Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds overgang Telfortnetwerk  naar KPNnetwerk heeft vaak geen mobiele date. Hel vervelend. Zodra ik wifi heb komt ineends alles binnen. Heel bijzonder dat er blijkbaar zoveel zijn die na de transfer netwerkproblemen hebben. 

Ik hoop dat we dit kunnen oplossen anders stap ik (na 21 jaar) over naar ene ander netwerk. Heel jammer maar dit is echt heel vervelend. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@sasshopt wil je een eigen topic aan maken? Aanhaken aan een oud topic is niet handig. Spreken we elkaar daar.

 

Admin: reactie mee verplaatst


Welkom bij ons op het forum @sasshopt. Bij Telfort gebruikte je ook al het KPN netwerk, daar is met de overgang van de mobiele Telfort abonnementen op 26 januari 2020 niets aan veranderd. Als het sindsdien is, ervaar je dit inmiddels dus ruim een jaar? Of is het recenter begonnen? Ik weet niet of en wat je eventueel al geprobeerd hebt, dus het kan zijn dat ik je dingen te doen vraag die je al gedaan heb. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Als dat geen verbetering gaf, heb je de simkaart in een ander toestel gedaan om te kijken of het mee gaat met de simkaart, of dat het bij het toestel blijft?