Skip to main content

Ik heb sinds een aantal weken in Wijchen als ik thuis ben maar 1 of 2 streepjes bereik. Dit ligt niet aan mijn telefoon. Want mijn partner heeft hetzelfde. Daardoor is de verbinding slecht dat ik af en toe weg val in mijn gesprekken. Dit probleem was er eerder niet. Heb wel 2 keer bericht van jullie ontvangen dat jullie bezig waren met netwerk te verbeteren. Het liefst had ik jullie persoonlijk willen bellen maar dat kan tegenwoordig niet meer. Hierdoor gaat jullie service wel hard achteruit dat ik jullie niet mee kan bellen. Zit er hard over na te denken om over te stappen.

Welkom op ons Forum @Santjuh. Je kunt ons telefonisch gewoon bereiken via 0800 0402. Het is alleen wel druk aan de telefoon op dit moment. 

Wat betreft het bereik, dit is dus sinds een paar weken verslechterd. Je hebt bericht gekregen dat we het netwerk aan het verbeteren waren, maar daar merk je tot op heden nog niks van begrijp ik. Mocht het nog steeds niet in orde zijn en je graag wil weten hoe het ervoor staat met de werkzaamheden, vul dan jouw forumprofiel aan met je 06-nummer (en die van je partner, mocht het ook een KPN nummer zijn), postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan ga ik kijken of ik je meer kan vertellen. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Zo niet, dan mag je hier altijd weer reageren. 


Reageer