Skip to main content

Ik heb 2 telefoons, met beide heb ik slecht bereik in mijn huis. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik heb het niet altijd maar wel heel vaak! Ik heb deze klacht sinds Telfort, KPN is geworden. Ik heb alles geprobeerd maar tot heden geen succes. Het begint nu vervelend te worden. Hoe kunnen jullie mij verder helpen? 
Ps: mijn vriend heeft hetzelfde probleem. 
totaal 3 telefoons 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hallo @Nry81 , je zou in MijnKPN een gratis vervangende sim-kaart aan kunnen vragen, dat is dan een KPN-kaart waarmee de verbinding misschien beter wordt. Tevens kun je met die nieuwe simkaarten, bij een geschikt toestel, bellen via wifi aanzetten.

Je kunt de simkaarten ook omwisselen in de lokale KPN-winkel, wel even legitimeren.

 


@Nry81 Welkom hier! Bedankt voor je vraag. Wat rot dat je sinds de migratie ineens slecht wifi-bereik hebt in huis. Heb je inderdaad al een nieuwe simkaart aangevraagd via MijnKPN? Wie weet biedt dit de oplossing. 
Wat zie je precies bovenin het scherm staan E,H,3G,H+,4G? 


@Nry81 We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag. :hugging:


Goedenavond Lisa, 

 

ik ben naar een kpn winkel geweest en een nieuwe Sim kaart gehaald. 
boven staat 4G en heb bellen met WiFi aan. Helaas heb ik nog steeds geen bereik in me huis. Dit geldt nog steeds voor 3 telefoon. 


Reageer