Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Een paar weken terug de melding dat telfort nu helemaal overgenomen is door kpn en sindsdien geen of soms 1 streepje voor mobiel internet…

Heel af en toe krijg ik wel mailtjes of appjes binnen maar meestal niet… 

Kon afgelopen week tijdens het winkelen niet in mijn telebankieren app komen om geld over te maken. Erg vervelend! Hopelijk kan iets aan gedaan worden.

Opnieuw opstarten heb ik ook al meerdere keren geprobeerd…
Mijn man en ik zaten beide bij telfort. Bij hem is er niks aan de hand. Raar dat het bij mij niet goed gaat…

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

ik loop tegen het zelfde probleem aan zowel mobiel als thuis ! Wat kan ik hier tegen doen ?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Dag @ricky3. Van harte welkom hier. Je geeft aan dat je ook problemen ervaart met je bereik, zowel mobiel als thuis. Wat bedoel je dan precies? Dat je zowel met mobiele data als WiFi problemen ervaart? En kun je iets verder toelichten wat je precies merkt? Speelt het alleen met mobiel internet of ook met bellen? En vallen gesprekken ook weg? Het aantal streepjes dat je ziet op het display van je toestel is namelijk niet zo veelzeggend, zoals @tmoesel ook uitlegt in dit topic. Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Hallo @ricky3. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer