Skip to main content

Ik heb maanden last gehad van slecht bereik en geen internetverbinding met mij I-phone 11.  Vorige week maar een nieuw toestel gekocht. Meerdere keren op KPN.nl gezocht of er storingen zouden zijn, zonder resultaat. Nooit aan gedacht om op het type toestel te zoeken. 
Kom er vandaag dus achter dat het aan de combinatie KPN - I-phone 11 gelegen schijnt te hebben. 
Hoe kan ik in aanmerking komen voor compensatie van mijn abonnementskosten? 

Ik heb afgelopen weekend ook maar een nieuw toestel gekocht, na maanden slecht tot geen bereik. Heb er over gebeld, zou nog teruggebeld worden maar is nooit gebeurd. Inmmiddels weer 3 weken verder. Ook ik kom graag in aanmerking voor de compensatie.


Welkom op de community @Jacques1406 en @Jan Maarten Sneep. Via deze weg kunnen we niets doen met deze situatie. Ik begrijp dat het vervelend is, maar gelukkig hebben jullie beiden een oplossing.

Op de website staat dit wel direct bij mobiele storingen genoemd: www.kpn.com/service/mobiel/problemen.

Als je hier nog geen ticket voor hebt, kan je die telefonisch (0800-0402) aan laten maken. Als je al wel een ticket hebt zal je naar aanleiding daarvan worden gebeld. Aan de hand van het ticket wordt dat verder afgehandeld.


Reageer