Skip to main content

Hi all, 

Wij wonen in het centrum van Haarlem en het mobiele bereik is daar heel erg slecht sinds een week. Als iemand mij belt, hoor ik die persoon wel, maar de beller hoort mij niet. Of het geluid valt aan beide kanten steeds weg. Kan het zijn dat met de invoering van 5G er iets is met het mobiele bereik? Ik heb slecht ‘1 mini puntje’ hier thuis. Hebben meer mensen omgeving Haarlem hier last van? 
Hartelijke groet, A.Bos

Ik heb terugkoppeling gekregen na navraag over deze storing. De technici geven aan dat de zendmast weer behoort te werken.

De melding die de KPN website op dit moment aangeeft zou dan ook niet moeten kloppen, aangezien die nog steeds aangeeft dus dat er een storing is. 

edit 15:01: De KPN website wordt aangepast en de juiste info wordt dan weergegeven. In ieder geval de verstoring is verholpen. 

Ik kan bevestigen dat er geen storing meer is in de omgeving van parkeergarage De Kamp, Gedempte Oude Gracht en de Melkbrug bij het Spaarne. Ik was toevallig in Haarlem centrum om boodschappen te doen en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat te testen.

De storingsmelder op de website is inmiddels ook aangepast.

Dank. Bij mij (Kleine Houtstraat) staan er nu 3 streepjes qua bereik (dus nog geen vier..). Ik hou dus nog even een slag om de arm maar ben hoopvol gestemd! Dank! A. Bos

Bij mij lijkt het ook opgelost te zijn. Net de hele tijd via WhatsApp gebeld tijdens het lopen in de stad.

Ja. Mijn bereik is ook gewoon 4 streepjes. Jammer dat het opgelost is; het werd net zo gezellig in onze Community hahaha. Fijn weekend allemaal ik zou zeggen: bel er op los!

Mocht je meer gezelligheid willen op de KPN community ​@A. Bos? Neem eens een kijkje in "De Huiskamer"

Reageer