Skip to main content

na een  ander halve week ben ik het toch wel een beetje zat als ik bijna 200 euro aan abonnomenten betaal per maand...slecht bereik op 4g in en buiten huis..gebeld worden en zelf willen bellen wat niet gaat  of erg slecht. Toestel geeft 1 streepje of niets… dekking kaart (Lelystad) laat zien dat er gewoon dekking is en geen storingen bekend. Dt probleem doet zich voor bij meer mensen in lelystad. M'n dochter en vrouw maar ook mijn buren en collega's ervaren dit. zo erg dat ik in de winkel niet eens met mijn telefoon kan afrekenen bij de kassa tot grote ergenis. Ook bellen is een ramp. dus bellen met kpn is dus niet mogelijk hierdoor kom tijdens het gesprek heel haperend door of enorm dof. Het rare is dat als ik op het industrie terrein naast lelystad ben (waar ik werk) ik wel weer gewoon bereik heb. Mijn vraag is hoe dit opgelost kan worden

 

Een vergoeding aanvragen gaat niet via het formulier. Dit moet de backoffice doen. Bellen met gratis nummer 0800-0402. Zij vullen het formulier meteen in. 

De storing was vanaf 19 april. Dat is 42 dagen

Mee eens, ik heb precies hetzelfde gehad. Ik moet ook nog 0800-0402 bellen.

Niet zo goed georganiseerd.


Sinds vanmiddag 12:39 is de site hersteld. Het bereik is prima.

 

Storing is er nog steeds, ontvangst is ruk

Mee eens. Ik heb vandaag diverse malen mijn telefoon opnieuw opgestart e.d. Maar helaas zonder al te veel resultaat. Ontvangst is onregelmatig. Soms krijg ik ineens appjes binnen van ruim een uur ervoor. Helaas dus nog niet opgelost.


42 dagen storing, veroorzaakt door? JUIST, KPN

Vraag je vergoeding aan en uit coulance🙄🤬 krijg je 1 maand vergoedt. Serieus, gaat KPN zo net de klanten om? Jullie veroorzaken een storing, zonder mededeling aan de klanten in het postcode gebied, en dan uit coulance? 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 Want in de rest van Nederland kon je wel bellen? Daar ben ik niet!

Ik werk ook in dat postcode gebied dus kon Niet bellen of gebeld worden want dan verstond diegene die mij belde mij niet! 


Sinds vanmiddag 12:39 is de site hersteld. Het bereik is prima.

 

Storing is er nog steeds, ontvangst is ruk

Mee eens. Ik heb vandaag diverse malen mijn telefoon opnieuw opgestart e.d. Maar helaas zonder al te veel resultaat. Ontvangst is onregelmatig. Soms krijg ik ineens appjes binnen van ruim een uur ervoor. Helaas dus nog niet opgelost.

Wat is op dit moment de status @Wouter_Verm, ervaar jij nog steeds ditzelfde probleem of werkt alles inmiddels weer zoals je dat mag verwachten?


Sinds vanmiddag 12:39 is de site hersteld. Het bereik is prima.

 

Storing is er nog steeds, ontvangst is ruk

Mee eens. Ik heb vandaag diverse malen mijn telefoon opnieuw opgestart e.d. Maar helaas zonder al te veel resultaat. Ontvangst is onregelmatig. Soms krijg ik ineens appjes binnen van ruim een uur ervoor. Helaas dus nog niet opgelost.

Wat is op dit moment de status @Wouter_Verm, ervaar jij nog steeds ditzelfde probleem of werkt alles inmiddels weer zoals je dat mag verwachten?

Hier nog steeds maar 1 streepje ontvangst

 


Vandaag iemand van kpn gesproken over de vergoeding van de storing die 42 dagen in Lelystad noord heeft geduurd.

Ik krijg uit coulance 1 maand terug met het antwoord dat ik in de rest van Nederland wel kon bellen.

Dat ik thuis en in mijn regio NIET kon bellen wordt dan denk ik als een halve storing gezien. 

Ik krijg dus nu met gods gratie bijna 30 euro terug in plaats van de 42 waar ik recht op heb. 

Het gaat me niet om de 12 euro maar wel het principe dat je jaren lang trouwe klant en nette betaler bent en je dus proberen te bedonderen, nou Kpn.... Ik weet het al, ik ga eens verder met m'n gezin rondkijken en of dat allemaal beter is dat zien we dan wel weer, maar je bedonderd mij niet nog een keer.

Doe gewoon waar de consument recht op heeft met de vergoeding van een storing en probeer dan niet weer het onderste uit de kan te krijgen

Groeten Richard 


Sterker nog,  nu weer bijna geen of helemaal geen ontvangst.…

Groeten Richard 


Sinds vanmiddag 12:39 is de site hersteld. Het bereik is prima.

 

Storing is er nog steeds, ontvangst is ruk

Mee eens. Ik heb vandaag diverse malen mijn telefoon opnieuw opgestart e.d. Maar helaas zonder al te veel resultaat. Ontvangst is onregelmatig. Soms krijg ik ineens appjes binnen van ruim een uur ervoor. Helaas dus nog niet opgelost.

Wat is op dit moment de status @Wouter_Verm, ervaar jij nog steeds ditzelfde probleem of werkt alles inmiddels weer zoals je dat mag verwachten?

Helaas nog steeds geen verbetering in mijn gebied. (8223PA) Het grootste gedeelte van de tijd heb ik “alleen noodoproepen” in beeld. Ik woon/werk 24/7 in het gebied en ben afhankelijk van mijn mobiele telefoons. Ik heb meerdere KPN abonnementen en geen van allen werkt naar behoren: Geen/nauwelijks internet en bellen gaat vaker niet dan wel.

 

Wat ik vooral storend vind is dat er gemeld is dat het probleem opgelost is. Niets blijkt minder waar, de problemen zijn er nog steeds. Bij de helpdesk kom ik ook niet verder. “Meneer, de storing is opgelost”


Dit ervaren wij ook zo, geen of 1 streepje ontvangst ☹️


Sinds vanmiddag 12:39 is de site hersteld. Het bereik is prima.

 

Storing is er nog steeds, ontvangst is ruk

Mee eens. Ik heb vandaag diverse malen mijn telefoon opnieuw opgestart e.d. Maar helaas zonder al te veel resultaat. Ontvangst is onregelmatig. Soms krijg ik ineens appjes binnen van ruim een uur ervoor. Helaas dus nog niet opgelost.

Wat is op dit moment de status @Wouter_Verm, ervaar jij nog steeds ditzelfde probleem of werkt alles inmiddels weer zoals je dat mag verwachten?

Helaas nog steeds geen verbetering in mijn gebied. (8223PA) Het grootste gedeelte van de tijd heb ik “alleen noodoproepen” in beeld. Ik woon/werk 24/7 in het gebied en ben afhankelijk van mijn mobiele telefoons. Ik heb meerdere KPN abonnementen en geen van allen werkt naar behoren: Geen/nauwelijks internet en bellen gaat vaker niet dan wel.

 

Wat ik vooral storend vind is dat er gemeld is dat het probleem opgelost is. Niets blijkt minder waar, de problemen zijn er nog steeds. Bij de helpdesk kom ik ook niet verder. “Meneer, de storing is opgelost”

Precies zelfde probleem hier.

Zelfde postcode en al 43 dagen noodoproepen. 

Ik merk helemaal geen verschil. Wat is nou opgelost?


Sinds vanmiddag 12:39 is de site hersteld. Het bereik is prima.

 

Storing is er nog steeds, ontvangst is ruk

Mee eens. Ik heb vandaag diverse malen mijn telefoon opnieuw opgestart e.d. Maar helaas zonder al te veel resultaat. Ontvangst is onregelmatig. Soms krijg ik ineens appjes binnen van ruim een uur ervoor. Helaas dus nog niet opgelost.

Wat is op dit moment de status @Wouter_Verm, ervaar jij nog steeds ditzelfde probleem of werkt alles inmiddels weer zoals je dat mag verwachten?

Helaas nog steeds geen verbetering in mijn gebied. (8223PA) Het grootste gedeelte van de tijd heb ik “alleen noodoproepen” in beeld. Ik woon/werk 24/7 in het gebied en ben afhankelijk van mijn mobiele telefoons. Ik heb meerdere KPN abonnementen en geen van allen werkt naar behoren: Geen/nauwelijks internet en bellen gaat vaker niet dan wel.

 

Wat ik vooral storend vind is dat er gemeld is dat het probleem opgelost is. Niets blijkt minder waar, de problemen zijn er nog steeds. Bij de helpdesk kom ik ook niet verder. “Meneer, de storing is opgelost”

Precies zelfde probleem hier.

Zelfde postcode en al 43 dagen noodoproepen. 

Ik merk helemaal geen verschil. Wat is nou opgelost?

En service ho maar


Hoi @Gorillus1965 , @Wouter_Verm , @Striksel en @Maze, ontzettend zuur natuurlijk dat jullie nog steeds problemen ervaren en ik begrijp de onvrede. Zouden jullie je forumprofiel in willen en een seintje willen geven zodra jullie dit hebben gedaan? Ik kan dan een ticket aanmaken voor onze collega's van de technische dienst die dit verder gaan oppakken/onderzoeken.  


Hoi @Gorillus1965 , @Wouter_Verm , @Striksel en @Maze, ontzettend zuur natuurlijk dat jullie nog steeds problemen ervaren en ik begrijp de onvrede. Zouden jullie je forumprofiel in willen en een seintje willen geven zodra jullie dit hebben gedaan? Ik kan dan een ticket aanmaken voor onze collega's van de technische dienst die dit verder gaan oppakken/onderzoeken.  

Profiel is ingevuld 


Hoi @Gorillus1965 , @Wouter_Verm , @Striksel en @Maze, ontzettend zuur natuurlijk dat jullie nog steeds problemen ervaren en ik begrijp de onvrede. Zouden jullie je forumprofiel in willen en een seintje willen geven zodra jullie dit hebben gedaan? Ik kan dan een ticket aanmaken voor onze collega's van de technische dienst die dit verder gaan oppakken/onderzoeken.  

Profiel is ingevuld 

Bedankt @Striksel, heb hier meteen een ticket voor aangemaakt en hoop oprecht dat dit probleem ook voor jou zo snel mogelijk wordt verholpen🙏🏻


Hoi @Gorillus1965 , @Wouter_Verm , @Striksel en @Maze, ontzettend zuur natuurlijk dat jullie nog steeds problemen ervaren en ik begrijp de onvrede. Zouden jullie je forumprofiel in willen en een seintje willen geven zodra jullie dit hebben gedaan? Ik kan dan een ticket aanmaken voor onze collega's van de technische dienst die dit verder gaan oppakken/onderzoeken.  

Profiel is ingevuld 

Bedankt @Striksel, heb hier meteen een ticket voor aangemaakt en hoop oprecht dat dit probleem ook voor jou zo snel mogelijk wordt verholpen🙏🏻

Dat hoop ik ook, halve dag ontvangst en sinds gisteren weer geen ontvangst. We zijn echt niet de enige.... En nog niks gehoord over vergoeding voor die 42 dagen en nu weer nul komma nakko ontvangst. Ik werk ook in het postcode gebied en kan dus echt niks


Hoi @Gorillus1965 , @Wouter_Verm , @Striksel en @Maze, ontzettend zuur natuurlijk dat jullie nog steeds problemen ervaren en ik begrijp de onvrede. Zouden jullie je forumprofiel in willen en een seintje willen geven zodra jullie dit hebben gedaan? Ik kan dan een ticket aanmaken voor onze collega's van de technische dienst die dit verder gaan oppakken/onderzoeken.  

Ingevuld.


Hoi @Gorillus1965 , @Wouter_Verm , @Striksel en @Maze, ontzettend zuur natuurlijk dat jullie nog steeds problemen ervaren en ik begrijp de onvrede. Zouden jullie je forumprofiel in willen en een seintje willen geven zodra jullie dit hebben gedaan? Ik kan dan een ticket aanmaken voor onze collega's van de technische dienst die dit verder gaan oppakken/onderzoeken.  

Ingevuld


Ik heb vandaag opnieuw kpn gebeld en nu iemand gesproken die mijn klacht wel serieus nam en naar mijn verhaal luisterde.

Deze medewerker zorgde dat ik wel de volledige vergoeding voor de storing krijg en heeft een nieuw ticket aangemaakt omdat de storing er nog steeds is. 

Als het goed is word ik nu binnenkort door een medewerker terug gebeld die me meer over de storing zelf zou moeten kunnen vertellen.

Ik wou dat er meer medewerkers zoals deze man van vandaag waren, luisterend naar de klacht, een oplossing biedend en klantvriendelijk 👍🏻

Nou hopen dat de storing oplost, want zo heb ik niks aan mijn abonnement. 

 


De storingssite is wederom aangepast:

 

Wegens onderhoudswerkzaamheden.

 

Het bereik met mijn mobiele telefoon in het gebied (zowel bellen als internet) is nog steeds belabberd. Deze werkt vaker niet dan wel. Als ik het gebied uit rij heb ik bijna gelijk gewoon bereik en kan ik weer gebruik maken van mobiel internet. Dezelfde problemen die ik dus vanaf begin april ervaar.


Afgelopen dinsdag had ik een voicemail van KPN. Alle werkzaamheden zijn afgerond en alles moet weer naar behoren werken.

 

Ik heb de afgelopen 2 dagen geen problemen meer ondervonden. Het lijkt dus eindelijk opgelost te zijn!

 

@Jan van KPN: Hoe werkt het met een tegemoetkoming in de abonnementskosten? Ik heb hier helaas nog niets over gehoord.


Afgelopen dinsdag had ik een voicemail van KPN. Alle werkzaamheden zijn afgerond en alles moet weer naar behoren werken.

 

Ik heb de afgelopen 2 dagen geen problemen meer ondervonden. Het lijkt dus eindelijk opgelost te zijn!

 

@Jan van KPN: Hoe werkt het met een tegemoetkoming in de abonnementskosten? Ik heb hier helaas nog niets over gehoord.

Goedemorgen @Wouter_Verm , dat is fijn om te lezen en bedankt voor je terugkoppeling :)

Wat betreft de tegemoetkoming voor de abonnementskosten; hiervoor wil ik je adviseren om een klacht in te dienen. Onze collega's van de klachtenafhandeling gaan dit dan verder oppakken en hierover contact met je opnemen. Mijn verwachting is dat jullie daar wel uit gaan komen. 


Het is weer Bingo.

Sinds maandag weer géén of slecht bereik.

Bp.


Hier ook, wat een drama!


Hier ook, totaal geen ontvangst 🙄😠


Goedemorgen @Striksel , @Maze en @DROF.

Enorm na zuur na alle ellende die jullie eerder hebben gehad in omgeving Lelystad. Ik heb er verder (nog?) geen berichten over voorbij zien komen (los dus van jullie meldingen). Beste advies dat ik vanaf hier kan geven, is om hiervoor te bellen met onze helpdesk zodat er een netwerkklacht kan worden aangemaakt. Je kunt onze helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Reageer