Skip to main content
Vraag

Slecht bereik met iPhone11 en daardoor nauwelijks bereikbaar

• 10 december 2024
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Beste,

Zeer herkenbaar. 
ik ervaar exact dezelfde problemen. 
Ik bezit een iPhone 11. 
Al weken geen bereik. Ik mis dagelijks belangrijke telefoontjes, e-mails en berichten. 
kan de parkeermeter soms pas een half later uitzetten als ik enigszins iets wat bereik heb. 

helaas ook pas gisteren melding van gemaakt omdat ik al die tijd dacht dat het aan mijn toestel

lag. Helaas is minder waar. 

Het slechte bereik begint nu problemen te veroorzaken doordat ik dus vaak e-mails en berichten veel later binnen krijg en telefonisch nauwelijks ben te bereiken. 

Admin edit: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23099 reacties
  • 11 december 2024

Hi ​@MSC1987, welkom bij onze community. 

Allereerst! Ik baal enorm dat je al een tijdje minder goed kunt bellen en internetten met je iPhone 11. Goed dat je een ticket hebt aangemaakt, dit is de juiste weg om tot een oplossing te komen.

Onze technische dienst pakt dit zo snel mogelijk op en houdt je op de hoogte.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 januari 2025

Inmiddels een aantal weken verder. 

6 keer gebeld met KPN. 
Werkelijk waar iedere keer van het kastje naar de muur. Iedere medewerker roept maar wat en zegt wat anders. 
Als ze bij KPN zelf al niet eens weten wat ze met dit probleem aanmoeten.. 

Ongekende amateuristische dienstverlening. 
En gewoon de incasso’s maar door laten lopen. 

Als KPN pretendeert de beste en grootste te zijn.. dan valt hier nog heel veel winst te behalen. 

Dan zou ik weer wel in aanmerking komen voor een nieuw toestel, dan weer niet.. dan is de procedure toch weer aangepast en gelden er andere regels.. etc etc. 

Vanavond alle diensten van KPN maar opzeggen, dat is gewoon de enige oplossing.  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23099 reacties
  • 23 januari 2025

Hi ​@MSC1987, ik kijk dit ook graag voor je om te achterhalen hoe het nu precies zit. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 24 januari 2025
Alex van KPN schreef:

Hi ​@MSC1987, ik kijk dit ook graag voor je om te achterhalen hoe het nu precies zit. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Wellicht nu, gegevens ingevuld.
dit weekend van plan alle lopende diensten stop te zetten. 
hopelijk kan je iets betekenen op korte termijn. 

kpn.com/vervangjetelefoon zou een oplossing kunnen zijn. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23099 reacties
  • 28 januari 2025

Dankjewel voor je gegevens. De vraag is nu of dit aan het toestel zelf ligt of aan het netwerk. Het verschil hierin kan onze technische dienst ziet, ik ga dus op onderzoek uit om dit te achterhalen. Ik kom hierop terug! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 15 februari 2025

Ha Alex,

helaas weer 17 dagen verder. 
mijn pakketje met de vervangende telefoon is afgeleverd op een moment dat ik niet thuis was. 
hierdoor is deze weer retour afzender gegaan. Op dit moment pakt geen enkele instantie zijn verantwoordelijkheid en wijzen ze allemaal naar elkaar waar dit pakketje nu uithangt. 
het sprookjesbos in de Efteling is er niets bij. 

wat kan jij hierin betekenen ?
want de dienstverlening van kpn is nog lager dan amateuristisch, evenals de kennis van de mensen die daar werken. 
heb inmiddels al 9 mensen gesproken en er is werkelijk niemand met kennis van zaken en procedures. werkelijk waar niemand die mijn vragen kan beantwoorden. 
sterker nog, laatst belde (15.57u) ik met een vraag; antwoord van de medewerker: ja sorry meneer, maar mijn dienst is tot 16u, dus ik ga u niet meer verder helpen. 
het probleem hierin is dat KPN zo machtig is dat ze er nog meer wegkomen ook en dat hier niets tegen te doen is. 

ik verneem graag, mijn geduld is langzamerhand wel op. 

Reageer