Skip to main content

Na het vervangen van de zendmasten hebben wij binnenshuis en buitenshuis slecht bereik met bellen en internet in onze buurt loosduinen merken telefoons samsung en iPhone wat kunnen we hier aan doen

Zal kpn een worst zijn, betalen daar gaat het om!


Als 75 procent van he klanten tevreden is hark je nog steeds genoeg binnen om 25 procent te negeren.


Beste @Slecht bereik, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Ik zie inderdaad dat we begin van de maand onderhoud hebben gehad. Je zou daar echter nu geen last meer van moeten hebben. Ik kijk daarom graag even met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? 

 

Je geeft aan dat je zowel binnenshuis als ook buitenshuis tegen problemen aanloopt. Kan je aangeven wat je precies ervaart? Als je de toestellen op ‘alleen 2G’ of ‘alleen 3G’ zet, merk je dan verbetering of juist niet?

 

@Disapointed dat is natuurlijk niet waar. Kan ik je ergens mee van dienst zijn? Als jij ergens tegenaan loopt, help ik je er heel graag verder mee! 


Beste @Slecht bereik, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Doe dat vooral alsnog als je wilt dat ik met je mee kijk. 


Ik uw bericht niet gezien, en ik had ook al telefonisch contact met u collega gehad en alles is weer goed bedankt


Ah, heel erg fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.