Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Belachelijk hoe lang dit duurt!!!!

zo ga je niet met klanten om…. Snap dit echt niet!!!! Weet iemand al wat meer…. Na 9 weken ben ik het echt zat….


hoi, ik meld me ook graag aan voor deze updates aangezien ik ook verbindingsproblemen heb met mijn iphone 11 via het KPN netwerk. 


Mijn telefoon heeft dezelfde problemen, al sinds eind juli helaas.

op vakantie in Frankrijk deed alles het gewoon, we reden NL weer in en had meteen weer een E.

Nu loopt mijn abonnement af, dus dacht, als ik nu een nieuwe provider kies (dus geen KPN) en een nieuwe sim-kaart dus heb, zou het probleem dan over zijn?

Mijn bedoeling was nl dit toestel te houden na aflopen abonnement, maar zit al 2 maanden met een hoge rekening en kan niets met mijn toestel 🙄🙄

 

Iemand al geprobeerd met andere provider?

Andere providers werken gewoon goed! Ik heb het met een Vodafone simkaart geprobeerd en ik zag ergens tussen de comments ook iemand met t-mobile dacht ik. Dus andere providers werken zeker. 

Het is ook echt specifiek dat KPN het heeft met Iphone 11. Er zit gewoon een fout in de software. En KPN en Iphone moeten dit samen oplossen. Mijn dochter is nu de derde maand ingegaan met slechte netwerk tot niks en moeilijk bereikbaar zijn. Alleen het geld groeit niet op mijn rug voor een nieuwe telefoon helaas. 


@LuckyAngel 

het schijnt dus dat je wel je toestel kunt houden en kan overstappen naar een andere provider, mits je abonnement verloopt.

 

Dat geeft geen problemen blijkbaar. Dus ik ga het zeker overwegen.


@LuckyAngel

het schijnt dus dat je wel je toestel kunt houden en kan overstappen naar een andere provider, mits je abonnement verloopt.

 

Dat geeft geen problemen blijkbaar. Dus ik ga het zeker overwegen.

Superbedankt, maar helaas is het abbo voor haar pas een half jaar oud en nu al 3 maanden problemen. Het is zo zonde van het geld. Als ze nu mijn abbo opengooien en ik een Nieuwe tel erbij kan nemen dan kan ze de mijne nemen maar helaas 


Vanavond komt iOS 16 uit, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.


Vanavond komt iOS 16 uit, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.

 

Ik hoop het, maar ben er bang voor.

Er zijn al mensen die de Beta hebben geprobeerd, maar dat hielp ook niet.

Of ze hebben op het laatste moment nog niet toegevoegd…. maar zoals gezegd… ben er bang voor.


​​​Je kunt als je buiten contract termijn bent opzeggen, binnen contract niet. Ook in de winkel niet, @Nancyvans😕

 

Toch zou KPN hiermee voor een deel van de mensen die het betreft (SIM-only) een oplossing kunnen bieden. 

KPN kan het wel, maar wil het niet. Het geeft wat mij betreft precies aan waar de prioriteiten van KPN liggen.   


Ik meld mij graag aan voor de updates


@Linda.K.L@SofieJ en @Internet KPN iPhone 11 Ik heb jullie toegevoegd aan onze lijst


Goedemorgen,

Ook ik heb sinds lange tijd storing met het bereik van mijn iPhone 11. Dit is echt een KPN probleem. In het buitenland, met een andere provider, had ik totaal geen problemen.

Ik begrijp dat er vergoeding van abonnementskosten komt.

Met vriendelijke groeten.


Nummer staat in forumprofiel, al maanden last van slecht bereik met Iphone 11.


​​​Je kunt als je buiten contract termijn bent opzeggen, binnen contract niet. Ook in de winkel niet, @Nancyvans😕

 

Toch zou KPN hiermee voor een deel van de mensen die het betreft (SIM-only) een oplossing kunnen bieden. 

KPN kan het wel, maar wil het niet. Het geeft wat mij betreft precies aan waar de prioriteiten van KPN liggen.   

Simyo geeft de mogelijkheid wel, mijn contract is omgezet naar maandelijks opzegbaar, wat ik dus inmiddels heb gedaan.

Simyo valt overigens onder KPN BV..


Na het probleem met 4G wordt ook bellen steeds rampzaliger! Geen bereik, wegvallende gesprekken etc. In een noodsituatie gaat dit een groot risico zijn.


Mijn telefoon heeft dezelfde problemen, al sinds eind juli helaas.

op vakantie in Frankrijk deed alles het gewoon, we reden NL weer in en had meteen weer een E.

Nu loopt mijn abonnement af, dus dacht, als ik nu een nieuwe provider kies (dus geen KPN) en een nieuwe sim-kaart dus heb, zou het probleem dan over zijn?

Mijn bedoeling was nl dit toestel te houden na aflopen abonnement, maar zit al 2 maanden met een hoge rekening en kan niets met mijn toestel 🙄🙄

 

Iemand al geprobeerd met andere provider?

Andere providers werken gewoon goed! Ik heb het met een Vodafone simkaart geprobeerd en ik zag ergens tussen de comments ook iemand met t-mobile dacht ik. Dus andere providers werken zeker. 

Het is ook echt specifiek dat KPN het heeft met Iphone 11. Er zit gewoon een fout in de software. En KPN en Iphone moeten dit samen oplossen. Mijn dochter is nu de derde maand ingegaan met slechte netwerk tot niks en moeilijk bereikbaar zijn. Alleen het geld groeit niet op mijn rug voor een nieuwe telefoon helaas. 

Dan maakt dit het toch eigenlijk duidelijk dat het aan kpn ligt.

Ik verwacht nog altijd voor komende Donderdag een oplossing want dit duurt te lang.

Je klanten langer laten wachten kan gewoon niet!!


Wanneer oplossing slecht functioneren van iPhone 11 met KPN. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


@Sjoerd9@Vinten van Nes  Jullie zijn ook toegevoegd aan de lijst

@Foontje11 Wil jij je naam en mobiele nummer ook achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan voegen we jou toe aan onze lijst

 


@Sjoerd9@Vinten van Nes  Jullie zijn ook toegevoegd aan de lijst

 

Prachtig allemaal!

Een passende oplossing deze week hoe die er ook uit ziet beter.

Je kunt,en ik herhaal het nog maar een keer je klanten niet langer zo laten zitten.

Kan echt niet heel heel slecht 


Duurt nu wel heel erg lang KPN…


Ondanks de besproken en geaccepteerde algemene voorwaarden laten ze mij niet kosteloos mijn abonnement beëindigen. Schandalige manier van zaken doen.


Mijn telefoon heeft dezelfde problemen, al sinds eind juli helaas.

op vakantie in Frankrijk deed alles het gewoon, we reden NL weer in en had meteen weer een E.

Nu loopt mijn abonnement af, dus dacht, als ik nu een nieuwe provider kies (dus geen KPN) en een nieuwe sim-kaart dus heb, zou het probleem dan over zijn?

Mijn bedoeling was nl dit toestel te houden na aflopen abonnement, maar zit al 2 maanden met een hoge rekening en kan niets met mijn toestel 🙄🙄

 

Iemand al geprobeerd met andere provider?

Andere providers werken gewoon goed! Ik heb het met een Vodafone simkaart geprobeerd en ik zag ergens tussen de comments ook iemand met t-mobile dacht ik. Dus andere providers werken zeker. 

Het is ook echt specifiek dat KPN het heeft met Iphone 11. Er zit gewoon een fout in de software. En KPN en Iphone moeten dit samen oplossen. Mijn dochter is nu de derde maand ingegaan met slechte netwerk tot niks en moeilijk bereikbaar zijn. Alleen het geld groeit niet op mijn rug voor een nieuwe telefoon helaas. 

Dan maakt dit het toch eigenlijk duidelijk dat het aan kpn ligt.

Nee, nog steeds kan je niet zeggen dat het aan kpn ligt, net zo min als dat je kunt zeggen dat het aan Apple ligt. Het kan zijn dat kpn een volledig correcte netwerkconfiguratie hanteert maar dat de firmware van het modem in de iPhone 11 (en SE 2020) juist voor die configuratie een bug bevat.

Laat onverlet dat het hoog tijd wordt dat er een oplossing gaat komen en dat betekent dat die leverancier over de brug moet komen met die informatie.


@Vikash of iemand anders van KPN…….

Kunnen jullie aangeven wat volgens jullie een redelijke termijn is waarbinnen dit probleem opgelost moet zijn? 
Volgens mij (en vele anderen) is die termijn reeds overschreden.  

Raad iedereen aan om deze link te gebruiken:

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/telefoon-of-internet-en-televisie/voorbeeldbrief-laatste-kans-om-probleem-op-te-lossen-met-levering-internet-tv-telefoon


Ondanks de besproken en geaccepteerde algemene voorwaarden laten ze mij niet kosteloos mijn abonnement beëindigen. Schandalige manier van zaken doen.

De 60 dagen overmacht zijn ze trouwens ook al overschreden.


Nu snap ik ook waarom de schuld bij een “leverancier” wordt neergelegd. 

 


Zojuist contact gehad met een medewerker van KPN het is een bekend probleem bij KPN en een storing en een probleem van de Iphone. Ik word binnen 48 uur terug gebeld dat hoop ik dan ook.

Het probleem loopt bij mij al vanaf eind juni dit kan natuurlijk niet.

Ben een maand in het buitenland geweest drama!!! telkens de E heeft heel veel problemen veroorzaakt.

Ik wil dan ook een oplossing heb de telefoon bij jullie aangeschaft en wil dat jullie mij een ander toestel opsturen geen Iphone 11 meer iig. 

Ik ga niet akkoord met zoetmakertjes dan weten jullie dit op voorhand. 

Ik wacht het telefoontje af van de desbetreffende afdeling maar ben het wel helemaal zat, het is inmiddels september. Zit al bijna 3mnd met dit probleem.

 

Admin: samengevoegd met lopend topic