Skip to main content

Onze dochter heeft een IPhone 11 en heeft al sinds begin juni nauwelijks internet en is slecht bereikbaar. KPN heeft sinds begin juni een storing met de bereikbaarheid van de iPhone 11 en 12… Oplossing van KPN; koop maar een nieuwe IPhone vanaf het model IPhone 13. Slecht te woord gestaan waarbij men niets weet van een storing en zonder moeite 4 mobiele abonnementen annuleren. Stel je voor dat KPN moeite doet om een jarenlange klant te behouden of tegemoet te komen. 

Ik raad echt aan om een ticket aan te laten maken via het 0800-nummer. Ze zijn bezig met het bellen van klanten die op de lijst staan. Sommigen hebben al een iPhone 13 swap aangeboden gekregen.

Erg vervelende situatie, maar ik heb besloten om toch te wachten en géén geld uit te geven aan een andere telefoon aangezien de bal echt bij KPN ligt.


Hi Matthew, dank voor jouw reactie. 
Wij hebben een ticket aan laten maken al ruim een maand geleden. Vooralsnog niets gehoord en ook geen updates. De service is wat dat betreft echt slecht en ook niet hetgeen wat wij gewend zijn van ze. 


Hi Matthew, dank voor jouw reactie. 
Wij hebben een ticket aan laten maken al ruim een maand geleden. Vooralsnog niets gehoord en ook geen updates. De service is wat dat betreft echt slecht en ook niet hetgeen wat wij gewend zijn van ze. 

Helemaal mee eens. Het zou al heel erg helpen al alles goed en duidelijk werd gecommuniceerd. Maar er is zoveel onduidelijkheid en dat zorgt voor nog meer frustratie.


Ik raad echt aan om een ticket aan te laten maken via het 0800-nummer. Ze zijn bezig met het bellen van klanten die op de lijst staan. Sommigen hebben al een iPhone 13 swap aangeboden gekregen.

Erg vervelende situatie, maar ik heb besloten om toch te wachten en géén geld uit te geven aan een andere telefoon aangezien de bal echt bij KPN ligt.

Er is sinds 9 aug een software update beschikbaar...er is geen zekerheid of deze voor iedereen werkt...Het zou fijn zijn als KPN zou kunnen aangeven in welke situaties de update zou moeten werken...of is het "kijk maar of het werkt"..Dit probleem ligt nu al bijna 3 maanden bij KPN op het bordje.


De grote vraag is dan ook...wat doet die software update precies? reset? instellingen? Het zou helpen als ook KPN van te voren weet voor wie de update nu gaat helpen.


Reageer