Skip to main content
Beantwoord

Slecht mobiel bereik, geen reacties na bellen

• 24 januari 2025
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb sinds oktober weinig tot geen bereik meer thuis op mijn mobiel. Nu hè. Ik hier al tientallen malen over gebeld en uiteindelijk meerdere klachten ingediend. KPN reageert nergens op. Als ik bel wordt dit geregistreerd en wordt verteld dat ik teruggebeld word. Intussen is het bellen thuis niet verbeterd. Hebben mensen ervaring met deze situatie of hebben mensen met soortgelijke situatie ook de overeenkomst opgezegd ivm wanprestatie?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Markki 

Welkom op de community van KPN.

Wie weet kunnen we jouw ook goed helpen hierop de community van KPN, maar dan hebben we wel wat meer informatie van je nodig.

• Welk merk en model smartphone heb je?
  • Heb je alleen binnenshuis netwerkproblemen of ook buitenshuis?
  • Woon je toevallig in een nieuwbouwwoning?
  • Kun je een postcode geven of de naam van je woonplaats vermelden?
  • Heb je al gebruik gemaakt van bellen over WiFi?

Geef even antwoord op bovenstaande vragen, zodat we je goed kunnen helpen.

Bekijk origineel

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@Markki 

Welkom op de community van KPN.

Wie weet kunnen we jouw ook goed helpen hierop de community van KPN, maar dan hebben we wel wat meer informatie van je nodig.

• Welk merk en model smartphone heb je?
  • Heb je alleen binnenshuis netwerkproblemen of ook buitenshuis?
  • Woon je toevallig in een nieuwbouwwoning?
  • Kun je een postcode geven of de naam van je woonplaats vermelden?
  • Heb je al gebruik gemaakt van bellen over WiFi?

Geef even antwoord op bovenstaande vragen, zodat we je goed kunnen helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 januari 2025

Dank voor de reactie. Heb inmiddels alles al geprobeerd. Iedereen die hier op visite is en kpn heeft, heeft hetzelfde probleem……van het ene op het andere moment is de verbinding structureel slechter geworden. KPN reageert nergens op helaas……

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@Markki 

Het zou gemakkelijk zijn, als je mijn vragen in mijn eerste reactie aan jouw wilt beantwoorden, want daar ben je helemaal aan voorbij gegaan, maar is wel nodig om je goed te kunnen helpen.
Dat er meer personen met een KPN abonnement daar last van heeft, als die bij jouw op visite zijn is wel handig om te weten, maar kunnen we voor de rest nog weinig mee.

Dus geef nog even antwoord op mijn gestelde vragen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 15835 reacties
  • 27 januari 2025

Welkom op de community ​@Markki. Net als Michel ben ik ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen die hij stelt. Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat het makkelijkste via een terugbelafspraak.

Reageer