Skip to main content

op 18 juni contact gehad met klein zakelijk KPN contact,

toen werd me verteld da binnen 8 dagen het mobiele telefoon probleem opgelost zou worden.

nu op 2 july, nog steeds haperend contact. slecht bereik. zelfs als ik buiten ga staan. binnen in mijn winkel helemaal geen bereik.

ik denk eraan om op te geven bij KPN en maar met Vodafone verder te  gaan, super slecht dit

 

Hoi @Jean Pierre1975, balen dat je problemen met jouw telefoonverbinding ervaart! Wij hebben 1 van de beste mobiele netwerken, maar helaas komt het ook bij ons wel eens voor dat je verbindingsproblemen ervaart. Natuurlijk hopen we wel we snel tot een oplossing kunnen komen.

Heb je onze probleemoplosser voor mobiele storingen al doorlopen? Hiermee kunnen de meeste problemen verholpen worden.

Kom je er hiermee niet uit, neem dan vooral opnieuw telefonisch contact op via 0800 0402. We kijken dan graag samen naar een oplossing.


super slecht antwoord dit, jullie weten dat er een probleem is met zendmast ontvangst in hartje Amsterdam.

voor mij echt een nonsense oplossing heb je de stappen doorlopen. ik ga morgen contact opnemen met  Vodafone

jullie zijn echt een klant kwijt


Persoonlijk wist ik dit niet. Ik heb voor ik antwoordde natuurlijk wel gezocht of er sprake was van een storing bij KPN in Amsterdam, maar ik kon daar niks over vinden. Daarnaast heb ik ook geen gegevens van jou, dus ik weet niet wat jij hebt besproken met de telefonische klantenservice. Ik moet het doen met de informatie die jij mij geeft.

Afgaande op deze informatie, wist ik niet of jij de probleemoplosser al had doorlopen. Vaak is dat toch wat de problemen verhelpt. Tenzij er een groter probleem is, natuurlijk. Nu je zegt dat er een probleem met de zendmast is, dan begrijp ik ook dat de probleemoplosser niet de oplossing gaat zijn in jouw geval. Maar zoals ik al zei, ik kan niets vinden over deze storing. Ik zie wel een aantal kortere storingen in Amsterdam, maar die zijn allemaal verholpen.

Heb je sinds je problemen ervaart al wel eens jouw toestel opnieuw gestart? Het kan zijn dat de problemen aan de mast al wel verholpen zijn, maar dat jij zelf nog problemen ervaart. Een herstart kan dit oplossen. Helpt dit niet, dan zou een nieuwe simkaart misschien kunnen helpen. Je kunt deze gemakkelijk zelf online aanvragen.

Als ook dat niet de oplossing is, dan is mijn advies toch echt om opnieuw telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402.


 


speelt dus al langer, ook andere ondernemers uit de omgeving klagen.

ik ga zo snel mogelijk over naar ander bedrijf, met vaste zinnen als heb je al herstart! etc. heb ik niks

 


Bedankt voor het delen van dit topic. Ik lees daar dat de problemen vooral zijn begonnen na het weghalen van een mast.

Ik denk dat de technische dienst hier het beste even naar kan kijken. Ik raad je nogmaals aan om contact op te nemen via 0800 0402. Mijn collega's kunnen dit doorzetten naar de technische dienst.


Reageer