Skip to main content

In Los Angeles wordt mijn KPN omgezet naar AT&T, maar dat geeft slecht bereik voor internet. Helpt het om een extra bundel te kopen?

Hallo @Jocjan ,

Het kopen van een extra bundel heeft geen gevolgen voor het bereik van het netwerk in de USA. 
 

Blijf je nog even in de USA? Dan kun je beter voor internet een lokaal prepaidkaartje kopen van een provider die daar een goed netwerk geeft. 


Wat je nog kunt proberen is handmatig een andere provider in de USA te kiezen . Een extra bundel gaat het niet verbeteren in ieder geval. 


Ik raad meestal aan om daar een simkaart of als je nieuw toestel heb met esim die daar aan te schaffen werkt over het algemeen veel beter.

Zeker in Amerika.


Dank voor de adviezen. Ze hadden geen enkel succes, maar daar kunnen jullie niets aan doen. KPN levert naar mijn mening een buitengewoon slechte prestatie, door te volstaan met de melding dat zij dat niet in de hand hebben. Ik ben best bereid wat extra’s te betalen, maar dan moeten zij die service aanbieden.


Wel apart bijna iedereen die op vakantie gaat haalt in het land een Esim of Sim voor de tijd dat ze er zitten en kunnen ze alles mee doen. (is vaak goedkoper Je heb een app voor op de mobiel Nomad heet die activeert een Esim als je toestel dit ondersteund)

En KPN bied ook 15 gb aan in Amerika of Canada. (dan doet je internet het wel goed dus het is er wel) Ik moest dit ook activeren dat ik daar was eind vorig jaar.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

 

Maar als het bij jou niet helpt is jou toestel wellicht defect of oud?

KPN is ook niet verantwoordelijk voor de dekking van een mobiel netwerk in het buitenland natuurlijk


Dag Menno,

je hebt een andere kennissen kring dan ik, in mijn omgeving deed niemand dat ( en ik had twee jaar terug ook geen problemen).

maar het goede nieuws is dat Nomad helpt (:

Zojuist voor $6 een week 5G gekocht, dat werkt!

veel dank voor je advies