Al 30 jaar klant… Helaas ook hier ineens uit het niets sinds een week problemen met mobiel bereik/internet op mijn iPhone 13 die ik al 3 jaar heb zonder problemen! Ondertussen alles al meerdere malen geprobeerd maar niets helpt! Gebeld 20 minuten in de wacht geen oplossing ga maar naar een winkel. Naar de winkel geweest, niets uit te lezen en om te proberen een nieuwe Sim kaart gekregen (ik had e-Sim) en toen werkte deze in de winkel wel, maar zodra je de winkel uit loopt weer niet.. Maar wel 3 streepjes en 5G en soms zelfs ineens zelfs E, 4G komt opvallend nooit voorbij, opnieuw opstarten werkt heel soms maar meestal niet, vliegmodus uit en aan werkt soms maar meestal niet, mobiel netwerk uit en aan werkt soms maar meestal niet… Één groot drama dus, te gek dat je telkens verschillende handelingen moet doen en dan maar hopen dat je bereik hebt en behoudt! Keer op keer een paar keer per dag! Zelfs in het buitenland hoog in de bergen werkt het beter!! Maar ondertussen betaal ik er wel voor! Als ik zo alle berichten lees doet KPN hier dus helemaal niets aan, ze reageren nog geeneens meer… Schaam je KPN dat jullie dat niet eens gaan oplossen!
Hi
Ik raad je aan om opnieuw met onze klantenservice te bellen. Via die weg kunnen mijn collega's meteen met je meekijken en eventueel een onderzoek voor het bereik voor je opstarten. Op die manier kunnen we verder uitzoeken waar het voor komt en hoe we het kunnen oplossen. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ermee blijft zitten. Ik hoop dat het snel beter gaat!
Beste Alexandra,
Ticket aangemaakt (was dus nog niet gebeurd na mijn 1e melding), hele aardige mevrouw aan de telefoon, maar wanhopig omdat zij geen andere oplossing kan aanbieden dan dat ik pas NA 14 dagen terug gebeld zal worden. Dat betekent dus nog eens minimaal 14 dagen (dus kan langer duren!) wachten op enige reactie/oplossing van de technische dienst. Maar als ik alle andere berichten op het forum lees over het zelfde probleem vrees ik dat dit nog maanden gaat duren. Oh ja graag ontvang ik ook compensatie want dat bieden jullie nog geeneens aan bij klanten! Niet dat dit wat oplost en het probleem minder erg maakt, maar het zou netjes zijn!!
KPN gaat voor iPhone gebruikers anno 2024 30 jaar terug in de tijd wat betreft mobiel netwerk…
Beste KPN,
Wat mij overigens opvalt dat ik wel mobiel internet verbruik en best veel voor mijn doen. Hoe kan dit terwijl ik geen bereik heb?
Ook heb ik, zoals de mevrouw mij gisteren beloofde, nog steeds geen bericht ontvangen met het ticket nummer, die ze mij overigens niet wilde zeggen door de telefoon.
Willen jullie die als nog sturen?
Dan heb ik in ieder geval bewijs, hoe erg is dit dat ik hierom moet vragen, dat er een ticket is aangemaakt en jullie niet weer kunnen zeggen dat dat niet gebeurd is zoals 2 weken geleden.
Die 14 dagen staan al een paar weken op 30 dagen. Jammer dat de medewerker je dit niet eerlijk verteld heeft.
Overigens haalt men die 30 dagen ook niet.
Beste KPN,
Wat mij overigens opvalt dat ik wel mobiel internet verbruik en best veel voor mijn doen. Hoe kan dit terwijl ik geen bereik heb?
Ook heb ik, zoals de mevrouw mij gisteren beloofde, nog steeds geen bericht ontvangen met het ticket nummer, die ze mij overigens niet wilde zeggen door de telefoon.
Willen jullie die als nog sturen?
Dan heb ik in ieder geval bewijs, hoe erg is dit dat ik hierom moet vragen, dat er een ticket is aangemaakt en jullie niet weer kunnen zeggen dat dat niet gebeurd is zoals 2 weken geleden.
Een bevestiging van het ticket krijg je niet, evenmin het ticketnummer. Juist omdat kpn noch een bevestiging wil sturen, noch dat het ticketnummer opgevraagd kan worden, geeft mij het vermoeden dat kpn óf iets te verbergen heeft, óf klanten aan het lijntje wil houden of misschien allebei.
Hi Fien, allereerst goed dat er een ticket is aangemaakt. Een ticketnummer heb je niet nodig, dat had de medewerker ook niet moeten aangeven. Wij kijken op basis van jouw klantnummer en 06-nummer. Ik kan in ieder geval bevestigen dat de melding is doorgezet. Wij werken met man en macht om dit op te lossen, mocht je denken dat dat niet het geval. Ik hoop dat et snel wordt opgepakt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.