyo geen dochteronderneming is van KPN B.V. maar een merk van KPN B.V.

Het genoemde KvK nummer is van KPN B.V.


@KPN weten jullie of dit probleem zich ook gaat voordoen bij de IPhone 14? 

@Yong Dit weten we inderdaad niet, dat toestel is nog niet op de markt namelijk. 


Hier problemen met het netwerk op de IPhone 11, het netwerk springt steeds over op Edge netwerk, na in vliegtuigmodus gezet te hebben voor korte duur 4g.

wanneer is dit opgelost?

 

 


@KPN weten jullie of dit probleem zich ook gaat voordoen bij de IPhone 14? 

@Yong Dit weten we inderdaad niet, dat toestel is nog niet op de markt namelijk. 

Bedankt voor je reactie. Bij welke toestellen is het nu wel al officieel bekend bij jullie dat ze dit probleem ervaren? 


@KPN weten jullie of dit probleem zich ook gaat voordoen bij de IPhone 14? 

@Yong Dit weten we inderdaad niet, dat toestel is nog niet op de markt namelijk. 

Bedankt voor je reactie. Bij welke toestellen is het nu wel al officieel bekend bij jullie dat ze dit probleem ervaren? 

iPhone11


@kpn mijn abonnement loopt nog tot januari. Ik stel voor dat ik het resterende bedrag van het toestel nu in één keer afbetaal en dat ik dan verder gewoon per direct gewoon kosteloos kan overstappen. De afgelopen 2 maanden heb ik al voor jan met de korte achternaam betaald. Er is nog steeds geen zicht op een oplossing en ik wil graag gewoon weer telefonisch bereikbaar zijn. 


Hier problemen met het netwerk op de IPhone 11, het netwerk springt steeds over op Edge netwerk, na in vliegtuigmodus gezet te hebben voor korte duur 4g.

wanneer is dit opgelost?

@Youriii, daar zijn we nog mee bezig. Ik heb jou in ieder geval ook op onze lijst gezet om je op de hoogte te houden. 


Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en KPN abonnement sinds eind juli. Mijn abonnement is zakelijk en problemen zijn doorgegeven aan onze telecompartij, maar ik zou ook graag op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen (zakelijke feedback gaat over lagen en bereikt mij als gebruiker niet direct). Meer dan een maand geen internet en niet gebeld kunnen worden is wel erg lang…


Hoi KPN,

Sinds eind juli heb ook ik met mijn iPhone 11 in combinatie met KPN verbindingsproblemen.

Na net anderhalf uur van het kastje naar de muur gestuurd te zijn aan de telefonische klantenservice van KPN kom ik nu hier uit. Ik begrijp dat dit probleem niet zozeer serieus genomen wordt? Sorry dat ik het zeg maar in mijn ogen is de klantenservice van KPN echt gekelderd in de laatste jaren, ik heb zonder overdrijven zeker een uur aan de telefoon gehangen om eigenlijk samen met de medewerker de “probleemoplosser” die ik zelf al doorlopen had te doorlopen. En wanneer ik vraag om met een medewerker die zonder tool gewoon klantgericht een probleem aan kan pakken, dan is dit zogezegd onmogelijk. 

 

Verder meld ik mij bij deze aan als ook een klant die dit probleem ervaart. Tijdens mijn rit naar huis kan ik mijn vrouw 3 keer terug bellen omdat de verbinding verbroken wordt. En is het internet op sommige momenten dusdanig ver weg dat een liedje op Spotify niet eens afgespeeld kan worden. Hoe dan ook blijf ik graag op de hoogte van dit probleem en is mijn vraag of dit opgelost gaat worden? Die compensatie, ja heb ik weinig aan het gaat mij er om dat ik bereikbaar ben en ik mijn gezin kan bereiken indien er iets aan de hand is. 


Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en KPN abonnement sinds eind juli. Mijn abonnement is zakelijk en problemen zijn doorgegeven aan onze telecompartij, maar ik zou ook graag op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen (zakelijke feedback gaat over lagen en bereikt mij als gebruiker niet direct). Meer dan een maand geen internet en niet gebeld kunnen worden is wel erg lang…

Ontzettend sorry, ik moet je toch doorsturen naar de zakelijke afdeling. Wij hebben namelijk geen inzage in jouw gegevens hier, hoe spijtig ik dat ook vind. 


Hoi KPN,

Sinds eind juli heb ook ik met mijn iPhone 11 in combinatie met KPN verbindingsproblemen.

Na net anderhalf uur van het kastje naar de muur gestuurd te zijn aan de telefonische klantenservice van KPN kom ik nu hier uit. Ik begrijp dat dit probleem niet zozeer serieus genomen wordt? Sorry dat ik het zeg maar in mijn ogen is de klantenservice van KPN echt gekelderd in de laatste jaren, ik heb zonder overdrijven zeker een uur aan de telefoon gehangen om eigenlijk samen met de medewerker de “probleemoplosser” die ik zelf al doorlopen had te doorlopen. En wanneer ik vraag om met een medewerker die zonder tool gewoon klantgericht een probleem aan kan pakken, dan is dit zogezegd onmogelijk. 

 

Verder meld ik mij bij deze aan als ook een klant die dit probleem ervaart. Tijdens mijn rit naar huis kan ik mijn vrouw 3 keer terug bellen omdat de verbinding verbroken wordt. En is het internet op sommige momenten dusdanig ver weg dat een liedje op Spotify niet eens afgespeeld kan worden. Hoe dan ook blijf ik graag op de hoogte van dit probleem en is mijn vraag of dit opgelost gaat worden? Die compensatie, ja heb ik weinig aan het gaat mij er om dat ik bereikbaar ben en ik mijn gezin kan bereiken indien er iets aan de hand is. 

Hi @kingmasven, dit is ook een ontzettend nare situatie waar we wel serieus mee bezig zijn. Ik heb je in ieder geval ook op onze lijst gezet zodat je op de hoogte wordt gehouden. 


Hier hetzelfde met de iphone 11 Betaal al een maand voor diensten die ze niet kunnen leveren..!! Schandalig als ik een maand abonnement inhoud sluiten ze me af..! als hun een maand geen verbinding bieden moet je het maar accepteren…!! 
 


Zelfde problemen hier!


Hier hetzelfde met de iphone 11 Betaal al een maand voor diensten die ze niet kunnen leveren..!! Schandalig als ik een maand abonnement inhoud sluiten ze me af..! als hun een maand geen verbinding bieden moet je het maar accepteren…!! 
 

@Mark1983. Welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zet ik jou ook op de lijst zodat je op de hoogte wordt gehouden. Ontzettend sorry voor het ongemak. 
 


Zelfde problemen hier!

Hi @Nils888, welkom hier. We werken hard aan een oplossing, ik heb je gegevens ook meegenomen zodat we je op de hoogte kunnen houden. 


Zelfde probleem hier. 


Zelfde probleem hier. 

Hi @JolandaEgg, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zet ik jou ook op de lijst zodat je op de hoogte wordt gehouden. 


Zelfde probleem hier. 

Hi @JolandaEgg, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zet ik jou ook op de lijst zodat je op de hoogte wordt gehouden. 

Hi! @Alex_P  Ik heb mijn profiel verder aangevuld. 


Hoi KPN,

Sinds eind juli heb ook ik met mijn iPhone 11 in combinatie met KPN verbindingsproblemen.

Na net anderhalf uur van het kastje naar de muur gestuurd te zijn aan de telefonische klantenservice van KPN kom ik nu hier uit. Ik begrijp dat dit probleem niet zozeer serieus genomen wordt? Sorry dat ik het zeg maar in mijn ogen is de klantenservice van KPN echt gekelderd in de laatste jaren, ik heb zonder overdrijven zeker een uur aan de telefoon gehangen om eigenlijk samen met de medewerker de “probleemoplosser” die ik zelf al doorlopen had te doorlopen. En wanneer ik vraag om met een medewerker die zonder tool gewoon klantgericht een probleem aan kan pakken, dan is dit zogezegd onmogelijk. 

 

Verder meld ik mij bij deze aan als ook een klant die dit probleem ervaart. Tijdens mijn rit naar huis kan ik mijn vrouw 3 keer terug bellen omdat de verbinding verbroken wordt. En is het internet op sommige momenten dusdanig ver weg dat een liedje op Spotify niet eens afgespeeld kan worden. Hoe dan ook blijf ik graag op de hoogte van dit probleem en is mijn vraag of dit opgelost gaat worden? Die compensatie, ja heb ik weinig aan het gaat mij er om dat ik bereikbaar ben en ik mijn gezin kan bereiken indien er iets aan de hand is. 

Hi @kingmasven, dit is ook een ontzettend nare situatie waar we wel serieus mee bezig zijn. Ik heb je in ieder geval ook op onze lijst gezet zodat je op de hoogte wordt gehouden. 

Hello! Sorry for english, but can I also be on the list?


Hoi ik ben net overgestapt naar KPN maar nu lees ik dat de IPhone 11 problemen geeft met verbinding is dit nog steeds zo of is dit opgelost?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Sinds begin augustus zeer slechte verbinding via 4G op mijn iPhone 11.
Datainstelling gecontroleerd en sim kaart, beide correct en werkend.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@JolandaEgg Bedankt! Je staat op de lijst. 

@lemonwave No problem! In your profile it states you’re using an iPhone 12, is that correct? Or does it concern the iPhone 11? I can only add you on the list when you’re using an iPhone 11, if you’re using a 12 please create a new topic. Then we can help you there! 

@Aga55 Welkom hier! De problemen spelen nog steeds, dus we hebben je bericht aan dit topic toegevoegd. Zo kun je op de hoogte blijven. Wil je je forumprofiel aanvullen met de relevante gegevens en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan zet ik je op de lijst. 

@BabetteR Ik zag dat je je gegevens in je profiel had gezet, dus ik heb je aan de lijst toegevoegd. Je wordt per SMS op de hoogte gehouden!