Skip to main content

Beste,


Sinds vandaag ben ik definitief overgestapt naar KPN met mijn mobiel. Tevens ook mijn 06 nummer meegenomen van odido naar kpn!

 

sinds de overstap ervaar ik slechte verbinding en steeds maar 1 en soms 2 streepjes bereik en mijn netwerk veranderd ook vaak van 5G naar 4G of EDGE..

ik weet niet hoe dit kan want dit ligt niet aan mijn telefoon! Nooit problemen gehad bij odido! Maar sinds de sim wissel vandaag ervaar ik dit probleem! En is best vervelend!

 

ik hoor graag van u!

 

groet, Jovan

Hoi @Jovan van Golde,

Er zijn de laatste weken veel meldingen van klanten met verbindingsproblemen met de iPhone 11 en 12 en Samsung telefoons op het kpn netwerk.

Het advies van kpn is:

Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'
  • Maakt dit geen verschil, dan kan je via onze telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst het probleem sneller in kaart brengen. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden over je melding.

Hey @Berteman,

 

Bedankt voor je reactie! 
 

Dan ga ik morgen even de klantenservice bellen! Deze stappen werken helaas niet omdat alles gewerkt heeft bij mij! Want het is echt gekomen sinds de simwissel van odido naar kpn…

 

Groet, Jovan


Ik heb zojuist een ticket laten aanmaken, via de klantenservice! Het probleem is helaas nog steeds niet opgelost… hopelijk hoor ik nu snel iets, of komt er een soort van compensatie.. dit is namelijk echt vervelend, net overgestapt en geen tot slecht bereik..😔


Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad erg vervelend is, @Jovan van Golde. Je hebt een ticket laten aanmaken, meer kan je op dit moment niet doen. Het aanmaken van een ticket helpt ons bij het onderzoeken van het probleem, maar zorgt er ook voor dat jij straks compensatie krijgt als het probleem straks is opgelost.


Reageer